SPOILER: Winterefteling - Verzet, datum nader te bepalenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kart meet 16 Februari - HuizenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only easy day, was yesterday. (USMC)
Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)![]()
quote:.
Ik kan vredig sterven slapen.
The only easy day, was yesterday. (USMC)
Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
kut, netwerk plat maar ik zit via een onbeveiligde box op internet.
dikke storing bij Telenet![]()
Werewolf
Papa 15/11/1950- 29/08/2025![]()
Tot zoquote:.
.
The only easy day, was yesterday. (USMC)
Mijn moeder belt. Wil ze praten over mijn gevoelens.Fuck dit.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Why?quote:Op zondag 3 februari 2013 10:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
Mijn moeder belt. Wil ze praten over mijn gevoelens.Fuck dit.
What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||![]()
Het was echt van: Hoe voel je je nu? Voel je je goed? Hoe komt dat? Heb je dan nog wel eens dipjes?quote:
En dat alles alleen omdat ik vrijdag vrolijk was toen ik mijn oma even een uurtje zag.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Whehe, oke. Vrolijk zijn is een eng teken volgens velenquote:Op zondag 3 februari 2013 11:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het was echt van: Hoe voel je je nu? Voel je je goed? Hoe komt dat? Heb je dan nog wel eens dipjes?
En dat alles alleen omdat ik vrijdag vrolijk was toen ik mijn oma even een uurtje zag.
![]()
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Ik ben net wakker dus jaquote:Op zondag 3 februari 2013 11:22 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
goedemorgen
Uit kunnen slapen
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
goedemorgen
* AldoTheApache printed practice exams, time for a break
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus![]()
Ik ga wel niet meer vrolijk zijn dan.quote:Op zondag 3 februari 2013 11:16 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Whehe, oke. Vrolijk zijn is een eng teken volgens velenEmotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Juist wel doen. Schijt aan wat anderen ervan denken!quote:Op zondag 3 februari 2013 11:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ga wel niet meer vrolijk zijn dan.What you forget, you are gonna repeat.
hmmm veel reacties verwijderd blijkbaar, ik kan dus niet de gehele discussie lezenquote:Op zondag 3 februari 2013 11:28 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
weer een enorme fight?link please
![]()
![]()
Ik heb er een note bijquote:Op zondag 3 februari 2013 11:30 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
hmmm veel reacties verwijderd blijkbaar, ik kan dus niet de gehele discussie lezen![]()
2 zelfs geloof ik
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op zondag 3 februari 2013 11:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb er een note bij![]()
2 zelfs geloof ikEn die andere een ban?
![]()
KPDHet is ook altijd hetzelfde gezeik
Reden dat ik weinig zin had nog om er te posten
Mijn post is verwijderd.quote:Alleen dan op momenten zonder familie.quote:Op zondag 3 februari 2013 11:29 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Juist wel doen. Schijt aan wat anderen ervan denken!Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
jij bent niet lief geweestquote:Op zondag 3 februari 2013 11:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mijn post is verwijderd.
[..]
Alleen dan op momenten zonder familie.![]()
![]()
Ik ben altijd lief, dat weet je toch.quote:![]()
Ik onderschreef de eerder genoemde kansloosheid van sommige (mannelijke) users en hoe ze die uiten. Kennelijk mocht dat niet.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Geen idee, mag hopen van wel. Die blijft kloten.quote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Dat die gasten zelf niet doorhebben hoe kansloos ze doen hequote:Op zondag 3 februari 2013 11:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ben altijd lief, dat weet je toch.![]()
Ik onderschreef de eerder genoemde kansloosheid van sommige (mannelijke) users en hoe ze die uiten. Kennelijk mocht dat niet.
[b]AirwiN schreef [/b]
Het is gewoon stuitend.quote:Op zondag 3 februari 2013 11:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat die gasten zelf niet doorhebben hoe kansloos ze doen he
Alsof het 11-jarige zijn die voor het eerst een stukje vrouw zien, naast het gezicht of hand, en niet precies weten hoe ze daar op moeten reageren.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Ik zei gisteren al, bij sommige reacties weet ik niet of het goed is voor mn ego of voor mn lachspierenquote:Op zondag 3 februari 2013 11:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het is gewoon stuitend.
Alsof het 11-jarige zijn die voor het eerst een stukje vrouw zien, naast het gezicht of hand, en niet precies weten hoe ze daar op moeten reageren.![]()
Meestal die laatste
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op zondag 3 februari 2013 11:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Geen idee, mag hopen van wel. Die blijft kloten.hihi
![]()
![]()
Waarom krijg ik Java niet werkend
[b]AirwiN schreef [/b]
Java is wel vaker een pain in the ass....quote:Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Gelukt, moest mn browser alleen ff opnieuw opstarten
[b]AirwiN schreef [/b]
Heel herkenbaar... ik ben van ellende ontbijt gaan maken...quote:Op zondag 3 februari 2013 11:57 schreef Vinniiee het volgende:
Laat ik eens uit bed gaan, voordat ik weer in slaap flikkerProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Lekker wakker worden met Dexter
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Ik was voor 9 uur wakker. Ik geloof dat ik 2 of 3 keer weer in slaap gevallen benquote:Op zondag 3 februari 2013 11:57 schreef fietsie het volgende:
[..]
Heel herkenbaar... ik ben van ellende ontbijt gaan maken....
![]()
![]()
![]()
LaGuerta
![]()
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Ik ga straks ff lekker over de zwarte markt struinen denk ik
[b]AirwiN schreef [/b]
Struinze... die in NH?Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Nee, de kleinere saaie versie in Tielquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |