Hij heeft er zelfs twee. xDquote:Op zondag 3 februari 2013 19:26 schreef Chinless het volgende:
Wees blij, nu heb je weer een goede accu.
Dit.quote:Op zondag 3 februari 2013 19:27 schreef KritischeMassa het volgende:
Gaat het hier nu om een adapter of een accu?
De adapter, maar ik gebruik die twee woorden meestal voor hetzelfde dingquote:Op zondag 3 februari 2013 19:27 schreef KritischeMassa het volgende:
Gaat het hier nu om een adapter of een accu?
Doe je dat vaker? Neem je wel eens de bus en vertel je dan dat je het vliegtuig hebt genomen? Best gek, tenminste, voor een Apple user ben je nog aardig thuis in de hardware termen, dat dan weer welquote:Op zondag 3 februari 2013 19:30 schreef Strontvliegje het volgende:
[..]
De adapter, maar ik gebruik die twee woorden meestal voor hetzelfde dingMaar goed dat doet er verder niet toe. Nu zit ik met twee goedwerkende adapters
Ja, maar daar word ik aan geholpen. Morgenmiddag weer met het vliegtuig naar de psychiater, want gelukkig woont ie om de hoekquote:Op zondag 3 februari 2013 19:34 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
Doe je dat vaker? Neem je wel eens de bus en vertel je dan dat je het vliegtuig hebt genomen? Best gek, tenminste, voor een Apple user ben je nog aardig thuis in de hardware termen, dat dan weer wel
Je gaat dus op de fiets brood halen...quote:Op zondag 3 februari 2013 19:42 schreef Strontvliegje het volgende:
[..]
Ja, maar daar word ik aan geholpen. Morgenmiddag weer met het vliegtuig naar de psychiater, want gelukkig woont ie om de hoek
Nee joh, de hond uitlaten!quote:Op zondag 3 februari 2013 19:43 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
Je gaat dus op de fiets brood halen...
Zoals ik het lees kreeg hij die update binnen nadat hij een nieuwe accu had gekocht.quote:Op zondag 3 februari 2013 20:07 schreef Uberkullie het volgende:
De klacht is dus eigenlijk dat Apple nu jouw probleem heeft opgelost maar dat je door je eigen stommiteit een extra accu hebt besteld ?
quote:Op zondag 3 februari 2013 20:07 schreef Uberkullie het volgende:
De klacht is dus eigenlijk dat Apple nu jouw probleem heeft opgelost maar dat je door je eigen stommiteit een extra accu hebt besteld ?
OPLADERquote:Op zondag 3 februari 2013 20:13 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Zoals ik het lees kreeg hij die update binnen nadat hij een nieuwe accu had gekocht.
Ik zou niet weten hoe je het anders zou moeten lezen, maar dit dusquote:Op zondag 3 februari 2013 20:13 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Zoals ik het lees kreeg hij die update binnen nadat hij een nieuwe accu had gekocht.
Hoe kan een oplader het nu weer doen na een update? Een accu okee, omdat die softwarematig met het os verbonden is, maar een oplader?quote:
Idd.quote:Op zondag 3 februari 2013 20:15 schreef Strontvliegje het volgende:
[..]
Ik zou niet weten hoe je het anders zou moeten lezen, maar dit dus
Dus het lag helemaal niet aan de oplader, maar aan de accu. TS heeft dus onvoldoende onderzoek gedaan.quote:Op zondag 3 februari 2013 19:22 schreef Strontvliegje het volgende:
"deze update verhelpt een zeldzaam probleem, waarbij een batterij die meer dan 1000 oplaad cycli heeft voltooid niet meer werkt".
![]()
![]()
![]()
![]()
Update geinstalleerd en ja hoor de "kapotte" oplader doet het weer![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |