En als je nu harde muziek gaat draaien zodat ze het kraaien niet meer horen?quote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:33 schreef Hamerke het volgende:
Ts heeft al zijn leven lang kippen (ben bijna 35 en heb 26 jaar kippen) en woont 11 jaar op de huidige plaats.
Onze tuin is erg diep, 79 meter en de helft van de tuin ligt tussen de weilanden, jaren terug had ik zo'n 50 hanen, nu nog 10.
Nooit was er een probleem totdat ik een tijdje (2 jaar) minder kippen had en er nu weer wat meer, maar desondanks heb ik nu 10 hanen ipv 50 hanen en 100 meter verderop beginnen de mensen te klagen.![]()
Mijn beide buren en de mensen daarlangs hebben er geen last van, maar eentje die daar langs woont wel, zegt hij, vreemd dat hij daarvoor er geen last van had, maar toen was hij niet met pensioen, en nu wel.
De wet zegt dat ik die kippen en hanen mag houden omdat onze achtertuin deels in het buitengebied valt, maar in ruzie heb ik ook geen zin.
Mijn parelhoenders bevallen hem ook niet, die zijn idd luidruchtig maar zitten in het buitengebied.
Klacht: mensen die tegen of in het buitengebied wonen en klagen over overlast van dieren.
Ja, dat is ook een optie, maar hij woont hier al 30 jaar dus die zal niet vertrekken.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:40 schreef Sheriam het volgende:
Gaat 'ie toch lekker in de stad wonen, waar de vrachtwagens optrekken, de auto's toeteren, en de hangjongeren de hele nacht lopen te gillen?
Dan ben ik weer een tokkie, en dat wil ik ik niet.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:42 schreef Cucumissativus het volgende:
[..]
En als je nu harde muziek gaat draaien zodat ze het kraaien niet meer horen?
Je kippen zijn ook tokkies hihihihihihihihiquote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:44 schreef Hamerke het volgende:
[..]
Dan ben ik weer een tokkie, en dat wil ik ik niet.
quote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:45 schreef Cucumissativus het volgende:
[..]
Je kippen zijn ook tokkies hihihihihihihihi
Nee, ik fok raskippen voor tentoonstellingen.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 23:06 schreef tjoptjop het volgende:
Wat heb je nou aan hanen man
Of ben je zo'n tokkie die vechthanen fokt
quote:Op zondag 3 februari 2013 03:29 schreef chroestjov het volgende:
Zolang ze geen kut topics aanmaken vind ik het allemaal best
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |