Zou ik ook doen.quote:Op zondag 3 februari 2013 20:23 schreef livelink het volgende:
Gewoon subtiel aan je moeder laten weten dat je geen behoefte hebt aan een versierd huis?
Ja maar dan is die goedbedoelde verrassing verpest en denkt ze ook nog dat zijn zus haar mond niet kan houden.quote:Op zondag 3 februari 2013 20:23 schreef livelink het volgende:
Gewoon subtiel aan je moeder laten weten dat je geen behoefte hebt aan een versierd huis?
+1quote:
Nee, mijn vriend kan mijn zus wel schieten. De rest kent elkaar niet.quote:Op zondag 3 februari 2013 20:24 schreef danic het volgende:
Lekker niks doen Venco, jullie mogen van niks weten dus laat ze het maar uitzoeken. Toch? Of ben ik nu tekort door de bocht?
Daarbij, ze kennen elkaar nog niet, maar denken nu al van elkaar dat ze elkaar niet mogen
Dan is de enige optie het vertellen toch? En beter gewoon vertellen dan dat je je gaat irriteren of iets helemaal niet wil. Hoe goed ze het ook bedoelen.quote:Op zondag 3 februari 2013 20:27 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nee, mijn vriend kan mijn zus wel schieten. De rest kent elkaar niet.
Stel dat mijn moeder nog een keer gaat bellen, dat wil ik niet.
Jammer dan. Ik kan me echt niet druk maken om hoe iemand anders eventueel reageert op iets wat buiten mij om gebeurt, dat is toch echt niet mijn verantwoording.quote:Op zondag 3 februari 2013 20:25 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja maar dan is die goedbedoelde verrassing verpest en denkt ze ook nog dat zijn zus haar mond niet kan houden.
Op mij komt het over alsof je iets te veel bezig bent met de rest van de wereld. Dat zijn volwassen mensen, die redden zich wel.quote:Op zondag 3 februari 2013 20:29 schreef vencodark het volgende:
Ja ik zit echt in dubio. Wil niet dat mensen zich hierdoor al gaan irriteren aan elkaar terwijl ze elkaar nog niet ontmoet hebben. We moeten op de trouwdag nog wel wokken met elkaar.
Dat hebben mijn vriend en ik allebei. En we vinden het vervelend dat mijn schoonzus zich nu belast voelt.quote:Op zondag 3 februari 2013 20:30 schreef L-E het volgende:
[..]
Op mij komt het over alsof je iets te veel bezig bent met de rest van de wereld. Dat zijn volwassen mensen, die redden zich wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |