abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_122461460
Wat is Logi verdacht stil..
pi_122461657
Gefeliciteerd met jullie huwelijk Mandy! Fijne dag :*

Spannende echo voor laiv, succes!

XM, fijn dat alles goed was! Jullie druktemaker ;)

Danana, verlof! Geniet ervan.

Klumsy, hopelijk is het goed gegaan!

Cwen, rot hoor die bloedingen. Gelukkig weet je de oorzaak nu.

We krijgen ruim 200 euro korting van babydump omdat we het kamertje ergens goedkoper vonden. Fijn!
Nu in de wachtkamer bij de fysio voor mijn bekkenklachten. Bovenstaande tips krijg ik hier ook, merk dat ik wat beter kan lopen maar wel veel pijn bij het opstarten. En het begint nu door te trekken naar achter in plaats van alleen mijn schaambeen. Maar ik ben blij met fysio!
E.
pi_122461761
Draaipoging is helaas mislukt, lig nu nog aan de ctg... Als dat er goed uitziet mogen we zo weer naar huis :)
Geboren om voor altijd lief te hebben... O+ Roan & Senna O+
pi_122461867
Jammer klumsy, dus nu word het dan sowieso een keizersnede?

De nekplooimeting was goed! Geen verhoogd risico, voor down 1:3200, de anderen 1:5000 of nog lager. Kindje mooi kunnen bekijken, nog een 3D plaatje van de handjes gezien. O+
Kindje lag er heerlijk bij, handjes in de mond, en op een gegeven moment ging hij/zij nog even lekker uitrekken en draaien.

Jammergenoeg hebben we een niet duidelijke echofoto meegekregen. Maar dat is even niet anders..
pi_122461876
Jammer Klumsy. En nu? Ik ben er niet bekend mee en wel nieuwsgierig wat er dan gaat gebeuren.
E.
pi_122461981
Denk dat we donderdag een keizersnede gaan inplannen, dan heb ik een gesprek staan met m'n vaste gyn. Stuitbevalling is voor mij geen optie, dus dan is er verder weinig keus
pi_122461982
Jammer klumsy maar dat had je al verwacht he. Krijg je nu gelijk een datum voor een keizersnee of ga je toch voor een stuitbevalling?

Fijn laiv, mooie uitslagen.
pi_122462180
Jammer klums! Zijn Roan en Senna met een gewone bevalling geboren?
pi_122462193
Zie post erboven ;)
pi_122462197
Klumsy! :o Dat is over 3 nachtjes! Of bedoel je dat je donderdag een plan gaat maken?
pi_122462212
Beide in stuit... Voor mij ook een van de redenen dat ik dat nu niet wil...
pi_122462223
-O- Jammer Klumsy! Is er geen kans meer dat ze spontaan draait?

*O* Wat fijn dat alles er goed uitziet laiveneertiekje! En wat klinkt dat lief O+

Ik kwam net een foto tegen van mij en m'n zusje toen ze net geboren was. 14 was ik daar O+
2 december 1998.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_122462292
Hahaha nee denk donderdag een datum plannen, woensdag ben ik 37 weken en een keizersnede zal rond de 39 weken zijn... Hoop wel dat ik een beetje mee kan kiezen met de datum, want vanaf week 39 heb ik ongeveer elke dag wel een verjaardag ( moeder, oma, 2 schoonzussen, soort van schoonvader en 2 vrienden )
pi_122462401
Wat een popjes zijn jullie bellelena! O+

En ah, ik vond het al zo snel tussen neus en lippen door :D Hoop dat je toch op een fijne manier kunt bevallen, als het met een keizersnee is, dan op de goede dag!
pi_122462440
Fijn Spark! Krijg je nu een tegoedbon ofzo?

Klumsy, jammer, maar je had het al verwacht toch? Hoop dat je de datum mag kiezen.

Laive fijn dat alles goed was! Ik heb van de nekplooimeting ook een hele stomme foto. Schedeltje recht van voren, net een halloween versiering. :')

Bedankt voor de info. Ga n supergrote maat onderbroek halen dan maar, hoop stiekem dat ze die panterprint hebben :') en t shirts, die heb ik zelf niet. Alleen van die lange mouwen ondershirts, vind ik zonde.
Las ik nou goed dat je je eigen kraamverband en netonderbroeken mee moet nemen in je vluchttas? Die krijg je toch zeker wel in t ziekenhuis??
pi_122463088
quote:
0s.gif Op maandag 4 februari 2013 13:51 schreef Fieder het volgende:

Las ik nou goed dat je je eigen kraamverband en netonderbroeken mee moet nemen in je vluchttas? Die krijg je toch zeker wel in t ziekenhuis??
ik kreeg ze in het ziekenhuis
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_122463670
quote:
0s.gif Op maandag 4 februari 2013 14:11 schreef Skoap het volgende:

[..]

ik kreeg ze in het ziekenhuis
Ik ook! Heb die onzin gewoon bewaard voor thuis hoor. :)
pi_122465236
Ja ik vond t al zo raar. Ze staan hier op t vluchttaslijstje, ignore :s)
Ze hadden onderbroeken met roosjes erop, maar toch maar voor zwart gegaan.
Nu heb ik alles in huis :o
pi_122465281
Ze stonden net aan de deur met een aanbieding voor het griekse restaurant hier in het dorp. En nu wil ik straks naar de griek. We zouden een ovenschotel eten maar kan geen lekkere vinden. En vorige keer waren we naar de film en toen begon het 's nachts dus wil ik nu uit eten.

Mmmm dilemma
pi_122465410
Dilemma? Lijkt me vrij duidelijk :Y
pi_122465610
Ja maar mijn moeder eet hier en die is net weer gezond aan het eten. Dus nu maar hopen dat ze ook wil :-)
pi_122465765
ik mis vast van allesssss, maar ik dacht eigenlijk dat je rond 30 januari ingeleid zou worden Logi? althans dat je dat een tijd terug had gepost?
pi_122465895
Balen klums!
Home is where the O+ is...
  maandag 4 februari 2013 @ 15:39:57 #224
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_122466133
quote:
0s.gif Op maandag 4 februari 2013 10:52 schreef Suikertante het volgende:
Enne.. Kyara zit denk ik niet écht te wachten op een draaipoging _O-
:D
  maandag 4 februari 2013 @ 15:42:31 #225
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_122466234
Jammer dat de draaipoging niet gelukt is Klums :*
pi_122466381
quote:
0s.gif Op maandag 4 februari 2013 15:16 schreef Fieder het volgende:
Ja ik vond t al zo raar. Ze staan hier op t vluchttaslijstje, ignore :s)
Ze hadden onderbroeken met roosjes erop, maar toch maar voor zwart gegaan.
Nu heb ik alles in huis :o
Lekker gevoel denk ik? :)

Jammer Klumsy, dat het niet gelukt is!
pi_122466556
Oh en grieks! :9~
pi_122467076
Zo, eindelijk thuis... Moesten wat langer blijven omdat haar hartje even een klein beetje dipte.
Verder wel wat harde buiken, maar niet pijnlijk. Voor de zekerheid wilde ze dat ik me morgen ochtend ook nog even kom melden voor een ctg. Waarschijnlijk overbodig, maar liever een keer teveel dan te weinig... M'n buik voelt wel een beetje beurs nu, dus lekker op de bank hangen en vanavond patat eten! :9
pi_122467167
quote:
0s.gif Op maandag 4 februari 2013 15:25 schreef As1981 het volgende:
Ja maar mijn moeder eet hier en die is net weer gezond aan het eten. Dus nu maar hopen dat ze ook wil :-)
De Griek heeft toch ook vast wel gezonde dingen op het menu staan? Kost misschien alleen een beetje meer discipline om die eruit te zoeken ;-)

Ik heb van die echte positie-onderbroeken, van die tenten, van de Miss Etam. Echt het tegenovergestelde van sexy, maar ze zitten zo heerlijk! Over 4 maanden doen we wel weer sexy...

Balen dat het niet gelukt is Klumsy, maar wel fijn dat ze haar goed in de gaten houden.. liever een keertje teveel aan die ctg dan iets gemist, nietwaar? Bankhang-ze!
pi_122467391
Ja hoor maar das idd discipline. Maar ze gaat mee heeft ze laten weten. Kan straks weer gezond genoeg doen.

Nu lekker relaxen klumsy en idd beter even voor de zekerheid morgen terug.

Wat betreft ondergoed en kleding. Ik ben alles behalve charmant. In bijna al mijn broeken zit een klein gaatje. Heb nog maar weinig wat ik aan kan dus word het veel gedragen. Maar ik ga nu echt niets nieuws meer kopen. Dus. Dat is dan even jammer.

[ Bericht 0% gewijzigd door As1981 op 04-02-2013 16:16:32 ]
  maandag 4 februari 2013 @ 16:13:41 #231
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_122467538
Nou, vk is weer geweest, weer zeer regelmatige harde buiken en rugkrampen, nu is manlief naar de ha met een potje urine. Het kan dat mn baarmoeder op hol slaat van een blaasontsteking. En vanochtend was ik al in het ziekenhuis geweest omdat mn onderdruk 90 was. Kortom, gaat lekker hier :N. Nu is het gelukkig weer rustig in mn buik. Ik ben er even een beetje klaar mee :@

Klumsy wat rot dat de draaipoging niet is gelukt!
pi_122467647
Jeetje pessie dat is niet leuk. Voorweeen oke maar dit klinkt niet lekker. Hopelijk heeft het een oorzaak.
Fijn dat je buik nu iets rustiger is. Hopelijk vanavond en vanacht ook rustig.
  maandag 4 februari 2013 @ 16:16:48 #233
378192 -mandy-
I am who I am
pi_122467681
quote:
0s.gif Op maandag 4 februari 2013 16:10 schreef As1981 het volgende:
Ja hoor maar das idd discipline. Maar ze gaat mee heeft ze laten weten. Kan straks weer gezond genoeg doen.

Nu lekker relaxen klumsy en idd beter even voor de zekerheid morgen terug.

Wat betreft ondergoed en kleding. Ik ben alles behalve charmand. In bijna al mijn broeken zit een klein gaatje. Heb nog maar weinig wat ik aan kan dus word het veel gedragen. Maar ik ga nu echt niets nieuws meer kopen. Dus. Dat is dan even jammer.
Heb nog niet bijgelezen dus ik reageer alleen even hierop.

Ik las laatst van iemand de tip hier om herenboxershorts aan te doen. Ook niet echt sexy maar zit wel lekker. En rekt goed mee om je buik heen.
Mijn leven begon voor de 2de keer toen ik Djeez ontmoette en werd compleet op 26 april 2013 met de geboorte van onze zoon.
  maandag 4 februari 2013 @ 16:20:13 #234
259886 pessie
pi_122467816
quote:
0s.gif Op maandag 4 februari 2013 16:15 schreef As1981 het volgende:
Jeetje pessie dat is niet leuk. Voorweeen oke maar dit klinkt niet lekker. Hopelijk heeft het een oorzaak.
Fijn dat je buik nu iets rustiger is. Hopelijk vanavond en vanacht ook rustig.
Het is echt beter voor beeb als het nog een paar weken blijft zitten. Maar ik ga dit niet 3 weken lang elke dag doen. We dachten echt dat er iets gaande was, maar goed, geduld en schone zaken ed.
En schiet es op met bevallen! Jij bent aan de beurt!
pi_122467835
Oei Pessie! Wat hebben ze over die onderdruk gezegd? Geen zw vergiftiging?
Hoop dat t rustig blijft nu :*

Lekker As, geniet ervan! En dan vannacht beginnen he? :+
pi_122467933
Ik ben er wel klaar voor pessie. Dus ik ga idd maar voor vannacht.

Ik snap dat je het niet drie weken vol houdt als het zo sterk is dat je serieus denkt dat het begonnen is.
Hopelijk is het een blaasobtsteking en krijg je straks een kuurtje.
  maandag 4 februari 2013 @ 16:38:00 #237
259886 pessie
pi_122468579
Voor die onderdruk dus naar het ziekenhuis geweest, bloedprikken ctg, hebben ze geen urine gecontroleerd, terwijl ik had opgehouden omdat ze dat altijd willen controleren, heb het zelfs gezegd dat ik het daarom ophield maar ok, niet nodig dus. Al les zag er goed uit.
Manlief is terug van de ha, geen blaasontsteking. Nu gewoon afwachten en kijken hoe het gaat met slapen, mocht dit mij veel nachtrust gaan kosten gaat er wel een plan van aanpak komen, maar dat zien we dan wel. Mogelijkheid voor datumtweeling met as op haar ud is er wel.
Vind het alleen wel erg rot dat het voor beeb beter is om binnen te blijven maar dat mijnlijf iets anders lijkt te zeggen.
Valt je man de auto laten schoonmaken omdat je "in een vieze auto toch geen baby kunt vervoeren" ook als nesteldrang? :P
pi_122468697
Ja absoluut pessie. Die van ons moet eigenlijk ook.......

En die datum tweeling is leuk, maar wacht jij toch maar even. In alle rust wel te verstaan.
  maandag 4 februari 2013 @ 16:44:40 #239
259886 pessie
pi_122468853
quote:
0s.gif Op maandag 4 februari 2013 16:41 schreef As1981 het volgende:
Ja absoluut pessie. Die van ons moet eigenlijk ook.......

Jullie auto is net nieuw o|O . Goed, jij gaat echt voor een baby vannacht O+
pi_122469058
quote:
1s.gif Op maandag 4 februari 2013 16:44 schreef pessie het volgende:

[..]

Jullie auto is net nieuw o|O . Goed, jij gaat echt voor een baby vannacht O+
Maar het is een witte auto en die buitenkant ziet er niet uit na alle sneeuwpret :D
  maandag 4 februari 2013 @ 16:50:05 #241
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_122469069
Ik draag ook al sinds week 7 van die grote onderbroeken, die horen bij mijn positiebroek, vind ik dan.
Lage onderbroeken kan ik sowieso niet goed aan, dan zit de rand psies op mijn ks litteken.
Het maakt me allemaal niets uit, is maar voor een paar maanden en ik heb het liefst zowel onderbroek als gewone broek helemaal over mijn buik heen, lekker warm en tzt geeft het steun.
Al zal het in Juni/Juli wel eens afzien worden.

Och en in bed alleen een pyjama of niets, dus ML kan er niet mee zitten. :)
  maandag 4 februari 2013 @ 16:50:38 #242
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_122469088
Ik vind het overigens wel weer eens tijd voor nieuwe baby's hoor..... O+
  maandag 4 februari 2013 @ 17:08:18 #243
378192 -mandy-
I am who I am
pi_122469768
Wat vervelend voor je Klumsy, jammer dat je draaipoging niet gelukt is.

Da's echt een aanval van nesteldrang Pessie!

Spannend As! Ik duim voor je dat je vannacht je bevalt!!!

As, lang leve car wash wat dat betreft.

Logi is erg stil vandaag, misschien dat zij ook heel snel haar meisje in haar armen heeft!

Wij gaan om half 7 voor een pretecho, mini nog eens uitgebreid bewonderen :D.
Mijn leven begon voor de 2de keer toen ik Djeez ontmoette en werd compleet op 26 april 2013 met de geboorte van onze zoon.
pi_122470419
Pessie, dat klinkt niet tof zeg, die hectiek is ook hartstikke vermoeiend! Eerst maar eens een goede avond op de bank met patat en een flinke nacht slaap, morgen weer een dag!

Klumsy, balen dat het niet gelukt is met het draaien, hadden ze een theorie over het dippen van 't hartje? Morgen weer even kijken kan nooit kwaad natuurlijk!

Hoop dat Logi intussen de hele dag heerlijk slaapt, óf lekker familydingen aan 't doen is, of (de beste optie) haar kleine meisje (bijna) in haar armen heeft!

mandy hoe was jouw dag?? heel veel plezier bij de echo!
  maandag 4 februari 2013 @ 18:00:02 #245
171422 LadyBlack
paint it black
pi_122471760
Ja zeg nu wil ik ook patat! :o

Mandy, gefeliciteerd!! Veel plezier ook nog bij de echo :)

Klumsy, niet gelukt dus... balen! Lekker bijkomen vanavond en dan binnenkort maar een ander plan van aanpak maken. ^O^

Verder niet bijgelezen, ik kan alleen nog melden dan mijn anders zo ielige voetjes toch ook zijn begonnen met wat vocht vasthouden :') charming!
pi_122472104
Oja. Ik had vanmiddag een dieptepunt qua hormonale aanval. Had het ook al verteld in het creatieve uitspattingentopic, maar het is toch echt wel zwangerschapsgerelateerd :')

Ik wilde dus een knuffeltje maken voor een vriendin met wie ik om 15:00 had afgesproken. Uiteraard was hij niet op tijd af dus ik was als een gek het gezichtje erop aan het borduren, en toen prikte ik op het allerallerlaatste moment zo hard in mijn vinger dat er meteen bloed op het knuffeltje zat. :o Het was badstof dus het trok er lekker in. Ik probeerde het eruit te wassen, maar toen ging de pen waarmee ik het gezichtje had voorgetekend uitlopen. Mijn vriend ging hem toen droogföhnen en ik voelde al een jankbuik opkomen, maar ik zat echt te duimen dat hij zou zeggen "nou hij ziet er als nieuw uit!". Maar in plaats daarvan zei hij "wat is dit groene!?!?". Dus toen zei ik "je moet nu heeeeeel snel weg", sloeg keihard de badkamerdeur dicht, heb even heel hard staan huilen :'( , knuffeltje in de wasmachine gegooid, make up gefatsoeneerd, vriend geknuffeld en toen was alles weer goed O+

Ik vind het zo idioot dat je het voelt aankomen en toch niet tegen kan houden, terwijl je weet dat het nergens op slaat. En dan is het ook binnen vijf minuten weer over! :? Die arme vriend van mij O+
Knuffel is trouwens helemaal mooi uit de machine gekomen. :)
  maandag 4 februari 2013 @ 18:19:38 #247
171422 LadyBlack
paint it black
pi_122472498
Ah Suiker :') je hebt het iig door als het nergens over gaat, dat helpt vast ;)
pi_122472927
Dat hoop ik dan maar.. en ik ga nu lekker koken O+ Eten helpt ook tegen alles!
pi_122475366
Oh suiker herkenbaar dat je weet dat het nergens op slaat. Ik heb het de vorige keer 1x gehad. Toen had mijn man mexicaanse groente gekocht terwijl we een italiaans wokgerecht aten. Compleet over mijn toeren was is, terwijl ik ook riep dat het nergens op sloeg.
En zijn aanbod om naar de winkel te gaan zorgde voor een grotere jankbui.

Achteraf kan je er om lachen.
pi_122475916
Die heb ik al vanbinnen As, maar ik kan die nog net tegenhouden. Dan moet ik gewoon niet praten, anders gaat het toch vroeg of laat over de groenten :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')