Girl, get outta my head!quote:Op zondag 3 februari 2013 21:35 schreef Yuki het volgende:
[..]
Bij een hoop vrouwen is dat niet anders hoor
Ook fijn, wanneer ze niet bang zijn voor wat powertools in bedquote:Op zondag 3 februari 2013 21:34 schreef Techno het volgende:
[..]
Vroeger misschien, toen was het nog handwerk. Tegenwoordig gaat dat machinaal hoor.
Yuuuukiiiiiiiiiquote:Op zondag 3 februari 2013 21:35 schreef Yuki het volgende:
[..]
Touché!quote:Op zondag 3 februari 2013 21:35 schreef Yuki het volgende:
Ik zou 'm vannacht meeten, maar omdat we beide geen bereik hadden met telefoon ging dat niet doorquote:Op zondag 3 februari 2013 21:37 schreef Yuki het volgende:
Maar goed, zijn er naast cyborgs, oesters, bejaarden en boeren nog succesvolle date-verhalen hier?
Wie precies? Ander Paiq-figuur?quote:Op zondag 3 februari 2013 21:39 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik zou 'm vannacht meeten, maar omdat we beide geen bereik hadden met telefoon ging dat niet door
Ik heb niet alle verhalen zo 1,2,3 voor ogen hoor.quote:Op zondag 3 februari 2013 21:42 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ja, al eens eerder verteld hier.. die
Ja diequote:Op zondag 3 februari 2013 21:43 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik heb niet alle verhalen zo 1,2,3 voor ogen hoor.
Dude die bij je thuis was geweest ofzo?
Dus ze moest et maar met mij doenquote:Op zondag 3 februari 2013 21:39 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik zou 'm vannacht meeten, maar omdat we beide geen bereik hadden met telefoon ging dat niet door
Want?quote:
quote:Op zondag 3 februari 2013 22:08 schreef eefje801 het volgende:
Pff..mij is Paiq ook niet zo gunstig gezind vandaag..blijf blokkeren. Nu een seksdatezoeker en jemig wat een sneu figuur zeg..hij kan er ook nog eens niks van.
Volgens mij kan je dat dan beter niet zeggen wil je daarin succes hebbenquote:Op zondag 3 februari 2013 22:08 schreef eefje801 het volgende:
Pff..mij is Paiq ook niet zo gunstig gezind vandaag..blijf blokkeren. Nu een seksdatezoeker en jemig wat een sneu figuur zeg..hij kan er ook nog eens niks van.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |