SPOILER: Winterefteling - Verzet, datum nader te bepalenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kart meet 16 Februari - HuizenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Carnaval, nah.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.![]()
Sow.... hele avond-eet-circus is weer opgeruimd...
Helaas hoest ik mezelf nog steeds te pletter dus werken zit er nog niet in....Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Zo vuig ben ik niet hoor.quote:Op zondag 3 februari 2013 19:54 schreef AlbinoBambi het volgende:
Kaneel, ik denk, ik zeg het maar even.Je weet het nooit he.
Ik ben lief en braaf.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahquote:Op zondag 3 februari 2013 19:54 schreef Vinniiee het volgende:
Ik kan natuurlijk ook zo gaan.
[ afbeelding ]![]()
![]()
Zonder iets eronderquote:Op zondag 3 februari 2013 19:54 schreef Vinniiee het volgende:
Ik kan natuurlijk ook zo gaan.
[ afbeelding ]![]()
![]()
Dat was het 1e wat in je op kwam??quote:Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
quote:Op zondag 3 februari 2013 19:55 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
JaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahNatuurlijk, dat hoortquote:![]()
![]()
Goedzo.quote:Op zondag 3 februari 2013 19:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zo vuig ben ik niet hoor.
Ik ben lief en braaf.![]()
![]()
Nee, just checkingquote:
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Het is dat ik van ver moet komen anders kom ik wel
Maar ik heb nu die onderzoeken dus m'n koppie staat er toch niet zo naar.
Feest ze!
Werewolf
Papa 15/11/1950- 29/08/2025![]()
De fantasie lijkt me ook helemaal niet leuk als het zo sletterig is.quote:
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
quote:
Ja wat nou ?quote:Op zondag 3 februari 2013 19:56 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En dan zeggen ze dat mannen maar 1 ding denken.
sjaak afhaak![]()
![]()
quote:Op zondag 3 februari 2013 19:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
De fantasie lijkt me ook helemaal niet leuk als het zo sletterig is.![]()
![]()
![]()
Ik had geen geduld om te wachten, zei dat ze me moesten bellen als het gedaan was.quote:Op zondag 3 februari 2013 19:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Snap ik maar daar doelde ik niet op, slechte zaak is dat door onderbezetting jij lang je auto kwijt bent...
Kwestie van beter plannen
Beurtje en APK moet toch minimaal wel in een dag gebeurd kunnen zijn (mits er niets ernstigs aan de hand is)
Als ze geen tijd hebben voor je auto dan is er ook geen reden om hem daar te houden
ergo kutexcuses dus![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |