Fucking sexy apparaatquote:Op woensdag 10 april 2013 18:11 schreef Atmosphere82 het volgende:
Die exemplaren spelen pas lekker ja!
Woooohooooooooooooooo!quote:Op woensdag 10 april 2013 00:24 schreef The_Dean het volgende:
Sinds vandaag is het officieel, ik mag me nu ook eindelijk bij de elite voegen.
[ afbeelding ]
quote:
Ja, vooral gitaristen denken soms de bas 'er wel even bij te doen', b.v. als ze lesgeven of invallen voor een bassist bij een optreden. Valt ze vaak tegen denk ik!quote:Op zondag 14 april 2013 01:06 schreef brother52 het volgende:
Vanmiddag in de oefenruimte voor de grap even bij 2 nummers de bas gepakt.
Lang geleden dat ik zo vaak de mist in ging. Het blijft een vak apart.
Thuis speel ik die nummers bijna blind mee maar in een bandsituatie is het toch anders.quote:Op maandag 6 mei 2013 19:43 schreef Atmosphere82 het volgende:
[..]
Ja, vooral gitaristen denken soms de bas 'er wel even bij te doen', b.v. als ze lesgeven of invallen voor een bassist bij een optreden. Valt ze vaak tegen denk ik!
Druk aan het voorbereiden op het opnemen van een videoclip en een tourtjequote:Op donderdag 29 augustus 2013 17:17 schreef Atmosphere82 het volgende:
Waar zijn al de bassisten gebleven?
Gaaf hoor!quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 06:51 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Druk aan het voorbereiden op het opnemen van een videoclip en een tourtje.
Zoals de hele pagina zou ik zeggen...Fervid. Doen geen covers.quote:Op maandag 2 september 2013 10:24 schreef Atmosphere82 het volgende:
Ja precies, dat eerste!
Van welke band is dat nummer dan?
Cool! Ga je die clip hier posten als ik het af is?quote:Op maandag 2 september 2013 12:21 schreef Witchfynder het volgende:
Gister 12 uur lang die clip op staan nemen. Spierpijn overal. Tig bandshots gemaakt en ook een aantal individuele. Zwaar en raar werk. Zwaar want je moet urenlang dezelfde bewegingen geconcentreerd maken en raar omdat je jezelf aan het playbacken bent. Maar volgens mij wordt het een heel vette clip
.
Hm, ik had er nooit van gehoord maar ze klinken zeker goed!quote:Op maandag 2 september 2013 14:48 schreef neverywhere het volgende:
[..]
Zoals de hele pagina zou ik zeggen...Fervid. Doen geen covers.
Ik ga die clip OVERAL posen als het af isquote:Op maandag 2 september 2013 15:52 schreef Atmosphere82 het volgende:
Cool! Ga je die clip hier posten als ik het af is?
Leip, maar neeh, niet echt toepassing voor.quote:Op maandag 30 september 2013 10:56 schreef KaMo het volgende:
Na wat gekut toch niet echt bevriend mee kunnen worden... Iemand interesse in een soundblox bass envelope filter met hot hand?
[ afbeelding ]
Klinkt indrukwekkend jaquote:Op maandag 30 september 2013 21:48 schreef Atmosphere82 het volgende:
Ik ben weer terug uit de Balkan mensen! Afgelopen woensdag om 12.00u was ik weer thuis. Mooi weer gehad, veel oorlogsschade gezien (schrijnend, vooral in Sarajevo en Mostar, gebouwen met kogelgaten en puin) en veel moois gezien zoals het Nationaal park Plitvicemeren, steden zoals Tirana en Zagreb, het spookachtige Montenegro (vooral 's avonds in de buurt van de 'zwarte bergen') etc. etc. etc. Eigenlijk te veel om op te noemen!
Een HA3500.quote:Op maandag 7 oktober 2013 11:38 schreef Atmosphere82 het volgende:
Hartke ruled sowieso! Ik moet eigenlijk ook nog eens een pedaal aanschaffen voor mijn basgitaren (of twee)!
Rackeffect? Wat voor rackeffect?quote:Op maandag 7 oktober 2013 22:21 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Een HA3500.
Wat voor pedalen? Ik wil nu juist lekker basic en pedaalloos. Hooguit een footswitch voor een eventueel rackeffect/tuner.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |