abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_122424332
Zwangerschap & geboorte

05 februari: As1981 (jongen)
14 februari: Zillah666 (meisje)
21 februari: pessie en kleiduif
22 februari: Logician78 & -Spenny- (meisje)
22 februari: Fieder (jongetje)
27 februari: Klumsy (meisje)
27 februari: Asfalthooligan (papa)

06 maart: Gulara
18 maart: Barbabientje01 & pipo_de_clown
20 maart: Milka82 (jongen)
31 maart: LadyBlack (meisje)

***06 april: Knetterkrankjorum & JJH***
08 april: dananana (jongetjestweeling)
10 april: bellelena
11 april: Ereshkigal
14 april: Danic (meisje)
16 april: L0t (meisje)
18 april: _Wolk82_ (meisje)
18 april: Piekie81 (jongetje)
22 april: Tally

02 mei: Suikertante (jongetje)
04 mei: Spirit82 (meisje)
05 mei: Vencodark (jongetje)
06 mei: -mandy- & Djeez
09 mei: twentemeisje (jongetje)
10 mei: Shandaly (meisje)
***30 mei XcUZ_Me & Duvel ***

01 juni: .Sparkling. (meisje)
***07 juni: L-E & fokking.fokker***
17 juni: Twinkly
23 juni: Elmo76 (meisje)

31 juli: Suusz

***05 augustus: Juud & Dementor***
16 augustus: Hilliebillie
16 augustus: Cwen
17 augustus: Hilzillah
17 augustus: Laiveneertiekje
21 augustus: Sull
23 augustus: covie

05 september: Musique
16 september: Kleurdoos
30 september: Zoya83

04 oktober: Blokje.
04 oktober: Babbel1
----------------------------
***vermeldingen zijn (as) officiële fokbaby's.
(Een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar man en vrouw elkaar hebben leren kennen op/door FOK!)
pi_122427143
As, hoe was de rommelmarkt, is er nog iets gaan rommelen?
:')
pi_122427611
Rommelmarkt was leuk. Daarna nog lekker heel de middag op pad om vervolgens heerlijk twee uur op bed te liggen.
Alles is rustig. Morgen knutselen op de psz dus doe maar dinsdag :P

Hoe was je milkshake (dat was jij toch :@ )
  zondag 3 februari 2013 @ 18:51:35 #4
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_122428921
Spark, ik had gisteravond twee glazen gewone cola gedronken. Ik sliep vervolgens niet, maar mup dus ook niet :D. Mss was dat de trigger? Normaal drink ik alleen nog cola zero decaf. Het was hier tot vanmiddag rumoerig, maar nu is het alweer een tijdje rustig. Maar er was dus duidelijk ff een woel-aanval :D.

Ik heb hier nog een fles gewone cola al eeuwen in een hoek staan. Die ga ik dus echt wel ff koud zetten hè. Kijken of ik dit nog een keer uit kan lokken als het zich weer een tijd koest houdt :+.

En grens levensvatbaarheid bij 24 weken? Ik dacht altijd 26! Yay, dan heb ik donderdag echt een mooie mijlpaalwisseldag O+.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_122431040
Ja As dat was ik! Heeeeerlijk was de milkshake!
Wat klinkt jouw dag fijn, en zeker met jouw termijn! (Dat rijmt!)

Ik heb net in mijn broek geplast bij de trompetscene van Taarten van Abel.. Dit kon ik écht niet tegenhouden :@

XM ik dacht ook bij 26, maar volgens mij hangt het toch het meest af van de ontwikkeling van je kleine.
pi_122431528
Ik las laatst ook dat die levensvatbaarheidsgrens naar 24 weken was gegaan. Maar echt heel veel kans hebben ze dan nog niet geloof ik, maar toch. Het is wel een mooie mijlpaal!

XM, ik verdraag geen cola meer. Maagzuur! Maar goed, het komt vanzelf wel weer. Ze heeft laten zien dat ze het kan ;)
E.
pi_122432090
Hier ook decaf maar idd om een keer te triggeren. Gelukkig geen last van maagzuur. Heb denk ik 1 rennie op gedurende de zwangerschap.

Fijn dat de milkshake een succes was. Jammer van dat plassen alhoewel ik wel moest lachen.

Ik ben wel blij dat ik er nog uit kan hoor. Kan echt niet tegen binnen zitten. En mijn peuter doet het eigenlijk ook heel goed. Dat scheelt een hoop.
pi_122432197
Elmmooooohoooooo!! 20 weken jongûh! Ik word er gewoon week van. Hoe mooi is dat! <3
Heb je al een buikfoto in t buikentopic gegooid?

Twinks gek is dat hè? dat gevoel had ik ookeen beetje erbij, zo van als je er dan achter komt wil je die dames dan niet sowieso opvangen enzo. Maar goed, uiteindelijk geef je als t goed is zelf toestemming voor het onderzoek en word je gecounseld over de mogelijkheid dat je mogelijk een placebo treft enzo. Het grote voordeel is wel dat je cervixlengte natuurlijk bekend is. Als je met een cervix van 1,4 cm bij 32 weken de verloskundige belt omdat je wat bloedverlies hebt of wat harde buiken dat je wel gelijk héél serieus genomen wordt. Iedereen die met zulke klachten belt wordt serieus genomen natuurlijk, maar iemand met zo'n totaalplaatje zal wel linea recta naar het ziekenhuis gaan.
:)
  zondag 3 februari 2013 @ 20:09:36 #9
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_122432661
Die levensvatbaargrens was toch altijd 24 weken? Tenminste bij mijn oudste die 13,5 is wel.

En wat mij betreft hoeft er niet elke week gejompeld :@ er zijn punten die wel echt een mijlpaal zijn maar elke week voelt wel erg fatalistisch ofzo
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  zondag 3 februari 2013 @ 20:10:57 #10
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_122432747
Was het niet 24 bij wet en 26 medisch?
Of andersom?
pi_122432957
Ik weet ook niet beter dan dat het bij 24 weken was.
pi_122433238
Pfoe even offtopic hoor, als dat mag. Vriend en ik gaan over 2 weken trouwen. Klein, gratis, hup. Nu hebben onze families elkaar nog niet allemaal ontmoet. Ouders wel, maar zussen etc niet. Heeft mijn moeder een taart geregeld, nu wil ze dat mijn zus en haar vriend ons huis stiekem versieren maar zij hebben geen sleutel. De zus van mijn vriend wel. Nu heeft mijn moeder al 3 keer naar ze gebeld voor die sleutel! Schoonzus heeft gezegd dat ze denkt dat mijn vriend die versieringen niet wilt. Tevens omdat hij mijn zus wel kan schieten. Ook wil mijn zus niet dat mijn schoonzus erbij is want ze wil het perse met haar vriend alleen doen.

Wij mogen van niets weten maar mijn schoonzus voelt zich slecht omdat ze die sleutel weigert.

What to do? :@
pi_122433551
Ik las laatst op een site van een ziekenhuis dacht ik dat de behandelgrens 24 weken is, uiteraard alleen als het kindje kansen heeft en de ouders erachter staan.
En ik zag een nieuwsbericht uit 2010 dat ze toen bezig waren de behandelgrens naar 24 weken te verplaatsen. Ik weet niet, wil het donderdag even vragen aan de gyn.

Wat mij betreft hoeft iedere keer jompelen ook niet. Dat voelt een beetje als verplichting en er is zo'n grote kans dat je iemand vergeet :@
Bij belangrijke mijlpalen natuurlijk wel!
E.
  zondag 3 februari 2013 @ 20:23:31 #14
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_122433565
Gewoon subtiel aan je moeder laten weten dat je geen behoefte hebt aan een versierd huis?
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_122433664
Lekker niks doen Venco, jullie mogen van niks weten dus laat ze het maar uitzoeken. Toch? Of ben ik nu tekort door de bocht?
Daarbij, ze kennen elkaar nog niet, maar denken nu al van elkaar dat ze elkaar niet mogen :?
pi_122433683
quote:
0s.gif Op zondag 3 februari 2013 20:23 schreef livelink het volgende:
Gewoon subtiel aan je moeder laten weten dat je geen behoefte hebt aan een versierd huis?
Zou ik ook doen.
E.
pi_122433734
quote:
0s.gif Op zondag 3 februari 2013 20:23 schreef livelink het volgende:
Ja maar dan is die goedbedoelde verrassing verpest en denkt ze ook nog dat zijn zus haar mond niet kan houden. -O-
pi_122433791
quote:
1s.gif Op zondag 3 februari 2013 20:25 schreef .Sparkling. het volgende:

[..]

Zou ik ook doen.
+1

En wat stom het is jullie dag, vind het zo lullig als mensen hun eigen issues dan niet voor die ene dag even aan de kant kunnen zetten.

[ Bericht 14% gewijzigd door #ANONIEM op 03-02-2013 20:27:50 ]
pi_122433843
quote:
0s.gif Op zondag 3 februari 2013 20:24 schreef danic het volgende:
Lekker niks doen Venco, jullie mogen van niks weten dus laat ze het maar uitzoeken. Toch? Of ben ik nu tekort door de bocht?
Daarbij, ze kennen elkaar nog niet, maar denken nu al van elkaar dat ze elkaar niet mogen :?
Nee, mijn vriend kan mijn zus wel schieten. De rest kent elkaar niet.
Stel dat mijn moeder nog een keer gaat bellen, dat wil ik niet.
pi_122433919
quote:
1s.gif Op zondag 3 februari 2013 20:27 schreef vencodark het volgende:

[..]

Nee, mijn vriend kan mijn zus wel schieten. De rest kent elkaar niet.
Stel dat mijn moeder nog een keer gaat bellen, dat wil ik niet.
Dan is de enige optie het vertellen toch? En beter gewoon vertellen dan dat je je gaat irriteren of iets helemaal niet wil. Hoe goed ze het ook bedoelen.
E.
pi_122433921
quote:
1s.gif Op zondag 3 februari 2013 20:25 schreef vencodark het volgende:

[..]

Ja maar dan is die goedbedoelde verrassing verpest en denkt ze ook nog dat zijn zus haar mond niet kan houden. -O-
Jammer dan. Ik kan me echt niet druk maken om hoe iemand anders eventueel reageert op iets wat buiten mij om gebeurt, dat is toch echt niet mijn verantwoording.
pi_122434055
Ja ik zit echt in dubio. Wil niet dat mensen zich hierdoor al gaan irriteren aan elkaar terwijl ze elkaar nog niet ontmoet hebben. We moeten op de trouwdag nog wel wokken met elkaar. :')
pi_122434133
quote:
1s.gif Op zondag 3 februari 2013 20:29 schreef vencodark het volgende:
Ja ik zit echt in dubio. Wil niet dat mensen zich hierdoor al gaan irriteren aan elkaar terwijl ze elkaar nog niet ontmoet hebben. We moeten op de trouwdag nog wel wokken met elkaar. :')
Op mij komt het over alsof je iets te veel bezig bent met de rest van de wereld. Dat zijn volwassen mensen, die redden zich wel.
pi_122434192
Ik zou aangeven of je gaat je gewoon als een volwassene gedragen en zo niet dan blijf je lekker thuis, het is dan toch verdorie "onze" dag.

Maar ik ben daar misschien wat harder in.. :@

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 03-02-2013 20:32:52 ]
pi_122434293
quote:
0s.gif Op zondag 3 februari 2013 20:30 schreef L-E het volgende:

[..]

Op mij komt het over alsof je iets te veel bezig bent met de rest van de wereld. Dat zijn volwassen mensen, die redden zich wel.
Dat hebben mijn vriend en ik allebei. En we vinden het vervelend dat mijn schoonzus zich nu belast voelt.
Aan de andere kant, het is niet aan ons op het op te lossen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')