quote:Op zondag 3 februari 2013 15:21 schreef Nober het volgende:
[..]
Jij als leek misschien niet maar Overeem is zwaar overschat en Silva KOed ja dan gewoon even.
quote:Op zondag 3 februari 2013 05:10 schreef Nober het volgende:
[..]
Die division stelt niet veel voor, Overeem is met afstand de beste.
quote:Op zondag 3 februari 2013 15:21 schreef Nober het volgende:
[..]
Jij als leek misschien niet maar Overeem is zwaar overschat en Silva KOed ja dan gewoon even.
Overeem zwaar overschat? Hoezo? Ik had niet per se verwacht dat hij zou winnen, maar niet dat hij op déze manier een TKO tegen zich zou krijgen.quote:Op zondag 3 februari 2013 15:21 schreef Nober het volgende:
[..]
Overeem had het in zijn zak maar meneer moest weer met zijn handen omlaag gaan rondlopen daar kom je gewoon niet mee weg in de HW division.quote:Op zondag 3 februari 2013 15:26 schreef Ludd het volgende:
[..]
Overeem zwaar overschat? Hoezo? Ik had niet per se verwacht dat hij zou winnen, maar niet dat hij op déze manier een TKO tegen zich zou krijgen.
Ja onbegrijpelijk. Wanneer hij gewoon zijn handen omhoog gehouden had, had hij vrij gemakkelijk op punten gewonnen denk ik. Vreemd dat hij daar niet op gecoached wordt.quote:Op zondag 3 februari 2013 15:27 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Overeem had het in zijn zak maar meneer moest weer met zijn handen omlaag gaan rondlopen daar kom je gewoon niet mee weg in de HW division.
Mensen die wilen zeggen dat Overoid zijn hype train derailed isquote:Op zondag 3 februari 2013 16:35 schreef Fenomeno het volgende:
Waar de neuk heeft sherdog laatste dagen last van, krijg constant witte pagina's
Hij ging er echt zo ongecontroleerd inquote:Op zondag 3 februari 2013 16:46 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Denken dat hij de chin van een JDS of Nelson heeft
Bob zal wel voor zijn PC hebben zitten schreeuwen "HANDEN HOOG CEES.. HANDEN HOOG!!!"quote:Op zondag 3 februari 2013 16:48 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Hij ging er echt zo ongecontroleerd in.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |