SPOILER: seizoen 12/13Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Seizoen 11/12Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: Het volledige speelschemaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik zag het ook ja. Klote beesten overigens, aldus mijn eigen hond.quote:Op zondag 3 februari 2013 18:02 schreef Adames het volgende:
[..]
beetje dom dan als het mechelse herders zijn
En eens met de TT![]()
En 1 hollandsequote:Op zondag 3 februari 2013 18:02 schreef Adames het volgende:
[..]
beetje dom dan als het mechelse herders zijn![]()
![]()
ook jij hebt recht op een eigen mening, maar nu we het er toch over hebben, ik zou graag willen dat je mrstylo niet meer noemt in je rijtje debiele psv'ers. Daar doe je hem toch ernstig tekort mee.quote:![]()
Kijk ze bang zijn voor Feijenoord dan hier.
PSV 0 punten in jullie domme boerensmoelen de komende 3 weken
Twente laat ook genoeg liggen want Mcclaren
Feijenoord en Ajax weer positie 1 en 2, onderlinge verdeling zien we nog wel![]()
![]()
Moet ie kappen met debiel doen.quote:Op zondag 3 februari 2013 18:04 schreef Adames het volgende:
[..]
ook jij hebt recht op een eigen mening, maar nu we het er toch over hebben, ik zou graag willen dat je mrstylo niet meer noemt in je rijtje debiele psv'ers. Daar doe je hem toch ernstig tekort mee.![]()
quote:Op zondag 3 februari 2013 18:04 schreef Adames het volgende:
[..]
ook jij hebt recht op een eigen mening, maar nu we het er toch over hebben, ik zou graag willen dat je mrstylo niet meer noemt in je rijtje debiele psv'ers. Daar doe je hem toch ernstig tekort mee.
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
ah voor de tweede keer dezelfde kutgrap gebruiken, alweer een bewijs dat Feijenoorders het niet moeten hebben van creativiteit en denkvermogen.quote:Op zondag 3 februari 2013 18:04 schreef PizzaGeit het volgende:
Je klikte op het verkeerde knopje. Kan door je vette worstvingers komen, maar '' < '' zit er naast![]()
Er zijn maar twee topclubs en dat zijn Ajax en Feyenoord. Kun je wel leuk zitten doen in de provincie maar dat boeit niemand wat.Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.![]()
quote:.
Ajax de grootste topclub van Nederland. Eerlijk is eerlijk.
Debiele PSV'ers die een teampje met 1 a 2 kampioenschappen tot de topclubs rekenen.
![]()
quote:Op zondag 3 februari 2013 18:04 schreef Helpmefok het volgende:
Feijenoord en Ajax weer positie 1 en 2, onderlinge verdeling zien we nog wel![]()
![]()
quote:Op zondag 3 februari 2013 18:05 schreef SuperHarregarre het volgende:
Er zijn maar twee topclubs en dat zijn Ajax en Feyenoord. Kun je wel leuk zitten doen in de provincie maar dat boeit niemand wat.![]()
![]()
Deze manquote:Op zondag 3 februari 2013 18:04 schreef Helpmefok het volgende:
Feijenoord en Ajax weer positie 1 en 2, onderlinge verdeling zien we nog wel
Wel waar dat Ajax op 1 komt. Maar dan psv 2 op 3 twente op 4 utrecht en dan misschien feyenoord.![]()
Dit is een variant.quote:Op zondag 3 februari 2013 18:05 schreef Adames het volgende:
[..]
ah voor de tweede keer dezelfde kutgrap gebruiken, alweer een bewijs dat Feijenoorders het niet moeten hebben van creativiteit en denkvermogen.![]()
Zegt een Feyenoorderquote:Op zondag 3 februari 2013 18:06 schreef Helpmefok het volgende:
Debiele PSV'ers die een teampje met 1 a 2 kampioenschappen tot de topclubs rekenen.
![]()
![]()
Je hebt niks gemist, er zijn louter ontopic reacties geplaatst. HMF moest op een gegeven moment zelfs toegeven dat Twente er sportief beter voorstaat dan Feyenoordquote:![]()
![]()
quote:Op zondag 3 februari 2013 18:05 schreef SuperHarregarre het volgende:
Er zijn maar twee topclubs en dat zijn Ajax en Feyenoord. Kun je wel leuk zitten doen in de provincie maar dat boeit niemand wat.
Groot fan van User Wotte![]()
moeten wel de prestaties weer eens gaan verbeteren, want hoe veel aanhang je ook hebt, na een tijd zonder prijzen verander je toch in een cultclub.quote:Op zondag 3 februari 2013 18:05 schreef SuperHarregarre het volgende:
Er zijn maar twee topclubs en dat zijn Ajax en Feyenoord. Kun je wel leuk zitten doen in de provincie maar dat boeit niemand wat.![]()
Haha, Verhoek die moeilijk doet over wissel.Kom nou man, niks gedaan deze pot.
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.![]()
De speler van de week morgen bij VI gesponsord door de bekendste fabrikant van scheerbenodigdheden.quote:Op zondag 3 februari 2013 17:15 schreef Doublepain het volgende:
Die Vilhena is ook weer zo'n overrated tjap
Vilhena![]()
![]()
Dit, en terwijl cultfilms daarentegen juist veel geld oplevering in de box verkoop blijft dat bij Feyenoord dan net weer achter.quote:Op zondag 3 februari 2013 18:08 schreef Adames het volgende:
[..]
moeten wel de prestaties weer eens gaan verbeteren, want hoe veel aanhang je ook hebt, na een tijd zonder prijzen verander je toch in een cultclub.![]()
Feyenoord die PSV zou verslaanquote:Op zondag 3 februari 2013 18:04 schreef Helpmefok het volgende:
Feijenoord en Ajax weer positie 1 en 2, onderlinge verdeling zien we nog wel
HMF en zijn voorspellingen![]()
![]()
GGMM en ValHallen hebben ruzie.
BMI ramt die Sneijders even een salto in de rondte.Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.![]()
Wat krijgen we nou?quote:Op zondag 3 februari 2013 18:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je hebt niks gemist, er zijn louter ontopic reacties geplaatst. HMF moest op een gegeven moment zelfs toegeven dat Twente er sportief beter voorstaat dan Feyenoord
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]![]()
Post ging weg , kwam weer terug en ging weer weg.quote:
We waren waarschijnlijk tegelijk ofzo.quote:Op zondag 3 februari 2013 18:10 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Post ging weg , kwam weer terug en ging weer weg.![]()
Omdat hij Twente prefereert boven Feyenoord?quote:Op zondag 3 februari 2013 18:09 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Jawel hoor, maar dit was onnodig provocerend
Maar je bent nieuw ik vergeef het je.![]()
GGMM over de voetbalmanager. Hoeveel minpunten krijg ik voor Bengsston zijn rode kaart en het weggeven van een strafschop in 1?quote:![]()
![]()
Wat zingen ze nu over Leroy Fer? Over die pedozaak?Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.![]()
Direct rood?quote:Op zondag 3 februari 2013 18:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
GGMM over de voetbalmanager. Hoeveel minpunten krijg ik voor Bengsston zijn rode kaart en het weggeven van een strafschop in 1?
-7.![]()
Dat mag hij zeker vinden, maar je weet dat je met zo'n TT in dit topic reacties uitlokt.quote:Op zondag 3 februari 2013 18:11 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Omdat hij Twente prefereert boven Feyenoord?
Maar je bent nieuw ik vergeef het je.
Bedankt![]()
![]()
strafschop veroorzaken is volgens mij geen extra minpunten, maar 4 tegendoelpunten krijgen is niet goedquote:Op zondag 3 februari 2013 18:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
GGMM over de voetbalmanager. Hoeveel minpunten krijg ik voor Bengsston zijn rode kaart en het weggeven van een strafschop in 1?![]()
quote:Op zondag 3 februari 2013 18:13 schreef Adames het volgende:
[..]
strafschop veroorzaken is volgens mij geen extra minpunten, maar 4 tegendoelpunten krijgen is niet goed
Wel dus. Oftewel Bengsston verneukt mijn hele manager.
Twente![]()
![]()
HMF kan je die herhaling niet laten? Is irritant omdat de post dan pretendeert meer inhoud te bevatten dan in de werkelijkheid het geval is.![]()
sportief en financieel beterquote:Op zondag 3 februari 2013 18:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik snap niet wat HMF in die club ziet.![]()
Daar heeft hij ook wel gelijk in natuurlijk. Bijna blessuretijd, zullen we nog een doelpunt te zien krijgen.quote:![]()
Het beest in Drizzt komt straks naar boven.quote:Op zondag 3 februari 2013 18:15 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Pas je op, je weet dat dit reacties uitlokt.![]()
ach HMF kunnen we wel hebbenquote:Op zondag 3 februari 2013 18:15 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Pas je op, je weet dat dit reacties uitlokt.![]()
Bedanktquote:Op zondag 3 februari 2013 18:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hallo Morph.Gefeliciteerd met de overwinning.
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!![]()
ik snap die wissels niet, waarom laat je singh niet meer dan 2 minuten spelen. gisteren ook al bij psv, leuk dat je depay inbrengt, maar het kon toch ook al wat eerder![]()
Haha, BMI.Nou, wat een saaie pot zo eigenlijk. Makkelijk uiteindelijk.
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.![]()
70ste minuut is niet eerder?quote:Op zondag 3 februari 2013 18:19 schreef Adames het volgende:
ik snap die wissels niet, waarom laat je singh niet meer dan 2 minuten spelen. gisteren ook al bij psv, leuk dat je depay inbrengt, maar het kon toch ook al wat eerder![]()
![]()
Had ook liever eerder gewild.quote:"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
oh nee, hiljemark was de laterequote:Op zondag 3 februari 2013 18:21 schreef Adames het volgende:
[..]
volgens mij was depay 82, locadia was rond de 70.![]()
Poeh het was wel hard werken hoor al die TR's plaatsen, maar gelukkig hebben wij de wedstrijd uiteindelijk in alle rust met elkaar kunnen bespreken.
Gefeliciteerd Feyenoord met deze overwinning![]()
![]()
Zaterdag 9 februari
18:45 uur: ADO Den Haag-NAC Breda, commentaar: Ron de Rijk
19:45 uur: sc Heerenveen-VVV Venlo, commentaar: Leo Driessen
19:45 uur: Heracles Almelo-Willem II, commentaar: Mark van Rijswijk
19:45 uur: FC Groningen-RKC Waalwijk, commentaar: Michiel Teeling
20:45 uur: Vitesse-PSV, commentaar: Evert ten Napel
Zondag 10 februari
12:30 uur: FC Utrecht-NEC, commentaar: Ron de Rijk
14:30 uur: Feyenoord-AZ, commentaar: Mark van Rijswijk
14:30 uur: Ajax-Roda JC, commentaar: Michiel Teeling
16:30 uur: PEC Zwolle-FC Twente, commentaar: Leo Driessen![]()
Was hast du gegen Evertquote:Op zaterdag 9 februari 2013 10:04 schreef Sickert het volgende:
Die Leo en Evert moeten nodig vervangen worden![]()
![]()
Evertquote:
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]![]()
quote:![]()
![]()
Die dekselse Evert blijft een baas
![]()
![]()
Heb je vandaag al voorspeld dat PSV gaat verliezen?Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D![]()
Jup, ik ga voor een doelpuntrijke 4-2quote:Op zaterdag 9 februari 2013 18:41 schreef AFCNiels het volgende:
[..]![]()
![]()
Die dekselse Evert blijft een baas
![]()
![]()
Heb je vandaag al voorspeld dat PSV gaat verliezen?![]()
![]()
Wel verrassendquote:Op zaterdag 9 februari 2013 18:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jup, ik ga voor een doelpuntrijke 4-2![]()
![]()
Ja, ik zag hem ook.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 18:45 schreef admiraal_anaal het volgende:
Zag ik Immers nou in het publiek zitten?Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Robben in de basis bij BayernOp woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Ik heb zin in Cuencaquote:
Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Soort Vitesse wat dat aangaatquote:
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."![]()
quote:Op zaterdag 9 februari 2013 10:04 schreef Sickert het volgende:
Die Leo en Evert moeten nodig vervangen worden![]()
![]()
quote:Haten op Koning Evert
Bayern - Schalke is al beslist, misschien ga ik zo even naar City kijken.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Wordt tijd voor een goal
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."![]()
Waterman, Hutchinson, Derijck, Marcelo, Willems, Van Bommel, Hiljemark, Strootman, Wijnaldum, Lens en Mertens.![]()
Toivonen komt er binnenkort toch ook weer aan?quote:Op zaterdag 9 februari 2013 19:23 schreef tompsv18 het volgende:
Waterman, Hutchinson, Derijck, Marcelo, Willems, Van Bommel, Hiljemark, Strootman, Wijnaldum, Lens en Mertens.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 4 weken ongeveer ja, dus duurt nog even.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 19:25 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Toivonen komt er binnenkort toch ook weer aan?![]()
Voor dit soort wedstrijden zou EL geld toe moeten geven.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Net na een hoop zware wedstrijden, dat is jammer voor jullie.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 19:25 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Over 4 weken ongeveer ja, dus duurt nog even.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Dat wel ja. Al krijgen we daarna ook nog Ajax, AZ en Twentequote:Op zaterdag 9 februari 2013 19:27 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Net na een hoop zware wedstrijden, dat is jammer voor jullie.![]()
De tweede heldt ado-nac gaat 'm niet worden
AZ moet wel makkelijk gewonnen kunnen worden denk ik, dan heb je nog maar 2 zware wedstrijden over deze competitie. Aan de andere kant zijn er zoveel rare uitslagen dit jaar dat het toch nog lastig te voorspellen is.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 19:28 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Dat wel ja. Al krijgen we daarna ook nog Ajax, AZ en TwenteOp woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Ik schakel om kwart voor negen wel weer in. De aankomende wedstrijden zien er ook niet boeiend uit.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Waar is Matavzquote:Op zaterdag 9 februari 2013 19:23 schreef tompsv18 het volgende:
Waterman, Hutchinson, Derijck, Marcelo, Willems, Van Bommel, Hiljemark, Strootman, Wijnaldum, Lens en Mertens.![]()
![]()
/care.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 19:23 schreef tompsv18 het volgende:
Wedstrijdspanningquote:Op zaterdag 9 februari 2013 19:46 schreef GGMM het volgende:
Rustig jongens, nog een uur voordat de wedstrijd begint.![]()
Aldus jijquote:Op zaterdag 9 februari 2013 19:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Stiekem geef je er om aangezien je iedere week/dag PSVpost.
![]()
![]()
Zoals ik vorige keer al zei; je bent 15 en doet dus niet meer mee:quote:Op zaterdag 9 februari 2013 19:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
![]()
quote:Op zaterdag 9 februari 2013 19:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mijn posts vallen nog meequote:Op zaterdag 9 februari 2013 19:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, omdat je bij jou ':r' hebt toegevoegt.
Maar goed, over de wedstrijd weer.
http://www.fok.nl/gm/spyt(...)r=psv+&noreplyfrom=0![]()
Goed zo.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 19:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mijn posts vallen nog mee
http://www.fok.nl/gm/spyt(...)r=psv+&noreplyfrom=0
Het sneeuwt in Den Haag.![]()
Wat een keuzes zeg, die moet ik eigenlijk alle drie tegelijk zienquote:Op zaterdag 9 februari 2013 19:50 schreef Ajacied422 het volgende:
RKC, Heerenveen, Heracles spelen tegelijkertijdfuck man
![]()
Ik hoop dat RKC een mooie overwinning boekt.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Wat een boel zwart/wit bij HER-WIL, mag dat wel???"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."![]()
jaquote:Op zaterdag 9 februari 2013 19:58 schreef Adelante het volgende:
Wat een boel zwart/wit bij HER-WIL, mag dat wel???Groot fan van User Wotte![]()
Wie scoorde er bij Heracles?Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(![]()
quote:Op zaterdag 9 februari 2013 20:11 schreef Ajacied422 het volgende:
2-0 ADO Den Haag door Chery.
Assist Holla![]()
quote:Op zaterdag 9 februari 2013 20:08 schreef Ajacied422 het volgende:
Strafschop voor RKC
0-1 RKC door Braber![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Maaskant![]()
![]()
quote:Op zaterdag 9 februari 2013 20:16 schreef Ajacied422 het volgende:
1-1 Zeefuik...
Aardschokken gegarandeerd![]()
Dat Marco v. Ginkel dan veel assist geeft.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 20:17 schreef GGMM het volgende:
Ik ben Bony in m'n elftal staan.
Hopen dus dat hij veel scoort vandaag.![]()
Ik heb deze week Cherry uit mijn team gegooid, daarom scoort die eikel nu.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Bengsston is geschorst dus geen 9 strafpunten deze week. Wel spijtig dat met hem nog 2 andere geschorst zijn deze weekquote:Op zaterdag 9 februari 2013 20:20 schreef AFCNiels het volgende:
Ik heb deze week Cherry uit mijn team gegooid, daarom scoort die eikel nu.![]()
Op deze manier word ik nooit eerste.![]()
Ik ookquote:Op zaterdag 9 februari 2013 20:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mooi man, nu al 8 puntjes door hem dit weekeindeVan Duinen mag er trouwens nog wel eentje inschieten van mij.
quote:Op zaterdag 9 februari 2013 20:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
beetje moeite met googlen of wat?
Zeg het gewoon of hou je muil.![]()
En dat vraag je aan Syntix?quote:Op zaterdag 9 februari 2013 20:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Een beetje moeite kan je toch doen op het internet.![]()
Hoe kan je dat nou googlen johquote:Op zaterdag 9 februari 2013 20:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Een beetje moeite kan je toch doen op het internet.Doe gewoon normaal.
![]()
GOLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL GOLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL GOLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL GOLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL GOLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL GOLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL GOLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL GOLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL GOLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL GOLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL GOLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL GOLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL GOLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL GOLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL GOLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL GOLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL GOLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL GOLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL GOLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL GOLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL GOLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL GOLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL GOLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL GOLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL GOLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL GOLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL GOLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL GOLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL GOLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL GOLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL GOLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL GOLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL GOLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL GOLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL GOLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL GOLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL GOLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL GOLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL GOLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL GOLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL GOLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL GOLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL GOLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL GOLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL GOLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL GOLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL GOLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL GOLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL GOLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL GOLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL GOLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL GOLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL GOLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL GOLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL GOLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL GOLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL GOLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL GOLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL GOLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL GOLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL GOLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL GOLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL GOLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL GOLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL GOLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL GOLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL GOLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL GOLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL GOLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL GOLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL GOLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL GOLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL GOLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL GOLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL GOLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL GOLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL GOLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL GOLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL GOLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL GOLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL GOLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL GOLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL GOLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL GOLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL GOLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL GOLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLGroot fan van User Wotte![]()
Ik heb eenmaal een vreselijke hekel aan mensen die vragen stellen waar ze zelf makkelijk even de tijd voor kunnen nemen.quote:![]()
Vitesse opstelling, hoe kan je dat opzoeken?quote:Op zaterdag 9 februari 2013 20:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hoe kan je dat nou googlen johDoe gewoon normaal.
A. Vitesse.nl
B. Sidekick Eredivisie Live
C. Teletekst NOS
Zo, 3 simpele opties op rij.![]()
Daar zie ik Google niet tussenstaan.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 20:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vitesse opstelling, hoe kan je dat opzoeken?
A. Vitesse.nl
B. Sidekick Eredivisie Live
C. Teletekst NOS
Zo, 3 simpele opties op rij.![]()
![]()
Manchester City![]()
![]()
Hoe spreek jij google uit?quote:Op zaterdag 9 februari 2013 20:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Daar zie ik Google niet tussenstaan.![]()
Doe niet zo blij.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 20:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Vitesse:
Velthuizen, Van der Struijk, Kashia, Van der Heijden, Van Aanholt, Van Ginkel, Janssen, Kakuta, Ibarra, Reis en Bony
PSV:
Waterman; Willems, Marcelo, Derijck, Hutchinson; Strootman, Van Bommel, Hiljemark; Mertens, Lens en Wijnaldum![]()
Wat een kommaneuker ben je, ik bedoel alleen dat hij dat makkelijk zelf op kan zoeken. Ik kan niet tegen mensen die vragen stellen waarj e het antwoord makkelijk kunt opzoeken.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 20:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
sssst, jij doet niet meer mee.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 20:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat een kommaneuker ben je, ik bedoel alleen dat hij dat makkelijk zelf op kan zoeken. Ik kan niet tegen mensen die vragen stellen waarj e het antwoord makkelijk kunt opzoeken.![]()
Bedankt, nu hoef ik niet helemaal naar een andere site.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 20:28 schreef Syntix het volgende:
Vitesse:
Velthuizen, Van der Struijk, Kashia, Van der Heijden, Van Aanholt, Van Ginkel, Janssen, Kakuta, Ibarra, Reis en Bony
PSV:
Waterman; Willems, Marcelo, Derijck, Hutchinson; Strootman, Van Bommel, Hiljemark; Mertens, Lens en Wijnaldum![]()
![]()
idd scheelt toch weer 3 seconden werk. Wat korter is dan typen en op je antwoord wachten.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 20:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bedankt, nu hoef ik niet helemaal naar een andere site.![]()
Bedanktquote:Op zaterdag 9 februari 2013 20:28 schreef Syntix het volgende:
Vitesse:
PSV:
Waterman; Willems, Marcelo, Derijck, Hutchinson; Strootman, Van Bommel, Hiljemark; Mertens, Lens en WijnaldumGroot fan van User Wotte![]()
Ik had mijzelf aangeleerd Koegle te zeggen, en toen werd ik uitgelachenquote:Op zaterdag 9 februari 2013 20:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Goe(zonder harde G)-gel(niet als gel die je in je haar smeert en wederom zonder harde G).![]()
![]()
Ik heb niks gevraagd, dus dit was korter.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 20:30 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
idd scheelt toch weer 3 seconden werk. Wat korter is dan typen en op je antwoord wachten.![]()
![]()
Koe echt als koe zoals in Saind z'n UI? Want dat is wel raar ja.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 20:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik had mijzelf aangeleerd Koegle te zeggen, en toen werd ik uitgelachen![]()
Ja man, net als Saind verwarren met Adames.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 20:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Koe echt als koe zoals in Saind z'n UI? Want dat is wel raar ja.![]()
Oh ja, Adames was het.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 20:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja man, net als Saind verwarren met Adames.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 9 februari 2013 20:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bedankt, nu hoef ik niet helemaal naar een andere site.quote:![]()
![]()
Jij komt soms ook niet veel verder dan "Twentequote:Op zaterdag 9 februari 2013 20:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Om welke redenen doe jij wel mee?
PSVis het enige wat je kunt posten.
"
Lachen is gezond.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 20:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Eén shirt per speler he.
Ik moest weer lachen.![]()
Hypocriet mannetje is het idd.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 20:33 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Jij komt soms ook niet veel verder dan "Twente"
![]()
'soms'. Heb je goed gezien ja.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 20:33 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Jij komt soms ook niet veel verder dan "Twente"
![]()
Ik ookquote:![]()
![]()
![]()
![]()
Iemand stelde een doodnormale vraag en toen begon iemand anders te puberen.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 20:34 schreef Syntix het volgende:
Lkkr sfeertje hier jongens![]()
Hoe komt dat?
![]()
PSV speelt. Dan is er uitverkoop bij de zuurkoolhandel.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 20:34 schreef Syntix het volgende:
Hoe komt dat?
![]()
Door jouquote:Op zaterdag 9 februari 2013 20:34 schreef Syntix het volgende:
Hoe komt dat?
![]()
422 mag je niet.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 20:34 schreef Syntix het volgende:
Hoe komt dat?
Hij is de baas een hogere macht dan GGMM dus je bent de lul.
Groot fan van User Wotte![]()
quote:Op zaterdag 9 februari 2013 20:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
PSV speelt. Dan is er uitverkoop bij de zuurkoolhandel.![]()
![]()
422 is geen mod en GGMM wel.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 20:35 schreef Tjacka het volgende:
[..]
422 mag je niet.
Hij is de baas een hogere macht dan GGMM dus je bent de lul.![]()
Binnen 40 secquote:
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie![]()
En ik dacht een knappe prestatie te zienquote:Op zaterdag 9 februari 2013 20:38 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Kan het ook binnen 10 seconden hoor
Un dann rettet kein Kavallerie,
Derksen stond een beetje ja te knikken.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Die is bang natuurlijk.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 20:39 schreef AFCNiels het volgende:
Derksen stond een beetje ja te knikken.Groot fan van User Wotte![]()
Was hij in beeld net of wat heb ik gemist?quote:Op zaterdag 9 februari 2013 20:39 schreef AFCNiels het volgende:
Derksen stond een beetje ja te knikken.![]()
Ja een paar seconden, samen met Merab Jordania. Jordania was druk aan het praten en gebaren, Derksen knikte alleen ja.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 20:39 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Was hij in beeld net of wat heb ik gemist?Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Is net een Baby die de fles krijgt.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 20:42 schreef j0rdiiii het volgende:
Staat die Mertens weer met zijn tering flesje.![]()
niet helemaal eerlijk, Sibon heeft ook tijden in het buitenland gewerkt.quote:Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Zozo, dat is indrukwekkend.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 20:38 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Kan het ook binnen 10 seconden hoor![]()
Doe wat aan je ogen.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 20:45 schreef Ajacied422 het volgende:
Het lijken net de uitshirts van Feyenoord.![]()
PSV
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
Daarom zijn ze ook mooi.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 20:45 schreef Ajacied422 het volgende:
Het lijken net de uitshirts van Feyenoord.![]()
Strootgod aan de aftrap
Ik vind het mooie shirts maar waarom:
Nl elftal zwart: oo wat lelijk
PSV zwart: mooi!Un dann rettet kein Kavallerie,
zwart?quote:Op zaterdag 9 februari 2013 20:46 schreef Zorro het volgende:
PSV zwart: mooi!![]()
dit is blauwquote:Op zaterdag 9 februari 2013 20:46 schreef Zorro het volgende:
PSV zwart: mooi!Groot fan van User Wotte![]()
Mertens voelde vast een aardschok.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 20:46 schreef GGMM het volgende:
Eerste schwalbe van Mertens is een feit.![]()
?quote:Op zaterdag 9 februari 2013 20:46 schreef Zorro het volgende:
PSV zwart: mooi!
PSV begint defensief. Eerste 2 minuten zijn voor vitesse.
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |