PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
SPOILER: OP materiaal voor de luie hondenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:
wat is daarmee?quote:
Hoezo wat is er/quote:
Je kan je record resettenquote:Op zondag 3 februari 2013 17:30 schreef Djeetje het volgende:
[..]
11 wedstrijden 350k match coins earning.
waar?quote:
't staat in elk geval 1-1quote:
In die catalogus met die EASFC puntenquote:
dankje, zal ik eens naar kijken, ben niet erg blij met mijn recordquote:Op zondag 3 februari 2013 17:31 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
In die catalogus met die EASFC punten
ja zat jouwes te kijken en toen dacht ik hoe kan ik daar ooit van verliezenquote:Op zondag 3 februari 2013 17:32 schreef TBakkert het volgende:
[..]
dankje, zal ik eens naar kijken, ben niet erg blij met mijn record
quote:Op zondag 3 februari 2013 17:32 schreef TBakkert het volgende:
[..]
dankje, zal ik eens naar kijken, ben niet erg blij met mijn record
lolquote:Op zondag 3 februari 2013 17:32 schreef Djeetje het volgende:
[..]
ja zat jouwes te kijken en toen dacht ik hoe kan ik daar ooit van verliezen
266-262 is niet om trots op te zijnquote:
In het begin probeerde ik het met mijn FIFA-skills te redden, maar toen had ik elke keer 60 chemistry-teamquote:Op zondag 3 februari 2013 17:32 schreef Djeetje het volgende:
[..]
ja zat jouwes te kijken en toen dacht ik hoe kan ik daar ooit van verliezen
KUTquote:
Verbaast mij eigenlijk niet eens als ik zo bedenk wat voor teams jij zoal maakt.quote:Op zondag 3 februari 2013 17:33 schreef TBakkert het volgende:
[..]
266-262 is niet om trots op te zijn
MOTM*quote:
Boeiend, dat is je record nou eenmaal.quote:Op zondag 3 februari 2013 17:33 schreef TBakkert het volgende:
[..]
266-262 is niet om trots op te zijn
Ik speel trouwens alleen divisie, geen cups, dan is je ratio veel makkelijker te verbeterenquote:Op zondag 3 februari 2013 17:34 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Verbaast mij eigenlijk niet eens als ik zo bedenk wat voor teams jij zoal maakt.
Kan hij ook niets aan doen, is genetisch bepaald.quote:
Neger op doel is bloed aan de muurquote:Op zondag 3 februari 2013 17:35 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Kan hij ook niets aan doen, is genetisch bepaald.
Ik ken maar 1 goede negerkeeper en dat is Mandanda.quote:Op zondag 3 februari 2013 17:35 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Kan hij ook niets aan doen, is genetisch bepaald.
Ook voor divisies heb je een erg slecht recordquote:Op zondag 3 februari 2013 17:35 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik speel trouwens alleen divisie, geen cups, dan is je ratio veel makkelijker te verbeteren
Waar staat ie? CF?quote:
nope, linksquote:
Oke, heb niets aan die IF dan (als die er komtquote:
Ik weet dat het veel, maar dan ook echt veel beter kan, maar ik verlies soms ook expres potjes omdat ik wil dat zo'n seizoen voorbij is, zodat ik snel dat geld krijg. 12 punten en nog 3 matches te gaan in div. 1, dan verlies ik ze alle drie expresquote:Op zondag 3 februari 2013 17:37 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Ook voor divisies heb je een erg slecht record
Wide CAM eigenlijk, maarja..EA doet maar wat als het om 4231 gaat..bij Chelsea is het ook steeds iets andersquote:
Hoe kansloos is datquote:Op zondag 3 februari 2013 17:38 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik weet dat het veel, maar dan ook echt veel beter kan, maar ik verlies soms ook expres potjes omdat ik wil dat zo'n seizoen voorbij is, zodat ik snel dat geld krijg. 12 punten en nog 3 matches te gaan in div. 1, dan verlies ik ze alle drie expres
Dat kan niet eens. Als je het niet meer haalt begint een nieuw seizoen.quote:Op zondag 3 februari 2013 17:38 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik weet dat het veel, maar dan ook echt veel beter kan, maar ik verlies soms ook expres potjes omdat ik wil dat zo'n seizoen voorbij is, zodat ik snel dat geld krijg. 12 punten en nog 3 matches te gaan in div. 1, dan verlies ik ze alle drie expres
Wat een onzin, na 1 potje ga je er dan namelijk al uitquote:Op zondag 3 februari 2013 17:38 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Als je toch bezig bent, waarom dan expres verliezen?quote:Op zondag 3 februari 2013 17:38 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Niet zo moeilijk als je zo laag staat. Ik kan nauwelijks nog omhoog ben ik bangquote:Op zondag 3 februari 2013 17:39 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Jij bent in het laatste uur echt omhoog geschoten op mijn respect-o-meter.
waarom? Ik heb gewoon geen zin meer in die potjes en ik gebruik dat geld vaak om nieuwe speler te kopen. Als ik dan toch al genoeg heb, boeit het me niet meerquote:
Jij bent inderdaad de modus van de doelgroep.quote:Op zondag 3 februari 2013 17:40 schreef Thorb het volgende:
[..]
Niet zo moeilijk als je zo laag staat. Ik kan nauwelijks nog omhoog ben ik bang
En dan je record resetten zodat je straks een grote epenis hebt als je toevallig een goede run hebt..lekker nutteloos GJE TBakkertquote:Op zondag 3 februari 2013 17:40 schreef TBakkert het volgende:
[..]
waarom? Ik heb gewoon geen zin meer in die potjes en ik gebruik dat geld vaak om nieuwe speler te kopen. Als ik dan toch al genoeg heb, boeit het me niet meer
?quote:
ik ga altijd lekker TV kijken danquote:Op zondag 3 februari 2013 17:39 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Als je toch bezig bent, waarom dan expres verliezen?
Het maakt de wedstrijd er niet korter op, tenzij je gaat quitten natuurlijk
Je praat poep.quote:
Altijd leuk om dat soort mensen tegen te komen. Ga gewoon Hello Kitty Island Adventure spelen, echt.quote:
dat bedoel ik, dan verlies ik die ene expres om ze niet meer alle drie te hoeven spelen.quote:Op zondag 3 februari 2013 17:39 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Wat een onzin, na 1 potje ga je er dan namelijk al uit!!!!!!!!!!!
Waarom zou je er niet 3 kunnen winnen manquote:Op zondag 3 februari 2013 17:43 schreef TBakkert het volgende:
[..]
dat bedoel ik, dan verlies ik die ene expres om ze niet meer alle drie te hoeven spelen.
Dan heb je sowieso al 1 verliespot per seizoen expres, en ik heb ongeveer 600 matches gespeeld, reken maar uit hoeveel verliezen dat zijn in totaal.
Geef gewoon toe dat je tantoe slecht bent a mattiequote:Op zondag 3 februari 2013 17:43 schreef TBakkert het volgende:
[..]
dat bedoel ik, dan verlies ik die ene expres om ze niet meer alle drie te hoeven spelen.
Dan heb je sowieso al 1 verliespot per seizoen expres, en ik heb ongeveer 600 matches gespeeld, reken maar uit hoeveel verliezen dat zijn in totaal.
quote:Op zondag 3 februari 2013 17:42 schreef Thorb het volgende:
[..]
Als je nog 9 punten nodig hebt uit 3 potjes en je verliest er eentje hoef je die andere 2 helemaal niet te spelen.
Dat heb je gewoon van South Park met die Lord of the Rings shitquote:Op zondag 3 februari 2013 17:43 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Altijd leuk om dat soort mensen tegen te komen. Ga gewoon Hello Kitty Island Adventure spelen, echt.
nee, want match-coinsquote:Op zondag 3 februari 2013 17:43 schreef Thorb het volgende:
[..]
Waarom zou je er niet 3 kunnen winnen manEn quit dan gewoon.
Nee..quote:Op zondag 3 februari 2013 17:44 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Dat heb je gewoon van South Park met die Lord of the Rings shit
Maar waarom zou je dat doen. Ik ben vaak zat kampioen geworden door 7 potjes achter elkaar te winnen. En dit terwijl ik toen 0 punten had.quote:Op zondag 3 februari 2013 17:43 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Dat scheelt nogal veel. Vorig jaar kreeg je 2x zoveel per potjequote:
ik wil wel een potje tegen je. Kan alleen nu nog niet, want vader ligt met zijn rug overhoop op zijn kamer(daar staat 1 tv) en de TV beneden is bezet.quote:Op zondag 3 februari 2013 17:43 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Geef gewoon toe dat je tantoe slecht bent a mattie
Ik zeg niet dat ik zó goed ben, maar mijn ratio zegt in die zin niks.quote:Op zondag 3 februari 2013 17:44 schreef Thorb het volgende:
[..]
Dat scheelt nogal veel. Vorig jaar kreeg je 2x zoveel per potje
Drie keer winnen lijkt me ook niet zo moeilijk als je zo goed bent.
quote:Op zondag 3 februari 2013 17:39 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Jij bent in het laatste uur echt omhoog geschoten op mijn respect-o-meter.
graag gedaanquote:Op zondag 3 februari 2013 17:42 schreef strakkeman het volgende:
Bedankt prifefixers vorige week kon ik hem nog niet voor 18k slijten
[ afbeelding ]
MOTM Emenikequote:
2x, 2-1 geworden.quote:
1 maarquote:
tuurlijk, die heb ik vorige week zondag direct gekekenquote:Op zondag 3 februari 2013 17:47 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Aflevering van vorige week al gezien? Vond hem echt nice
lol, bij VI Scorebord stond 2x een balletje bij Emenike, nu staat er wel Mbaquote:
maar het was nog niet zeker, want Sjanghai Shenhua wilde het nog tegenhouden toch?quote:Op zondag 3 februari 2013 17:52 schreef strakkeman het volgende:
Drogba gaat nu lekker volgende week spelen.
Dit is pure ontkenning. Drogba zijn zaakwaarnemer heeft verzekert dat hij 3 maanden zijn loon niet heeft ontvangen. In Drogba zijn contract staat dat als hij 1 maand geen loon krijgt hij dan transfervrij is. Dit hebben wij ook meegemaakt met Ribery. Hij ontving 3 maanden zijn loon niet en ging naar Marseille. Onze bestuursleden toen zeiden ook dat het niet kon dat Ribery was vertrokken. Het jaar daarop vertrok Ribery naar bayern voor 25 miljoenquote:Op zondag 3 februari 2013 17:53 schreef TBakkert het volgende:
[..]
maar het was nog niet zeker, want Sjanghai Shenhua wilde het nog tegenhouden toch?
Wijquote:Op zondag 3 februari 2013 17:56 schreef strakkeman het volgende:
[..]
Dit is pure ontkenning. Drogba zijn zaakwaarnemer heeft verzekert dat hij 3 maanden zijn loon niet heeft ontvangen. In Drogba zijn contract staat dat als hij 1 maand geen loon krijgt hij dan transfervrij is. Dit hebben wij ook meegemaakt met Ribery. Hij ontving 3 maanden zijn loon niet en ging naar Marseille. Onze bestuursleden toen zeiden ook dat het niet kon dat Ribery was vertrokken. Het jaar daarop vertrok Ribery naar bayern voor 25 miljoen
ooh, dat is dan wel nicequote:Op zondag 3 februari 2013 17:56 schreef strakkeman het volgende:
[..]
Dit is pure ontkenning. Drogba zijn zaakwaarnemer heeft verzekert dat hij 3 maanden zijn loon niet heeft ontvangen. In Drogba zijn contract staat dat als hij 1 maand geen loon krijgt hij dan transfervrij is. Dit hebben wij ook meegemaakt met Ribery. Hij ontving 3 maanden zijn loon niet en ging naar Marseille. Onze bestuursleden toen zeiden ook dat het niet kon dat Ribery was vertrokken. Het jaar daarop vertrok Ribery naar bayern voor 25 miljoen
Ik zei het tochquote:
quote:Op zondag 3 februari 2013 18:00 schreef Djeetje het volgende:
[..]
heb je vorig jaar met zijn motm gespeeld ?
Omdat.quote:Op zondag 3 februari 2013 18:01 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Doordat je hem zei dacht ik dat je verwees naar 1 van de 11 spelers Kevin.
Quertradingquote:Op zondag 3 februari 2013 18:04 schreef Timmy_Turner het volgende:
Trade Profit is met EA tax gerekendDus als je gewoon heel veel trade of trade zoals Quer kom je dan ook dik in de plus
zonder woordenboek hoorquote:
Ah vandaarquote:Op zondag 3 februari 2013 18:04 schreef Timmy_Turner het volgende:
Trade Profit is met EA tax gerekendDus als je gewoon heel veel trade of trade zoals Quer kom je dan ook dik in de plus
Nee, alsjeblieft niet. Dan kom ik daar ook dit soort spelers tegen.quote:Op zondag 3 februari 2013 17:43 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Altijd leuk om dat soort mensen tegen te komen. Ga gewoon Hello Kitty Island Adventure spelen, echt.
Ik heb op FIFA12 eigenlijk alleen H2H Seasons gespeeld, amper FUT...quote:
ik had toen messi en ronaldo in 1 teamquote:Op zondag 3 februari 2013 18:07 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik heb op FIFA12 eigenlijk alleen H2H Seasons gespeeld, amper FUT...
Toen waren spelers toch veel goedkoper?quote:Op zondag 3 februari 2013 18:09 schreef Djeetje het volgende:
[..]
ik had toen messi en ronaldo in 1 team
ja toen had je messi en Ronaldo samen voor 1,2mquote:Op zondag 3 februari 2013 18:10 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Toen waren spelers toch veel goedkoper?
Maybe Altidore.quote:Op zondag 3 februari 2013 18:11 schreef Dudeweiser het volgende:
[ afbeelding ]
niemand uit dit lijstje maakt echt kans op een UP he?
Jawel.quote:Op zondag 3 februari 2013 18:11 schreef Dudeweiser het volgende:
[ afbeelding ]
Ik wist niet eens dat Chadli een IF had, maar nee ga er niet van uitquote:Op zondag 3 februari 2013 18:11 schreef Dudeweiser het volgende:
[ afbeelding ]
Altidore wellichtquote:Op zondag 3 februari 2013 18:11 schreef Dudeweiser het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
ja dat kan nog wel, maar die is sowieso niet zoveel waard.quote:
dat risico neem ik dan maarquote:Op zondag 3 februari 2013 18:12 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Jawel.
Skrtel Liverpool speler en doet het aardig.
De jong, de guzman in mij ogen ook
7 uur Barcaquote:Op zondag 3 februari 2013 18:28 schreef leoon. het volgende:
Iemand zin in een potje op PS3? Kan ik 7 uur mooi de samenvattingen kijken
quote:Op zondag 3 februari 2013 18:28 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
7 uur eerst samenvattingen kijken. En dan heel misschien Barcelona kijken.
Met Gerrard lukt het somsquote:Op zondag 3 februari 2013 18:33 schreef BDIL het volgende:
Jammer dat je zulke goals niet kan scoren in FIFA
Longshots maar niet zulke volley's met zon effectquote:
da's waar... en jammerquote:Op zondag 3 februari 2013 18:35 schreef BDIL het volgende:
[..]
Longshots maar niet zulke volley's met zon effect
bakkes houden, dat wil ik nooit van mijn leven meer horenquote:Op zondag 3 februari 2013 18:37 schreef Gtaboy107 het volgende:
Agueroooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo
Je spreekt het zelf uit blijkbaar, ik typte het alleen maar.quote:Op zondag 3 februari 2013 18:37 schreef TBakkert het volgende:
[..]
bakkes houden, dat wil ik nooit van mijn leven meer horen
Nou, 2 keer winnen en we staan dus mooi in het linkerrijtjequote:Op zondag 3 februari 2013 18:37 schreef Timmy_Turner het volgende:
Ongelooflijk die Eredivisie. De nummer 8 (Ado) staat maar 6 punten voor op de nummer 16 ( PEC)
Ik hoorde het in mijn hoofdquote:Op zondag 3 februari 2013 18:38 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Je spreekt het zelf uit blijkbaar, ik typte het alleen maar.
Dan nog laat hij tot nu toe over het hele seizoen te weinig zienquote:Op zondag 3 februari 2013 18:40 schreef poker4lifee het volgende:
Poker4lifee zegt
had van aguero wel meer verwacht dit seizoen, die laat ook niet zoveel meer zien
niet eens 20 sec voor die goal natuurlijk![]()
Lijkt mij dat hij dan de lul is als jij gewoon meerdere keren contact met hem hebt proberen op te nemen.quote:Op zondag 3 februari 2013 19:02 schreef Ajacied7 het volgende:
Wat gebeurt er eigenlijk als de deadline is verstreken en er nog onafgemaakte wedstrijden zijn?
Dan vergaat de wereldquote:Op zondag 3 februari 2013 19:02 schreef Ajacied7 het volgende:
Wat gebeurt er eigenlijk als de deadline is verstreken en er nog onafgemaakte wedstrijden zijn?
Dit was dus het probleem wat je al kon zien aankomen.quote:Op zondag 3 februari 2013 19:03 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Lijkt mij dat hij dan de lul is als jij gewoon meerdere keren contact met hem hebt proberen op te nemen.
Mja, diegene die wel vaak post (al is dat de laatste weken niet zo) heeft ook pas 2 wedstrijden gespeeld in groep 4quote:Op zondag 3 februari 2013 19:05 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Dit was dus het probleem wat je al kon zien aankomen.
Users die nooit posten mee laten doen....
Jup en Boerrigter ook wel denk ik.quote:Op zondag 3 februari 2013 19:19 schreef Lindgren. het volgende:
Zou Fischer eigenlijk een UP krijgen?
quote:Op zondag 3 februari 2013 19:24 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Jup en Boerrigter ook wel denk ik.
Poulsen ook wel lijkt me?quote:Op zondag 3 februari 2013 19:24 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Jup en Boerrigter ook wel denk ik.
Jij bent een van die rand debielen die VBZ hebben verpestquote:
Het meest trieste is dat hij echt de moeite neemt om screenshots te nemen van zijn totaal niet grappige trollberichtjes, omdat hij denkt dat hij wel grappig is.quote:Op zondag 3 februari 2013 19:34 schreef BDIL het volgende:
[..]
Jij bent een van die rand debielen die VBZ hebben verpest
hahaha gewoon mooi dit.quote:Op zondag 3 februari 2013 19:34 schreef BDIL het volgende:
[..]
Jij bent een van die rand debielen die VBZ hebben verpest
jij kom ook weer onder je steen vandaan ?quote:Op zondag 3 februari 2013 19:36 schreef psychedelicate het volgende:
[..]
Het meest trieste is dat hij echt de moeite neemt om screenshots te nemen van zijn totaal niet grappige trollberichtjes, omdat hij denkt dat hij wel grappig is.
Jep.quote:Op zondag 3 februari 2013 19:36 schreef Djeetje het volgende:
[..]
jij kom ook weer onder je steen vandaan ?
Achja hij gaat hier ook niet lang meer blijvenquote:Op zondag 3 februari 2013 19:36 schreef psychedelicate het volgende:
[..]
Het meest trieste is dat hij echt de moeite neemt om screenshots te nemen van zijn totaal niet grappige trollberichtjes, omdat hij denkt dat hij wel grappig is.
hoezo ?quote:Op zondag 3 februari 2013 19:38 schreef BDIL het volgende:
[..]
Achja hij gaat hier ook niet lang meer blijven
voor het eerst dat ik het met je eens ben.quote:Op zondag 3 februari 2013 19:39 schreef psychedelicate het volgende:
[..]
Beetje zwaar bestraft, maar die gast kwam ook wel erg lomp in.
Nou, gelukkig maar.quote:Op zondag 3 februari 2013 19:40 schreef Djeetje het volgende:
[..]
voor het eerst dat ik het met je eens ben.
En gewoon 2-1 gewonnen.quote:Op zondag 3 februari 2013 19:23 schreef Toefjes het volgende:
Met mijn arme 16K BPL team tegen een team met 7 TOTY spelers
quote:Op zondag 3 februari 2013 19:41 schreef Lindgren. het volgende:
Ben je een Youtuber met bijna 29.000 subs, maak je een squadbuiler van dit team:
[ afbeelding ]
Geojen CM's!
Edit: oh, het moet een kaart van Europa voorstellen.Wat een bagger.
Lekker vergezochtquote:Op zondag 3 februari 2013 19:41 schreef Lindgren. het volgende:
Ben je een Youtuber met bijna 29.000 subs, maak je een squadbuiler van dit team:
[ afbeelding ]
Geojen CM's!
Edit: oh, het moet een kaart van Europa voorstellen.Wat een bagger.
Allemaal gesponsord joh. Of gekocht.quote:Op zondag 3 februari 2013 19:55 schreef DutchSL het volgende:
Zit die altijd te prutsen met zijn Emenike & bronzes team terwijl hij een full TOTY heeft
nog verder gezocht dan ver gezochtquote:Op zondag 3 februari 2013 19:50 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Zo klopt ie wel![]()
geeft gewoon die Ronaldo weg aan zijn 2e account.quote:Op zondag 3 februari 2013 19:55 schreef DutchSL het volgende:
Zit die altijd te prutsen met zijn Emenike & bronzes team terwijl hij een full TOTY heeft
Allebei gescoord netquote:Op zondag 3 februari 2013 20:10 schreef ThadCastle het volgende:
[ afbeelding ]
In een pack allebei 433 lol
HAXquote:Op zondag 3 februari 2013 20:15 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Lol wtf dat maakt het helemaal apart
Ik ben nu een goedkoop overpowered silver 352 team aan het maken.quote:Op zondag 3 februari 2013 20:22 schreef Dudeweiser het volgende:
Ik heb nog een goedkoop silver schaduwteam nodig, iemand een idee?
Het zijn allemaal mafkezen.quote:Op zondag 3 februari 2013 20:26 schreef leoon. het volgende:
[..]
Wat heeft die Tim hofman spuiten en slikken toch een vogelnest op ze kop zeg jézus!
posten als klaarquote:Op zondag 3 februari 2013 20:23 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Ik ben nu een goedkoop overpowered silver 352 team aan het maken.
quote:Op zondag 3 februari 2013 20:30 schreef Vijf_voor het volgende:
4231, ik geef het op. Ik kan echt totaal geen druk zetten met die formatie.
sms alarm erbij ook nogquote:Op zondag 3 februari 2013 20:23 schreef Dudeweiser het volgende:
De duitsers komen morgen trouwens weer. Nu al zin in al die tweets.
4-3-2-1quote:Op zondag 3 februari 2013 20:30 schreef Vijf_voor het volgende:
4231, ik geef het op. Ik kan echt totaal geen druk zetten met die formatie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:
is het een grapje of niet?quote:
Viennetta.quote:Op zondag 3 februari 2013 20:40 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ik ga douchen, dan Viennetta eten en dan kom ik wel meedoen. Thorb ook wel
ja hij stond op de markt perongluk denk ikquote:Op zondag 3 februari 2013 20:41 schreef TBakkert het volgende:
[..]
is het een grapje of niet?
is er toch maar 1 van?
p'squote:Op zondag 3 februari 2013 20:41 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nu de formatiekaartjes nog.
Ik word gek van die 352 teams, daarom dit team.
quote:Op zondag 3 februari 2013 20:43 schreef Djeetje het volgende:
[..]
ja hij stond op de markt perongluk denk ik
Probeer dit eensquote:Op zondag 3 februari 2013 20:23 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Ik ben nu een goedkoop overpowered silver 352 team aan het maken.
Rond de 15k. Je kunt het nog veel goedkoper krijgen, ik koop maar wat raak.quote:
Leuk team maar het gaat mij om de 352 formatie.quote:Op zondag 3 februari 2013 20:44 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Probeer dit eens
http://www.futhead.com/fifa/squads/5155490/
nicequote:Op zondag 3 februari 2013 20:44 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Rond de 15k. Je kunt het nog veel goedkoper krijgen, ik koop maar wat raak.
[..]
Leuk team maar het gaat mij om de 352 formatie.
Messi.quote:
hoe is dat?quote:Op zondag 3 februari 2013 20:46 schreef DarkSonic2 het volgende:
Die trainer van Willem II sprak Vilhena ook uit zoals ik het uitspreek
Dit wilde ik ook gaan typen.quote:Op zondag 3 februari 2013 20:46 schreef psychedelicate het volgende:
[..]
25 jaar oud, Engels, en niet weten wanneer je "your" of "you're" moet gebruiken. Pijnlijk.
nouja, in Nederland kunnen ook niet alle 25-jarigen de Nederlandse taal goedquote:Op zondag 3 februari 2013 20:46 schreef psychedelicate het volgende:
[..]
25 jaar oud, Engels, en niet weten wanneer je "your" of "you're" moet gebruiken. Pijnlijk.
te weinig Lacazettequote:Op zondag 3 februari 2013 20:41 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nu de formatiekaartjes nog.
Ik word gek van die 352 teams, daarom dit team.
dat dit kan in Nederland.quote:Op zondag 3 februari 2013 20:48 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Vieljena ipv Vielena
Portillo CM voor 1.4k. #SMLENO
Jahoor die mongool laat hem vastlopen door een custom vrije trap te doenquote:Op zondag 3 februari 2013 20:47 schreef Thorb het volgende:
[..]
ik ben online
stond 2-1 achter toen de 45' minuut begon en nu met rust 4-2 achter
waarom geen Grande Pazzo dan?quote:Op zondag 3 februari 2013 20:53 schreef poker4lifee het volgende:
Balotelli gelijk basis tegen Udinese
twitter:DinoACM twitterde op zondag 03-02-2013 om 20:55:15Shit! Nou weet ik waarom Inter kampioen werd, City kampioen werd, waarom Italie de EK finale haalde! ALLEEN die aanwezigheid van Balo al! reageer retweet
?quote:
wachten op transferred Sio dan. En soberzo Alessandrini LMquote:Op zondag 3 februari 2013 20:49 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Die gebruik ik al in mijn andere team. Maar je hebt gelijk.
aidsquote:
waarom speelt Pazzini niet?quote:
Balo>RvPquote:Op zondag 3 februari 2013 20:55 schreef TBakkert het volgende:
twitter:DinoACM twitterde op zondag 03-02-2013 om 20:55:15Shit! Nou weet ik waarom Inter kampioen werd, City kampioen werd, waarom Italie de EK finale haalde! ALLEEN die aanwezigheid van Balo al! reageer retweet
_____________________________________________________________________!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
quote:
Oh, geen ideequote:Op zondag 3 februari 2013 20:57 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
waarom speelt Pazzini niet?
[..]
Balo>RvP
die foto op twitter heb ik ook gewoon in mijn foboquote:
Ik doe het wel eens, maar ik volg die gozer alleen om dat hij wel eens idiote uitspraken doet en ik graag de discussie aangaquote:Op zondag 3 februari 2013 20:58 schreef Dudeweiser het volgende:
mensen die van die dingen RT'en op twitter in de hoop dat ze iets winnen
op FIFA is Balotelliquote:Op zondag 3 februari 2013 20:59 schreef Tobi-wan het volgende:
Ik bedenk me nu pas.... Nu Balotelli naar Milan is kan ik hem ook in mijn 4321 gebruiken!!! IF Klose eruit, Balotelli erin!!
quote:Op zondag 3 februari 2013 20:58 schreef TBakkert het volgende:
[..]
die foto op twitter heb ik ook gewoon in mijn fobo
Gewoon ermee stoppen. We moeten een statement maken.quote:Op zondag 3 februari 2013 20:57 schreef Tobi-wan het volgende:
Net weer 1 potje FUT. Tegen een Braziliaans skillteam. Ik schiet binnen 90 minuten 15x op het doel en win uiteindelijk met 5-0...
Divisie 1
omdat Agueroquote:
Wat een gespam. Ik heb ook twitter maar ik post er bijna niks op omdat mijn broer anders meeleest.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |