Ist een soort trilling? Dat heb ik ook een poosje gehad en toen werd geopperd hier en door google dat het een spiertrilling zou kunnen zijn van de banden?quote:Op zondag 3 februari 2013 21:35 schreef Suikertante het volgende:
[..]
Ik denk niet de hik Tico, want volgens mij heb ik dat ook gevoeld en dan voel ik hik - stilte - hik -stilte. Dit is womwomwomwomwomGoed, de uitleg is misschien niet waterdicht, maar ik denk dat jij weet wat ik bedoel Rockabella.
Gek gevoel toch?
quote:Op zondag 3 februari 2013 21:43 schreef Kyara het volgende:
Ik heb sinds gisteren mijn kraampakket binnen
Groot deel wel ja. Maar de gaasjes, alcohol en het maandverband komen nog wel van pas. De kraamverbanden mogen in elk geval doorquote:Op zondag 3 februari 2013 21:54 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Direct naar t goede doel dan maar?
Ik kreeg gisteren de mijne ook binnen, met een verschoningsmatje en flessenwarmer erin, best leuk want rood met witte stipjes
De rest van de inhoud heb ik bekeken en toen heb ik de doos aan mn vriend gegeven om ergens uit het zicht te zetten
Ja, herkenbaar! Een vriendin van mij is met 34 weken bevallen, da's voor mij over 2 weken al!quote:Op zondag 3 februari 2013 22:04 schreef L0t.. het volgende:
Zat net 'Kleine baby's, grote zorg terug te kijken, zo raar om dan van die kleine baby's te zien van ongv. de termijn van ons kindje. Zo klein maar toch ook alweer zo echt een kind. Heel onwerkelijk dat dat ook in mijn buik zit..
Dat heb ik nu dus andersom. Het idee dat M. nog in mijn buik zat toen ie zo groot was als de meisjes nuquote:Op zondag 3 februari 2013 22:15 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ja, herkenbaar! Een vriendin van mij is met 34 weken bevallen, da's voor mij over 2 weken al!
Haar zoontje moest toen natuurlijk wel in een couveuse, maar is er heel snel volledig gezond uitgekomenEn zo'n groot baby'tje als hij toen was heb ik dus nu ongeveer in mn buik zitten
Misschien kunnen dit soort joligheden uit dit topic blijven? Lijkt me voor iedereen fijner.quote:
Ik doe mn bestquote:Op zondag 3 februari 2013 22:18 schreef Kyara het volgende:
[..]
Dat heb ik nu dus andersom. Het idee dat M. nog in mijn buik zat toen ie zo groot was als de meisjes nu
Ook best raar.
Maar laat jullie kindjes nog maar lekker even zitten!
Delta loyd!!! Ik heb m ook en ook echt in gebruik. Handig voor onderweg.quote:Op zondag 3 februari 2013 21:54 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Direct naar t goede doel dan maar?
Ik kreeg gisteren de mijne ook binnen, met een verschoningsmatje en flessenwarmer erin, best leuk want rood met witte stipjes
De rest van de inhoud heb ik bekeken en toen heb ik de doos aan mn vriend gegeven om ergens uit het zicht te zetten
Inderdaad!quote:Op zondag 3 februari 2013 22:29 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Delta loyd!!! Ik heb m ook en ook echt in gebruik. Handig voor onderweg.
Ja! Dat ws het eerste wat ik voelde toen ik iets van 11 weken zwanger was en ik dacht dat het een spiertrilling van mezelf was, het voelt hetzelfde als wanneer je zo'n irritant trillend ooglid hebt. Ik ben er nog steeds neit over uit of het de baby is of dat het mijn eigen spieren zijn, maar ik voel het nu nog steeds veel.quote:Op zondag 3 februari 2013 21:29 schreef Suikertante het volgende:
Jeeee, goed geslaagd dus! En Logi, trusten!
Hebben jullie ook wel eens dat het voelt of er een motor wordt gestart in je buik? Dus niet een schop maar een aanhoudend ritmisch gevoel en een paar seconden?
En heeft iemand toevallig op een echo gezien wat die mini dan uitvreet?
Als je met lage rugpijn bedoelt: ter hoogte van je stuitje, dan ja. Dat was bij mij bij een week of 9 al aanwezig en bleek bekkenpijn.quote:Op zondag 3 februari 2013 22:56 schreef Cwen het volgende:
Voor degenen met bekkenklachten: kan dat beginnen met lage rugpijn en stijve heupen na lang zitten of lang lopen? Ik heb sinds deze week flinke klachten na lang zitten of lang (3 uur) lopen, helaas. Het lijkt me wat vroeg, maar ik zou er graag op tijd bij zijn als het idd een voorbode van bi kan zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |