SPOILER: Winterefteling - Verzet, datum nader te bepalenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kart meet 16 Februari - HuizenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Nice!quote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:17 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja superdrukke opening gehad van de winkel
Een goed begin, is het halve werk![]()
![]()
Zo goedkoop en minimalistisch mogelijk!quote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:20 schreef charmed_angel het volgende:
Genoeg buro's!
Welke prijs?
Zal ik maandag wat foto's appen?
Ik heb echt een zo klein mogelijk bureauding nodig om de pc op de te zetten in de woonkamer!If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
alleen jammer dat ik bijna niet gedronken en gegeten heb. Totaal geen rust heb genomen.... En keihard heb gewerkt.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:20 schreef palawan het volgende:
[..]
Nice!
Een goed begin, is het halve werk
Resultaat: rugpijn, voetenpijn, en vroeg naar bed![]()
![]()
Dank je voor de PMquote:Ah, vandaar.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ouders zitten hier praktisch om de hoek, die moet ik even thuisbrengen en dan weer terug naar huis.![]()
ik zal eens kijken wat er 'over' isquote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zo goedkoop en minimalistisch mogelijk!
Ik heb echt een zo klein mogelijk bureauding nodig om de pc op de te zetten in de woonkamer!![]()
![]()
Massage eisenquote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:22 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
alleen jammer dat ik bijna niet gedronken en gegeten heb. Totaal geen rust heb genomen.... En keihard heb gewerkt.
![]()
Geweldig!quote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:22 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik zal eens kijken wat er 'over' isIf God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Niks wat een massage niet kan fixenquote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:22 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
alleen jammer dat ik bijna niet gedronken en gegeten heb. Totaal geen rust heb genomen.... En keihard heb gewerkt.
![]()
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Daarna wordt het wel minderquote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:23 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
als ik pijn heb, dan wil ik nooit massageDat doet dan echt fokking zeer....
.
![]()
Hmmm moet de masseur iets minder tekeer gaan, iets meer olie, iets minder diepte....quote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:23 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Ligt eraan wat voor pijn!quote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:23 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nu zijn mn beide schouders blauw, dan hoef ik ook geen massage maar bij spierpijn ofzo zeker wel
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:24 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
[..]
Daarna wordt het wel minder.
Slaap is beter dan massage... Is gewoon vermoeidheid in de spieren![]()
![]()
is geen spierpijn. Vermoeidheid pijn ...quote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ligt eraan wat voor pijn!
Nu zijn mn beide schouders blauw, dan hoef ik ook geen massage maar bij spierpijn ofzo zeker wel![]()
Ja, maar niet leuker!quote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:25 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
![]()
Ah, dan moet je je ogen sluiten hè?!quote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:25 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
![]()
ik heb geen professionele masseur in de buurtquote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:24 schreef fietsie het volgende:
[..]
Hmmm moet de masseur iets minder tekeer gaan, iets meer olie, iets minder diepte....![]()
![]()
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[ afbeelding ]
Al die jaren mn hoody verkeerd om gedragen dus![]()
![]()
![]()
Hendigquote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[ afbeelding ]
Al die jaren mn hoody verkeerd om gedragen dus
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.![]()
nu ik in bed lig, voel ik mijn benen gewoon tintelenquote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:26 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ah, dan moet je je ogen sluiten hè?!Die komen nu echt tot rust geloof ik
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[ afbeelding ]
Al die jaren mn hoody verkeerd om gedragen dus![]()
![]()
Dafuq, dat heb ik nog nooit gehadquote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:27 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nu ik in bed lig, voel ik mijn benen gewoon tintelenDie komen nu echt tot rust geloof ik
![]()
![]()
Dat herken ik wel jaquote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:27 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nu ik in bed lig, voel ik mijn benen gewoon tintelenDie komen nu echt tot rust geloof ik
[b]AirwiN schreef [/b]
dan ben je nog nooit echt moe geweestquote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:28 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dafuq, dat heb ik nog nooit gehad![]()
![]()
Slaap lekker zoquote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:27 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.![]()
Vaak genoeg hoor. Maar dat is alweer een poos terug, toen ik nog in de bouwmarkt werkte. Dat is alweer 2,5 jaar geleden dat ik daar weg gingquote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:29 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dan ben je nog nooit echt moe geweest![]()
![]()
Toen ik voor mijn ouders de zaak draaide op zaterdag had ik dat ook ; van 8 - 18;00 achter toonbank hangen/staan..../quote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:30 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
hele dag staan zeker?
Ik hen het ook altijd na een dagje Efteling ofzoProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
quote:
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Dat effect heb ik wel vaker op mensen.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:27 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
fotos besteld...! Kan ik volgende week weer lekker mn fotoboeken bijwerken!
They would rather hate me for who I am, than love me for who I'm not.![]()
en dan niet tintelen?quote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:30 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Vaak genoeg hoor. Maar dat is alweer een poos terug, toen ik nog in de bouwmarkt werkte. Dat is alweer 2,5 jaar geleden dat ik daar weg ging![]()
Ja dan bijvoorbeeld inderdaad!!quote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:30 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
hele dag staan zeker?
Ik hen het ook altijd na een dagje Efteling ofzo
Just for the record, ik en mn muis hebben ruzie
[b]AirwiN schreef [/b]
Wat voor foto's?quote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:32 schreef marbasnarf het volgende:
fotos besteld...! Kan ik volgende week weer lekker mn fotoboeken bijwerken!14 SHADES OF GREY
quote:
mijn benen prikken vrijwel elke avond... of ik ben gewoon elke avond moe door t vele lopen of ik heb dennenaalden in mn spijkerbroekquote:
ja en Zeker als je eerst 14 jaar op kantoor heb gewerkt! Dan is dit iets totaal anders en rete vermoeiendquote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:31 schreef fietsie het volgende:
[..]
Toen ik voor mijn ouders de zaak draaide op zaterdag had ik dat ook ; van 8 - 18;00 achter toonbank hangen/staan..../
Maar gaat wel wennen denk ik![]()
Goeienavondquote:![]()
Jij en muis of jij, muis en Jules?quote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja dan bijvoorbeeld inderdaad!!
Just for the record, ik en mn muis hebben ruzie![]()
![]()
honden voornamelijkquote:ik scrap per thema... dus ga eerst puppentijd van mn border doen. project erna wordt mn oude school fotos
(en dan wat tekeningen / rekenbladen oid stukjes erbij)
Ik en muis die aan de pc hangtquote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:34 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Goeienavond![]()
![]()
[..]
Jij en muis of jij, muis en Jules?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |