Ja maar het lijkt me dat die examens moeten doen en dergelijke waarom stuurt de UFC daar geen bekwaam volk naar toequote:Op zondag 3 februari 2013 02:55 schreef Cardizzle14 het volgende:
[..]
Is toch t werk van de Athletic Commission?
Omdat het retards zijn.quote:Op zondag 3 februari 2013 02:54 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Snap niet waarom ze geen oud vechters vragen net zoals bij de judges.
He loves the Greenquote:
Extra bonusje voor Green vanuit het witte huisquote:Op zondag 3 februari 2013 03:00 schreef Tazmaniac het volgende:
This must be my lucky day!!
Volkmann verloren en hoe
Baasquote:Op zondag 3 februari 2013 03:02 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Dronken vrienden die je opbellen en vragen of je ze naar huis wil rijden!!!
Heb ze gezegd dat Cees vanavond moet en ze maar een taxi moeten nemen.
doe ik alleen bij chicksquote:Op zondag 3 februari 2013 03:02 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Frankie, die toen verloor van Benson en nu is afgevallen om tegen Aldo te kunnen vechten voor de titel.quote:Op zondag 3 februari 2013 02:38 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Jij weet waarschijnlijk niet eens wie Edgar is dus laat staan dat je er iets zinnigs over kunt zeggen
Dat zijn geen vrienden maar aasgieren/quote:Op zondag 3 februari 2013 03:02 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Ik kan het ze niet kwalijk nemen ik zou het ook proberen als ik wist dat iemand nog wakker was en niet gezopen hadquote:Op zondag 3 februari 2013 03:03 schreef Beach het volgende:
[..]
Dat zijn geen vrienden maar aasgieren/
quote:Op zondag 3 februari 2013 03:02 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |