Sicke gevecht met die farmer boy die iemand slamde op de betonnen vloer, seizoen 5 ofzo..quote:
This ain't survivor.. let's vote him of.. no .. fucking beat him of!quote:Op zondag 3 februari 2013 02:42 schreef Cardizzle14 het volgende:
[..]
Sicke gevecht met die farmer boy die iemand slamde op de betonnen vloer, seizoen 5 ofzo..
Toen vond ik die drama nog niet zo storend ofzo, kon er wel om lachen.quote:Op zondag 3 februari 2013 02:39 schreef THEFXR het volgende:
[..]
die browning was echt een teringmongool
Weet niet of ik het dan droog houquote:Op zondag 3 februari 2013 02:45 schreef Chase_Utley het volgende:
Hopelijk mag Kim bij UFC 200 octagongirl spelen
http://www.liveleak.com/view?i=6c2_1181206610quote:Op zondag 3 februari 2013 02:42 schreef Cardizzle14 het volgende:
[..]
Sicke gevecht met die farmer boy die iemand slamde op de betonnen vloer, seizoen 5 ofzo..
Wat?quote:Op zondag 3 februari 2013 02:47 schreef Cardizzle14 het volgende:
Heeft Volkmann nog steeds beef met Obama btw?
Zitten ze wel in dezelfde weightclass?quote:Op zondag 3 februari 2013 02:47 schreef Cardizzle14 het volgende:
Heeft Volkmann nog steeds beef met Obama btw?
Heletijd Obama uitdagen in postfight interviews, mocht later nog even een kopje koffie drinken met de geheime dienst van USA.quote:
Obama KO'd hem sowiesoquote:Op zondag 3 februari 2013 02:49 schreef Cardizzle14 het volgende:
[..]
Heletijd Obama uitdagen in postfight interviews, mocht later nog even een kopje koffie drinken met de geheime dienst van USA.
Tja, dan blijft er weinig over als ze bestraft werdenquote:Op zondag 3 februari 2013 02:52 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Snap echt niet dat ze dat mormel nog houden
Snap niet waarom ze geen oud vechters vragen net zoals bij de judges.quote:Op zondag 3 februari 2013 02:53 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Tja, dan blijft er weinig over als ze bestraft werden
Goed idee. Zoals bij de Formule1 worden ook altijd oud coureurs gevraagd als stewards.quote:Op zondag 3 februari 2013 02:54 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Snap niet waarom ze geen oud vechters vragen net zoals bij de judges.
Ik weet niet hoe dat precies zit met die commissions.quote:Op zondag 3 februari 2013 02:55 schreef Beach het volgende:
[..]
Goed idee. Zoals bij de Formule1 worden ook altijd oud coureurs gevraagd als stewards.
Is toch t werk van de Athletic Commission?quote:Op zondag 3 februari 2013 02:54 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ja maar het lijkt me dat die examens moeten doen en dergelijke waarom stuurt de UFC daar geen bekwaam volk naar toequote:Op zondag 3 februari 2013 02:55 schreef Cardizzle14 het volgende:
[..]
Is toch t werk van de Athletic Commission?
Omdat het retards zijn.quote:Op zondag 3 februari 2013 02:54 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
He loves the Greenquote:
Extra bonusje voor Green vanuit het witte huisquote:Op zondag 3 februari 2013 03:00 schreef Tazmaniac het volgende:
This must be my lucky day!!
Volkmann verloren en hoe
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |