DR Hi-beams. Maar gozer, volgens mij had jij mij een DM verzonden. Ik ben net van mijn 9 maanden ban af dus kon niet reageren. Blauwe Squier is ondertussen al verkocht helaas.quote:Op maandag 2 december 2013 22:14 schreef The_Dean het volgende:
Tips voor snaren met een heldere, punchy sound?
Heb nu nog de standaard snaren op mijn Epi, maar die zijn naar mijn idee wat dof.
Ja, klopt! Jammer! Welkom terug!quote:Op maandag 2 december 2013 22:15 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
DR Hi-beams. Maar gozer, volgens mij had jij mij een DM verzonden. Ik ben net van mijn 9 maanden ban af dus kon niet reageren. Blauwe Squier is ondertussen al verkocht helaas.
Ik heb ondertussen best wat snaren getest en moet zeggen dat ik toch elke keer weer terugval op DR Hi beams. Ze zijn gewoon lekker helder en punchy maar ook heerlijk voor de vingers.quote:Op maandag 2 december 2013 22:19 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ja, klopt! Jammer! Welkom terug!
Bedankt voor de tip, eens onderzoeken.
Een negen maanden ban? Waar is dat voor als ik vragen mag?quote:Op maandag 2 december 2013 22:15 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
DR Hi-beams. Maar gozer, volgens mij had jij mij een DM verzonden. Ik ben net van mijn 9 maanden ban af dus kon niet reageren. Blauwe Squier is ondertussen al verkocht helaas.
Nja, eigenlijk was het een permban maar heb nog één laatste kans gekregen. Laten we extreem trollen als reden houden.quote:Op maandag 2 december 2013 22:44 schreef Atmosphere82 het volgende:
[..]
Een negen maanden ban? Waar is dat voor als ik vragen mag?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |