Nee, die gifbeker drink je helemaal leeg.quote:
EMG's zijn sowieso bommetjesquote:Op zondag 3 februari 2013 17:52 schreef Witchfynder het volgende:
Had ik al gezegd hoe blij ik ben met de EMG 40DCX'en die nu in mijn Dean Edge 4 zitten? Damn, die dingen blazen.
Ben benieuwd in hoeverre de X-serie echt zoveel extended is ten opzichte van die jij hebt bijvoorbeeldquote:Op zondag 3 februari 2013 17:57 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
EMG's zijn sowieso bommetjesIk ben ook dik tevreden met mijn EMG 40DC's
Ja, dat komt door die hoofdletter.quote:Op zondag 3 februari 2013 22:56 schreef Atmosphere82 het volgende:
Niet gerelateerd aan het topic maar ik moest direct aan 'Bergen Belsen' denken toen ik de topictitel las!![]()
Maar dat ben ik dan weer...![]()
quote:
Aanstaande hè, ben nog niet bezig. Eerst een bas scoren voor mezelf.quote:
dan nog...quote:Op vrijdag 8 maart 2013 09:49 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Aanstaande hè, ben nog niet bezig. Eerst een bas scoren voor mezelf.
Wat is je budget?quote:Op vrijdag 8 maart 2013 09:49 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Aanstaande hè, ben nog niet bezig. Eerst een bas scoren voor mezelf.
Ik red maar 2 nummers per dagquote:Op vrijdag 8 maart 2013 11:32 schreef J0ttem het volgende:
Afgelopen zaterdag 5 nummers opgenomen met m'n band, 'k zal ze wel posten zodra 't afgemixt is :>
Eerst een 150-200.quote:
Een 2e hands Yamaha RBX270 of een Ibanez GSR200 moet wel voor dat budget te vinden zijn.quote:
Ik heb nog een basgitaar te koop staan. Kan wel wat leuks maken van de prijs als je interesse hebt.quote:
Gezien, erg gaaf! Cash is king, of ook inruil?quote:Op vrijdag 8 maart 2013 15:34 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Ik heb nog een basgitaar te koop staan. Kan wel wat leuks maken van de prijs als je interesse hebt.
V&A / [TK]Squier Affinity J Bass Actief
Heb tegenwoordig een Ibanez 705DX dus cash is king jaquote:Op vrijdag 8 maart 2013 16:03 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Gezien, erg gaaf! Cash is king, of ook inruil?
Ja wij hebben alleen 't instrumentale deel opgenomen, hebben 't inmiddels al zo vaak gerepeteerd dat het opnemen redelijk vlot gingquote:Op vrijdag 8 maart 2013 14:10 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ik red maar 2 nummers per dag. Maar ja, wij maken dan ook van die moeilijke muziek die in stukjes opgenomen moet worden
.
Wij hebben 7 nummers. We hebben de drumtracks in 2,3 dag opgenomen in de studio, iets van 5 dagen voor de gitarist (alles doubletracken) en ik heb er nu 2 dagen op zitten en dit weekend weer 2 voor de bastracks. Onze toetsenist is al weken aan het sequencenquote:Op vrijdag 8 maart 2013 22:42 schreef J0ttem het volgende:
[..]
Ja wij hebben alleen 't instrumentale deel opgenomen, hebben 't inmiddels al zo vaak gerepeteerd dat het opnemen redelijk vlot ging
Fretloos hoeft van mij voorlopig ook nog niet.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 16:57 schreef KaMo het volgende:
Ik heb dus nog een ibanez startersbas die fretloos gemaakt is. Maar nu blijkt fretloos niet echt mijn ding te zijn en hangt hij nu al 2 jaar werkloos aan de muur. Elektronica moet ook opnieuw gesoldeerd worden. Inruil is welkom, als je wat leuks hebt.
Ik heb er 1 keer 1 gelezen, maar ik vond het te hoog niveau voor mijquote:Op donderdag 14 maart 2013 16:39 schreef Atmosphere82 het volgende:
Leest iemand hier weleens het meesterlijke blad 'De Bassist'?
Tof, lekker doorgaan hoor!quote:Op donderdag 14 maart 2013 19:28 schreef Brammie1 het volgende:
ik ben met m'n bandje ook wat aan het opnemen, we hebben al 3 nummers zelf geschreven![]()
gewoon in de garage met een constructie met een microfoon, allerhande versterkers en een laptop. No-budget style
Dit moeten toch wel schitterende Fenders zijn, niet!?!quote:Op vrijdag 15 maart 2013 20:24 schreef E.B.A.H. het volgende:
Ik denk erover na om mijn bassen te verkopen en mijn droombas te kopen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
Nope. Een Sandberg California TM5 SRB om precies te zijn.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 21:03 schreef Atmosphere82 het volgende:
[..]
Tof, lekker doorgaan hoor!
[..]
Dit moeten toch wel schitterende Fenders zijn, niet!?!![]()
Ik heb ook een Fender, eentje die niet actief is.
TM4 toch?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 21:30 schreef Witchfynder het volgende:
Ik wil ook ooit wel een Sandberg. Deze vooral.
[ afbeelding ]
Een Ibanez BTB 705DXquote:
Fucking sexy apparaatquote:Op woensdag 10 april 2013 18:11 schreef Atmosphere82 het volgende:
Die exemplaren spelen pas lekker ja!
Woooohooooooooooooooo!quote:Op woensdag 10 april 2013 00:24 schreef The_Dean het volgende:
Sinds vandaag is het officieel, ik mag me nu ook eindelijk bij de elite voegen.
[ afbeelding ]
quote:
Ja, vooral gitaristen denken soms de bas 'er wel even bij te doen', b.v. als ze lesgeven of invallen voor een bassist bij een optreden. Valt ze vaak tegen denk ik!quote:Op zondag 14 april 2013 01:06 schreef brother52 het volgende:
Vanmiddag in de oefenruimte voor de grap even bij 2 nummers de bas gepakt.
Lang geleden dat ik zo vaak de mist in ging. Het blijft een vak apart.
Thuis speel ik die nummers bijna blind mee maar in een bandsituatie is het toch anders.quote:Op maandag 6 mei 2013 19:43 schreef Atmosphere82 het volgende:
[..]
Ja, vooral gitaristen denken soms de bas 'er wel even bij te doen', b.v. als ze lesgeven of invallen voor een bassist bij een optreden. Valt ze vaak tegen denk ik!
Druk aan het voorbereiden op het opnemen van een videoclip en een tourtjequote:Op donderdag 29 augustus 2013 17:17 schreef Atmosphere82 het volgende:
Waar zijn al de bassisten gebleven?
Gaaf hoor!quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 06:51 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Druk aan het voorbereiden op het opnemen van een videoclip en een tourtje.
Zoals de hele pagina zou ik zeggen...Fervid. Doen geen covers.quote:Op maandag 2 september 2013 10:24 schreef Atmosphere82 het volgende:
Ja precies, dat eerste!
Van welke band is dat nummer dan?
Cool! Ga je die clip hier posten als ik het af is?quote:Op maandag 2 september 2013 12:21 schreef Witchfynder het volgende:
Gister 12 uur lang die clip op staan nemen. Spierpijn overal. Tig bandshots gemaakt en ook een aantal individuele. Zwaar en raar werk. Zwaar want je moet urenlang dezelfde bewegingen geconcentreerd maken en raar omdat je jezelf aan het playbacken bent. Maar volgens mij wordt het een heel vette clip
.
Hm, ik had er nooit van gehoord maar ze klinken zeker goed!quote:Op maandag 2 september 2013 14:48 schreef neverywhere het volgende:
[..]
Zoals de hele pagina zou ik zeggen...Fervid. Doen geen covers.
Ik ga die clip OVERAL posen als het af isquote:Op maandag 2 september 2013 15:52 schreef Atmosphere82 het volgende:
Cool! Ga je die clip hier posten als ik het af is?
Leip, maar neeh, niet echt toepassing voor.quote:Op maandag 30 september 2013 10:56 schreef KaMo het volgende:
Na wat gekut toch niet echt bevriend mee kunnen worden... Iemand interesse in een soundblox bass envelope filter met hot hand?
[ afbeelding ]
Klinkt indrukwekkend jaquote:Op maandag 30 september 2013 21:48 schreef Atmosphere82 het volgende:
Ik ben weer terug uit de Balkan mensen! Afgelopen woensdag om 12.00u was ik weer thuis. Mooi weer gehad, veel oorlogsschade gezien (schrijnend, vooral in Sarajevo en Mostar, gebouwen met kogelgaten en puin) en veel moois gezien zoals het Nationaal park Plitvicemeren, steden zoals Tirana en Zagreb, het spookachtige Montenegro (vooral 's avonds in de buurt van de 'zwarte bergen') etc. etc. etc. Eigenlijk te veel om op te noemen!
Een HA3500.quote:Op maandag 7 oktober 2013 11:38 schreef Atmosphere82 het volgende:
Hartke ruled sowieso! Ik moet eigenlijk ook nog eens een pedaal aanschaffen voor mijn basgitaren (of twee)!
Rackeffect? Wat voor rackeffect?quote:Op maandag 7 oktober 2013 22:21 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Een HA3500.
Wat voor pedalen? Ik wil nu juist lekker basic en pedaalloos. Hooguit een footswitch voor een eventueel rackeffect/tuner.
DR Hi-beams. Maar gozer, volgens mij had jij mij een DM verzonden. Ik ben net van mijn 9 maanden ban af dus kon niet reageren. Blauwe Squier is ondertussen al verkocht helaas.quote:Op maandag 2 december 2013 22:14 schreef The_Dean het volgende:
Tips voor snaren met een heldere, punchy sound?
Heb nu nog de standaard snaren op mijn Epi, maar die zijn naar mijn idee wat dof.
Ja, klopt! Jammer! Welkom terug!quote:Op maandag 2 december 2013 22:15 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
DR Hi-beams. Maar gozer, volgens mij had jij mij een DM verzonden. Ik ben net van mijn 9 maanden ban af dus kon niet reageren. Blauwe Squier is ondertussen al verkocht helaas.
Ik heb ondertussen best wat snaren getest en moet zeggen dat ik toch elke keer weer terugval op DR Hi beams. Ze zijn gewoon lekker helder en punchy maar ook heerlijk voor de vingers.quote:Op maandag 2 december 2013 22:19 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ja, klopt! Jammer! Welkom terug!
Bedankt voor de tip, eens onderzoeken.
Een negen maanden ban? Waar is dat voor als ik vragen mag?quote:Op maandag 2 december 2013 22:15 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
DR Hi-beams. Maar gozer, volgens mij had jij mij een DM verzonden. Ik ben net van mijn 9 maanden ban af dus kon niet reageren. Blauwe Squier is ondertussen al verkocht helaas.
Nja, eigenlijk was het een permban maar heb nog één laatste kans gekregen. Laten we extreem trollen als reden houden.quote:Op maandag 2 december 2013 22:44 schreef Atmosphere82 het volgende:
[..]
Een negen maanden ban? Waar is dat voor als ik vragen mag?
Oh wauw, dat zal wel klinken!quote:Op woensdag 2 juli 2014 17:43 schreef Belabor het volgende:
Pics or gtfo!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
"Big toe has no master. Big toe is freeeeeee!"
Snap ik, niks zo lekker als een Precision!quote:Op dinsdag 8 juli 2014 10:18 schreef Witchfynder het volgende:
Aw man, na lange tijd content te zijn geweest begint GAS toch weer te jeuken. Ik wil een Precision! Gelukkig heb ik er nog één in stukjes liggen, dus tijd voor klussen deze zomer.
Haha, wel echt iets voor jou ja!quote:Op donderdag 31 juli 2014 01:03 schreef The_Dean het volgende:
GAS is hier ook hard toe geslagen. Zag namelijk deze voorbij komen. Wat een pronkstuk:
http://www.deanguitars.com/query?upc=819998175016
[ afbeelding ]
Nu nog ff uitzoeken waar ik dat kreng kan bestellen
Toen ik nog gitarist was een Dean Black Gold V mijn vaste waarde. Heb dan nu een Thunderbird, maar moet toch snel weer een V voor in de plaats komen vind ik. Sowieso een Dean.quote:
Niks minder dan een Dean, voor The Dean!quote:Op donderdag 31 juli 2014 09:59 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Toen ik nog gitarist was een Dean Black Gold V mijn vaste waarde. Heb dan nu een Thunderbird, maar moet toch snel weer een V voor in de plaats komen vind ik. Sowieso een Dean.
Doet het zeker! Bas wat omhoog draaien in de EQ, gain omhoog, Yamaha P-bas erdoor en gaan! Instant rock tone!quote:
Heb sinds kort een tech 21 VT bass pedaal (ik speel vaak direct in DI)quote:Op donderdag 31 juli 2014 10:59 schreef Belabor het volgende:
[..]
Doet het zeker! Bas wat omhoog draaien in de EQ, gain omhoog, Yamaha P-bas erdoor en gaan! Instant rock tone!
Die heb ik ook op mijn board! Wel handig om mijn sound wat dikker of juist wat agressiever mee te maken.quote:Op donderdag 31 juli 2014 11:11 schreef KaMo het volgende:
[..]
Heb sinds kort een tech 21 VT bass pedaal (ik speel vaak direct in DI)
[ afbeelding ]
Ook erg lekker voor de tone!
Of voor als je dus geen versterker gebruiktquote:Op donderdag 31 juli 2014 14:47 schreef Belabor het volgende:
[..]
Die heb ik ook op mijn board! Wel handig om mijn sound wat dikker of juist wat agressiever mee te maken.
Zo hoef ik mijn versterker verder niet aan te raken en kan ik toch makkelijk het karakter van mijn sound aanpassen.
Ik heb de VT Bass V1, die heeft helaas geen direct out. Jij zult de V2 wel hebben dan.quote:Op donderdag 31 juli 2014 16:05 schreef KaMo het volgende:
[..]
Of voor als je dus geen versterker gebruikt
Ik heb de V1. Maar ik ga vanuit dit signaal een DI box in!quote:Op donderdag 31 juli 2014 18:36 schreef Belabor het volgende:
[..]
Ik heb de VT Bass V1, die heeft helaas geen direct out. Jij zult de V2 wel hebben dan.
Heb nu ook weer pedalen GAS, deze week een Blakemore Deus Ex Machina en een Boss RV3 gekocht. Kijken hoe lang die in mijn bezit blijven!
quote:Op donderdag 31 juli 2014 10:03 schreef KaMo het volgende:
[..]
Niks minder dan een Dean, voor The Dean!
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |