abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_122440326
Wat doe je Pessie. Ga je nog voorkruipen ipv een datum tweeling?
pi_122440331
quote:
0s.gif Op zondag 3 februari 2013 21:35 schreef Suikertante het volgende:

[..]

Ik denk niet de hik Tico, want volgens mij heb ik dat ook gevoeld en dan voel ik hik - stilte - hik -stilte. Dit is womwomwomwomwom :D Goed, de uitleg is misschien niet waterdicht, maar ik denk dat jij weet wat ik bedoel Rockabella.
Gek gevoel toch?
Ist een soort trilling? Dat heb ik ook een poosje gehad en toen werd geopperd hier en door google dat het een spiertrilling zou kunnen zijn van de banden?
Sarcasme. Herken het.
  zondag 3 februari 2013 @ 21:54:52 #78
171422 LadyBlack
paint it black
pi_122440375
quote:
17s.gif Op zondag 3 februari 2013 21:43 schreef Kyara het volgende:
Ik heb sinds gisteren mijn kraampakket binnen *O*

:')
:D

Direct naar t goede doel dan maar?

Ik kreeg gisteren de mijne ook binnen, met een verschoningsmatje en flessenwarmer erin, best leuk want rood met witte stipjes O+
De rest van de inhoud heb ik bekeken en toen heb ik de doos aan mn vriend gegeven om ergens uit het zicht te zetten :+
pi_122440406
Ja trillen klinkt weer net iets te snel. Het is alsof hij een ongelooflijk diepe scheet laat van 5 seconden :o. Dat het mijn eigen spieren kunnen zijn was nog niet bij me opgekomen. Ik maak me er gelukkig geen zorgen over, was gewoon nieuwsgierig! Dus als iemand erachter komt wat het écht is, dan houd ik me aanbevolen ;)
  zondag 3 februari 2013 @ 21:56:01 #80
171422 LadyBlack
paint it black
pi_122440440
Pessie, er is al wel iets op gang dus! Spannend hoor, ik ben benieuwd of je het redt tot donderdag! Slaap lekker :*
pi_122440489
quote:
1s.gif Op zondag 3 februari 2013 21:54 schreef LadyBlack het volgende:

[..]

Ik kreeg gisteren de mijne ook binnen, met een verschoningsmatje en flessenwarmer erin, best leuk want rood met witte stipjes O+
De rest van de inhoud heb ik bekeken en toen heb ik de doos aan mn vriend gegeven om ergens uit het zicht te zetten :+
Groot deel wel ja. Maar de gaasjes, alcohol en het maandverband komen nog wel van pas. De kraamverbanden mogen in elk geval door *O*

(en ik wil toch nog even die netbroekjes goed bekijken ;) )
pi_122440522
Spannend Pessie!
pi_122441006
Wat leuk XM en Sparkling! Fijne geruststelling lijkt me :). En toevallig dat jullie baby's zo tegelijk op gaan :D

Ohh Pessie, spannend! Klinkt een beetje alsof je donderdag niet gaat halen ;)

Suiker, motor in je buik :D Klinkt voor mij niet bekend. Heb wel soms een soort van 'geklop' onderin, voelt een beetje als een hartslag maar het is van een heel andere frequentie dan mijn hartslag op dat moment dus dat is het niet :?.

Wat leuk dat je ook echt een paar leuke dingen in je kraampakket had zitten LB, ik had alleen maar bevallingsspul ;( Snel op zolder gezet idd :P

Zat net 'Kleine baby's, grote zorg terug te kijken, zo raar om dan van die kleine baby's te zien van ongv. de termijn van ons kindje. Zo klein maar toch ook alweer zo echt een kind. Heel onwerkelijk dat dat ook in mijn buik zit..
  zondag 3 februari 2013 @ 22:15:28 #84
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_122441764
Oh, er zijn genoeg vrouwen die wekenlang voorweeen hebben hoor. Verwacht echt nog niets, het deed bij lange na geen pijn genoeg maar voor de zekerheid even gebeld, ook stom om een vk in het holst van de nacht te laten komen voor voorweeen.

Maar As, voor de zekerheid: doe es bevallen!
  zondag 3 februari 2013 @ 22:15:48 #85
171422 LadyBlack
paint it black
pi_122441794
quote:
0s.gif Op zondag 3 februari 2013 22:04 schreef L0t.. het volgende:
Zat net 'Kleine baby's, grote zorg terug te kijken, zo raar om dan van die kleine baby's te zien van ongv. de termijn van ons kindje. Zo klein maar toch ook alweer zo echt een kind. Heel onwerkelijk dat dat ook in mijn buik zit..
Ja, herkenbaar! Een vriendin van mij is met 34 weken bevallen, da's voor mij over 2 weken al!
Haar zoontje moest toen natuurlijk wel in een couveuse, maar is er heel snel volledig gezond uitgekomen O+ En zo'n groot baby'tje als hij toen was heb ik dus nu ongeveer in mn buik zitten :o
pi_122442013
quote:
0s.gif Op zondag 3 februari 2013 22:15 schreef LadyBlack het volgende:

[..]

Ja, herkenbaar! Een vriendin van mij is met 34 weken bevallen, da's voor mij over 2 weken al!
Haar zoontje moest toen natuurlijk wel in een couveuse, maar is er heel snel volledig gezond uitgekomen O+ En zo'n groot baby'tje als hij toen was heb ik dus nu ongeveer in mn buik zitten :o
Dat heb ik nu dus andersom. Het idee dat M. nog in mijn buik zat toen ie zo groot was als de meisjes nu :o

Ook best raar.

Maar laat jullie kindjes nog maar lekker even zitten!
pi_122442510
quote:
1s.gif Op zondag 3 februari 2013 21:03 schreef snoopy het volgende:

[..]

Misschien kunnen dit soort joligheden uit dit topic blijven? Lijkt me voor iedereen fijner.

Suiker, ik herken het niet vanuit de buik maar het getril klinkt wel als een spiertrekking, of een zenuw idd. Of je baby laat echt al enorme scheten :+
  zondag 3 februari 2013 @ 22:26:39 #88
171422 LadyBlack
paint it black
pi_122442700
quote:
17s.gif Op zondag 3 februari 2013 22:18 schreef Kyara het volgende:

[..]

Dat heb ik nu dus andersom. Het idee dat M. nog in mijn buik zat toen ie zo groot was als de meisjes nu :o

Ook best raar.

Maar laat jullie kindjes nog maar lekker even zitten!
Ik doe mn best :Y ;)

Maar dat is natuurlijk ook raar, het verschil!
Ik ga trouwens wat meer meelezen in het babytopic, ben benieuwd hoe het met jullie gaat! Wat ik op facebook meekrijg, ziet er goed uit! _O_
pi_122442956
quote:
1s.gif Op zondag 3 februari 2013 21:54 schreef LadyBlack het volgende:

[..]

Delta loyd!!! Ik heb m ook en ook echt in gebruik. Handig voor onderweg.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  zondag 3 februari 2013 @ 22:30:27 #90
171422 LadyBlack
paint it black
pi_122443042
quote:
1s.gif Op zondag 3 februari 2013 22:29 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Delta loyd!!! Ik heb m ook en ook echt in gebruik. Handig voor onderweg.
Inderdaad! :Y
pi_122443243
Kyara, ik ben ook benieuwd hoe het met jullie is, ik zal het babytopic eens in mijn actieve topics zetten! :)
pi_122443261
oh, dan zal ik ook eens een update in het babytopci zetten.... ;)
pi_122443536
Jeetje, wat een gedoe de laatste dagen... Ik hou me een beetje afzijdig want ik kan er niet zoveel mee. Iedereen is zo snel gepikeerd ineens...

Maar pessie, fijn dat het goed gaat en ik ben ook benieuwd of je donderdag gaat redden!

As, fijn dat je nog zo mobiel bent!

Suiker, klinkt vaag, maar niet eng dus?

Ik kreeg gisteren ineens een cadeautje van FBTO omdat ik me heb aangemeld voor een kraampakket: het 9 maanden dagboek van Pauline Oud! Leuk!
Home is where the O+ is...
pi_122443930
Oh, ik moet mij ook nog aanmelden bij de FBTO voor het kraampakket, leuk om alvast te weten dat er dus wel iets bijzit.
pi_122443958
Ohja 9 maanden dagboek, die heb ik ook gekocht aan het begin van m'n zwangerschap, nog geen woord in geschreven :@ Toch maar eens kijken of ik daar met terugwerkende kracht nog wat ik kan schrijven, lijkt me ook wel leuk voor m'n dochter om te lezen later..

Hoe is het met de misselijkheid Cwen? En heb je nog last van bloedingen?
  zondag 3 februari 2013 @ 22:47:26 #96
378192 -mandy-
I am who I am
pi_122444284
Wat sneu voor je Venco, dat je al zo'n moeilijkheden hebt voor je gaat trouwen.
Ben er zelf door de jaren heen ook al wat harder in geworden, en heb geleerd mijn grenzen duidelijk te stellen, ook al zijn ouders en familie het er niet mee eens. Ik heb me jarenlang gevoegd naar de wensen van mijn ouders, om het hun naar de zin te maken, en dat hielp niet. Nu doe ik dat niet meer gelukkig.

Morgenochtend gaan vriendlief en ik ook ^) en in het huwelijksbootje stappen, gratis. Beide ouders als getuigen, en dan 's avonds een pretecho voor mijn ouders zodat die ook weten of hun eerste een kleinzoon of -dochter wordt. En rond 20u wokken.

Hopelijk is iedereen snel weer beter Shandaly.

Kyara, mooi dat je nog wat hebt aan je kraampakket :) .

Ik kreeg van mijn ouders vanavond het eerste dekentje voor mini. Mijn oude babydekentje, waar ik jaren onder geslapen heb. Was heel ontroerd dat ze het nu voor mini hadden meegenomen.

Cwen, dat 9 maanden dagboek is leukkk!!!! Heb hem heel vroeg in de zwangerschap gekregen van vriendlief en hou het goed bij. Leuk aandenken voor je buikbaby voor later!

Mini liet zich vanavond ook goed voelen door de grootouders, hun ook helemaal vertederd ....

En voor de mijlpalen en verdere dingen die ik vergeten ben sorrie, last van zwangerschapsdementie :{ .
Mijn leven begon voor de 2de keer toen ik Djeez ontmoette en werd compleet op 26 april 2013 met de geboorte van onze zoon.
pi_122444736
quote:
0s.gif Op zondag 3 februari 2013 21:29 schreef Suikertante het volgende:
Jeeee, goed geslaagd dus! En Logi, trusten!

Hebben jullie ook wel eens dat het voelt of er een motor wordt gestart in je buik? Dus niet een schop maar een aanhoudend ritmisch gevoel en een paar seconden?
En heeft iemand toevallig op een echo gezien wat die mini dan uitvreet?
Ja! Dat ws het eerste wat ik voelde toen ik iets van 11 weken zwanger was en ik dacht dat het een spiertrilling van mezelf was, het voelt hetzelfde als wanneer je zo'n irritant trillend ooglid hebt. Ik ben er nog steeds neit over uit of het de baby is of dat het mijn eigen spieren zijn, maar ik voel het nu nog steeds veel.
Vanaf 13w2d voelde ik echt plopjes.

Buuf, wat ik uit kon maken van de onderzoeksopzet is dat ze verder de clienten niet volgen maar alleen achteraf naar de gegevens van de bevalling vragen (en de ontwikkeling van het kind volgen). Maar de lengte van de cervix staat wel in het rapport wat de verloskundige krijgt vermeldt, dus wellicht raadt die dan aan om toch verdere stappen te ondernemen.
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_122444898
Cwen, ik denk niet dat men snel gepikeerd is, maar het topic heet "zwangerschap en geboorte" en er is gewoon heel veel offtopic geleuter wat beter in de sc kan. Dat valt op, ook bij de modjes zoals je ziet, want die zijn hier ook weer wat actiever.
En tja, als men zich dan aangevallen/aangesproken voelt, dan vind ik dat een gevalletje "wie de schoen past....". Dus lekker blijven posten, als het maar over het bovengenoemde onderwerp gaat ;)
pi_122444928
Mandy, wat leuk, dat dekentje!

Danic, ik snap het. Ik ben helemaal geen kletser, dus het gaat me soms wat voorbij.

L0t, het lijkt beter te gaan met de bloedingen. Nu al een week geen bloed meer gezien en hopelijk blijft het zo. Het is al fijn dat er een verklaring is en dat het geen kwaad kan.
De misselijkheid is minder heftig nu, de vermoeidheid daarentegen... Maar dat komt wel goed :).

Voor degenen met bekkenklachten: kan dat beginnen met lage rugpijn en stijve heupen na lang zitten of lang lopen? Ik heb sinds deze week flinke klachten na lang zitten of lang (3 uur) lopen, helaas. Het lijkt me wat vroeg, maar ik zou er graag op tijd bij zijn als het idd een voorbode van bi kan zijn :).
Home is where the O+ is...
  zondag 3 februari 2013 @ 23:01:14 #100
171422 LadyBlack
paint it black
pi_122445258
quote:
1s.gif Op zondag 3 februari 2013 22:56 schreef Cwen het volgende:
Voor degenen met bekkenklachten: kan dat beginnen met lage rugpijn en stijve heupen na lang zitten of lang lopen? Ik heb sinds deze week flinke klachten na lang zitten of lang (3 uur) lopen, helaas. Het lijkt me wat vroeg, maar ik zou er graag op tijd bij zijn als het idd een voorbode van bi kan zijn :).
Als je met lage rugpijn bedoelt: ter hoogte van je stuitje, dan ja. Dat was bij mij bij een week of 9 al aanwezig en bleek bekkenpijn.

Een fysiotherapeut kan je wat simpele oefeningen geven die (in combinatie met minder lopen en minder lang aaneengesloten zitten) heel goed kunnen helpen!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')