SPOILER: Winterefteling - Verzet, datum nader te bepalenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kart meet 16 Februari - HuizenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Nice!quote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:17 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja superdrukke opening gehad van de winkel
Een goed begin, is het halve werk![]()
![]()
Zo goedkoop en minimalistisch mogelijk!quote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:20 schreef charmed_angel het volgende:
Genoeg buro's!
Welke prijs?
Zal ik maandag wat foto's appen?
Ik heb echt een zo klein mogelijk bureauding nodig om de pc op de te zetten in de woonkamer!If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
alleen jammer dat ik bijna niet gedronken en gegeten heb. Totaal geen rust heb genomen.... En keihard heb gewerkt.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:20 schreef palawan het volgende:
[..]
Nice!
Een goed begin, is het halve werk
Resultaat: rugpijn, voetenpijn, en vroeg naar bed![]()
![]()
Dank je voor de PMquote:Ah, vandaar.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ouders zitten hier praktisch om de hoek, die moet ik even thuisbrengen en dan weer terug naar huis.![]()
ik zal eens kijken wat er 'over' isquote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zo goedkoop en minimalistisch mogelijk!
Ik heb echt een zo klein mogelijk bureauding nodig om de pc op de te zetten in de woonkamer!![]()
![]()
Massage eisenquote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:22 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
alleen jammer dat ik bijna niet gedronken en gegeten heb. Totaal geen rust heb genomen.... En keihard heb gewerkt.
![]()
Geweldig!quote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:22 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik zal eens kijken wat er 'over' isIf God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Niks wat een massage niet kan fixenquote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:22 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
alleen jammer dat ik bijna niet gedronken en gegeten heb. Totaal geen rust heb genomen.... En keihard heb gewerkt.
![]()
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Daarna wordt het wel minderquote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:23 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
als ik pijn heb, dan wil ik nooit massageDat doet dan echt fokking zeer....
.
![]()
Hmmm moet de masseur iets minder tekeer gaan, iets meer olie, iets minder diepte....quote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:23 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Ligt eraan wat voor pijn!quote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:23 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nu zijn mn beide schouders blauw, dan hoef ik ook geen massage maar bij spierpijn ofzo zeker wel
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:24 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
[..]
Daarna wordt het wel minder.
Slaap is beter dan massage... Is gewoon vermoeidheid in de spieren![]()
![]()
is geen spierpijn. Vermoeidheid pijn ...quote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ligt eraan wat voor pijn!
Nu zijn mn beide schouders blauw, dan hoef ik ook geen massage maar bij spierpijn ofzo zeker wel![]()
Ja, maar niet leuker!quote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:25 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
![]()
Ah, dan moet je je ogen sluiten hè?!quote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:25 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
![]()
ik heb geen professionele masseur in de buurtquote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:24 schreef fietsie het volgende:
[..]
Hmmm moet de masseur iets minder tekeer gaan, iets meer olie, iets minder diepte....![]()
![]()
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[ afbeelding ]
Al die jaren mn hoody verkeerd om gedragen dus![]()
![]()
![]()
Hendigquote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[ afbeelding ]
Al die jaren mn hoody verkeerd om gedragen dus
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.![]()
nu ik in bed lig, voel ik mijn benen gewoon tintelenquote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:26 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ah, dan moet je je ogen sluiten hè?!Die komen nu echt tot rust geloof ik
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[ afbeelding ]
Al die jaren mn hoody verkeerd om gedragen dus![]()
![]()
Dafuq, dat heb ik nog nooit gehadquote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:27 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nu ik in bed lig, voel ik mijn benen gewoon tintelenDie komen nu echt tot rust geloof ik
![]()
![]()
Dat herken ik wel jaquote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:27 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nu ik in bed lig, voel ik mijn benen gewoon tintelenDie komen nu echt tot rust geloof ik
[b]AirwiN schreef [/b]
dan ben je nog nooit echt moe geweestquote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:28 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dafuq, dat heb ik nog nooit gehad![]()
![]()
Slaap lekker zoquote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:27 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.![]()
Vaak genoeg hoor. Maar dat is alweer een poos terug, toen ik nog in de bouwmarkt werkte. Dat is alweer 2,5 jaar geleden dat ik daar weg gingquote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:29 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dan ben je nog nooit echt moe geweest![]()
![]()
Toen ik voor mijn ouders de zaak draaide op zaterdag had ik dat ook ; van 8 - 18;00 achter toonbank hangen/staan..../quote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:30 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
hele dag staan zeker?
Ik hen het ook altijd na een dagje Efteling ofzoProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
quote:
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Dat effect heb ik wel vaker op mensen.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:27 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
fotos besteld...! Kan ik volgende week weer lekker mn fotoboeken bijwerken!
They would rather hate me for who I am, than love me for who I'm not.![]()
en dan niet tintelen?quote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:30 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Vaak genoeg hoor. Maar dat is alweer een poos terug, toen ik nog in de bouwmarkt werkte. Dat is alweer 2,5 jaar geleden dat ik daar weg ging![]()
Ja dan bijvoorbeeld inderdaad!!quote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:30 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
hele dag staan zeker?
Ik hen het ook altijd na een dagje Efteling ofzo
Just for the record, ik en mn muis hebben ruzie
[b]AirwiN schreef [/b]
Wat voor foto's?quote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:32 schreef marbasnarf het volgende:
fotos besteld...! Kan ik volgende week weer lekker mn fotoboeken bijwerken!14 SHADES OF GREY
quote:
mijn benen prikken vrijwel elke avond... of ik ben gewoon elke avond moe door t vele lopen of ik heb dennenaalden in mn spijkerbroekquote:
ja en Zeker als je eerst 14 jaar op kantoor heb gewerkt! Dan is dit iets totaal anders en rete vermoeiendquote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:31 schreef fietsie het volgende:
[..]
Toen ik voor mijn ouders de zaak draaide op zaterdag had ik dat ook ; van 8 - 18;00 achter toonbank hangen/staan..../
Maar gaat wel wennen denk ik![]()
Goeienavondquote:![]()
Jij en muis of jij, muis en Jules?quote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja dan bijvoorbeeld inderdaad!!
Just for the record, ik en mn muis hebben ruzie![]()
![]()
honden voornamelijkquote:ik scrap per thema... dus ga eerst puppentijd van mn border doen. project erna wordt mn oude school fotos
(en dan wat tekeningen / rekenbladen oid stukjes erbij)
Ik en muis die aan de pc hangtquote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:34 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Goeienavond![]()
![]()
[..]
Jij en muis of jij, muis en Jules?
[b]AirwiN schreef [/b]
miis?quote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja dan bijvoorbeeld inderdaad!!
Just for the record, ik en mn muis hebben ruzie![]()
Klinkt als een hoop werk....quote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:35 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
honden voornamelijkik scrap per thema... dus ga eerst puppentijd van mn border doen. project erna wordt mn oude school fotos
Oh dat is leuk. Binnenkort ga ik bij mijn ouders mijn kinderfoto's ophalen op een harde schijfquote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:35 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
honden voornamelijkik scrap per thema... dus ga eerst puppentijd van mn border doen. project erna wordt mn oude school fotos
14 SHADES OF GREY
Ga slapen jijquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
is t ook.... maar vind t leuk... scrapte voorheen heel veel, maar gewoon afgelopen jaren weinig tijd / energie gehad dus heb een hoop in te halenquote:Denk dat je 1 blz per avond kan doen (hoop frutsels erbij)
I know.... mijn meisje heeft een compleet deel van het huis ingericht voor hobbyklussen zoals datquote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:38 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
is t ook.... maar vind t leuk... scrapte voorheen heel veel, maar gewoon afgelopen jaren weinig tijd / energie gehad dus heb een hoop in te halenDenk dat je 1 blz per avond kan doen (hoop frutsels erbij)
Hoe kun je daar nu problemen mee hebbenquote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik en muis die aan de pc hangt![]()
![]()
Iedere per ongeluk op scroll-knopje drukkenquote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:39 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hoe kun je daar nu problemen mee hebbenIf God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Oh, dat heb ik ook wel eens. Heel irritantquote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Iedere per ongeluk op scroll-knopje drukken![]()
![]()
ik heb een zijkamer.... mega bureau... dozen vol met papier, kraaltjes, wol, soorten scharen, oude tijdschriften om te scheuren/knippen en andere zooi om te sierenquote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:39 schreef fietsie het volgende:
[..]
I know.... mijn meisje heeft een compleet deel van het huis ingericht voor hobbyklussen zoals dat
en die fotoquote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:39 schreef fietsie het volgende:
[..]
I know.... mijn meisje heeft een compleet deel van het huis ingericht voor hobbyklussen zoals dat
[ afbeelding ]![]()
om lyrisch van te worden ghehe
Wij hier dus de zolder van de schuurquote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:41 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ik heb een zijkamer.... mega bureau... dozen vol met papier, kraaltjes, wol, soorten scharen, oude tijdschriften om te scheuren/knippen en andere zooi om te sieren
Ehm... er ontgaat mij iets geloof ik. Whatsapp eensquote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:41 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik gaapte om iets... Jij weet waarom![]()
![]()
Ik wil het ook weten!!quote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:41 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik gaapte om iets... Jij weet waaromIf God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:42 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ehm... er ontgaat mij iets geloof ik. Whatsapp eens
Wie is hier nou wakker??!
Wat zit ik je nou allemaal te vertellen op wa![]()
![]()
Ik heb het al de hele tijd nu!!quote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:40 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oh, dat heb ik ook wel eens. Heel irritant
Gek word ik er van!!If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik voel mij buitengeslotenquote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:43 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Wat zit ik je nou allemaal te vertellen op wa
[b]AirwiN schreef [/b]
Oja, oepsquote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:43 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Wat zit ik je nou allemaal te vertellen op wa
Ik dacht dat je iets anders bedoeldeSnap ikquote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb het al de hele tijd nu!!
Gek word ik er van!!.
![]()
Oh ja duidelijk.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:43 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
jij weet het ook allang
Hint: gestoord!
[b]AirwiN schreef [/b]
Aww schatje tochquote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:44 schreef Myraela het volgende:
Je zou niemand iets door vertellen over mijn psychische problemen.
[b]AirwiN schreef [/b]
Nope!quote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:45 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
zit je niet meer in de groepsapp?If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:44 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oja, oeps
Ik dacht dat je iets anders bedoelde
[..]
Snap ik.
![]()
![]()
ik ook niequote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:45 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
zit je niet meer in de groepsapp?![]()
![]()
?quote:Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Takes one to know onequote:
Ik miste de momenten dat mn foon geen herrie maaktequote:
[b]AirwiN schreef [/b]
je zit wel ik de buurtquote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:44 schreef Myraela het volgende:
Je zou niemand iets door vertellen over mijn psychische problemen.
Maar dat is het niet![]()
![]()
kan je toch uitzettenquote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Takes one to know one
[..]
Ik miste de momenten dat mn foon geen herrie maakte![]()
![]()
![]()
Goede vraagquote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:46 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
waarom ben je eruit gegaan dan![]()
![]()
Klopt. Dat mn batterij als een malle op ging omdat jullie een bericht of 150 per uur moesten sturen kan ik alleen uitzetten als ik uit de app gaquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
zou dr maar bijgaan... levert vast mooie verhalen opquote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:49 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Weljaaaaa voor de momenten als ik me verveel
ik heb het doorgegeven aan engelquote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:49 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Weljaaaaa voor de momenten als ik me verveel![]()
![]()
Ja inderdaad!!quote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:50 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
zou dr maar bijgaan... levert vast mooie verhalen op
Gezellig bijkletsen over de fantastische meets die wij hebben!!
Kan jij niet over meepraten zeker?If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Het valt wel mee hoorquote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:50 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
zou dr maar bijgaan... levert vast mooie verhalen op![]()
![]()
Whahaquote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja inderdaad!!
Kan jij niet over meepraten zeker?![]()
![]()
quote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Klopt. Dat mn batterij als een malle op ging omdat jullie een bericht of 150 per uur moesten sturen kan ik alleen uitzetten als ik uit de app ga
Gelukkig geen last van met mijn iPhone![]()
![]()
ik heb die behoefte nietquote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja inderdaad!!
Kan jij niet over meepraten zeker?
Zeur dan niet, doe niet emo.giffen en ga scrapbooken ofzoquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Dude!!quote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:51 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Gelukkig geen last van met mijn iPhone
Jouw post kwam als laatste door! Dat stomme trage ding van je
[b]AirwiN schreef [/b]
Daar tegenover staat dan wel een o zo lange accuduurquote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dude!!
Jouw post kwam als laatste door! Dat stomme trage ding van je![]()
![]()
quote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dude!!
Jouw post kwam als laatste door! Dat stomme trage ding van je
Maar wel de beste batterij! JWZ![]()
![]()
zoals ik zei zijn de fotos niet binnen en doe ff niet zo minderwaardig over mensen die gewoon een hobby hebbenquote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zeur dan niet, doe niet emo.giffen en ga scrapbooken ofzoThey would rather hate me for who I am, than love me for who I'm not.![]()
Ik blijf tot een uur of 14:30 op mn bed liggen, dan ga ik langzaamaan naar Tiel. Om 17.15 hoop ik weer thuis te zijn en mijn activiteit van eerder op de dag te kunnen hervattenquote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:53 schreef Vinniiee het volgende:
Ik ga eens bedenken wat ik morgen ga doen, behalve sollicitatie voorbereiden
[b]AirwiN schreef [/b]
Truste!quote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:54 schreef LovelyLady het volgende:
Ik heb 1 biertje open ik ga maar douchen en naar bed want dit wordt niks meer
Ik heb de hele week nog geen alcohol opquote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:54 schreef LovelyLady het volgende:
Ik heb 1 biertje open ik ga maar douchen en naar bed want dit wordt niks meer
![]()
Douchse en slaap lekker
Meh, ja dat houd ik niet volquote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik blijf tot een uur of 14:30 op mn bed liggen, dan ga ik langzaamaan naar Tiel. Om 17.15 hoop ik weer thuis te zijn en mijn activiteit van eerder op de dag te kunnen hervatten. Maar doe wat je niet laten kunt
![]()
![]()
Ik doe niet minderwaardig, mijn hobby is borduren dat is net zo oubollig dus zeur niet.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:53 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
zoals ik zei zijn de fotos niet binnen en doe ff niet zo minderwaardig over mensen die gewoon een hobby hebben
Dat eeuwige ge-emo.gif de hele tijd in een poging iemand af te zeiken bevalt me gewoon niet.
[b]AirwiN schreef [/b]
Wat leuk! Ik punnik graag.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:53 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
zoals ik zei zijn de fotos niet binnen en doe ff niet zo minderwaardig over mensen die gewoon een hobby hebben![]()
Heerlijk adrem ben jij ookquote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zeur dan niet, doe niet emo.giffen en ga scrapbooken ofzo![]()
![]()
Leugens!!quote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:55 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik heb de hele week nog geen alcohol op
Douchse en slaap lekker![]()
[..]
Meh, ja dat houd ik niet vol. Maar doe wat je niet laten kunt
En ik ben er toch ook even uit![]()
Frisse neus en allesIf God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
ik ookquote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:55 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dankje, nu heb ik zin in popcorn![]()
![]()
Prachtige dingen kan je daarmee makenquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
euwig ge-emo... ? joh je weet zelf ook dat dat niet waar is. daarnaast weet ik echt wel wat hier gaande is. dus hang niet de onschuld uit.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik doe niet minderwaardig, mijn hobby is borduren dat is net zo oubollig dus zeur niet.
Dat eeuwige ge-emo.gif de hele tijd in een poging iemand af te zeiken bevalt me gewoon niet.They would rather hate me for who I am, than love me for who I'm not.![]()
Oh, mijn geheugen laat me in de steekquote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Leugens!!
En ik ben er toch ook even uit![]()
Frisse neus en alles
Ja da's waar, maar dan nogSamen popcorn eten?quote:![]()
![]()
Onderzetters vooral en alles wat rond isquote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Prachtige dingen kan je daarmee maken![]()
is goedquote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:57 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oh, mijn geheugen laat me in de steek
Ja da's waar, maar dan nog
[..]
Samen popcorn eten?![]()
![]()
Ik heb een door mijn uk gepunnikte cd-tas, dus niet grappen daarover!quote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:58 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Onderzetters vooral en alles wat rond isProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Ik hang zeker wel de onschuld uit want ik doe niks!quote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:57 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
euwig ge-emo... ? joh je weet zelf ook dat dat niet waar is. daarnaast weet ik echt wel wat hier gaande is. dus hang niet de onschuld uit.
JIJ voelt je blijkbaar aangesproken om iets.
Zal ik je een geheimpje vertellen?
Je bent echt niet het middelpunt van ieders leven en bestaan. Niet alles draait om jou. Sorry, ik hoop niet dat je bubbel te hard knapte maar het is nou eenmaal zo.
Zo heel soms, eigenlijk gewoon altijd, gaat het over leukere dingen dan een FOK!ster waar we eigenlijk nooit aan denken, over aardbeien bijvoorbeeld. Of cassis met GHB.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Rond ...zie jequote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:58 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik heb een door mijn uk gepunnikte cd-tas, dus niet grappen daarover!![]()
![]()
Krijg ik nog wat te snacken dan?
[b]AirwiN schreef [/b]
Zag ik nou net een viro voorbij komen?If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Whahahahaquote:Op zaterdag 2 februari 2013 23:01 schreef Ishimaru het volgende:
Tokio Hotel fan radar gaat af hier bij mij![]()
![]()
joh steek t waar t lekker zitquote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik hang zeker wel de onschuld uit want ik doe niks!
Je bent echt niet het middelpunt van ieders leven en bestaan. Niet alles draait om jou. Sorry, ik hoop niet dat je bubbel te hard knapte maar het is nou eenmaal zo.
Zo heel soms, eigenlijk gewoon altijd, gaat het over leukere dingen dan een FOK!ster waar we eigenlijk nooit aan denken, over aardbeien bijvoorbeeld. Of cassis met GHB.They would rather hate me for who I am, than love me for who I'm not.![]()
Poef..... Waar blijft mijn cassis trouwens?quote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik hang zeker wel de onschuld uit want ik doe niks!
Zo heel soms, eigenlijk gewoon altijd, gaat het over leukere dingen dan een FOK!ster waar we eigenlijk nooit aan denken, over aardbeien bijvoorbeeld. Of cassis met GHB.![]()
![]()
Naturel chips met knoflookdipsaus van Duyvis aub. Graag aangemaakt met Zaanse!!quote:
* Huppelmuts is verder ook echt helemaal niet veeleisend hoor
[b]AirwiN schreef [/b]
Will do!!quote:
Batterijen van de week nog vervangen dus het zal aangenaam zijn/worden![]()
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik heb de auto, ik kan het komen brengen!!quote:Op zaterdag 2 februari 2013 23:01 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Poef..... Waar blijft mijn cassis trouwens?
Moet alleen over anderhalf uur weer terug zijn hier
[b]AirwiN schreef [/b]
En multiquoten doen we niet aan
[b]AirwiN schreef [/b]
Whahaquote:Op zaterdag 2 februari 2013 23:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Will do!!
Batterijen van de week nog vervangen dus het zal aangenaam zijn/worden![]()
![]()
![]()
pate royal dipsaus?quote:Op zaterdag 2 februari 2013 23:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Naturel chips met knoflookdipsaus van Duyvis aub. Graag aangemaakt met Zaanse!!
* Huppelmuts is verder ook echt helemaal niet veeleisend hoor![]()
Dat gaat niet he...quote:Op zaterdag 2 februari 2013 23:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb de auto, ik kan het komen brengen!!
Moet alleen over anderhalf uur weer terug zijn hier![]()
![]()
en daarnaast,... ik zeg NERGENS dat t over mij gaat. Geef alleen aan dat op de WA vast mooie verhalen zijn. En dat ik dondersgoeds goed dat mijn wat serieuzere leven best wel middelpunt van spot kan zijn... prima, zit dara niet mee, maar ga niet stiekem zitten emoén met zn allen en dan roepen om WA op t moment dat ik iets zegThey would rather hate me for who I am, than love me for who I'm not.![]()
Eckte FOK!kers kunnen dat, zoals ikquote:Op zaterdag 2 februari 2013 23:04 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee want ik zit mobiel, weet je hoe vervelend.
![]()
Geen idee joh. Is van Duyvis, blauw zakje.quote:
Dat was standaard als ik naar Purmerend ging. Chips met dip
Helaasquote:![]()
Volgende week ben ik ook al niet in de buurt, tgnd heeft af moeten zeggen
[b]AirwiN schreef [/b]
Stom ja.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 23:04 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee want ik zit mobiel, weet je hoe vervelend![]()
Kan je niet gewoon ff gezellig doen?quote:Op zaterdag 2 februari 2013 23:04 schreef marbasnarf het volgende:
en daarnaast,... ik zeg NERGENS dat t over mij gaat. Geef alleen aan dat op de WA vast mooie verhalen zijn. En dat ik dondersgoeds goed dat mijn wat serieuzere leven best wel middelpunt van spot kan zijn... prima, zit dara niet mee, maar ga niet stiekem zitten emoén met zn allen en dan roepen om WA op t moment dat ik iets zeg
Moeilijk gedoe op de zaterdagavond.![]()
Heel irritant, verbaas me erover dat het Vin zo gemakkelijk afgaatquote:Op zaterdag 2 februari 2013 23:04 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee want ik zit mobiel, weet je hoe vervelend
Zolderautistquote:Op zaterdag 2 februari 2013 23:05 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Eckte FOK!kers kunnen dat, zoals ik.
[b]AirwiN schreef [/b]
Is meer iets voor de dinsdagmiddag jaquote:Op zaterdag 2 februari 2013 23:05 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Kan je niet gewoon ff gezellig doen?
Moeilijk gedoe op de zaterdagavond.![]()
![]()
Ik hou al opquote:Op zaterdag 2 februari 2013 23:05 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Kan je niet gewoon ff gezellig doen?
Moeilijk gedoe op de zaterdagavond.
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op zaterdag 2 februari 2013 23:06 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Is meer iets voor de dinsdagmiddag ja![]()
![]()
[b]AirwiN schreef [/b]
Whuuut waarom?quote:Op zaterdag 2 februari 2013 23:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Geen idee joh. Is van Duyvis, blauw zakje.
[..]
Helaas![]()
Volgende week ben ik ook al niet in de buurt, tgnd heeft af moeten zeggen![]()
![]()
![]()
Vandaag dr rooster gehad, moet vrijdag om 11 uur al werken dus dat gaat hem niet wordenquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
hoiquote:Op zaterdag 2 februari 2013 23:01 schreef Huppelmuts het volgende:
Zag ik nou net een viro voorbij komen?![]()
![]()
![]()
Heeft niks met zolderautist te maken, want ik FOK! niet mobiel als ik in m'n kamer benquote:Op zaterdag 2 februari 2013 23:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Heel irritant, verbaas me erover dat het Vin zo gemakkelijk afgaat
[..]
Zolderautist![]()
![]()
Wordt vervolgdquote:Op zaterdag 2 februari 2013 23:06 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Is meer iets voor de dinsdagmiddag ja
Miepmiep![]()
Hoiquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op zaterdag 2 februari 2013 23:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Geen idee joh. Is van Duyvis, blauw zakje.
[..]
Helaas![]()
Volgende week ben ik ook al niet in de buurt, tgnd heeft af moeten zeggen![]()
![]()
Bummerquote:Op zaterdag 2 februari 2013 23:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Vandaag dr rooster gehad, moet vrijdag om 11 uur al werken dus dat gaat hem niet worden![]()
![]()
nee nee neequote:
Knoflook
[b]AirwiN schreef [/b]
Echte FOK!kers komen nooit uit hun kamer!!quote:Op zaterdag 2 februari 2013 23:07 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Heeft niks met zolderautist te maken, want ik FOK! niet mobiel als ik in m'n kamer benIf God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
O jaquote:Op zaterdag 2 februari 2013 23:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Echte FOK!kers komen nooit uit hun kamer!!. Naja dan ben ik maar een nep FOK!ker
![]()
![]()
Dat was mijn favoriet vroegerquote:Op zaterdag 2 februari 2013 23:09 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nu moet ik aan Roadrunner denken van Looney Tunes.![]()
![]()
Ik vond dat zo geweldigquote:Op zaterdag 2 februari 2013 23:09 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Dat was mijn favoriet vroeger![]()
![]()
[b]AirwiN schreef [/b]
Wiley E. Coyote
[b]AirwiN schreef [/b]
Roadrunnerquote:Op zaterdag 2 februari 2013 23:09 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nu moet ik aan Roadrunner denken van Looney Tunes.![]()
![]()
deze dan... Die os lekker!!!quote:Op zaterdag 2 februari 2013 23:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Deze volgens mij, al ben ik er van overtuigd dat de zakjes blauw waren![]()
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Inderdaadquote:Op zaterdag 2 februari 2013 23:10 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Gewoon.. miepmiep en weg was ieAwesomequote:
Ik lig hier gewoon om dubbel![]()
![]()
![]()
Maar das boter en geen dipsausquote:Op zaterdag 2 februari 2013 23:11 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
deze dan... Die os lekker!!!
[ afbeelding ]![]()
Ik heb Vin op YT gevonden!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Jaaaquote:Op zaterdag 2 februari 2013 23:11 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
deze dan... Die os lekker!!!
[ afbeelding ]![]()
![]()
Ik heb buikpijn, zit mezelf wakker te houden en hoop dat het snel half 1 is.quote:
Verder ben ik in een kenau-bui![]()
Daar?If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
En dan kom je mij chips en dip op bed brengen?quote:Op zaterdag 2 februari 2013 23:13 schreef charmed_angel het volgende:
Nou weet niet huppel. Ik kijk morgen in de winkel![]()
[b]AirwiN schreef [/b]
Ohjee.... Run while you still can.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 23:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb buikpijn, zit mezelf wakker te houden en hoop dat het snel half 1 is.
Daar?![]()
![]()
In KPD ook al mn bek open getrokken.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 23:14 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ohjee.... Run while you still can.
Al die aanstellerige wijven![]()
Alleen ik mag mij af en toe aanstellen en wijverig gedragen.
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op zaterdag 2 februari 2013 23:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Maar das boter en geen dipsaus![]()
Ik heb Vin op YT gevonden!!Moet ik iets onder een steen zien?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Nee. Pepe is ook al zo'n sletquote:Op zaterdag 2 februari 2013 23:15 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Moet ik iets onder een steen zien?
[b]AirwiN schreef [/b]
mee eensquote:Op zaterdag 2 februari 2013 23:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
In KPD ook al mn bek open getrokken.
Al die aanstellerige wijven![]()
Alleen ik mag mij af en toe aanstellen en wijverig gedragen.
Ik ben te moe... En te suf en moe en aangeschotensuf 1 biertje.
![]()
steen +1 !quote:Op zaterdag 2 februari 2013 23:15 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Moet ik iets onder een steen zien?NIEUW: Foto's!![]()
Ik ben nuchter!!quote:Op zaterdag 2 februari 2013 23:16 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
mee eens
Ik ben te moe... En te suf en moe en aangeschotensuf 1 biertje.
Misschien maar beter ook ja
[b]AirwiN schreef [/b]
nee dan maak ik een fotoquote:Op zaterdag 2 februari 2013 23:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En dan kom je mij chips en dip op bed brengen?![]()
![]()
![]()
Nee hoor. Hij is ook wel eens verliefd geworden op een kater die per ongeluk geverfd was.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 23:16 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
die gaat toch ook alleen maar voor 1 meissie?
Charmeur
[b]AirwiN schreef [/b]
Verstandigquote:Op zaterdag 2 februari 2013 23:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben nuchter!!
Misschien maar beter ook ja![]()
![]()
Deceptie welquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
het gaat goed, plots vrienden over de vloerquote:Op zaterdag 2 februari 2013 23:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb buikpijn, zit mezelf wakker te houden en hoop dat het snel half 1 is.
Daar?en ik ben gebanned van xbox live
![]()
Ohja die afleveringquote:Op zaterdag 2 februari 2013 23:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee hoor. Hij is ook wel eens verliefd geworden op een kater die per ongeluk geverfd was.![]()
![]()
![]()
GA LIEGEN MET ZE!!quote:Op zaterdag 2 februari 2013 23:18 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
het gaat goed, plots vrienden over de vloeren ik ben gebanned van xbox live
Door je nichtje?If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Droom fijn, zacht en geil schatquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
liegen?quote:Op zaterdag 2 februari 2013 23:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
GA LIEGEN MET ZE!!
Door je nichtje?![]()
Hmhmquote:Op zaterdag 2 februari 2013 23:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Droom fijn, zacht en geil schat![]()
![]()
Geweldig leuk kaartspel!!quote:
Volgende keer dat je hier bent nodigen we viro, vin en vooral muhahaha uit en gaan we het spelen
[b]AirwiN schreef [/b]
Héérlijkquote:Op zaterdag 2 februari 2013 23:21 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Altijd douchen net voor het slapen of wat?![]()
![]()
Jaaaaaquote:Op zaterdag 2 februari 2013 23:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Geweldig leuk kaartspel!!
Volgende keer dat je hier bent nodigen we viro, vin en vooral muhahaha uit en gaan we het spelen![]()
Zin in![]()
![]()
Wedden dat c_a het pas na een ronde of 5 snaptquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Als ze het al gaat snappenquote:Op zaterdag 2 februari 2013 23:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wedden dat c_a het pas na een ronde of 5 snapt![]()
![]()
We houden wel van je hoor chickquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
zal bestquote:Op zaterdag 2 februari 2013 23:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wedden dat c_a het pas na een ronde of 5 snapt![]()
![]()
Bam Vin zn ninja-edit gesnapt
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op zaterdag 2 februari 2013 23:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
We houden wel van je hoor chick![]()
![]()
![]()
Dingen snijden bij biologie praktijkquote:14 SHADES OF GREY
Liegen is een leuk kaartspel.quote:
Afhankelijk van hoeveel mensen er meedoen gebruik je 1, 2 of zelfs 3 decks.
Je deelt alle kaarten op.
De eerste begint en legt bijvoorbeeld 4 kaarten dicht neer en zegt "4 azen"
De volgende moet dan K, A of 2 opgooien, ook blind. Die zegt dan bijv. 3 koningen.
Als jij denkt dat er iemand liegt roep je dat en dan moet je kaarten omdraaien. Liegt diegene moet hij/zij de stapel pakken. Liegt hij/zij niet dan moet jij de stapel pakken.
Hilarisch spel
[b]AirwiN schreef [/b]
uhmzzzzzquote:Op zaterdag 2 februari 2013 23:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Liegen is een leuk kaartspel.
Afhankelijk van hoeveel mensen er meedoen gebruik je 1, 2 of zelfs 3 decks.
Je deelt alle kaarten op.
De eerste begint en legt bijvoorbeeld 4 kaarten dicht neer en zegt "4 azen"
De volgende moet dan K, A of 2 opgooien, ook blind. Die zegt dan bijv. 3 koningen.
Als jij denkt dat er iemand liegt roep je dat en dan moet je kaarten omdraaien. Liegt diegene moet hij/zij de stapel pakken. Liegt hij/zij niet dan moet jij de stapel pakken.
Hilarisch spel![]()
![]()
Is echt leukquote:![]()
Muahhah zat met bijna het hele deck in zn handen
[b]AirwiN schreef [/b]
Trusten lieverdquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Ja geweldigquote:Op zaterdag 2 februari 2013 23:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Is echt leuk![]()
Muahhah zat met bijna het hele deck in zn handen![]()
Met 3 decks wil je dat niet hebben![]()
![]()
Nog een uurtje
[b]AirwiN schreef [/b]
chick check je app evenquote:Op zaterdag 2 februari 2013 23:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Is echt leuk![]()
Muahhah zat met bijna het hele deck in zn handen
Ik moet het zien denk ik![]()
![]()
Het is vooral leuk als iedereen een ronde of 2/3 alleen maar zevens zegt op te gooien bijvoorbeeld.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 23:28 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja geweldig![]()
Met 3 decks wil je dat niet hebben
Er zitten maar 4, 8 of 12 zevens in het spel maar gewoon allemaal stug zevens neerleggen.
Dan weet je echt niet meer wie er liegt of wie niet
[b]AirwiN schreef [/b]
Will do!! Even foon aan de lader hangen dusquote:Op zaterdag 2 februari 2013 23:28 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
chick check je app even
Ik moet het zien denk ik
[b]AirwiN schreef [/b]
En dan maar wachten wie er zegt dat je liegtquote:Op zaterdag 2 februari 2013 23:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het is vooral leuk als iedereen een ronde of 2/3 alleen maar zevens zegt op te gooien bijvoorbeeld.
Er zitten maar 4, 8 of 12 zevens in het spel maar gewoon allemaal stug zevens neerleggen.
Dan weet je echt niet meer wie er liegt of wie niet![]()
![]()
we spelen catanquote:Op zaterdag 2 februari 2013 23:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
GA LIEGEN MET ZE!!
Door je nichtje?
En nee, komt door c_a![]()
nietquote:Op zaterdag 2 februari 2013 23:31 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
we spelen catan
En nee, komt door c_a
Gears 2 en party is niet goed![]()
Wat heeft ze gedaanquote:Op zaterdag 2 februari 2013 23:31 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
we spelen catan
En nee, komt door c_a
En hopen dat je net op dat moment WEL zevens hebt neergelegdquote:Op zaterdag 2 februari 2013 23:30 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
En dan maar wachten wie er zegt dat je liegt
[b]AirwiN schreef [/b]
Wij betrappen je welquote:Op zaterdag 2 februari 2013 23:31 schreef charmed_angel het volgende:
Ik kan erg goed liegen
Ik kleur altijd rood, ook als ik niet lieg
[b]AirwiN schreef [/b]
Mooie manquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Goedenavondquote:Beetje bier naar binnen maakt het nog leukerquote:Op zaterdag 2 februari 2013 23:31 schreef charmed_angel het volgende:
Ik kan erg goed liegen
Ik kleur altijd rood, ook als ik niet lieg.
![]()
Inderdaadquote:Op zaterdag 2 februari 2013 23:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wat heeft ze gedaan
[..]
En hopen dat je net op dat moment WEL zevens hebt neergelegd![]()
![]()
![]()
Leuk spel!!quote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
ow godquote:Op zaterdag 2 februari 2013 23:32 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Goedenavond
[..]
Beetje bier naar binnen maakt het nog leuker.
Neem mijn drankbingo en drankroulette wel mee dan![]()
![]()
Jaaaaaaaaaquote:Op zaterdag 2 februari 2013 23:33 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ow god
Neem mijn drankbingo en drankroulette wel mee dan![]()
![]()
Erg eigenlijk!!
Al de hele dag ben ik taxi aan het spelen voor mn ouders. Nu zitten zij op een verjaardag, mijn zoon is daar ook en ik zit thuis te wachten tot ik weer taxi kan gaan spelen
[b]AirwiN schreef [/b]
Dat zei ik eerder vandaag ook alquote:Op zaterdag 2 februari 2013 23:34 schreef Huppelmuts het volgende:
Erg eigenlijk!!
Al de hele dag ben ik taxi aan het spelen voor mn ouders. Nu zitten zij op een verjaardag, mijn zoon is daar ook en ik zit thuis te wachten tot ik weer taxi kan gaan spelen![]()
![]()
Die drankspelletjesmeet was 2 weken terug toch?
[b]AirwiN schreef [/b]
klacht ingediend tegen mij op xbox livequote:Op zaterdag 2 februari 2013 23:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wat heeft ze gedaan
[..]
En hopen dat je net op dat moment WEL zevens hebt neergelegd![]()
En je wilt het liefste gaan slapen?quote:Op zaterdag 2 februari 2013 23:34 schreef Huppelmuts het volgende:
Erg eigenlijk!!
Al de hele dag ben ik taxi aan het spelen voor mn ouders. Nu zitten zij op een verjaardag, mijn zoon is daar ook en ik zit thuis te wachten tot ik weer taxi kan gaan spelen![]()
Geen ideequote:Op zaterdag 2 februari 2013 23:34 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
alleen wanneer
Drukte drukte drukte. Jij weet wanneer jij kan, ik niet
.
![]()
quote:Op zaterdag 2 februari 2013 23:34 schreef Huppelmuts het volgende:
Erg eigenlijk!!
Al de hele dag ben ik taxi aan het spelen voor mn ouders. Nu zitten zij op een verjaardag, mijn zoon is daar ook en ik zit thuis te wachten tot ik weer taxi kan gaan spelenmooie job
Same shit, different day
SC hopper present![]()
quote:Op zaterdag 2 februari 2013 23:35 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
klacht ingediend tegen mij op xbox live
Het was vin gewoon, die drukte op verkeerde knopje![]()
![]()
Hoe durft zequote:Op zaterdag 2 februari 2013 23:35 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
klacht ingediend tegen mij op xbox live
Oh ja echt wel!!quote:Op zaterdag 2 februari 2013 23:35 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
En je wilt het liefste gaan slapen?
Ik verlang zo hard naar mijn bed!!
Als mijn bed een piemel had zou ik me laten nemen door mn bed!!If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Heulemaal nietquote:Op zaterdag 2 februari 2013 23:35 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Het was vin gewoon, die drukte op verkeerde knopje![]()
![]()
Krijg er geen stuiver voor betaald!!quote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Whahaquote:Op zaterdag 2 februari 2013 23:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hoe durft ze
[..]
Oh ja echt wel!!
Als mijn bed een piemel had zou ik me laten nemen door mn bed!!![]()
![]()
Ik ben gewoon heel erg moe!!quote:
[b]AirwiN schreef [/b]
ik zit best volquote:Op zaterdag 2 februari 2013 23:35 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Geen idee. Jij weet wanneer jij kan, ik niet
.
Yeeeeeeehhhh ik heb een leuk momentje
Maar dat is tmi, dus ik deel jet niet![]()
![]()
quote:Op zaterdag 2 februari 2013 23:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh ja echt wel!!
Als mijn bed een piemel had zou ik me laten nemen door mn bed!!en
![]()
![]()
Doodstil liggen, preuts dit dat alles.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 23:37 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
En dan heb jij nog puf om genomen te worden door je bed?If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Jij of je agenda?quote:Op zaterdag 2 februari 2013 23:37 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik zit best vol
Yeeeeeeehhhh ik heb een leuk momentje
Maar dat is tmi, dus ik deel jet niet
Whaha, leuk dit![]()
![]()
![]()
Ik ben van mening dat bier overal bij hoortquote:Op zaterdag 2 februari 2013 23:37 schreef Koen66 het volgende:
Salt + Vinager chips..... daar hoort bier bij
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op zaterdag 2 februari 2013 23:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Doodstil liggen, preuts dit dat alles.![]()
![]()
Zou wel vet zijn, een bed dat je kan neukenquote:Op zaterdag 2 februari 2013 23:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Doodstil liggen, preuts dit dat alles.![]()
![]()
Wilde je beweren dat het niet zo was dan?quote:
Ik ben een lazy fuck hoor
[b]AirwiN schreef [/b]
Is vast wel al uitgevonden in Japanquote:Op zaterdag 2 februari 2013 23:38 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Zou wel vet zijn, een bed dat je kan neuken
[b]AirwiN schreef [/b]
is vast wel te makenquote:Op zaterdag 2 februari 2013 23:38 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Zou wel vet zijn, een bed dat je kan neuken
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Nee, dat zeg ik helemaal nietquote:Op zaterdag 2 februari 2013 23:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wilde je beweren dat het niet zo was dan?
Ik ben een lazy fuck hoor.
![]()
Vast wel ja. Ik ga het googlenquote:Op zaterdag 2 februari 2013 23:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Is vast wel al uitgevonden in Japan![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: