Hormonen? Ja het zal vast meespelen

Maar wat wel erg opvalt, is dat er veel offtopic geklets is...
Opzich gezellig, maar hierdoor valt het zo goed als niet bij te houden als je niet een paar keer per dag meeleest! Met het gevolg dat ontopic dingen worden ondergesneeuwd...
Ik snap dat het leuk is om wat meer van een persoon te weten dan alleen de zwangerschap, maar daar is dan toch de slowchat, pm, dm, Facebook en noem maar op voor?
Tuurlijk gaat iedereen wel eens offtopic ( ik vast ook ) maar om nou elke keer eerst tig pagina's door te moeten lezen en er een kladblok bij te moeten houden om er voor te zorgen dat je niet over de ontopic dingen heen leest, vind ik persoonlijk een beetje vervelend...
Voor mij ( en ook andere ) een reden om weinig/niet of steeds minder te posten hier...
Vandaag heb ik een draaipoging, zat te twijfelen om het neer te zetten, want tja voor je het weet
Heeft er of een kat bij iemand binnen zitten zeiken, of zijn er ergenissen mbt familie en trouwerijen ( nee dit is niet persoonlijk, maar ook ik heb last van zwangerschapsdementie en dit zijn even snel 2 voorbeelden die me te binnen schieten ) en dan gaat het 3 pagina's daar over waardoor misschien de helft van de meiden niet eens weet van die draaipoging.
Niet dat ik nou massaal aandacht hoef, begrijp me niet verkeerd

Maar er staat regelmatig iets in de trend van: ow wat is er met... Aan de band dan? Heb ik iets gemist?...
Maargoed, wat ik dus bedoel is, dat als dit topic gebruikt word waarvoor het bedoeld is, het voor een hoop mensen een stuk toegankelijk is om mee te lezen en te posten

en voor alle andere dingen die je van je af wil schrijven misschien een idee een blog te maken en in je sig te zetten zodat de meiden die het leuk vinden gezellig mee kunnen lezen

( en nee een keertje offtopic is echt geen wereldramp )
Geboren om voor altijd lief te hebben... O+ Roan & Senna O+