PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
SPOILER: OP materiaal voor de luie hondenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:
wat is daarmee?quote:
Hoezo wat is er/quote:
Je kan je record resettenquote:Op zondag 3 februari 2013 17:30 schreef Djeetje het volgende:
[..]
11 wedstrijden 350k match coins earning.
waar?quote:
't staat in elk geval 1-1quote:
In die catalogus met die EASFC puntenquote:
dankje, zal ik eens naar kijken, ben niet erg blij met mijn recordquote:Op zondag 3 februari 2013 17:31 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
In die catalogus met die EASFC punten
ja zat jouwes te kijken en toen dacht ik hoe kan ik daar ooit van verliezenquote:Op zondag 3 februari 2013 17:32 schreef TBakkert het volgende:
[..]
dankje, zal ik eens naar kijken, ben niet erg blij met mijn record
quote:Op zondag 3 februari 2013 17:32 schreef TBakkert het volgende:
[..]
dankje, zal ik eens naar kijken, ben niet erg blij met mijn record
lolquote:Op zondag 3 februari 2013 17:32 schreef Djeetje het volgende:
[..]
ja zat jouwes te kijken en toen dacht ik hoe kan ik daar ooit van verliezen
266-262 is niet om trots op te zijnquote:
In het begin probeerde ik het met mijn FIFA-skills te redden, maar toen had ik elke keer 60 chemistry-teamquote:Op zondag 3 februari 2013 17:32 schreef Djeetje het volgende:
[..]
ja zat jouwes te kijken en toen dacht ik hoe kan ik daar ooit van verliezen
KUTquote:
Verbaast mij eigenlijk niet eens als ik zo bedenk wat voor teams jij zoal maakt.quote:Op zondag 3 februari 2013 17:33 schreef TBakkert het volgende:
[..]
266-262 is niet om trots op te zijn
MOTM*quote:
Boeiend, dat is je record nou eenmaal.quote:Op zondag 3 februari 2013 17:33 schreef TBakkert het volgende:
[..]
266-262 is niet om trots op te zijn
Ik speel trouwens alleen divisie, geen cups, dan is je ratio veel makkelijker te verbeterenquote:Op zondag 3 februari 2013 17:34 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Verbaast mij eigenlijk niet eens als ik zo bedenk wat voor teams jij zoal maakt.
Kan hij ook niets aan doen, is genetisch bepaald.quote:
Neger op doel is bloed aan de muurquote:Op zondag 3 februari 2013 17:35 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Kan hij ook niets aan doen, is genetisch bepaald.
Ik ken maar 1 goede negerkeeper en dat is Mandanda.quote:Op zondag 3 februari 2013 17:35 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Kan hij ook niets aan doen, is genetisch bepaald.
Ook voor divisies heb je een erg slecht recordquote:Op zondag 3 februari 2013 17:35 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik speel trouwens alleen divisie, geen cups, dan is je ratio veel makkelijker te verbeteren
Waar staat ie? CF?quote:
nope, linksquote:
Oke, heb niets aan die IF dan (als die er komtquote:
Ik weet dat het veel, maar dan ook echt veel beter kan, maar ik verlies soms ook expres potjes omdat ik wil dat zo'n seizoen voorbij is, zodat ik snel dat geld krijg. 12 punten en nog 3 matches te gaan in div. 1, dan verlies ik ze alle drie expresquote:Op zondag 3 februari 2013 17:37 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Ook voor divisies heb je een erg slecht record
Wide CAM eigenlijk, maarja..EA doet maar wat als het om 4231 gaat..bij Chelsea is het ook steeds iets andersquote:
Hoe kansloos is datquote:Op zondag 3 februari 2013 17:38 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik weet dat het veel, maar dan ook echt veel beter kan, maar ik verlies soms ook expres potjes omdat ik wil dat zo'n seizoen voorbij is, zodat ik snel dat geld krijg. 12 punten en nog 3 matches te gaan in div. 1, dan verlies ik ze alle drie expres
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |