SPOILER: Transferbeleid 2012-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 5% gewijzigd door j0rdiiii op 03-02-2013 17:47:35 ]
Hij is sinds november aan het trainen en twee weken geleden wedstrijdfit verklaard. Dat 'ie ritme op moet doen en dat dat het beste stap voor stap kan is nogal een open deur. Maar fysiek moet hij in orde zijn en ik beweerde niet meer dan dat.quote:Op zondag 3 februari 2013 16:43 schreef BankAardappel het volgende:
[..]
Tuurlijk, dat hij zo lang geblesseerd is geweest en niet heeft gespeeld zal helemaal geen rol spelen verder.
Komende speelronde zie ik PSV punten verliezen. Bony is back!!!quote:Op zondag 3 februari 2013 17:29 schreef tammepiet het volgende:
[ afbeelding ]
• Roda JC thuis.
• RKC uit
• Ado thuis.
gelukkig ontbrak die tegen onsquote:Op zondag 3 februari 2013 18:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Komende speelronde zie ik PSV punten verliezen. Bony is back!!!
quote:Op zondag 3 februari 2013 18:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Komende speelronde zie ik PSV punten verliezen. Bony is back!!!
PEC Zwolle - FC Twente GELIJKSPEL
FC Utrecht - NEC WINST UTRECHT
Feyenoord - AZ STUNT AZ
1 PSV 46
2 Ajax 46
3 FC Twente 43
4 FC Utrecht 42
5 Vitesse 41
6 Feyenoord 38
Schaaltje ophalen in Eindhoven blijft de meest logische.quote:Op zondag 3 februari 2013 18:31 schreef Artillerieschaap het volgende:
[..]
Ajax - Roda JC Kerkrade
Vitesse - PSV
RKC Waalwijk - Ajax
PSV - FC Utrecht
Ajax - ADO Den Haag
Feyenoord - PSV
Erop, en erover...
En ze maken ons alweer kampioen.quote:Op zondag 3 februari 2013 18:31 schreef Artillerieschaap het volgende:
[..]
Ajax - Roda JC Kerkrade
Vitesse - PSV
RKC Waalwijk - Ajax
PSV - FC Utrecht
Ajax - ADO Den Haag
Feyenoord - PSV
Erop, en erover...
Mwah, Zoals ik Utrecht vanmiddag heb zien spelen was ook wel sterk hoor. Twente had geen antwoord op het sterke middenveld. PSV krijgt het nog lastig daar tegenquote:Op zondag 3 februari 2013 18:33 schreef Stiggie het volgende:
Ziet er goed uit voor Ajax
Vind dat we als team ook steeds constanter worden en groeien dus je zou zeggen dat we weer kampioen worden als we zo doorgaan. Hoewel de tegenstand dit jaar misschien ook wel groter is geworden met PSV en hun aankopen en Dick.
Zou perfect zijn. Laten we Jong Ajax het seizoen afmaken terwijl Frank en zijn crew de Europa League en beker binnenhalenquote:Op zondag 3 februari 2013 18:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Schaaltje ophalen in Eindhoven blijft de meest logische.
Dries, ben jij het?quote:Op zondag 3 februari 2013 18:37 schreef Miertje88 het volgende:
Het spijt me neusjes. De platte kar is al van stal gehaald.
quote:Op zondag 3 februari 2013 18:37 schreef Artillerieschaap het volgende:
[..]
Zou perfect zijn. Laten we Jong Ajax het seizoen afmaken terwijl Frank en zijn crew de Europa League en beker binnenhalen!
Fischer - Sigthorsson - Lukokiquote:Op zondag 3 februari 2013 18:37 schreef Artillerieschaap het volgende:
[..]
Zou perfect zijn. Laten we Jong Ajax het seizoen afmaken terwijl Frank en zijn crew de Europa League en beker binnenhalen!
Twente kan zich volledig op de competitie richten en heeft werkelijk geen enkel lastig uitduel meer. Komende twee duels tegen Zwolle en Willem II.quote:Op zondag 3 februari 2013 18:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mwah, Zoals ik Utrecht vanmiddag heb zien spelen was ook wel sterk hoor. Twente had geen antwoord op het sterke middenveld. PSV krijgt het nog lastig daar tegen
Gelukkig hoeven wij niet meer tegen Feyenoord, Vitesse & Utrecht
Bedankt KNVB
Lastige uitduels voor FC Twente?quote:Op zondag 3 februari 2013 18:45 schreef Artillerieschaap het volgende:
[..]
Twente kan zich volledig op de competitie richten en heeft werkelijk geen enkel lastig uitduel meer. Komende twee duels tegen Zwolle en Willem II.
Daarna Heerenveen-uit en Ajax-thuis. Misschien kan Marco ons een dienstje bewijzen alvorens we zelf de titelkansen van Twente volledig de grond in te boren
thuis is al lastig genoeg voor zequote:Op zondag 3 februari 2013 18:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Lastige uitduels voor FC Twente?
VVV
Groningen
Thx j0rdiiiquote:Op zondag 3 februari 2013 17:51 schreef j0rdiiii het volgende:
OP eindelijk eens normaal met formaat van plaatjes, spoiler van transferbeleid ook geupdate. [ afbeelding ]
EL - De Boer: 'Denswil speelde een foutloze wedstrijd'
EL - Boerrigter: 'Bij Ajax weet je dat je altijd moet presteren'
EL - De Jong: 'Ik hoop dat ik er binnenkort een keer bij zit'
NOS - De Boer: "Slecht veld, koude voeten"
NOS - De Jong: "Was een aardige goal"
Ach, je hebt gelijk ook. Vorig seizoen stonden ze er niet gek voor, werden tot voornaamste titelkandidaat gebombardeerd na 2-6 in Eindhoven en verspeelden vervolgens in een dikke maand tijd punten tegen NEC, Feyenoord, ADO, AZ en NAC.quote:
Zekerquote:Op zondag 3 februari 2013 19:15 schreef Smoofie het volgende:
Denswil speelde goed, ja het was VVV, maar alsnog.
En dan ook nog een goede pass geven.quote:Op zondag 3 februari 2013 19:09 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Je actie van Blind zat wel in de samenvatting, die bazen tackle van Denswil dan weer niet.![]()
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Hoi Dries.quote:Op zondag 3 februari 2013 18:37 schreef Miertje88 het volgende:
Het spijt me neusjes. De platte kar is al van stal gehaald.
Cuenca.quote:Op zondag 3 februari 2013 19:21 schreef tammepiet het volgende:
Waarom vierde Derk die goal niet?
Liep erbij of hij rood kreeg.
Hoe dan ook Lukoki liet niet zien dat die plek voor hem isquote:Op zondag 3 februari 2013 19:20 schreef Smoofie het volgende:
Boerrigter heeft vanaag meer gedaan dan de 80% ervoor van dit seizoen
Dat is al een tijdje duidelijk. Wat is die slecht zég.quote:Op zondag 3 februari 2013 19:28 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hoe dan ook Lukoki liet niet zien dat die plek voor hem is
quote:Op zondag 3 februari 2013 18:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Fischer - Sigthorsson - Lukoki
Andersen - Boccara - Serero
Boilesen - Denswil - Veltman - Ligeon
Voelt babel zich even zuur.quote:Op zondag 3 februari 2013 20:06 schreef The_Groove het volgende:
Fischer Sigthorsson Cuenca
Eriksen Schone/Poulsen de Jong
Blind Moisander Alderweireld van Rhijn
Babel rot toch op na dit seizoen. Die mag 20 minuutjes op Fischer z'n plekquote:
Voorlopig heeft Overmars niet de wens snel te gaan praten uitgesprokenquote:Op zondag 3 februari 2013 20:17 schreef Stiggie het volgende:
Zie Babel ook nog wel bijtekenen. Heeft het ook nooit uitgesloten
http://www.soccernews.nl/(...)ijtekenen_kan_altijd
of hij moet genoegen nemen met een engelse middenmoter oidquote:Op zondag 3 februari 2013 20:17 schreef Stiggie het volgende:
Zie Babel ook nog wel bijtekenen. Heeft het ook nooit uitgesloten
http://www.soccernews.nl/(...)ijtekenen_kan_altijd
Verdien je alsnog 3x zoveel als bij Ajax.quote:Op zondag 3 februari 2013 20:20 schreef Tyron het volgende:
[..]
of hij moet genoegen nemen met een engelse middenmoter oid
Wij zijn Ajax, Niemand kan ons stoppen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |