I knowquote:Op zondag 3 februari 2013 18:14 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Dat ligt dan weer aan je mindset... mevrouw dokter
Jaquote:
Hell yeah. Al was de muziek niet altijd zo geweldig.quote:
Wil ik ook nog doen, laatste feest gaf me 5 dagen oorsuizenquote:Op zondag 3 februari 2013 18:16 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ja
Ik ga oordopjes laten aanmeten voor volgende feestjesDit wordt echt niets meer.
Ja heb ik nu ook last vanquote:Op zondag 3 februari 2013 18:16 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Wil ik ook nog doen, laatste feest gaf me 5 dagen oorsuizen.
Je moet wel iets voelen ook van die muziek he.. niet zachter juistquote:Op zondag 3 februari 2013 18:17 schreef muhahaha het volgende:
[..]
In plaats van dat ze de muziek gewoon wat zachter zetten moet het publiek met doppen komen.
Moet dat ja?quote:Op zondag 3 februari 2013 18:17 schreef Joysa het volgende:
[..]
Je moet wel iets voelen ook van die muziek he.. niet zachter juist
Mja zelden gehad op feesten dat de gehele set vetgaaf is.... maar komend weekend is t tocxh carnaval .... ik ga gewoon veel drinken .. dan is hossen opeens ook sexyquote:Op zondag 3 februari 2013 18:16 schreef Joysa het volgende:
[..]
Hell yeah. Al was de muziek niet altijd zo geweldig.
Carnavalquote:Op zondag 3 februari 2013 18:19 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Mja zelden gehad op feesten dat de gehele set vetgaaf is.... maar komend weekend is t tocxh carnaval .... ik ga gewoon veel drinken .. dan is hossen opeens ook sexy
Nja, team green was wel baasquote:Op zondag 3 februari 2013 18:19 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Mja zelden gehad op feesten dat de gehele set vetgaaf is.... maar komend weekend is t tocxh carnaval .... ik ga gewoon veel drinken .. dan is hossen opeens ook sexy
Verleidelijk in de polonaisequote:Op zondag 3 februari 2013 18:19 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |