SPOILER: Winterefteling - Verzet, datum nader te bepalenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kart meet 16 Februari - HuizenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Carnaval, nah.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.![]()
Sow.... hele avond-eet-circus is weer opgeruimd...
Helaas hoest ik mezelf nog steeds te pletter dus werken zit er nog niet in....Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Zo vuig ben ik niet hoor.quote:Op zondag 3 februari 2013 19:54 schreef AlbinoBambi het volgende:
Kaneel, ik denk, ik zeg het maar even.Je weet het nooit he.
Ik ben lief en braaf.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahquote:Op zondag 3 februari 2013 19:54 schreef Vinniiee het volgende:
Ik kan natuurlijk ook zo gaan.
[ afbeelding ]![]()
![]()
Zonder iets eronderquote:Op zondag 3 februari 2013 19:54 schreef Vinniiee het volgende:
Ik kan natuurlijk ook zo gaan.
[ afbeelding ]![]()
![]()
Dat was het 1e wat in je op kwam??quote:Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
quote:Op zondag 3 februari 2013 19:55 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
JaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahNatuurlijk, dat hoortquote:![]()
![]()
Goedzo.quote:Op zondag 3 februari 2013 19:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zo vuig ben ik niet hoor.
Ik ben lief en braaf.![]()
![]()
Nee, just checkingquote:
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Het is dat ik van ver moet komen anders kom ik wel
Maar ik heb nu die onderzoeken dus m'n koppie staat er toch niet zo naar.
Feest ze!
Werewolf
Papa 15/11/1950- 29/08/2025![]()
De fantasie lijkt me ook helemaal niet leuk als het zo sletterig is.quote:
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
quote:
Ja wat nou ?quote:Op zondag 3 februari 2013 19:56 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En dan zeggen ze dat mannen maar 1 ding denken.
sjaak afhaak![]()
![]()
quote:Op zondag 3 februari 2013 19:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
De fantasie lijkt me ook helemaal niet leuk als het zo sletterig is.![]()
![]()
![]()
Ik had geen geduld om te wachten, zei dat ze me moesten bellen als het gedaan was.quote:Op zondag 3 februari 2013 19:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Snap ik maar daar doelde ik niet op, slechte zaak is dat door onderbezetting jij lang je auto kwijt bent...
Kwestie van beter plannen
Beurtje en APK moet toch minimaal wel in een dag gebeurd kunnen zijn (mits er niets ernstigs aan de hand is)
Als ze geen tijd hebben voor je auto dan is er ook geen reden om hem daar te houden
ergo kutexcuses dus![]()
![]()
*grin* dus het kan ook zijn dattie klaar staat te wezen, maar dat ze het belbriefje vergeten zijn?quote:Op zondag 3 februari 2013 19:59 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Ik had geen geduld om te wachten, zei dat ze me moesten bellen als het gedaan was.Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Altijd blijven wachten, dan issie altijd zo weer klaarquote:Op zondag 3 februari 2013 19:59 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Ik had geen geduld om te wachten, zei dat ze me moesten bellen als het gedaan was.
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Dan ga je naar een andere dealer/garagequote:Op zondag 3 februari 2013 19:59 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Ik had geen geduld om te wachten, zei dat ze me moesten bellen als het gedaan was.
Dit is gewoon dikke bullshit, stel nou dat je je auto nodig had voor je werk, had je dan anderhalve week vrij genomen![]()
![]()
En hoe is dat met jou?quote:
Heb jij niet een of andere obscure fantasie?Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Inderdaadquote:Op zondag 3 februari 2013 20:01 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dan ga je naar een andere dealer/garage
Dit is gewoon dikke bullshit, stel nou dat je je auto nodig had voor je werk, had je dan anderhalve week vrij genomen
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.![]()
dat denk ik ook, morgen maar ff langs gaanquote:Op zondag 3 februari 2013 20:00 schreef fietsie het volgende:
[..]
*grin* dus het kan ook zijn dattie klaar staat te wezen, maar dat ze het belbriefje vergeten zijn?Dan ken je de garages en meeste dealers in DH niet, die lichten je op als je ff niet opletquote:Op zondag 3 februari 2013 20:01 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dan ga je naar een andere dealer/garage
Dit is gewoon dikke bullshit, stel nou dat je je auto nodig had voor je werk, had je dan anderhalve week vrij genomen![]()
Dan zou ik naar een andere stad gaan ...quote:Op zondag 3 februari 2013 20:03 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
dat denk ik ook, morgen maar ff langs gaan
[..]
Dan ken je de garages en meeste dealers in DH niet, die lichten je op als je ff niet oplet![]()
is goed hoorquote:Op zondag 3 februari 2013 20:02 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat wordt enorm goedmaken als ik je zie![]()
WTquote:Op zondag 3 februari 2013 20:03 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Met die bruine cover zag je daar tenminste niets van.
Wanneer krijg je nou een smartphone?![]()
WT en een smartphone, ik zie het niet gebeuren.quote:Op zondag 3 februari 2013 20:05 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
WT
Wanneer krijg je nou een smartphone?C'est la vie
Wordt hoog tijd dat hij er 1 krijgt of neemtquote:Op zondag 3 februari 2013 20:05 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
WT
Wanneer krijg je nou een smartphone?![]()
Heb net nieuwe harde schijfje gekocht, daar gaat Windhoos 8 op, dan kan ik een surface tabletje kopen en dan zo'n nokinee lumija erachteraan. Dan ben ik weer helemaal hip en smart.quote:Op zondag 3 februari 2013 20:05 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
WT
Wanneer krijg je nou een smartphone?Beter onethisch dan oneetbaar![]()
we hebben het erover gehadquote:Op zondag 3 februari 2013 20:05 schreef heloef het volgende:
[..]
WT en een smartphone, ik zie het niet gebeuren.
Hij wilde een sony geloof ik?![]()
meetquote:owja nokia was hetquote:Op zondag 3 februari 2013 20:06 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Heb net nieuwe harde schijfje gekocht, daar gaat Windhoos 8 op, dan kan ik een surface tabletje kopen en dan zo'n nokinee lumija erachteraan. Dan ben ik weer helemaal hip en smart.![]()
![]()
Was dat niet Viro?quote:Op zondag 3 februari 2013 20:08 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
we hebben het erover gehad
Hij wilde een sony geloof ik?![]()
Ah een 920?quote:Op zondag 3 februari 2013 20:06 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Heb net nieuwe harde schijfje gekocht, daar gaat Windhoos 8 op, dan kan ik een surface tabletje kopen en dan zo'n nokinee lumija erachteraan. Dan ben ik weer helemaal hip en smart.C'est la vie
Dit wordt wel persoonlijk, voor een openbare SC.quote:Op zondag 3 februari 2013 20:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
En hoe is dat met jou?
Heb jij niet een of andere obscure fantasie?
Maar ik kan me niet zo iets voor de geest halen, nee.![]()
Weet niet, vind de 800 eigenlijk mooier, maarja, die is natuurlijk al outdated.quote:Beter onethisch dan oneetbaar![]()
Dit schijnt wel de eerste Windoos Foon te zijn die het kan opnemen tegen Apple, Samsung, HTC enz. qua specs.quote:Op zondag 3 februari 2013 20:12 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Weet niet, vind de 800 eigenlijk mooier, maarja, die is natuurlijk al outdated.C'est la vie
Pffff ik moet opstaan om mijn harde schijf uit de mediaplayer te halen, zodat ik er nieuwe series op kan zetten
Maar ben lui![]()
![]()
Wat boeien me die specs nu weer. Ik bedoel, ik ben toch maar een weinigeisende gebruiker. 920 kost wel weer 6 meier. Duur weer.quote:Op zondag 3 februari 2013 20:13 schreef heloef het volgende:
[..]
Dit schijnt wel de eerste Windoos Foon te zijn die het kan opnemen tegen Apple, Samsung, HTC enz. qua specs.Beter onethisch dan oneetbaar![]()
Ik vergeet wel eens dat er mensen meelezen, ja.quote:Op zondag 3 februari 2013 20:11 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Dit wordt wel persoonlijk, voor een openbare SC.
Maar ik kan me niet zo iets voor de geest halen, nee.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
quote:Op zondag 3 februari 2013 20:15 schreef charmed_angel het volgende:
Pffff ik moet opstaan om mijn harde schijf uit de mediaplayer te halen, zodat ik er nieuwe series op kan zetten
Maar ben lui![]()
luilak![]()
Nou, huphupquote:Op zondag 3 februari 2013 20:15 schreef charmed_angel het volgende:
Maar ben lui![]()
![]()
Waarom los je dat niet op met een NAS dan?quote:Op zondag 3 februari 2013 20:15 schreef charmed_angel het volgende:
Maar ben luiProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Dan zou ik een 800 nemen ja.quote:Op zondag 3 februari 2013 20:15 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Wat boeien me die specs nu weer. Ik bedoel, ik ben toch maar een weinigeisende gebruiker. 920 kost wel weer 6 meier. Duur weer.C'est la vie
Leerpuntje.quote:Op zondag 3 februari 2013 20:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik vergeet wel eens dat er mensen meelezen, ja.![]()
![]()
Ja maar die heeft weer geen windows phone 8. Dat is denk ik dan wel weer leuk. Dus toch maar zo'n 920 kopen.quote:
Anders is de pimpfactor ook weer zo laag hè.Beter onethisch dan oneetbaar![]()
Wattes?quote:Op zondag 3 februari 2013 20:16 schreef fietsie het volgende:
[..]
Waarom los je dat niet op met een NAS dan?![]()
quote:Op zondag 3 februari 2013 20:18 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ja maar die heeft weer geen windows phone 8. Dat is denk ik dan wel weer leuk. Dus toch maar zo'n 920 kopen.
Anders is de pimpfactor ook weer zo laag hè.
C'est la vie
Ik ben blond....quote:Op zondag 3 februari 2013 20:18 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Een paar harde schijven in een kastje waar je draadloos toegang tot hebt.
Wat heb ik besteld bij ibood? Heb ik dat?![]()
Bij voorkeur bedraad...quote:Op zondag 3 februari 2013 20:18 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Een paar harde schijven in een kastje waar je draadloos toegang tot hebt.
En die ook je nieuwsgroependownloads en torrens voor je kan doen zonder dat je pc / laptop aan hoeft te staanProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Nee, dat is gewoon een externe harde schijf met een USB kabeltje.quote:Op zondag 3 februari 2013 20:19 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ben blond....
Wat heb ik besteld bij ibood? Heb ik dat?![]()
owquote:Op zondag 3 februari 2013 20:20 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee, dat is gewoon een externe harde schijf met een USB kabeltje.
Ja maar ik heb straks 2 harde schijven en een mediaplayer
Ik sta wel steeds op![]()
![]()
Dat is goed spieren warm houdenquote:Op zondag 3 februari 2013 20:21 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ow
Ik sta wel steeds op
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.![]()
Als je mediaplayer maar 1 USB aansluiting hebt zal je moeten switchen.quote:Op zondag 3 februari 2013 20:21 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ow
Ik sta wel steeds op
Een NAS ziet er bijvoorbeeld zo uit:
Er kunnen dan 2 harde schijven in. Je hebt ze ook met meerdere schijven, maar dat is allemaal erg prijzig.
Je zou ook kunnen kijken of je router een USB aansluiting hebt. Dan zal het ook via het netwerk toegankelijk moeten zijn.![]()
Niet met een knopje?quote:Op zondag 3 februari 2013 20:15 schreef charmed_angel het volgende:
Maar ben lui
Dan: hup hup luie sok!![]()
Werewolf
Papa 15/11/1950- 29/08/2025![]()
Maar wel erg practisch. Keurig weggewerkt in de meterkast zuigt ie naar je behoefte naarbinnen wat je wilt hebbenquote:Op zondag 3 februari 2013 20:23 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Er kunnen dan 2 harde schijven in. Je hebt ze ook met meerdere schijven, maar dat is allemaal erg prijzig.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Tuurlijk, je moet hem wel vol trots kunnen showen aan de bitches.quote:Op zondag 3 februari 2013 20:20 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Is toch ook belangrijk onniedan.C'est la vie
Heeft mijn pa ookquote:Op zondag 3 februari 2013 20:24 schreef fietsie het volgende:
[..]
Maar wel erg practisch. Keurig weggewerkt in de meterkast zuigt ie naar je behoefte naarbinnen wat je wilt hebben![]()
echt wel awesome
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 03-02-2013 20:25:26 ]![]()
quote:Op zondag 3 februari 2013 20:24 schreef fietsie het volgende:
[..]
Maar wel erg practisch. Keurig weggewerkt in de meterkast zuigt ie naar je behoefte naarbinnen wat je wilt hebbenTrue, het is ook rete handig. Je moet je alleen afvragen of voor jou de moeite opweegt tegen de kostenquote:Op zondag 3 februari 2013 20:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Heeft mijn pa ook![]()
echt wel awesome![]()
![]()
Misschien kan MSN messenger er wel opquote:Op zondag 3 februari 2013 20:24 schreef heloef het volgende:
[..]
Tuurlijk, je moet hem wel vol trots kunnen showen aan de bitches.
Beter onethisch dan oneetbaar![]()
Tot 15 maart? Dan stopt Microsoft daar toch mee?quote:Op zondag 3 februari 2013 20:26 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Misschien kan MSN messenger er wel op
Je kunt nu al overstappen naar Skype....Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Verdorie, tijden veranderen zeg.quote:Op zondag 3 februari 2013 20:27 schreef fietsie het volgende:
? Dan stopt Microsoft daar toch mee?
Je kunt nu al overstappen naar Skype....
Beter onethisch dan oneetbaar![]()
Carnaval, neeeee toch. Wat een feestbende is dat.
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya![]()
ziet er mooi uitquote:Op zondag 3 februari 2013 20:23 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Als je mediaplayer maar 1 USB aansluiting hebt zal je moeten switchen.
Een NAS ziet er bijvoorbeeld zo uit:
[ afbeelding ]
Je zou ook kunnen kijken of je router een USB aansluiting hebt. Dan zal het ook via het netwerk toegankelijk moeten zijn.
Maar heb geen geld
Heb net de H&M leeggekocht![]()
![]()
Ik heb zoeen:quote:Op zondag 3 februari 2013 20:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Heeft mijn pa ook![]()
echt wel awesome
Zei je al jaquote:Op zondag 3 februari 2013 20:28 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ziet er mooi uit
Maar heb geen geld
Heb net de H&M leeggekocht
Ooit wil ik er ook nog 1. Maar daar wacht ik wel mee totdat ik op mezelf woon.
![]()
Een zwarte doos? Wat kan je daarmee doen?quote:14 SHADES OF GREY
Het ideale van zo;n oplossing is dat ze weinig stroom verbruiken en 24/7 voor je aan het werk zijn.
Draai er bv Sickbeard op, die automatisch alle nieuwe afleveringen van mijn favoriete series binnenhaalt, zonder dat ik er iets aan hoef te doen.Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Beetje respect he, dat zeg je toch niet ?quote:Op zondag 3 februari 2013 20:30 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Een zwarte doos? Wat kan je daarmee doen?
Ik zeg wel meerquote:Op zondag 3 februari 2013 20:32 schreef fietsie het volgende:
[..]
Beetje respect he, dat zeg je toch niet ?maar wat is het?
14 SHADES OF GREY
4-disk NAS met een linux gebaseerd operating systeem . Synology DS411.quote:Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Dat is wel relaxedquote:Op zondag 3 februari 2013 20:31 schreef fietsie het volgende:
Het ideale van zo;n oplossing is dat ze weinig stroom verbruiken en 24/7 voor je aan het werk zijn.
Draai er bv Sickbeard op, die automatisch alle nieuwe afleveringen van mijn favoriete series binnenhaalt, zonder dat ik er iets aan hoef te doen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |