abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_122475921
Mandy hoop dat je mooie echobeelden gezien hebt!

Haha As precies ditzelfde heb ik niet-zwanger meegemaakt :@

Zo, de laatste grote was draait nu, heeeerlijk. Nu ga ik iedere dag een paar kastjes proberen uit te mesten. Zelfopgelegde nesteldrang O-) De auto is ook wel een goed idee inderdaad...
pi_122475946
As, zit je nou op de wc te Fok!ken?
Ga eens eten en dan baren! :%
pi_122476092
Ha ha. Net thuis van het eten. Peuter word nu op bed gelegd. Ik lig open omdat we de kat zijn nagels moeten vijlen. Dus met een kwartier is het hier rustig in huis en dan ga ik er voor.
Vanaf twaalf uur ga ik alvast beginnen met persen :D
pi_122476199
:D Zelfs de kat ontkomt niet aan de nesteldrang
pi_122476506
Nou liever wel fieder. Het is dat het moet omdat hij anders zijn hele kop open krab, maar volkomen off topic.
pi_122477044

Gelukkig maar, een dubbele streep! Ook een superzachte omslagdoek gekregen en het tijdschrift 'Zwanger!' O+
pi_122477414
Gefeliciteerd ! :D
Our business in the field of fight, Is not to question, but to prove our might.
[TK] enkele Blu-ray films (in seal)
pi_122477495
quote:
0s.gif Op maandag 4 februari 2013 19:47 schreef Blokje. het volgende:
[ afbeelding ]

Gelukkig maar, een dubbele streep! Ook een superzachte omslagdoek gekregen en het tijdschrift 'Zwanger!' O+
*O* Die omslagdoek heb ik ook gekregen, fijn is die!

Klumsy wat jammer dat de poging niet is gelukt, ook al had je het wel verwacht.. Hopelijk valt er een fijne datum te plannen voor de ks :*

Lekker hè Fieder, alles schoon :D Ik had ook nogal opruimwoede vandaag, 3 vuilniszakken met zooi weg en alles blinkt O+ Kan nu niet meer opstaan maar het was het waard :')
pi_122477592
Oh en natuurlijk: Go As! *O*
pi_122477690
Fijn he die bevestiging Blokje. En die omslagdoek is inderdaad fijn. Hier kwam hij alleen met de post.

En thanx lot. De rust is nu begonnen, dus ik ben er klaar voor. Geen middagdutje gedaan, dus heel laat zal het niet worden vanavond en dan kan ik straks los.
pi_122478294
Hup As! *O*

Leuk alle nesteldrang en opruimwoede :D

En thanks allen ;) vond het even een spannend moment, gek genoeg! Dus sorry voor het ego bericht :@
pi_122478446
Herkenbaar Blokje, ik was ook supernerveus! Maar wat een mooie duidelijke streep! O+
pi_122478452
quote:
0s.gif Op maandag 4 februari 2013 20:04 schreef Blokje. het volgende:
Hup As! *O*

Leuk alle nesteldrang en opruimwoede :D

En thanks allen ;) vond het even een spannend moment, gek genoeg! Dus sorry voor het ego bericht :@
Is toch niet ego, superrelevant juist :D.
pi_122478726
Mooie streep Blokje *O* is toch weer n soort extra geruststelling (zo heb ik t ervaren iig).
Leuk die doek,de kado's gaan erop vooruit!

Go As!!
  maandag 4 februari 2013 @ 20:18:24 #265
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_122479417
Duidelijk Blokje *O*
pi_122479633
Jullie zijn lief O+! Word gewoon emo door de lieve reacties!
pi_122479686
Blokje hoera! Die doek kreeg ik opgestuurd als bedankje en hij is inderdaad zoooo zacht!

As, nagels als geknipt?
pi_122480308
quote:
0s.gif Op maandag 4 februari 2013 20:22 schreef Suikertante het volgende:
Blokje hoera! Die doek kreeg ik opgestuurd als bedankje en hij is inderdaad zoooo zacht!

As, nagels als geknipt?
Van de kat? Half, ze zijn gevijld, maar ik denk niet voldoende.
pi_122480757
Ik heb dat nog nooit gedaan. Dat zijn ook best veel nagels voor vier katten. Maar ze halen me bijna nooit open, alleen als ik het echt uitlok. Ik ben zo benieuwd hoe dat straks gaat met de mini, verheug me er wel op om te zien hoe ze reageren! Klinkt altijd zo nerd als je het over je katten hebt, maar ja, tot nu waren ze naast mijn vriend toch mijn belangrijkste huisgenoten :@

quote:
0s.gif Op maandag 4 februari 2013 20:21 schreef Blokje. het volgende:
Jullie zijn lief O+! Word gewoon emo door de lieve reacties!
Jep! Zwanger ;)
pi_122482421
Gefeliciteerd Blokje!
Het was bij mij zelfs zo erg dat ik een uurtje voor de MvM-mevrouw kwam zelf nog een testje heb gedaan, om maar te zien dat ie nog steeds positief was ;) Blijft toch spannend, voelt als een soort examen als er iemand vreemd zo'n test komt doen... Ik kreeg trouwens een of andere armband, op zich niet eens zo heel lelijk, maar hij zat mij net iets te straks om lekker te zitten, plus met computerwerk is zo'n rammelding niet handig.. en de omslagdoek kreeg ik na afloop met de post thuisgestuurd als bedankje. Eén van de twee dingen was extra omdat ik voor de 6e week al begon ofzo, en dus ruim 10 weken volplaste..

Ik heb 1 kat, en die hebben we nog nooit de nagels geknipt of gevijld.. Ik heb wel afgleopen weekend de kattenbak verschoond, omdat manlief er nu toch echt niet toe in staat was. Ik kon dat arme beestje toch niet op een smerig toilet laten zitten omdat z'n baasje ziek was... wel extra voorzichtig gedaan, en heel uitgebreid m'n handen gewassen erna. Zal toch niet zoveel kwaad meer kunnen met deze termijn he?

Ik had vanmiddag een afscheidsreceptie van een collegaatje, en ik ging er vanuit dat ik niet kon gaan, wat ik heel jammer vond... maar door de ziekenboeg hier was mijn man nog niet genoeg opgeknapt om te gaan werken, maar vond hij het gelukkig wel goed genoeg gaan om een uurtje of twee met de peuter alleen te zijn. Dus ik kon wel gaan! Dat was lekker zeg, eventjes eruit, bijkletsen met een heleboel collega's die je anders niet zo vaak ziet... (en pronken met m'n bolle buik natuurlijk, heerlijk!) Heeft me goed gedaan.
En met de mannen gaat het hier inmiddels ook stukken beter... pff...
pi_122482671
Fijn dat het beter gaat Shandaly, en gelukkig dat je dan vandaag wel even lekker naar je werk kon. Pronken is altijd leuk!

Hier hetzelfde met MvM, armband bij de start en de doek inderdaad vanwege 10 weken deelname achteraf thuis gestuurd.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_122482769
quote:
0s.gif Op maandag 4 februari 2013 16:22 schreef As1981 het volgende:
Ik ben er wel klaar voor pessie. Dus ik ga idd maar voor vannacht.

Ik snap dat je het niet drie weken vol houdt als het zo sterk is dat je serieus denkt dat het begonnen is.
Hopelijk is het een blaasobtsteking en krijg je straks een kuurtje.
Ja doe maar!
pi_122483197
Blokje O+ Ook wij hadden Moeders voor Moeders op visite vanavond...

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vond het zo spannend dat ik 5 minuten voor ze kwam nog een test heb gedaan met de urine die ik had opgevangen (vorige keer had ik bij haar de negatieve test waardoor ik erachter kwam dat het niet goed was gegaan)... Maar gelukkig, er kwam een streep! Ik vind het nog erg spannend, al heb ik er nu wel meer vertrouwen in gekregen, maar ik merk dat ik erg aftel naar de echo.. Nog 11 nachtjes *O*
pi_122483384
Fijn Babbel dat die bij jou ook weer positief was.
pi_122483490
Gefeliciteerd Babbel!
En succes met plassen, dames! (Zou het zo weer doen, vind het een erg goed doel, maar was ook wel erg blij om na 10 weken geen nieuwe potten meer te krijgen ;) )
pi_122483771
Wat leuk dat jullie die doek nu al krijgen :D

En succes met plassen de komende weken!!
Sarcasme. Herken het.
pi_122483822
quote:
0s.gif Op maandag 4 februari 2013 21:14 schreef Babbel1 het volgende:
Blokje O+ Ook wij hadden Moeders voor Moeders op visite vanavond...

SPOILER
Ik vond het zo spannend dat ik 5 minuten voor ze kwam nog een test heb gedaan met de urine die ik had opgevangen (vorige keer had ik bij haar de negatieve test waardoor ik erachter kwam dat het niet goed was gegaan)... Maar gelukkig, er kwam een streep! Ik vind het nog erg spannend, al heb ik er nu wel meer vertrouwen in gekregen, maar ik merk dat ik erg aftel naar de echo.. Nog 11 nachtjes *O*
Babbel! O+ wat een toeval en wat een mooie streepjes! Snap dat het spannend was voor je! Nu aftellen naar je 1e echo :*.
pi_122486130
Babbel en Blokje, leuk die streepjes! Ik moet nog 3,5 week plassen, dan ben ik weer klaar. Ik krijg na afloop die doek nog thuisgestuurd. Heb ook de armband gehad, en de grote geboortegids omdat ik mij in december heb aangemeld..
pi_122486639
Wat leuk babbel en Blokje! Gefeliciteerd en succes met plassen.

Die omslagdoek heb ik ook na afloop gekregen. Hij is inderdaad heel zacht!
Ik had in januari vorig jaar de armband gekregen en een sleutelhanger en een bloemenbon toen ik een miskraam kreeg, vond ik hartstikke netjes. Nu kreeg ik vooraf een ketting geloof ik. Leuk was ook dat die vrouw nog precies wist wie ik was en ze vroeg waar mijn loslopende konijn was :D
E.
pi_122486995
Oh dat is wel sympathiek zeg, want ik heb ook wel eens gehoord dat ze gewoon belden hoe je het had gevonden na een miskraam, oeps! Kan gebeuren natuurlijk, maar toch.

Logi nog steeds stil he... :o
pi_122487231
En hoe is het nu bij Pessie? Is het al weer rustig?
pi_122487249
quote:
0s.gif Op maandag 4 februari 2013 22:02 schreef Suikertante het volgende:
Oh dat is wel sympathiek zeg, want ik heb ook wel eens gehoord dat ze gewoon belden hoe je het had gevonden na een miskraam, oeps! Kan gebeuren natuurlijk, maar toch.

Logi nog steeds stil he... :o
Dat hoorde ik ook ja, werd er toen best nerveus van ;) maar ik had het doorgegeven aan het algemene nummer want die belden toevallig net om te vragen of het goed ging. Zij gaven het door aan die vrouw die hier aan huis kwam en van haar kreeg ik toen direct een mailtje met sterkte en een paar weken later die bloemenbon.
E.
pi_122487388
Ja het hangt denk ik ook wel van die MVM-vrouw af. Ik had ook een hyperattente (ik ben er nog steeds een beetje moe van :'))
pi_122489286
Babbel en Blokje, wat fijn!!
Ik moet nog 4 weken, ga het niet missen maar het is ook geen enorme belasting :).
Home is where the O+ is...
pi_122489307
Ik doe het met liefdedat MvM... Heb het boek 'Paaseitjes zoeken in het AMC' in een ruk uitgelezen, maar wat zal ikblij zijn als het niet meer hoeft. De geur van de vloeistof die in de fles zit geeft me steeds ergere kotsneigingen.
pi_122490255
Niet bijgelezen :@

Nog geen baby.
Vannacht niet geslapen door gerommel dus de halve dag/avond bijgeslapen en nu maar weer eens een poging tot doen.
Srry voor het niet verder reageren op jullie :*
pi_122490298
Haha dat geeft niet, fijn dat we niet op hoeven te blijven voor het geval dat! Slaap lekker!
pi_122490470
Slaaplekker!
  † In Memoriam † maandag 4 februari 2013 @ 23:22:08 #289
7074 moussy
kuttekop
pi_122491446
quote:
1s.gif Op maandag 4 februari 2013 22:58 schreef Logician het volgende:
Niet bijgelezen :@

Nog geen baby.
Vannacht niet geslapen door gerommel dus de halve dag/avond bijgeslapen en nu maar weer eens een poging tot doen.
Srry voor het niet verder reageren op jullie :*
ik zou een blog gaan starten O+
Je zou er haast een boek over schrijven!
pi_122492808
Zo, net een stapel proefdrukjes besteld van geboortekaartjes.
Kon niet kiezen en op de sites mag je er meestal max 3 bestellen. Dus heb ze verspreid over 3 sites :@

Oh en onze wisseldag zit er op :P we zijn weer thuis van een weekje Duitsland.
pi_122495898
Goedemorgen. Hier is niets gebeurd vannacht. Raar idee om langer zwanger te zijn dan bij de eerste.

En *O* want vandaag 40 weken.

Hoe is het nu bij Pessie en logi?
  dinsdag 5 februari 2013 @ 07:19:28 #292
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_122496105
Goedemorgen, ik zit al sinds 7u op kantoor :O.

Mooie mijlpaal As! *O*
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  dinsdag 5 februari 2013 @ 08:00:30 #293
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_122496387
Slecht geslapen en beeb zit binnensbuiks. Zo weer urine inleveren. Lees straks wel bij.
  dinsdag 5 februari 2013 @ 08:19:26 #294
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_122496578
Mijlpaal der mijlpaen voor As! *O*

Blokje en babbel positieve mvm testen *O* . Ik heb beide keren niet geplast, wilde de eerste keer wel maar het depot zat vol.

Logi dus ook gerommel :*

Ik heb tegen manlief gezegd dat we de vk niet gaan bellen voor het echt heel veel pijn doet. Hij was het er niet mee eens -O- . Vannacht elk uur wakker geweest helaas, maar mn buik is nu wel rustig.
pi_122496620
Pessie :* Wat een kl*te nacht voor je zo te horen. Heb je de vk al gebeld inmiddels? Sterkte meis!

As, 40 weken! *O* *O* *O*

Logi, hoop dat je vannacht beter hebt geslapen of je beeb in je armen hebt ;).

XM, vroege vogel :o
pi_122496665
Dat is wel (piep) pessie als je nu dat soort nachten heb. Hier heerlijk geslapen tot half vijf toen lukte het niet meer. Dus nu ben ik moe :D

Ik zou ook twijfelen met bellen denk ik Pessie, maar snap je man ook wel.

Hier baalt mijn man die moet nu gaan werken en heeft vanavond ook nog een bijeenkomst tot 21.00 uur. Hij hoopte er onderuit te komen. Helaas voor hem :P
  dinsdag 5 februari 2013 @ 08:29:30 #297
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_122496682
Mja, slechte nacht. Kon niet goed (door)slapen. Waardeloos.

Maar zo te zien meer ladies met dat probleem.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_122496700
Hier was er rond 5 uur ineens enorm harde onweer..slapen was wel duidelijk over vanaf dat moment -O-
pi_122496814
*O* De mijlpaal der mijlpalen, 40 weken voor As!

:* Pessie, wat rottig dat je zo slecht hebt geslapen.

:* Ook voor de andere dames die een beroerde nacht achter de rug hebben.
  dinsdag 5 februari 2013 @ 08:47:29 #300
150191 Elmo76
2 little wonders!
pi_122496936
quote:
0s.gif Op maandag 4 februari 2013 23:50 schreef danic het volgende:
Zo, net een stapel proefdrukjes besteld van geboortekaartjes.
Kon niet kiezen en op de sites mag je er meestal max 3 bestellen. Dus heb ze verspreid over 3 sites :@

Oh en onze wisseldag zit er op :P we zijn weer thuis van een weekje Duitsland.
Hoe was het in Dld?! Lekker genoten? :*

Ben benieuwd of je uit die kaartjes ern keuze kunt maken, je hebt er iig genoeg om uit te kiezen zo!
Kaartjes, ow ja, daar moet ik me ook ooit nog in gaan verdiepen. Pffff. Heb het idee dat ik daar nog ruim de tijd voor heb, maar als ik bedenk dat ik al over de helft ben, dan breekt het zweet me toch een beetje uit! :o
*You little wonder, little wonder you*
*I have wished for so long, how i wish for you today*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')