Nog maar even afwachten wat de onderhandelingen op gaan leveren dus.quote:Netflix wants a third season of 'House of Cards'
Though the premiere of House of Cards‘ second season is still months away, Netflix is already thinking ahead to a possible season 3. “Our intent is that the show keep going for sure,” Netflix chief content officer Ted Sarandos said during a keynote address at this weekend’s 2013 Film Independent Forum, adding, “It was not our intent that it just run for two seasons.” After his speech, Sarandos reiterated that his company wants to make more House of Cards, telling Deadline that “talks are in progress right now.”
As Sarandos said in his address, Netflix originally committed to making two 13-episode seasons of Beau Willimon’s Shakespearean political drama. Though Willimon has indicated that he’d be up for additional seasons of the series, co-executive producer Rick Cleveland said earlier this month that he believed the show would end after episode 26: “House of Cards is only going to go a second season and I think that’s it,” he told Gold Derby. Why? Because “Kevin Spacey likes to do movies, and Robin Wright likes to do movies.” (Spacey and Wright haven’t yet responded to EW’s requests for comment.)
Bron
Was de eerste twee keer even wennen, daarna prima en voegde het een mooi element aan de serie toe.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 14:29 schreef Nic1 het volgende:
[..]
Ja, in het begin vond ik dat maar niets.
quote:'House of Cards' Returns for Second Season Friday, February 14
All 13-Episodes of Second Season Available to Netflix Members Everywhere at Launch
Woah! nog 2 maandjes wachten dusquote:
Oplettende kijker, jijquote:Op vrijdag 27 december 2013 05:07 schreef Gambetta het volgende:
Leuke serie tot nu toe, maar één ding zit me dwars. Ik keek net aflevering negen waar op het einde de watershed bill wordt weggestemd in het Huis van Afgevaardigden, met 218 (216 Republikeinen en 2 Democraten) tegen 216 (216 Democraten). Alleen werd er eerder in het seizoen nog gezegd dat er 205 Republikeinse afgevaardigden waren, want Frank had behalve de Republikeinen nog 13 Democraten nodig om de Speaker weg te stemmen. Wat zie ik over het hoofd?
quote:Netflix Adds 'House of Cards' Director Audio Commentaries
Need more "House of Cards" to hold you over until the second season premiere?
Well, you're in luck because Netflix has added some bonus content to their Emmy award-winning series.
Variety reports that audio commentaries from six of the first season directors have been added to Netflix as a listening option. The commentaries available are from David Fincher, James Foley, Joel Schumacher, Charles McDougall, Carl Franklin and Allen Coulter.
So if you want to hear all the behind-the-scenes info about the making of this political game-changer head on over to here .
The commentaries can be found in the options section where you would select subtitles or other audio alternatives.
"House of Cards" season 2 premieres on Netflix Feb. 14.
Bron
Je moet wel in D.C. zijn om te kunnen stemmen. Vakantie, verplichtingen in thuisstaat, Persoonlijke problemen, Familiaire problemen etc.quote:Op vrijdag 27 december 2013 05:07 schreef Gambetta het volgende:
Leuke serie tot nu toe, maar één ding zit me dwars. Ik keek net aflevering negen waar op het einde de watershed bill wordt weggestemd in het Huis van Afgevaardigden, met 218 (216 Republikeinen en 2 Democraten) tegen 216 (216 Democraten). Alleen werd er eerder in het seizoen nog gezegd dat er 205 Republikeinse afgevaardigden waren, want Frank had behalve de Republikeinen nog 13 Democraten nodig om de Speaker weg te stemmen. Wat zie ik over het hoofd?
quote:Netflix scores first Golden Globe win with Robin Wright in 'House of Cards'
Robin Wright has been awarded the Golden Globe for best actress in a TV drama for her work in House of Cards. Wright, most recently spotted at CES advocating the use of conflict-free minerals, plays the ambitious wife of grasping politician Frank Underwood — played by Kevin Spacey — in the Netflix series. The award is the first Golden Globe to go to a Netflix original show, coming after the streaming service's Emmy win last September.
Wright faced stiff competition for the prize, up against a set of top actresses that included Taylor Schilling, the star of fellow Netflix original show Orange is the New Black. Wright arrived on stage without a speech, but thanked director David Fincher — who directed the first two episodes of House of Cards — for convincing her to take the part of Claire Underwood. The director apparently told Wright that she "could create her."
Ik heb er wel een. Denk je dat de kijkers voldoende de immoraliteit kunnen onderscheiden van veel van de personages en de werkelijkheid? Kan de immoraliteit, het voortdurend gebruiken van mensen als middel voor eigen doeleinden als kritiek gezien worden? Zullen er kijkers zijn die zich hiermee identificeren, en daarmee dus bijvoorbeeld de handelingen en het gedrag van Francis Underwood verheerlijken? Als voorbeeld zien voor hun eigen (toeomstige) handelen?quote:Op donderdag 23 januari 2014 19:31 schreef BasvB het volgende:
Wel fijn dat je alles in een keer kan kijken, maar daar door zijn er veel minder discussies
ik denk het niet, na the sopranos ben ik bijv bij de maffia gegaan omdat dat daar verheerlijkt werd, de laatst paar jaar ben ik bij een motorclub omdat Sons of Anarchy cool was en sinds house of cards ben ik overal corrupt mee bezig.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 16:00 schreef NvM het volgende:
[..]
Ik heb er wel een. Denk je dat de kijkers voldoende de immoraliteit kunnen onderscheiden van veel van de personages en de werkelijkheid? Kan de immoraliteit, het voortdurend gebruiken van mensen als middel voor eigen doeleinden als kritiek gezien worden? Zullen er kijkers zijn die zich hiermee identificeren, en daarmee dus bijvoorbeeld de handelingen en het gedrag van Francis Underwood verheerlijken? Als voorbeeld zien voor hun eigen (toeomstige) handelen?
Zo, nu ben ik wel benieuwd naar jouw kijk hier op.
Ik ben meth gaan koken na Breaking Badquote:Op vrijdag 24 januari 2014 16:09 schreef planethugo het volgende:
[..]
ik denk het niet, na the sopranos ben ik bijv bij de maffia gegaan omdat dat daar verheerlijkt werd, de laatst paar jaar ben ik bij een motorclub omdat Sons of Anarchy cool was en sinds house of cards ben ik overal corrupt mee bezig.
quote:'House of Cards' Renewed for Season 3 Ahead of Season 2 Premiere by Netflix
Met het terugkijken voor dat S2 begint kwam ik langs die scene over de Speaker. Frank zegt dat ze van de GOP tenminste 205 stemmen kunnen krijgen. Wat klopt als de GOP 216 leden heeft waarvan ze van 11 leden niet zeker weten of ze die wel mee kunnen krijgen in de stemming.quote:Op vrijdag 27 december 2013 05:07 schreef Gambetta het volgende:
quote:Op woensdag 12 februari 2014 06:24 schreef RoelerMF het volgende:
Hoe laat zal de serie in Nederland beschikbaar komen? Vanaf 14 februari, maar zouden we moeten wachten op de Amerikaanse release of zou het in de ochtend al beschikbaar moeten zijn?
Vanaf het moment dat de serie op Netflix verschijnt zijn alle afleveringen uiteraard via de gebruikelijke kanalen te downloaden.quote:Op woensdag 12 februari 2014 22:38 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
Kan ik dit nu alleen via Netflix kijken? Of komt dit nogcergens anders online beschikbaar?
Ik heb gewoon een netflix account, dus ik hoef het niet te downloaden. Maar ik overwoog een vrije dag te pakken als Netflix rond de middag al beschikbaar zou komen. Maar niemand schijnt te weten hoe laat Netflix het gaat aanbieden morgenquote:Op donderdag 13 februari 2014 03:42 schreef Nic1 het volgende:
[..]
[..]
Vanaf het moment dat de serie op Netflix verschijnt zijn alle afleveringen uiteraard via de gebruikelijke kanalen te downloaden.
Ah, vandaar.quote:Op donderdag 13 februari 2014 06:32 schreef RoelerMF het volgende:
[..]
Ik heb gewoon een netflix account, dus ik hoef het niet te downloaden. Maar ik overwoog een vrije dag te pakken als Netflix rond de middag al beschikbaar zou komen. Maar niemand schijnt te weten hoe laat Netflix het gaat aanbieden morgen
Je kunt in de ochtend al gaan kijken dus.quote:The political thriller will be released on Netflix at 8.01am GMT, 12.01am PST and 03.01am EST on Friday 14 February
Thanksquote:Op donderdag 13 februari 2014 06:45 schreef Nic1 het volgende:
[..]
Ah, vandaar.
Zo moelijk is het allemaal niet. Een eenvoudige Google zoekopdracht leert ons:
[..]
Je kunt in de ochtend al gaan kijken dus.
Tijd voor dat gratisch maandje netflix dus :-)quote:Op donderdag 13 februari 2014 20:50 schreef znarch het volgende:
[..]
Ja
Ik lees nu pas dat het hele seizoen tegelijk komt![]()
![]()
![]()
Er staat in elk geval in het Nederlands 'seizoen 2 nu beschikbaar.'quote:Op vrijdag 14 februari 2014 09:27 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
In USA versie van Netflix ja. Nederland over 2 uur.
Maar hij doet nog niks laden.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 09:29 schreef F_JD het volgende:
[..]
Er staat in elk geval in het Nederlands 'seizoen 2 nu beschikbaar.'
twitter:NetflixNL twitterde op vrijdag 14-02-2014 om 10:01:28Fijne Valentijnsdag! Alle afleveringen zijn nu te streamen. Alleen op Netflix #HouseofCards http://t.co/9y0u6O1GsM http://t.co/3BqK3HVIyf reageer retweet
Dat was ik ook van plan om te doen ja.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 10:38 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
Haarscherp beeld man, ziet er goed uit.
ach, de laatste aflevering van se1 even kijken is voldoende denk ik
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.
http://en.wikipedia.org/w(...)V_series%29#Synopsisquote:Op vrijdag 14 februari 2014 15:52 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
Iemand die even in het kort een samenvatting van se1 kan maken?
quote:Op vrijdag 14 februari 2014 15:36 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Kevin SpaceyWát een koning zeg. Kippenvel bij die laatste scène.
Ik zat tien seconden met mijn mond openSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De Britse versie vind ik nog veel beter dan deze. Met name hoofdrolspeler Ian Richardson excelleert in zijn rol van Francis Urquhart. De dialogen zijn ook ijzersterk, doorspekt met subtiele Britse humor.quote:Op maandag 20 mei 2013 08:57 schreef Jnk18 het volgende:
[..]
Dan mag je blij zijn dat je de Britse versie niet hebt gezien.
Is trouwens wel een aanrader voor mensen hiero!
Paar weken terug heb ik season 1, 2, 3 van de britse gezien, in totaal 12 afleveringen.
Wat een geweldige show is dat zeg.
Wat is daar vreemd aan? Dat is toch altijdquote:Op vrijdag 14 februari 2014 19:35 schreef alwaysonhold het volgende:
Alle series staan al op ThePiratebay van seizoen 2. WTF.![]()
Hoe is dat gek?quote:Op vrijdag 14 februari 2014 19:35 schreef alwaysonhold het volgende:
Alle series staan al op ThePiratebay van seizoen 2. WTF.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Malheureusement le fromage de cacahouète.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.జ్ఞా
quote:Op vrijdag 14 februari 2014 20:20 schreef µ het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja, moet je toch redelijk goede software voor hebben om het in zo een goede kwaliteit te rippen van Netflix. Doet me een beetje verbazen..quote:
Mwah. Gebeurt altijd zo snel. Netflix of niet.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 21:23 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
Ja, moet je toch redelijk goede software voor hebben om het in zo een goede kwaliteit te rippen van Netflix. Doet me een beetje verbazen..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.»» Democracy is so overrated »»
quote:Op maandag 4 februari 2013 09:25 schreef Maloney het volgende:
Het Britse origineel was briljant en heerlijk Brits onderkoeld. Ik denk dat ik die herinnering maar blijf koesteren en dit oversla.
quote:Op vrijdag 14 februari 2014 19:52 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
S02E01Ik ook.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ps. Kan iedereen bij spoilers zetten welke aflevering het spoilert?
Anders weet je helemaal niet meer wat je wel en niet kan lezen hier.
Normaal met 1 aflevering per week is het geen probleem maar nu gaat het wel erg uit elkaar lopen wie wat gezien heeft."AAAAAHH ZENNE MOAT, WOARST VLEISCH"
quote:Op vrijdag 14 februari 2014 15:36 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Kevin SpaceyWát een koning zeg. Kippenvel bij die laatste scène.
Ik ook. Welcome back.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
![]()
![]()
![]()
Ja inderdaad, dan ben je er ook binnen 2 weekjes wel doorheen zonder al te veel moeite.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 17:55 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Het enige wat ik minder vind is dat er minder over de serie gepraat wordt doordat alle afleveringen in één keer uitkomen i.t.t. 1 per week.
Lol, 2 dagen.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 17:58 schreef danos het volgende:
[..]
Ja inderdaad, dan ben je er ook binnen 2 weekjes wel doorheen zonder al te veel moeite.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.heel wat minder actie en minder intruiging dan verwacht naar aanleiding van de trailer en de fuss van tevoren.
[ Bericht 10% gewijzigd door Watdoeteenvulploegleider op 15-02-2014 22:15:13 ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |