Kolentrein van DBS, met de rode 189, is ook retesaai. Een duizend-in-een-dozijn-trein.quote:Op zondag 3 februari 2013 21:16 schreef b2py het volgende:
Ik vind een containertrein veel mooier om te zien dan een kolentrein.
VolkerRail heeft volgens mij een Senseo staan in de V100'squote:Op zondag 3 februari 2013 20:39 schreef gebrokenglas het volgende:
Hoe doen machinisten dat met de koffie? Thermosfles mee in de cabine? Of gewoon een bakkie voor en na de rit, die 5 minuten dat je er tijd voor hebt?
Ik raak altijd finaal van de kook van een dozentrein. Die lui snappen er nooit wat van godverdomme. Hier kijk dit bijvoorbeeld.quote:Op zondag 3 februari 2013 21:16 schreef b2py het volgende:
Ik vind een containertrein veel mooier om te zien dan een kolentrein.
Hangt ervan af: als ze over Bentheim gaan worden ze ineens wel interessant. Het hangt er maar net vanaf of de trein op die plek gemeengoed is. Een SLT in het westen is niet bijzonder, maar als je ze in Enschede ziet wordt het een ander verhaal.quote:Op zondag 3 februari 2013 21:28 schreef greavy het volgende:
[..]
Kolentrein van DBS, met de rode 189, is ook retesaai. Een duizend-in-een-dozijn-trein.
En dan vaak een grasgroene locomotief ervoor!!quote:Op zondag 3 februari 2013 21:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik raak altijd finaal van de kook van een dozentrein. Die lui snappen er nooit wat van godverdomme. Hier kijk dit bijvoorbeeld.
[ afbeelding ]
Rood bij rood, wit bij wit, blauw bij blauw. Is dat nou ZO MOEILIJK?
precies. Hoe strakker het er uit ziet, hoe mooierquote:Op zondag 3 februari 2013 21:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik raak altijd finaal van de kook van een dozentrein. Die lui snappen er nooit wat van godverdomme. Hier kijk dit bijvoorbeeld.
[ afbeelding ]
Oeh mega, Hermannspiegel. Staat boven aan het todo-lijstje in 2013.quote:Op zondag 3 februari 2013 21:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ja klopt, dat hadden wij nog gezien bij de opendag toen in Alkmaarquote:Op zondag 3 februari 2013 21:31 schreef dennistd het volgende:
[..]
VolkerRail heeft volgens mij een Senseo staan in de V100's
Dat is geen koffiequote:Op zondag 3 februari 2013 21:31 schreef dennistd het volgende:
[..]
VolkerRail heeft volgens mij een Senseo staan in de V100's
Moet ik zeker ook eens heen... Alleen zal er het komende anderhalf jaar wel niet iets van wordenquote:Op zondag 3 februari 2013 21:42 schreef Zug-Chef het volgende:
[..]
Oeh mega, Hermannspiegel. Staat boven aan het todo-lijstje in 2013.
Of melk, for that matter.quote:Op zondag 3 februari 2013 22:25 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
[..]
Koffie moet je niet verpesten met suiker!
Waarheid.quote:Op zondag 3 februari 2013 22:25 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
[..]
Klein beetje hoor, sorry!quote:Op zondag 3 februari 2013 22:25 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
[..]
Cappuccinoquote:Op zondag 3 februari 2013 22:30 schreef James1988 het volgende:
Een goede cappuccino kan ik anders wel waarderen
Het grootste deel haalt tussen de ritten door gewoon een bakkie bij de kiosk. Vaak heb je daar tijd zat voor (spreek nu even voor NSR). Met je bedrijfspas kan je die koffie halen voor 15 cent in plaats van de voor niet-personeel gebruikelijke 2 euro dus voor het geld hoef je het ook al niet te laten.quote:Op zondag 3 februari 2013 20:39 schreef gebrokenglas het volgende:
Hoe doen machinisten dat met de koffie? Thermosfles mee in de cabine? Of gewoon een bakkie voor en na de rit, die 5 minuten dat je er tijd voor hebt?
Dat zou goed kunnen, in vergelijking met een paar maanden terug staan er nog nauwelijks Plan V's in Maastricht. Er staan wel een stuk of 8 ICR stuurstandrijtuigen, wat zou daar het nut van zijn?quote:Op zondag 3 februari 2013 19:47 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Heb sowieso het idee dat je ze steeds vaker ziet opduiken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |