Dan zal ik je zeggen dat je een hele leuke show mist!quote:Op maandag 4 februari 2013 09:25 schreef Maloney het volgende:
Het Britse origineel was briljant en heerlijk Brits onderkoeld. Ik denk dat ik die herinnering maar blijf koesteren en dit oversla.
Dat geloof ik graag en alle reviews zijn ook positief.quote:Op maandag 4 februari 2013 11:54 schreef Jnk18 het volgende:
[..]
Dan zal ik je zeggen dat je een hele leuke show mist!
Gisteren de eerste 6 afleveringen gekeken en ik ben HOOKED!
Echt geweldige show, net zoals Boss, maar dan met kevin spacey.
Nu nog even episode 8-13 zien te vinden aangezien ik geen netflix heb..
House of Cards, wat een geweldige show!
In ieder geval een tweede.quote:Op woensdag 13 februari 2013 23:25 schreef Itisbangin het volgende:
Erg fijne serie is het. Niks mis mee. Mooi dat na Boss nu weer een lekker politieke serie is. Is er al iets bekend of dit meerdere seizoen gaat krijgen?
Ik gok dat de meeste kijkers, vanwege mogelijke spoilers, hier weg blijven tot ze het hele seizoen gezien hebben. Heb ik ook gedaan. Geniale seriequote:Op woensdag 13 februari 2013 10:43 schreef eriksd het volgende:
Ga nou kijken mensen. Geweldige serie.
Ze zijn druk aan het filmen nu. Zal nog wel ff duren.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 11:45 schreef Push. het volgende:
Seizoen 1 af, leuke serie. Wanneer komt seizoen 2?
Dat dus. Zonet de laatste aflevering gezien dus ik kom me ook meldenquote:Op donderdag 14 februari 2013 17:17 schreef BrainOverfloW het volgende:
[..]
Ik gok dat de meeste kijkers, vanwege mogelijke spoilers, hier weg blijven tot ze het hele seizoen gezien hebben. Heb ik ook gedaan. Geniale serie
Wel grappig dat er dan juist zo goed als geen spoilers in het topic staanquote:Op woensdag 20 februari 2013 18:13 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Dat dus. Zonet de laatste aflevering gezien dus ik kom me ook meldenGod, wat een topserie.. Kevin Spacey
En heerlijk, niet elke week wachten op een nieuwe aflevering, alles in een keer beschikbaar. Ben erg benieuwd naar het volgende seizoen.
we moeten nog een beetje wennen aan de nieuwe manier van uitzendenquote:Op woensdag 20 februari 2013 23:14 schreef BrainOverfloW het volgende:
[..]
Wel grappig dat er dan juist zo goed als geen spoilers in het topic staan
SPOILER: einde van het seizoenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En nu hopelijk niet te lang wachten maar dat zal wel minstens een jaar gaan duren![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.By hook or by crook, I'll be last in this book.
quote:Op zaterdag 2 maart 2013 16:24 schreef Arn0 het volgende:
mwaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 4 maart 2013 09:04 schreef EddyAlbena het volgende:
?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 4 maart 2013 16:06 schreef EddyAlbena het volgende:
[..]Toen was Peter naar Roy Kapeniak geweest, Peter moest Roy overhalen om iets te schrijven. DMV drugs and alcohol kreeg ie dat voor elkaar. Christina zag hem die ochtend zwaar naar de klote op kantoor komen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als ik het me goed herinner moest Christina die dag ervoor hals over kop, en zonder enige uitleg van Russo, z'n hele agenda voor die dag schrappen.quote:Op maandag 4 maart 2013 17:19 schreef dada3322 het volgende:
[..]
Toen was Peter naar Roy Kapeniak geweest, Peter moest Roy overhalen om iets te schrijven. DMV drugs and alcohol kreeg ie dat voor elkaar. Christina zag hem die ochtend zwaar naar de klote op kantoor komen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vraag me af wat jullie daarvan vinden
quote:Op maandag 20 mei 2013 00:57 schreef Meneerik2 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vraag me af wat jullie daarvan vindenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://i44.tinypic.com/jh9gch.png
-A Song of Ice and Fire-
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.By hook or by crook, I'll be last in this book.
Dan mag je blij zijn dat je de Britse versie niet hebt gezien.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vraag me af wat jullie daarvan vinden
Is trouwens wel een aanrader voor mensen hiero!
Paar weken terug heb ik season 1, 2, 3 van de britse gezien, in totaal 12 afleveringen.
Wat een geweldige show is dat zeg.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vraag me af wat jullie daarvan vindenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 20 mei 2013 01:22 schreef gazhims3lv het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 20 mei 2013 14:34 schreef Meneerik2 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Fear is only as deep as the mind allows."
quote:Op maandag 20 mei 2013 14:34 schreef Meneerik2 het volgende:
[..]klopt vond ik ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Helemaal mee eens.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vraag me af wat jullie daarvan vindenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 23 mei 2013 23:02 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Helemaal mee eens.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Whether or not you can become great at something, you can always become better.
And one day you'll wake up and find out how good you actually became, having transcended whatever limits you might have thought you couldn't pass.
Neil Degrasse Tyson
quote:Op donderdag 23 mei 2013 23:02 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Helemaal mee eens.ChurchSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
http://www.urbandictionary.com/define.php?term=churchquote:Op zondag 26 mei 2013 21:26 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Ik zit er al een paar minuten hard over te denken, maar ik begrijp niet wat je bedoelt.
Ach, dan dacht ik wel in de goede richtingquote:Op zondag 26 mei 2013 21:39 schreef Meneerik2 het volgende:
[..]
http://www.urbandictionary.com/define.php?term=church
http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_House_of_Cards_episodesquote:Op zondag 26 mei 2013 21:40 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Ach, dan dacht ik wel in de goede richting
Is er al iets bekend over een/het tweede seizoen?
Boss! Briljante serie over de burgermeester van Chicago die aan een zeldzame ziekte lijdt. Het heeft enige overeenkomsten. Helaas is het na het 2e seizoen gecancelled..quote:Op woensdag 29 mei 2013 01:15 schreef kurk_droog het volgende:
Goede serie zeg ( aflevering 6 nu ).
Uitstekende serie! Dit onderwerp ligt mij altijd wel, zijn er nog eventueel series in deze richting ook?
Ook het in 1x uitkijken is heerlijk hoewel ik echt ontzettende downloads had hier met ontzettend slecht geluid...
Bij de populaire series waarvan elke week 1 ep verschijnt wordt zo een heel topic vol geluld over 1 ep.. Nu is alles in één keer online en worden de ep's dus niet meer afzonderlijk besproken. Zorgt gewoon voor minder reactiesquote:Op vrijdag 12 juli 2013 11:20 schreef maerk het volgende:
In vergelijking tot andere topseries die over meerdere topics worden besproken, zijn er hier nog maar 3 pagina's aan reacties, dat vind ik gezien de kwaliteit van de serie opvallend weinig.
Het zal er misschien aan liggen dat de serie in zijn geheel op Netflix is geplaatst en hier weinig media-aandacht krijgt.
Wat ook meespeelt is dat de meeste hier, om spoilers te ontwijken, weg zullen blijven tot ze het hele seizoen gezien hebben. Dat levert ook een stuk minder gesprek op dan als je weet dat je na elke aflevering weer veilig hier kunt lezen en posten.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 11:20 schreef maerk het volgende:
In vergelijking tot andere topseries die over meerdere topics worden besproken, zijn er hier nog maar 3 pagina's aan reacties, dat vind ik gezien de kwaliteit van de serie opvallend weinig.
Het zal er misschien aan liggen dat de serie in zijn geheel op Netflix is geplaatst en hier weinig media-aandacht krijgt.
yup, en als het hele seizoen bekeken is dan ga je ook niet elke aflevering uitgebreid toelichtenquote:Op vrijdag 12 juli 2013 16:17 schreef BrainOverfloW het volgende:
[..]
Wat ook meespeelt is dat de meeste hier, om spoilers te ontwijken, weg zullen blijven tot ze het hele seizoen gezien hebben. Dat levert ook een stuk minder gesprek op dan als je weet dat je na elke aflevering weer veilig hier kunt lezen en posten.
Dan zou FTR nog wel eens rustig kunnen gaan worden als Netflix hier een succes wordquote:Op vrijdag 12 juli 2013 16:35 schreef planethugo het volgende:
[..]
yup, en als het hele seizoen bekeken is dan ga je ook niet elke aflevering uitgebreid toelichten
dan moet voor elke aflevering een apart topic gemaakt wordenquote:Op vrijdag 12 juli 2013 16:37 schreef BrainOverfloW het volgende:
[..]
Dan zou FTR nog wel eens rustig kunnen gaan worden als Netflix hier een succes word
Of we geven, in de eerste paar weken, in de spoilertitel aan waar over welke aflevering de spoiler gaat.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 16:38 schreef planethugo het volgende:
[..]
dan moet voor elke aflevering een apart topic gemaakt worden
SPOILER: Aflevering 11Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dan kan iedereen zelf bepalen of ze het lezen.Whether or not you can become great at something, you can always become better.
And one day you'll wake up and find out how good you actually became, having transcended whatever limits you might have thought you couldn't pass.
Neil Degrasse Tyson
Zeker weten, vooral seizoen 1 en 2 vond ik geweldig.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 22:21 schreef Arn0 het volgende:
Heeft er iemand trouwens al eens de originele BBC-reeks gezien? Is dat een aanrader?
Waaronder beste drama, beste mannelijke hoofdrol (Spacey), beste vrouwelijke hoofdrol (Wright). Geen nominaties voor de rest van de cast, had toch wel een nominatie voor Stoll verwacht.quote:Op donderdag 18 juli 2013 16:52 schreef Jnk18 het volgende:
[..]
Zeker weten, vooral seizoen 1 en 2 vond ik geweldig.
Het laatste seizoen viel wat mee, maar toch nog leuk om te zien!
Die Britse hoofdspeler is echt brilliant.
Elk seizoen bestaat uit 4 afleveringen, is niet zoveel om te kijken.
House of Cards 2013 is trouwens negen keer genomineerd voor Emmy 2013.
Lijken de verhaallijnen op elkaar? Ik zou het origineel graag kijken, maar ik wil ook de komende seizoenen van de Amerikaanse versie niet spoilen.quote:Op donderdag 18 juli 2013 16:52 schreef Jnk18 het volgende:
[..]
Zeker weten, vooral seizoen 1 en 2 vond ik geweldig.
Het laatste seizoen viel wat mee, maar toch nog leuk om te zien!
Die Britse hoofdspeler is echt brilliant.
Elk seizoen bestaat uit 4 afleveringen, is niet zoveel om te kijken.
House of Cards 2013 is trouwens negen keer genomineerd voor Emmy 2013.
Je kunt de Britse gewoon kijken, zal niks spoilen voor de Amerikaanse.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 10:25 schreef kristyle het volgende:
[..]
Lijken de verhaallijnen op elkaar? Ik zou het origineel graag kijken, maar ik wil ook de komende seizoenen van de Amerikaanse versie niet spoilen.
Niet anders dan welke (korte) serie dan ook, 1 seizoen per jaar.quote:Op zondag 18 augustus 2013 21:30 schreef DutchieBre het volgende:
Wat een bazen serie ! Ik was vanaf aflevering 1 al hooked. jammer dat seizoen 2 pas in 2014 gaat uitkomen..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het mooiste aan de serie vind ik toch dat je wordt meegenomen op een avontuur waarin het plot steeds andere wendingen nemen en onverwachte wendingen neemt...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.»» Democracy is so overrated »»
Maar natuurlijk .. Toch jammerquote:Op dinsdag 17 september 2013 08:06 schreef dz5b604 het volgende:
[..]
Niet anders dan welke (korte) serie dan ook, 1 seizoen per jaar.
Ik ookquote:Op maandag 23 september 2013 11:28 schreef marcodej het volgende:
Zit nu bij ep 8. Echt een heerlijke serie.
quote:'House Of Cards' Season 2 Likely To Be Its Last, Producer Says
The reign of "House Of Cards" may be short-lived. According to executive producer Rick Cleveland, the upcoming 13-episode Season 2 is likely to be the show's last.
Netflix ordered the Kevin Spacey-fronted drama directly to series with a two season commitment, bypassing the typical pilot stage.
"'House of Cards' is only going to go a second season and I think that’s it," Cleveland told Gold Derby. "Kevin Spacey likes to do movies and Robin Wright likes to do movies," he added.
However, executive producer and creator Beau Willimon had previously tweeted that he hopes to write more seasons.
At the 2013 Emmy Awards, "House of Cards" picked up three statues and shook up the race. Stars Spacey and Wright both earned nominations in the lead drama categories.
Season 2 is currently in production. Details are scarce, but Oscar winner Jodie Foster will helm an episode.
Bron
Duh, het is de Amerikaanse politiek. Kan je moeilijk Afghaanse zaken doen he? Het geeft toch wel een goede inkijk hoe het een beetje werkt daar. Borgen was ook er goed het eerste seizoen, 2e seizoen was te gerekt (vond ik) en had ik moeite te blijven kijken.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 23:58 schreef remlof het volgende:
Ik ben afgehaakt na 4 episodes, mij te Amerikaans. Doe mij maar een politieke serie als Borgen.
Ja, in het begin vond ik dat maar niets.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 11:21 schreef Sitethief het volgende:
Geniale serie, ik moest alleen wel heel erg wennen aan het doorbreken van de fourth wall. Wie had dat nog meer?
Nog maar even afwachten wat de onderhandelingen op gaan leveren dus.quote:Netflix wants a third season of 'House of Cards'
Though the premiere of House of Cards‘ second season is still months away, Netflix is already thinking ahead to a possible season 3. “Our intent is that the show keep going for sure,” Netflix chief content officer Ted Sarandos said during a keynote address at this weekend’s 2013 Film Independent Forum, adding, “It was not our intent that it just run for two seasons.” After his speech, Sarandos reiterated that his company wants to make more House of Cards, telling Deadline that “talks are in progress right now.”
As Sarandos said in his address, Netflix originally committed to making two 13-episode seasons of Beau Willimon’s Shakespearean political drama. Though Willimon has indicated that he’d be up for additional seasons of the series, co-executive producer Rick Cleveland said earlier this month that he believed the show would end after episode 26: “House of Cards is only going to go a second season and I think that’s it,” he told Gold Derby. Why? Because “Kevin Spacey likes to do movies, and Robin Wright likes to do movies.” (Spacey and Wright haven’t yet responded to EW’s requests for comment.)
Bron
Was de eerste twee keer even wennen, daarna prima en voegde het een mooi element aan de serie toe.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 14:29 schreef Nic1 het volgende:
[..]
Ja, in het begin vond ik dat maar niets.
quote:'House of Cards' Returns for Second Season Friday, February 14
All 13-Episodes of Second Season Available to Netflix Members Everywhere at Launch
Woah! nog 2 maandjes wachten dusquote:
Oplettende kijker, jijquote:Op vrijdag 27 december 2013 05:07 schreef Gambetta het volgende:
Leuke serie tot nu toe, maar één ding zit me dwars. Ik keek net aflevering negen waar op het einde de watershed bill wordt weggestemd in het Huis van Afgevaardigden, met 218 (216 Republikeinen en 2 Democraten) tegen 216 (216 Democraten). Alleen werd er eerder in het seizoen nog gezegd dat er 205 Republikeinse afgevaardigden waren, want Frank had behalve de Republikeinen nog 13 Democraten nodig om de Speaker weg te stemmen. Wat zie ik over het hoofd?
quote:Netflix Adds 'House of Cards' Director Audio Commentaries
Need more "House of Cards" to hold you over until the second season premiere?
Well, you're in luck because Netflix has added some bonus content to their Emmy award-winning series.
Variety reports that audio commentaries from six of the first season directors have been added to Netflix as a listening option. The commentaries available are from David Fincher, James Foley, Joel Schumacher, Charles McDougall, Carl Franklin and Allen Coulter.
So if you want to hear all the behind-the-scenes info about the making of this political game-changer head on over to here .
The commentaries can be found in the options section where you would select subtitles or other audio alternatives.
"House of Cards" season 2 premieres on Netflix Feb. 14.
Bron
Je moet wel in D.C. zijn om te kunnen stemmen. Vakantie, verplichtingen in thuisstaat, Persoonlijke problemen, Familiaire problemen etc.quote:Op vrijdag 27 december 2013 05:07 schreef Gambetta het volgende:
Leuke serie tot nu toe, maar één ding zit me dwars. Ik keek net aflevering negen waar op het einde de watershed bill wordt weggestemd in het Huis van Afgevaardigden, met 218 (216 Republikeinen en 2 Democraten) tegen 216 (216 Democraten). Alleen werd er eerder in het seizoen nog gezegd dat er 205 Republikeinse afgevaardigden waren, want Frank had behalve de Republikeinen nog 13 Democraten nodig om de Speaker weg te stemmen. Wat zie ik over het hoofd?
quote:Netflix scores first Golden Globe win with Robin Wright in 'House of Cards'
Robin Wright has been awarded the Golden Globe for best actress in a TV drama for her work in House of Cards. Wright, most recently spotted at CES advocating the use of conflict-free minerals, plays the ambitious wife of grasping politician Frank Underwood — played by Kevin Spacey — in the Netflix series. The award is the first Golden Globe to go to a Netflix original show, coming after the streaming service's Emmy win last September.
Wright faced stiff competition for the prize, up against a set of top actresses that included Taylor Schilling, the star of fellow Netflix original show Orange is the New Black. Wright arrived on stage without a speech, but thanked director David Fincher — who directed the first two episodes of House of Cards — for convincing her to take the part of Claire Underwood. The director apparently told Wright that she "could create her."
Ik heb er wel een. Denk je dat de kijkers voldoende de immoraliteit kunnen onderscheiden van veel van de personages en de werkelijkheid? Kan de immoraliteit, het voortdurend gebruiken van mensen als middel voor eigen doeleinden als kritiek gezien worden? Zullen er kijkers zijn die zich hiermee identificeren, en daarmee dus bijvoorbeeld de handelingen en het gedrag van Francis Underwood verheerlijken? Als voorbeeld zien voor hun eigen (toeomstige) handelen?quote:Op donderdag 23 januari 2014 19:31 schreef BasvB het volgende:
Wel fijn dat je alles in een keer kan kijken, maar daar door zijn er veel minder discussies
ik denk het niet, na the sopranos ben ik bijv bij de maffia gegaan omdat dat daar verheerlijkt werd, de laatst paar jaar ben ik bij een motorclub omdat Sons of Anarchy cool was en sinds house of cards ben ik overal corrupt mee bezig.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 16:00 schreef NvM het volgende:
[..]
Ik heb er wel een. Denk je dat de kijkers voldoende de immoraliteit kunnen onderscheiden van veel van de personages en de werkelijkheid? Kan de immoraliteit, het voortdurend gebruiken van mensen als middel voor eigen doeleinden als kritiek gezien worden? Zullen er kijkers zijn die zich hiermee identificeren, en daarmee dus bijvoorbeeld de handelingen en het gedrag van Francis Underwood verheerlijken? Als voorbeeld zien voor hun eigen (toeomstige) handelen?
Zo, nu ben ik wel benieuwd naar jouw kijk hier op.
Ik ben meth gaan koken na Breaking Badquote:Op vrijdag 24 januari 2014 16:09 schreef planethugo het volgende:
[..]
ik denk het niet, na the sopranos ben ik bijv bij de maffia gegaan omdat dat daar verheerlijkt werd, de laatst paar jaar ben ik bij een motorclub omdat Sons of Anarchy cool was en sinds house of cards ben ik overal corrupt mee bezig.
quote:'House of Cards' Renewed for Season 3 Ahead of Season 2 Premiere by Netflix
Met het terugkijken voor dat S2 begint kwam ik langs die scene over de Speaker. Frank zegt dat ze van de GOP tenminste 205 stemmen kunnen krijgen. Wat klopt als de GOP 216 leden heeft waarvan ze van 11 leden niet zeker weten of ze die wel mee kunnen krijgen in de stemming.quote:Op vrijdag 27 december 2013 05:07 schreef Gambetta het volgende:
quote:Op woensdag 12 februari 2014 06:24 schreef RoelerMF het volgende:
Hoe laat zal de serie in Nederland beschikbaar komen? Vanaf 14 februari, maar zouden we moeten wachten op de Amerikaanse release of zou het in de ochtend al beschikbaar moeten zijn?
Vanaf het moment dat de serie op Netflix verschijnt zijn alle afleveringen uiteraard via de gebruikelijke kanalen te downloaden.quote:Op woensdag 12 februari 2014 22:38 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
Kan ik dit nu alleen via Netflix kijken? Of komt dit nogcergens anders online beschikbaar?
Ik heb gewoon een netflix account, dus ik hoef het niet te downloaden. Maar ik overwoog een vrije dag te pakken als Netflix rond de middag al beschikbaar zou komen. Maar niemand schijnt te weten hoe laat Netflix het gaat aanbieden morgenquote:Op donderdag 13 februari 2014 03:42 schreef Nic1 het volgende:
[..]
[..]
Vanaf het moment dat de serie op Netflix verschijnt zijn alle afleveringen uiteraard via de gebruikelijke kanalen te downloaden.
Ah, vandaar.quote:Op donderdag 13 februari 2014 06:32 schreef RoelerMF het volgende:
[..]
Ik heb gewoon een netflix account, dus ik hoef het niet te downloaden. Maar ik overwoog een vrije dag te pakken als Netflix rond de middag al beschikbaar zou komen. Maar niemand schijnt te weten hoe laat Netflix het gaat aanbieden morgen
Je kunt in de ochtend al gaan kijken dus.quote:The political thriller will be released on Netflix at 8.01am GMT, 12.01am PST and 03.01am EST on Friday 14 February
Thanksquote:Op donderdag 13 februari 2014 06:45 schreef Nic1 het volgende:
[..]
Ah, vandaar.
Zo moelijk is het allemaal niet. Een eenvoudige Google zoekopdracht leert ons:
[..]
Je kunt in de ochtend al gaan kijken dus.
Tijd voor dat gratisch maandje netflix dus :-)quote:Op donderdag 13 februari 2014 20:50 schreef znarch het volgende:
[..]
Ja
Ik lees nu pas dat het hele seizoen tegelijk komt![]()
![]()
![]()
Er staat in elk geval in het Nederlands 'seizoen 2 nu beschikbaar.'quote:Op vrijdag 14 februari 2014 09:27 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
In USA versie van Netflix ja. Nederland over 2 uur.
Maar hij doet nog niks laden.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 09:29 schreef F_JD het volgende:
[..]
Er staat in elk geval in het Nederlands 'seizoen 2 nu beschikbaar.'
twitter:NetflixNL twitterde op vrijdag 14-02-2014 om 10:01:28Fijne Valentijnsdag! Alle afleveringen zijn nu te streamen. Alleen op Netflix #HouseofCards http://t.co/9y0u6O1GsM http://t.co/3BqK3HVIyf reageer retweet
Dat was ik ook van plan om te doen ja.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 10:38 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
Haarscherp beeld man, ziet er goed uit.
ach, de laatste aflevering van se1 even kijken is voldoende denk ik
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.
http://en.wikipedia.org/w(...)V_series%29#Synopsisquote:Op vrijdag 14 februari 2014 15:52 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
Iemand die even in het kort een samenvatting van se1 kan maken?
quote:Op vrijdag 14 februari 2014 15:36 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Kevin SpaceyWát een koning zeg. Kippenvel bij die laatste scène.
Ik zat tien seconden met mijn mond openSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De Britse versie vind ik nog veel beter dan deze. Met name hoofdrolspeler Ian Richardson excelleert in zijn rol van Francis Urquhart. De dialogen zijn ook ijzersterk, doorspekt met subtiele Britse humor.quote:Op maandag 20 mei 2013 08:57 schreef Jnk18 het volgende:
[..]
Dan mag je blij zijn dat je de Britse versie niet hebt gezien.
Is trouwens wel een aanrader voor mensen hiero!
Paar weken terug heb ik season 1, 2, 3 van de britse gezien, in totaal 12 afleveringen.
Wat een geweldige show is dat zeg.
Wat is daar vreemd aan? Dat is toch altijdquote:Op vrijdag 14 februari 2014 19:35 schreef alwaysonhold het volgende:
Alle series staan al op ThePiratebay van seizoen 2. WTF.![]()
Hoe is dat gek?quote:Op vrijdag 14 februari 2014 19:35 schreef alwaysonhold het volgende:
Alle series staan al op ThePiratebay van seizoen 2. WTF.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Malheureusement le fromage de cacahouète.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.జ్ఞా
quote:Op vrijdag 14 februari 2014 20:20 schreef µ het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja, moet je toch redelijk goede software voor hebben om het in zo een goede kwaliteit te rippen van Netflix. Doet me een beetje verbazen..quote:
Mwah. Gebeurt altijd zo snel. Netflix of niet.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 21:23 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
Ja, moet je toch redelijk goede software voor hebben om het in zo een goede kwaliteit te rippen van Netflix. Doet me een beetje verbazen..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.»» Democracy is so overrated »»
quote:Op maandag 4 februari 2013 09:25 schreef Maloney het volgende:
Het Britse origineel was briljant en heerlijk Brits onderkoeld. Ik denk dat ik die herinnering maar blijf koesteren en dit oversla.
quote:Op vrijdag 14 februari 2014 19:52 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
S02E01Ik ook.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ps. Kan iedereen bij spoilers zetten welke aflevering het spoilert?
Anders weet je helemaal niet meer wat je wel en niet kan lezen hier.
Normaal met 1 aflevering per week is het geen probleem maar nu gaat het wel erg uit elkaar lopen wie wat gezien heeft."AAAAAHH ZENNE MOAT, WOARST VLEISCH"
quote:Op vrijdag 14 februari 2014 15:36 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Kevin SpaceyWát een koning zeg. Kippenvel bij die laatste scène.
Ik ook. Welcome back.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
![]()
![]()
![]()
Ja inderdaad, dan ben je er ook binnen 2 weekjes wel doorheen zonder al te veel moeite.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 17:55 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Het enige wat ik minder vind is dat er minder over de serie gepraat wordt doordat alle afleveringen in één keer uitkomen i.t.t. 1 per week.
Lol, 2 dagen.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 17:58 schreef danos het volgende:
[..]
Ja inderdaad, dan ben je er ook binnen 2 weekjes wel doorheen zonder al te veel moeite.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.heel wat minder actie en minder intruiging dan verwacht naar aanleiding van de trailer en de fuss van tevoren.
[ Bericht 10% gewijzigd door Watdoeteenvulploegleider op 15-02-2014 22:15:13 ]
Beter zoeken. Zijn zat goede 720p webrips. Volgens mij vooral van 2HD en W4F op het moment.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 17:50 schreef ChickenMan het volgende:
Waarom duurt het zolang tot fatsoenlijke rips uit zijn.Kan alleen maar 1 tm 3 kijken.
Ja, nu wel.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 23:04 schreef znarch het volgende:
[..]
Beter zoeken. Zijn zat goede 720p webrips. Volgens mij vooral van 2HD en W4F op het moment.
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 22:04 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
Afl. 11 vgm:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.heel wat minder actie en minder intruiging dan verwacht naar aanleiding van de trailer en de fuss van tevoren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Persoonlijk vond ik het volgende jammer en ook redelijk onbegrijpelijk;SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.»» Democracy is so overrated »»![]()
Yep. Als ze nou alleen een content provider waren okay, dan kan dat niet echt concurreren met gratis downloaden. Maar dat ze ook echt kijken naar wat mensen kijken en jij ook leuk vindt, en daar dan content voor gaan maken, dat is eigenlijk best een leuke feature waardoor ik wel in het systeem in wil kopen. Dan ben je legaal bezig en krijg je er op een hele meta-manier nog iets voor terug ook.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 03:43 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Normaliter begrijp ik wel dat mensen series downloaden, doe ik ook, maar in het geval van deze serie vind ik het een beetje sneu dat mensen geen Netflix abonnement afnemen, alhoewel ik dat dan ook weer wel kan begrijpen. Imo verdient Netflix het gewoon met series als deze.
En als je alleen deze serie wil zien ben je natuurlijk voor 8 euro klaar, wat niks is voor 10 uur (of 20 als je seizoen 1 en 2 in een maand kijkt).They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.![]()
Hoe komt het dat andere series totaal niet up to date zijn op netflix? (Zie bv homeland).
ik vind 13 episodes maar kort.
Maar ben zeker benieuwd naar se3.
![]()
quote:Op zondag 16 februari 2014 12:45 schreef RoelerMF het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Persoonlijk vond ik het volgende jammer en ook redelijk onbegrijpelijk;SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat is wel echt een nadeel van spoilers lezen voor je alles gezien hebt. Voor je het weet lees je iets dat pas in de laatste aflevering gebeurd
»» Democracy is so overrated »»![]()
eerste 3 afleveringen gezien, heerlijk dit
al is het soms wel extreem goed opletten om alles mee te krijgen, zoalsSPOILER: S2 aflevering 1& 3Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Die stemming in s02e03. Amerikaanse politiek op z'n best.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.![]()
Voor het eerst een echte Netfix-binge gedaan, en net klaar met de laatste aflevering...
Sodeknetters! Wat een einde!SPOILER: Alle AfleveringenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."...while I'm supposed to marry her brother, a renowned pillow biter." Cersei Lannister
"Float like a butterfly, sting like a bee, look ridiculous." Rory the Roman
"It's smaller on the outside." Clara Oswin Oswald![]()
Net aflevering 2 gezien van seizoen 2. Kan iemand me uitleggen waaromSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.?![]()
quote:Op maandag 17 februari 2014 21:14 schreef Meneerik2 het volgende:
Net aflevering 2 gezien van seizoen 2. Kan iemand me uitleggen waaromSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Die stemmingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Aflevering 11 (Hoofdstuk 24)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 13:20 schreef FredVleespet het volgende:
Aflevering 11 (Hoofdstuk 24)Ik vond het bijzonder, maar wel raar dat er daarna met geen woord meer over gerept werd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.![]()
Ja vond het beetje een aparte wending en niet echt passen. Maar misschien verander ik de komende episodes nog van mening en word me alles duidelijkquote:Op dinsdag 18 februari 2014 14:47 schreef Breuls het volgende:
[..]
Ik vond het bijzonder, maar wel raar dat er daarna met geen woord meer over gerept werd.![]()
![]()
Ook S2 gister afgekeken, mooie serie. Vind het alleen wel jammer dat:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.melksommelier en vertrouwenspersoon fok![]()
Wat een serie! Ben nu bij de derde aflevering van s1. Hoop niet dat de serie een stuk of 8 seizoenen krijgt zoals Dexter en uitgemolken wordt, maar eerder zoals Breaking Bad, rond de 5 seizoenen en allemaal even sterk die je later weer nog een keer opnieuw kunt kijken.![]()
Dat komt omdat die ook daadwerkelijk zichzelf spelen. Een aantal van de politiek journalisten die voorbij komen spelen een HoC versie van hun talkshow.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 17:36 schreef RoelerMF het volgende:
Er zit iets bijzonders in de aftiteling, geen idee waarom, maar soms staat bij de echte naam van de acteur of actrice ineens dat hij of zij zichzelf was. Maar ook niet standaard bij elke keer dat ze langskomen. Ik kan het niet verklaren, maar bijzonder is het wel
Helemaal bij ondertussen. Geniaal seizoen weer
Whether or not you can become great at something, you can always become better.
Neil Degrasse Tyson![]()
Mwjah, maar het komt ook voorbij bij vaste spelers zoals Rachel. Rachel heet dan wel Rachel, maar de achternamen verschillen. Ik ben op een gegeven ogenblik bewust op gaan letten en het is niet alleen bij journalisten en bijrollen maar ook bij wat vastere rollen.quote:Op woensdag 19 februari 2014 06:40 schreef BrainOverfloW het volgende:
[..]
Dat komt omdat die ook daadwerkelijk zichzelf spelen. Een aantal van de politiek journalisten die voorbij komen spelen een HoC versie van hun talkshow.
Helemaal bij ondertussen. Geniaal seizoen weer
»» Democracy is so overrated »»![]()
Ik heb een tweezijdig gevoel over dat release van het hele seizoen in een keerHet is wel vet om alles in een keer te kunnen zien en niet iedere week te wachten ( Ik had er 4 dagen voor nodig
) maar aan de andere kant wil ik nu wel seizoen 3 zien maar dat duurt weer een jaar
Echt klote
Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Op woensdag 21 maart 2012 18:51 schreef Toefjes het volgende:
Ja, als je me nog 1 keer pedo noemt, dan nemen we afscheid van je :)![]()
Aflevering 6 nu, seizoen 2 gaat echt te snel en daar wacht je dan een jaar op.
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.![]()
Actrice Rachel Brosnahan speelt karakter Rachel Posner. Ze heeft gewoon toevallig dezelfde voornaam als haar rol.quote:Op woensdag 19 februari 2014 06:48 schreef RoelerMF het volgende:
[..]
Mwjah, maar het komt ook voorbij bij vaste spelers zoals Rachel. Rachel heet dan wel Rachel, maar de achternamen verschillen. Ik ben op een gegeven ogenblik bewust op gaan letten en het is niet alleen bij journalisten en bijrollen maar ook bij wat vastere rollen.Whether or not you can become great at something, you can always become better.
Neil Degrasse Tyson![]()
Dit.quote:Op zondag 16 februari 2014 15:26 schreef Kamikazie het volgende:
Seizoen 2 helemaal gezien, geweldig.
Die laatste scène...!
![]()
Eindelijk begonnen aan deze serieTot nu toe briljant
Spacey
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.![]()
S2E13 spoiler:quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 20 februari 2014 11:45 schreef superworm het volgende:
[..]
S2E13 spoiler:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 20 februari 2014 11:53 schreef Luigi het volgende:
[..]Ja was ook enorm onder de indruk. Heb het zeker drie keer gekeken die laatste paar minutenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
E11SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.E13SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The fate of our times is characterized by rationalization and intellectualization and, above all, by the disenchantment of the world.![]()
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 02:13 schreef tofastTG het volgende:
E11SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.E13SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: E13Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Whether or not you can become great at something, you can always become better.
Neil Degrasse Tyson![]()
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 02:17 schreef BrainOverfloW het volgende:
[..]SPOILER: E13Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: E13Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The fate of our times is characterized by rationalization and intellectualization and, above all, by the disenchantment of the world.![]()
Heerlijk tweede seizoen wel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Geniale serie.
Een van de beste die ik ooit heb gezien naast Breaking Bad.
OT: Kan iemand mij misschien uitleggen waarom ik de spoilers niet kan zien/openen?Geef het op als een dikke bitch in de sportschool :z![]()
adblocker aanstaan?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 12:07 schreef Eekhoorn_ het volgende:
Geniale serie.
Een van de beste die ik ooit heb gezien naast Breaking Bad.
OT: Kan iemand mij misschien uitleggen waarom ik de spoilers niet kan zien/openen?Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Daar ligt het aan dan. Gaat niet goed samen met fok helaas. Levert wel meer issues op soms met quoten etc.quote:Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Wat losse verhaallijnen die in seizoen 3 nog aan bod zouden moeten/kunnen komen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 13:14 schreef superworm het volgende:
Wat losse verhaallijnen die in seizoen 3 nog aan bod zouden moeten/kunnen komen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 13:33 schreef Luigi het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jezus, ik wil niet een jaar moeten wachten nuWat een gruwelijke serie is dit.
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.![]()
Vanmiddag de laatste EP van S2 gekeken. Fantastisch seizoen weer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
"I feel exposed, like the skin where my ring used to be."
Dat is echt fucking goed schrijfwerk.
Topseizoen, echt bijna flawless. Het enige minpuntje vond ik (e12)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beste serie van de laatste jaren. Vind hem beter dan Breaking Bad.They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.![]()
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 21:35 schreef speknek het volgende:
"I feel exposed, like the skin where my ring used to be."
Dat is echt fucking goed schrijfwerk.
Topseizoen, echt bijna flawless. Het enige minpuntje vond ik (e12)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beste serie van de laatste jaren. Vind hem beter dan Breaking Bad.SPOILER: Afl. 13Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Whether or not you can become great at something, you can always become better.
Neil Degrasse Tyson![]()
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 20:33 schreef Maxerazzi het volgende:
Vanmiddag de laatste EP van S2 gekeken. Fantastisch seizoen weer.Echt geniaal idd. Verder ook eens met je punt van kritiek.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Amen.![]()
Eh even gemist, maar waaromSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Fear is only as deep as the mind allows."![]()
quote:Op zondag 23 februari 2014 19:01 schreef Push. het volgende:
Eh even gemist, maar waaromSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Afl. 13Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Whether or not you can become great at something, you can always become better.
Neil Degrasse Tyson![]()
quote:Op zondag 23 februari 2014 20:20 schreef BrainOverfloW het volgende:
[..]SPOILER: Afl. 13Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Fear is only as deep as the mind allows."![]()
Eindelijk tijd gevonden om aan seizoen 2 te beginnen.
Man, man, episode 1, wat goed weer.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
quote:Op zondag 23 februari 2014 20:29 schreef Push. het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Whether or not you can become great at something, you can always become better.
Neil Degrasse Tyson![]()
quote:Op zondag 23 februari 2014 21:14 schreef BrainOverfloW het volgende:
[..]Wat dacht je van deze aidsteef:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
Doe eens normaal man.quote:Op maandag 24 februari 2014 22:24 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Wat dacht je van deze aidsteef:
[ afbeelding ]Op donderdag 11 oktober 2012 19:49 schreef Tem het volgende:
Bis bis bis
Op maandag 17 december 2012 22:25 schreef KoosVogels het volgende:
Wij krijgen niks voor kerst van de baas. Alleen een trap onder de reet en een stuk steenkool.![]()
quote:
Wat een geweldige serie is dit toch. Ik vond seizoen 2 veel beter dan seizoen 1, waarschijnlijk omdat het spel nu op het hoogste niveau gespeeld werd.
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.![]()
Eindelijk op gang, nu bij aflevering 7.Op donderdag 11 oktober 2012 19:49 schreef Tem het volgende:
Bis bis bis
Wij krijgen niks voor kerst van de baas. Alleen een trap onder de reet en een stuk steenkool.![]()
ook klaar met seizoen 2, heerlijke serie is het toch. Elke aflevering straalt zoveel kwaliteit uit dat zie je maar zelden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
20 februari begonnen met seizoen 1 en 6 dagen later heb ik alles gezien. Fascinerende serie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu al zin in seizoen 3! (Moet haast bijna wel de laatste zijn)
[ Bericht 11% gewijzigd door Mike op 26-02-2014 14:22:02 ]So confused when you're lost in the groove![]()
quote:Op woensdag 26 februari 2014 13:48 schreef planethugo het volgende:
ook klaar met seizoen 2, heerlijke serie is het toch. Elke aflevering straalt zoveel kwaliteit uit dat zie je maar zelden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 26 februari 2014 14:35 schreef Jovatov het volgende:
[..]Ik keek het met een vriend van me en wij zagen het ook allebei al aankomen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ook het moment is de eerste aflevering van seizoen 2 ?quote:Op woensdag 26 februari 2014 15:16 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Ik keek het met een vriend van me en wij zagen het ook allebei al aankomen.![]()
![]()
Nog 30 posts en dan kan wmbt in de titel van het volgende gezet worden dat we spoilers bevatten.quote:Op woensdag 26 februari 2014 14:37 schreef Luigi het volgende:
Wanneer nokken we trouwens met die spoilers? Wordt er een beetje zat van.
Stroek: Sitethief, die is heel groot en sterk :Y.
Faat: *zucht* zoals gewoonlijk hoor Sitethief weer in de bocht >:)![]()
quote:Op woensdag 26 februari 2014 14:19 schreef The_Groove het volgende:
20 februari begonnen met seizoen 1 en 6 dagen later heb ik alles gezien. Fascinerende serie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu al zin in seizoen 3! (Moet haast bijna wel de laatste zijn)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nee, maar daar ging het niet over toch?quote:Op woensdag 26 februari 2014 15:18 schreef Morpheus32 het volgende:
[..]
Ook het moment is de eerste aflevering van seizoen 2 ?
dat is waar hahaquote:Op woensdag 26 februari 2014 18:00 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Nee, maar daar ging het niet over toch?![]()
quote:Op woensdag 26 februari 2014 15:57 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.So confused when you're lost in the groove![]()
Wat een seizoen weer, fantastisch.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 27 februari 2014 01:10 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Wat een seizoen weer, fantastisch.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door µ op 27-02-2014 07:25:00 ]So confused when you're lost in the groove![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.»» Democracy is so overrated »»![]()
Goed bezigquote:!
Op dinsdag 26 augustus 2014 00:04 schreef spijkerbroek het volgende:
Taalverkrachting is een misdrijf.
Op maandag 21 september 2020 18:37 zal yvonne het volgende schrijven:
Ik neuk jullie allemaal de moeder.![]()
Hier nog niet alles gelezen aangezien ik seizoen 2 nog niet afgekeken heb dus misschien is deze al voorbij gekomen, maar ik vond het wel een tof filmpje:
![]()
Kan iemand me uitleggen waaromSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.?![]()
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 22:20 schreef Meneerik2 het volgende:
Kan iemand me uitleggen waaromSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Malheureusement le fromage de cacahouète.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 23:00 schreef Gambetta het volgende:
Dank uSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:SPOILER: Aflevering 1Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Whether or not you can become great at something, you can always become better.
Neil Degrasse Tyson![]()
quote:Op zaterdag 1 maart 2014 12:08 schreef BrainOverfloW het volgende:
[..]ik weet niet meer precies hoe dat in seizoen 1 ging met rachel maarSPOILER: Aflevering 1Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 1 maart 2014 15:02 schreef planethugo het volgende:
[..]
ik weet niet meer precies hoe dat in seizoen 1 ging met rachel maarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Whether or not you can become great at something, you can always become better.
Neil Degrasse Tyson![]()
Aanzet gedaan voor een verbeterde OP:
Onverbiddelijk, omdat het doel de middelen heiligt
Meedogenloos en geslepen congreslid Francis Underwood (Oscar®-winnaar Kevin Spacey) en zijn vrouw Claire (Robin Wright) deinzen nergens voor terug om hun doel te bereiken. Deze verwrongen politieke dramaserie dringt diep door in de schimmige wereld van hebzucht, seks en corruptie in het hedendaagse Washington D.C. Kate Mara (“American Horror Story”) en Corey Stoll (“Midnight in Paris”) zijn tegenspelers in de eerste originele serie van David Fincher (“The Social Network”) en Beau Willimon (“The Ides of March”).
• Seizoen 1 (2013)
• Seizoen 2 (2014)
• Seizoen 3 (verwacht in 2015)
Exclusief via Netflix te bekijken.
Cast
Vlnr: Constance Zimmer, Kate Mara, Kevin Spacey, Robin Wright, Michael Kelly, Kristen Connolly, Corey Stoll, Sakina JaffreyOp maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(![]()
Was toch nog mijn OP.Op donderdag 11 oktober 2012 19:49 schreef Tem het volgende:
Bis bis bis
quote:Jullie zijn tof en snel.quote:
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(![]()
Dat.quote:Op woensdag 26 februari 2014 14:47 schreef Morpheus32 het volgende:
Pfff deze serie is echt achter elkaar doorkijken. Briljant !
Voor mij is het dé serie van 2013 en 2014.
Ik droom er zelfs van.
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"![]()
Wat mij betreft wordt het volgende deel zonder spoilers?
Volgens mij kijk je alles of niets, en als je in dit topic komt moet je alles maar gezien hebben.
Vind ik dan. Meningen?జ్ఞా![]()
Lijkt mij prima. Dit topic is gestart toen het nog in de kinderschoentjes stond, pas nu kijken er meer mensen. Dan weten mensen ook waar ze aan toe zijn in dit topic.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 22:54 schreef µ het volgende:
Volgens mij kijk je alles of niets, en als je in dit topic komt moet je alles maar gezien hebben.
Vind ik dan. Meningen?Op donderdag 11 oktober 2012 19:49 schreef Tem het volgende:
Bis bis bis
Haha dat had ik met Hannibalquote:Op zaterdag 1 maart 2014 22:41 schreef capricia het volgende:
[..]
Dat.
Voor mij is het dé serie van 2013 en 2014.
Ik droom er zelfs van.![]()
Mee eens.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 22:54 schreef µ het volgende:
Vind ik dan. Meningen?As the officer took her away, she recalled that she asked,
En voor je weet breekt het handvat er af.quote:Whether or not you can become great at something, you can always become better.
Neil Degrasse Tyson![]()
haha, echt he. Was ook wel een leuk momentje.quote:Op zondag 2 maart 2014 12:29 schreef BrainOverfloW het volgende:
[..]
En voor je weet breekt het handvat er af.
Bleek m.i. toch ook uit dat F.U. niet onverslaanbaar is.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: