Oja. Ik had vanmiddag een dieptepunt qua hormonale aanval. Had het ook al verteld in het creatieve uitspattingentopic, maar het is toch echt wel zwangerschapsgerelateerd

Ik wilde dus een knuffeltje maken voor een vriendin met wie ik om 15:00 had afgesproken. Uiteraard was hij niet op tijd af dus ik was als een gek het gezichtje erop aan het borduren, en toen prikte ik op het allerallerlaatste moment zo hard in mijn vinger dat er meteen bloed op het knuffeltje zat.

Het was badstof dus het trok er lekker in. Ik probeerde het eruit te wassen, maar toen ging de pen waarmee ik het gezichtje had voorgetekend uitlopen. Mijn vriend ging hem toen droogföhnen en ik voelde al een jankbuik opkomen, maar ik zat echt te duimen dat hij zou zeggen "nou hij ziet er als nieuw uit!". Maar in plaats daarvan zei hij "wat is dit groene!?!?". Dus toen zei ik "je moet nu heeeeeel snel weg", sloeg keihard de badkamerdeur dicht, heb even heel hard staan huilen

, knuffeltje in de wasmachine gegooid, make up gefatsoeneerd, vriend geknuffeld en toen was alles weer goed

Ik vind het zo idioot dat je het voelt aankomen en toch niet tegen kan houden, terwijl je weet dat het nergens op slaat. En dan is het ook binnen vijf minuten weer over!

Die arme vriend van mij

Knuffel is trouwens helemaal mooi uit de machine gekomen.