SPOILER: Transferbeleid 2012-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 5% gewijzigd door j0rdiiii op 03-02-2013 17:47:35 ]
Hij is sinds november aan het trainen en twee weken geleden wedstrijdfit verklaard. Dat 'ie ritme op moet doen en dat dat het beste stap voor stap kan is nogal een open deur. Maar fysiek moet hij in orde zijn en ik beweerde niet meer dan dat.quote:Op zondag 3 februari 2013 16:43 schreef BankAardappel het volgende:
[..]
Tuurlijk, dat hij zo lang geblesseerd is geweest en niet heeft gespeeld zal helemaal geen rol spelen verder.
Komende speelronde zie ik PSV punten verliezen. Bony is back!!!quote:Op zondag 3 februari 2013 17:29 schreef tammepiet het volgende:
[ afbeelding ]
• Roda JC thuis.
• RKC uit
• Ado thuis.
gelukkig ontbrak die tegen onsquote:Op zondag 3 februari 2013 18:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Komende speelronde zie ik PSV punten verliezen. Bony is back!!!
quote:Op zondag 3 februari 2013 18:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Komende speelronde zie ik PSV punten verliezen. Bony is back!!!
PEC Zwolle - FC Twente GELIJKSPEL
FC Utrecht - NEC WINST UTRECHT
Feyenoord - AZ STUNT AZ
1 PSV 46
2 Ajax 46
3 FC Twente 43
4 FC Utrecht 42
5 Vitesse 41
6 Feyenoord 38
Schaaltje ophalen in Eindhoven blijft de meest logische.quote:Op zondag 3 februari 2013 18:31 schreef Artillerieschaap het volgende:
[..]
Ajax - Roda JC Kerkrade
Vitesse - PSV
RKC Waalwijk - Ajax
PSV - FC Utrecht
Ajax - ADO Den Haag
Feyenoord - PSV
Erop, en erover...
En ze maken ons alweer kampioen.quote:Op zondag 3 februari 2013 18:31 schreef Artillerieschaap het volgende:
[..]
Ajax - Roda JC Kerkrade
Vitesse - PSV
RKC Waalwijk - Ajax
PSV - FC Utrecht
Ajax - ADO Den Haag
Feyenoord - PSV
Erop, en erover...
Mwah, Zoals ik Utrecht vanmiddag heb zien spelen was ook wel sterk hoor. Twente had geen antwoord op het sterke middenveld. PSV krijgt het nog lastig daar tegenquote:Op zondag 3 februari 2013 18:33 schreef Stiggie het volgende:
Ziet er goed uit voor Ajax
Vind dat we als team ook steeds constanter worden en groeien dus je zou zeggen dat we weer kampioen worden als we zo doorgaan. Hoewel de tegenstand dit jaar misschien ook wel groter is geworden met PSV en hun aankopen en Dick.
Zou perfect zijn. Laten we Jong Ajax het seizoen afmaken terwijl Frank en zijn crew de Europa League en beker binnenhalenquote:Op zondag 3 februari 2013 18:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Schaaltje ophalen in Eindhoven blijft de meest logische.
Dries, ben jij het?quote:Op zondag 3 februari 2013 18:37 schreef Miertje88 het volgende:
Het spijt me neusjes. De platte kar is al van stal gehaald.
quote:Op zondag 3 februari 2013 18:37 schreef Artillerieschaap het volgende:
[..]
Zou perfect zijn. Laten we Jong Ajax het seizoen afmaken terwijl Frank en zijn crew de Europa League en beker binnenhalen!
Fischer - Sigthorsson - Lukokiquote:Op zondag 3 februari 2013 18:37 schreef Artillerieschaap het volgende:
[..]
Zou perfect zijn. Laten we Jong Ajax het seizoen afmaken terwijl Frank en zijn crew de Europa League en beker binnenhalen!
Twente kan zich volledig op de competitie richten en heeft werkelijk geen enkel lastig uitduel meer. Komende twee duels tegen Zwolle en Willem II.quote:Op zondag 3 februari 2013 18:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mwah, Zoals ik Utrecht vanmiddag heb zien spelen was ook wel sterk hoor. Twente had geen antwoord op het sterke middenveld. PSV krijgt het nog lastig daar tegen
Gelukkig hoeven wij niet meer tegen Feyenoord, Vitesse & Utrecht
Bedankt KNVB
Lastige uitduels voor FC Twente?quote:Op zondag 3 februari 2013 18:45 schreef Artillerieschaap het volgende:
[..]
Twente kan zich volledig op de competitie richten en heeft werkelijk geen enkel lastig uitduel meer. Komende twee duels tegen Zwolle en Willem II.
Daarna Heerenveen-uit en Ajax-thuis. Misschien kan Marco ons een dienstje bewijzen alvorens we zelf de titelkansen van Twente volledig de grond in te boren
thuis is al lastig genoeg voor zequote:Op zondag 3 februari 2013 18:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Lastige uitduels voor FC Twente?
VVV
Groningen
Thx j0rdiiiquote:Op zondag 3 februari 2013 17:51 schreef j0rdiiii het volgende:
OP eindelijk eens normaal met formaat van plaatjes, spoiler van transferbeleid ook geupdate. [ afbeelding ]
EL - De Boer: 'Denswil speelde een foutloze wedstrijd'
EL - Boerrigter: 'Bij Ajax weet je dat je altijd moet presteren'
EL - De Jong: 'Ik hoop dat ik er binnenkort een keer bij zit'
NOS - De Boer: "Slecht veld, koude voeten"
NOS - De Jong: "Was een aardige goal"
Ach, je hebt gelijk ook. Vorig seizoen stonden ze er niet gek voor, werden tot voornaamste titelkandidaat gebombardeerd na 2-6 in Eindhoven en verspeelden vervolgens in een dikke maand tijd punten tegen NEC, Feyenoord, ADO, AZ en NAC.quote:
Zekerquote:Op zondag 3 februari 2013 19:15 schreef Smoofie het volgende:
Denswil speelde goed, ja het was VVV, maar alsnog.
En dan ook nog een goede pass geven.quote:Op zondag 3 februari 2013 19:09 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Je actie van Blind zat wel in de samenvatting, die bazen tackle van Denswil dan weer niet.![]()
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Hoi Dries.quote:Op zondag 3 februari 2013 18:37 schreef Miertje88 het volgende:
Cuenca.quote:Op zondag 3 februari 2013 19:21 schreef tammepiet het volgende:
Waarom vierde Derk die goal niet?
Liep erbij of hij rood kreeg.
Hoe dan ook Lukoki liet niet zien dat die plek voor hem isquote:Op zondag 3 februari 2013 19:20 schreef Smoofie het volgende:
Boerrigter heeft vanaag meer gedaan dan de 80% ervoor van dit seizoen
Dat is al een tijdje duidelijk. Wat is die slecht zég.quote:Op zondag 3 februari 2013 19:28 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hoe dan ook Lukoki liet niet zien dat die plek voor hem is
quote:Op zondag 3 februari 2013 18:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Fischer - Sigthorsson - Lukoki
Andersen - Boccara - Serero
Boilesen - Denswil - Veltman - Ligeon
Voelt babel zich even zuur.quote:Op zondag 3 februari 2013 20:06 schreef The_Groove het volgende:
Fischer Sigthorsson Cuenca
Eriksen Schone/Poulsen de Jong
Blind Moisander Alderweireld van Rhijn
Babel rot toch op na dit seizoen. Die mag 20 minuutjes op Fischer z'n plekquote:
Voorlopig heeft Overmars niet de wens snel te gaan praten uitgesprokenquote:Op zondag 3 februari 2013 20:17 schreef Stiggie het volgende:
Zie Babel ook nog wel bijtekenen. Heeft het ook nooit uitgesloten
http://www.soccernews.nl/(...)ijtekenen_kan_altijd
of hij moet genoegen nemen met een engelse middenmoter oidquote:Op zondag 3 februari 2013 20:17 schreef Stiggie het volgende:
Zie Babel ook nog wel bijtekenen. Heeft het ook nooit uitgesloten
http://www.soccernews.nl/(...)ijtekenen_kan_altijd
Verdien je alsnog 3x zoveel als bij Ajax.quote:Op zondag 3 februari 2013 20:20 schreef Tyron het volgende:
[..]
of hij moet genoegen nemen met een engelse middenmoter oid
Wij zijn Ajax, Niemand kan ons stoppen.quote:
twitter:AjaxFanzoneNL twitterde op zondag 03-02-2013 om 21:37:39"@CuencaIsaac: I just landed in Amsterdam, happy for the win of my new team today. I look forward to starting this new adventure. #ForzaAjax reageer retweet
Ajax is juist enorm vernieuwend en origineel. Props naar 410 voor dat.quote:Op zondag 3 februari 2013 21:37 schreef MouzurX het volgende:
Die liedjes altijd, echt voor josti's.
naja liedjes, meer dan 5 regels zijn het meestal niet want dat is te moeilijk om te onthouden voor onze cokesnuivers.
Onzin natuurlijk.quote:Op zondag 3 februari 2013 21:37 schreef MouzurX het volgende:
naja liedjes, meer dan 5 regels zijn het meestal niet want dat is te moeilijk om te onthouden voor onze cokesnuivers.
liedje komt van ajax netwerkquote:Op zondag 3 februari 2013 21:46 schreef tammepiet het volgende:
[..]
Ajax is juist enorm vernieuwend en origineel. Props naar 410 voor dat.
Of het nou op een bierviltje wordt geschreven of via internet. Gaat om de uitvoering / gewenning.quote:
quote:Op zondag 3 februari 2013 21:37 schreef MouzurX het volgende:
Frankie ook lekker op de hoogte dan.quote:Op zondag 3 februari 2013 21:40 schreef Tarado het volgende:
twitter:AjaxFanzoneNL twitterde op zondag 03-02-2013 om 21:37:39"@CuencaIsaac: I just landed in Amsterdam, happy for the win of my new team today. I look forward to starting this new adventure. #ForzaAjax reageer retweet
Die dacht idd dat Cuenca al had getraind met Jong Ajax. Maakt ook niet uit, hij kan deze week rustig aan wennen want er zijn nogal wat interland spelers niet. Daarna mag ie vlammenquote:Op zondag 3 februari 2013 22:00 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Frankie ook lekker op de hoogte dan.![]()
Boerrigterquote:Op zondag 3 februari 2013 22:30 schreef stoeltafel het volgende:
Volgens Derk Boerrigter is het vertrek van Theo Janssen de reden dat hij dit jaar minder in vorm is. Volgens de vleugelspeler wist Janssen hem goed in stelling te brengen, door hem telkens op het juiste moment te lanceren.
Dat is maandagochtend te lezen in de Telegraaf. Volgens Valentijn Driessen is het vreemd dat Boerrigter de schuld voor zijn mindere prestaties bij een externe oorzaak legt. Boerrigter zou het vooral bij zichzelf moeten zoeken, aldus
Wtffffff
Fischer kreeg al een maand of 2 geleden een aanbieding. Daarna een verbeterde.quote:Op zondag 3 februari 2013 22:16 schreef Pedroso het volgende:
Wanneer gaat er gesproken worden met Blind en Fischer over contractverlenging ? Hoop niet dat ze daar te laat mee gaan beginnen. Blind verdiend het om een verbeterd contract te krijgen, is onze meest constante speler dit seizoen.
Hij heeft toch gewoon gelijk? Vorig jaar toen ze hem anders lieten spelen was hij dodelijk.quote:Op zondag 3 februari 2013 22:30 schreef stoeltafel het volgende:
Volgens Derk Boerrigter is het vertrek van Theo Janssen de reden dat hij dit jaar minder in vorm is. Volgens de vleugelspeler wist Janssen hem goed in stelling te brengen, door hem telkens op het juiste moment te lanceren.
Dat is maandagochtend te lezen in de Telegraaf. Volgens Valentijn Driessen is het vreemd dat Boerrigter de schuld voor zijn mindere prestaties bij een externe oorzaak legt. Boerrigter zou het vooral bij zichzelf moeten zoeken, aldus
Wtffffff
Dodelijk? Ben je dronken? Lachwekkendquote:Op zondag 3 februari 2013 22:49 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Hij heeft toch gewoon gelijk? Vorig jaar toen ze hem anders lieten spelen was hij dodelijk.
Mag hopen dat iedereen hier nu ook weer klaar is met Lukoki want het ging precies zoals ik het voor de wedstrijd al voorspelde.
Dit jaquote:Op zondag 3 februari 2013 22:52 schreef wieisboos het volgende:
Laten we het systeem aanpassen voor Boerrigter
Dit is gewoon heel erg uit zijn context getrokken.quote:Op zondag 3 februari 2013 22:30 schreef stoeltafel het volgende:
Wtffffff
Dat hoeft toch ook niet hij zegt alleen dat hij daardoor vorig jaar beter rendeerde wat absoluut waar is.quote:Op zondag 3 februari 2013 22:52 schreef wieisboos het volgende:
Laten we het systeem aanpassen voor Boerrigter
Ik zag hem laatst nog staan, 'k schrok er wel van.quote:Op zondag 3 februari 2013 18:37 schreef Miertje88 het volgende:
1-0quote:Op zondag 3 februari 2013 23:18 schreef wolferl het volgende:
[..]
Ik zag hem laatst nog staan, 'k schrok er wel van.
[ afbeelding ]
Lul toch niet zo stomquote:Op zondag 3 februari 2013 21:37 schreef MouzurX het volgende:
Als er iemand bikkelt dan is het Derk welquote:Op zondag 3 februari 2013 23:35 schreef wolferl het volgende:
Derk voor zijn blessure: Snel, behendig, efficiënt en zeker beresterk.
Derk na zijn blessure: Angstig, afwachtend, slappe hap, oogkleppen op.
Hij werkt hard maar je merkt overduidelijk dat in elke actie een vorm van angst zit (Vaak zelfs onbewust denk ik)quote:Op zondag 3 februari 2013 23:40 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Als er iemand bikkelt dan is het Derk wel
Jij vindt dat ze liedjes moeten zingen van 100 regels lang of wat? Gvd zeg.quote:Op zondag 3 februari 2013 21:37 schreef MouzurX het volgende:
Daar twijfelt niemand aan.quote:Op zondag 3 februari 2013 23:40 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Als er iemand bikkelt dan is het Derk wel
Dat vind ik eigenlijk best meevallenquote:Op zondag 3 februari 2013 23:51 schreef wolferl het volgende:
[..]
Daar twijfelt niemand aan.
Maar ik geef aan dat hij angstig te werk gaat en oogt, na zijn blessure.
Genoteerd.quote:Op zondag 3 februari 2013 23:58 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dat vind ik eigenlijk best meevallen
Boerrigter vindt ook dat hij te weinig ballen krijgt.twitter:voetbalzonenl twitterde op maandag 04-02-2013 om 08:06:18'Ik mis Janssen, die mijn snelheid wel wist te benutten' #boerrigter #ajax http://t.co/0MxPX7aC reageer retweet
Ballen die zijn kwaliteiten benutten krijgt hij wel weinig maar dat heeft ook met de manier van voetballen te maken.quote:Op maandag 4 februari 2013 08:27 schreef Afhaalchinees het volgende:
Met zijn huidige vorm vind ik het aantal ballen dat hij krijgt juist veel te hoog
quote:"@ajax1nl: #Ajax gaat volgende week met Daley Blind praten over zijn toekomst. De contractbespreking is 1 week uitgesteld ivm met de interland #nedita."
Hij gaf een assist!? Wauw!quote:Op maandag 4 februari 2013 00:56 schreef tikkietakka het volgende:
Cuenca gaat de Messi van Ajax worden let maar op jongens.
Het is dat Barca heel veel concurrentie heeft in de aanval.
Hij gaf die assist op busquets in halve finale van CL tegen chelsea in Camp nou.
quote:Op maandag 4 februari 2013 08:35 schreef Afhaalchinees het volgende:
Geen idee hoe ik een tweet plaats, dan maar zo:
[..]
twitter:
Buitenom het Boerrigter gedeelte eens. Kwenka is meer dan welkom. Lukokiquote:Op maandag 4 februari 2013 09:09 schreef TIM-846 het volgende:
Die Kwenka hoeft nog niet eens heel goed te presteren om een basisplek te krijgen. Wat zal die zich scheel hebben gelachen als hij gisteren weer heeft gekeken.
Lukoki blijft toch echt een drama. Dat is misschien leuk bij Groningen of NAC. En met Boerrigter ben ik ondertussen ook wel klaar. Vorig jaar speelde hij in het begin de pannen van het dak, maar dit jaar is het echt een puinhoop. Zijn inzet valt nog wel te prijzen, maar dat moet geen criterium zijn lijkt me. Anders kunnen we Hans Mulder ook wel kopen toch. Die gaat ook altijd voorop in de strijd
Sana raakt ook geen bal, Sana kan het beste linksbuiten spelen.quote:Op maandag 4 februari 2013 10:19 schreef NikeyAjax het volgende:
Wat ziet de Boer in Lukoki? Ik vind hem echt een maatje te klein op dit moment.
Waar is Sana gebleven?
quote:Cuenca met twee rugnummers
Isaac Cuenca zal maandag voor het eerst op het trainingsveld bij Ajax verschijnen. De Barcelona-huurling is fit en hoopt het aankomende weekend zijn debuut voor Ajax te maken. Achterop zijn shirt zal rugnummer elf prijken.
In de competitie en het bekertoernooi zal Cuenca spelen met rugnummer 11. In de Europa League zal nummer 28 achterop zijn shirt staan. Lorenzo Ebecillio speelde dit seizoen in Europees verband al met nummer 11 op zijn rug, waardoor Cuenca dus twee rugnummers toegewezen moest krijgen.
'Eerlijk gezegd vind ik rugnummer 11 wel mooier', aldus Cuenca, die verwacht het aankomende weekend te spelen. 'Ik begreep dat we gisteren met 0-3 gewonnen hebben. Ik begreep ook dat we goed hebben gespeeld en dat het gat met Eindhoven nog drie punten is. Ik ben fit en hoop het komend weekeinde al te spelen, maar dat is een beslissing van de coach'.
Cuenca heeft bewust gekozen voor een ploeg met een aanvallende speelstijl. 'Ik ben er trots op deel te mogen uitmaken van de Ajax-familie. Ik ben heel blij om hier te zijn. Ik kon naar veel andere clubs, maar Ajax speelt 4-3-3, op een manier die aan FC Barcelona doet denken. De filosofie is hetzelfde. En de aanwezigheid van de oud-FC Barcelona-spelers Frank de Boer en Marc Overmars speelde een grote rol. Zij kenden me goed en wilden me heel graag huren.'
De aanvaller had zich goed voorbereid op 'de kou' in Amsterdam. 'Kijk, twee shirts, een trui en een jas. Laat de kou maar komen', grapte hij.
Zijn naam spreek je overigens uit als Koewenka. 'Ik ben een buitenspeler die ervan houdt tegen de zijlijn aan te staan en aan de linker- en rechterkant kan spelen. Mensen zeggen dat er veel dreiging uitgaat van mijn passeerbewegingen en dat ik redelijk doeltreffend ben voor de goal.'
Maar voor daarna? Wellicht heb je volgend jaar hetzelfde probleem als dit jaar: de gewilde aankoop gaat niet door (in dit geval djuricic naar twente), en je zit weer opgescheept met niveau lukoki / boerrigter / Sana.quote:
Wellicht, maar wie weet komt het weer goed met Boerrigter, of breekt er weer iemand door. Op dit moment zijn de flankspelers, Boer, Sana en Lukoki gewoon volkomen kut. En dan is dit even een redelijke tussenoplossing.quote:Op maandag 4 februari 2013 11:49 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Maar voor daarna? Wellicht heb je volgend jaar hetzelfde probleem als dit jaar: de gewilde aankoop gaat niet door (in dit geval djuricic naar twente), en je zit weer opgescheept met niveau lukoki / boerrigter / Sana.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |