Ik denk dat ik voor veel vrouwen spreek wanneer ik zeg, 5 berichten in 2 weken valt bij mij niet onder noemer "contact".quote:Op zondag 3 februari 2013 13:04 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, dit was het 5e bericht heen en weer in 2 weken.
Niet 5 berichten in totaal he, maar 5 van haar kant en 6 van mijn kant. En als zij dat ook niet als contact ziet, dan lag dat in dit geval dus zeker niet aan mij, maar aan haar eigen trage reactietempoquote:Op zondag 3 februari 2013 13:07 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ik denk dat ik voor veel vrouwen spreek wanneer ik zeg, 5 berichten in 2 weken valt bij mij niet onder noemer "contact".
Dat zeg ik toch niet?quote:Op zondag 3 februari 2013 13:17 schreef DancingPhoebe het volgende:
O ja nee dan ligt het idd heel anders.
Mee eens, degene waar ik een slecht gesprek heb zeg ik gewoon eerlijk dat ik er geen zin meer in heb, want het moet van beide kanten komen. Vaak krijg je geen reactie meer terug en dan is dat duidelijk genoeg. Vragen waarom ze zo weinig reageert heeft vaak gewoon geen zin want dan negeren je ze gewoon.quote:Op zondag 3 februari 2013 13:37 schreef DancingPhoebe het volgende:
Slechts 2 retourberichten per week is al een antwoord op zich. Dan loopt het gewoon niet en waarschijnlijk omdat 1 van de partijen geen reden ziet tot meer reageren op dat wat je wel biedt. Dan moet je dus dat wat je wel biedt veranderen en niet zeggen "dit is wat ik te bieden heb, geef me meer contact".
Want op basis van dat wat je reeds bood, zag zij geen reden tot meer contact.
Dus dat weet je al, daar hoef je niet nog eens naar te vragen.
Of je kunt de eer aan jezelf houden en lekker verder gaan met je leven en online daten zonder wanhopig aan een stervend paard (dat nooit echt goed geboren is) te blijven trekken...
Maar waarom kan dat niet na 20 berichten? Ik heb nu in 2 maanden tijd ongeveer 6 dates gehad en allemaal niet meer dan 2-3 uur gechat en daarna direct een drankje mee gedaan. Op het moment dat je 200 berichten gaat sturen en het blijkt uiteindelijk op de date zelf niet te klikken..quote:Op zondag 3 februari 2013 13:53 schreef JaliD het volgende:
[..]
Maar denk zeker niet dat je na 20 berichten een leuke meid voor koffie kan vragen. Mijn eigen ervaring is zelfs is dat ze je je facebook, telefoon nummer & mail hebben dat ze dan nog niet open zijn voor een Date en verzinnen dan ook de domste smoesjes. Op zo'n moment, hou de eer voor jezelf en zoek leuk een ander.
En hoevaak is de uitnodiging afgewezen dan? Of zie je er gewoon heel goed uit.quote:Op zondag 3 februari 2013 14:06 schreef dudewhereismycar het volgende:
[..]
Maar waarom kan dat niet na 20 berichten? Ik heb nu in 2 maanden tijd ongeveer 6 dates gehad en allemaal niet meer dan 2-3 uur gechat en daarna direct een drankje mee gedaan. Op het moment dat je 200 berichten gaat sturen en het blijkt uiteindelijk op de date zelf niet te klikken..
Ik ben daar misschien iets directer in, klikt het? Dan snel een drankje en weet je direct of het voor herhaling vatbaar is.
Nog nooit afgewezen op de vraag om een drankje te doen en de helft van de tijd werd het voorgesteld door de vrouw. Ik stel die vraag alleen als er een klik is, is er geen klik dan verwijder/blokkeer ik haar direct op paiq.. Zit er met het doel om nieuwe mensen te leren kennen en dat gaat zo lastig als er geen klik is dus ben nogal snel van het blokkeren (en ik word uiteraard ook wel eens geblokt, vooral als er nog nooit gesproken is).quote:Op zondag 3 februari 2013 14:10 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
En hoevaak is de uitnodiging afgewezen dan? Of zie je er gewoon heel goed uit.
Bedoel je met oester een vrouw?quote:Op zondag 3 februari 2013 20:48 schreef DancingPhoebe het volgende:
God saaie speedateavond is saai. Een cyborg, een bejaarde en en oester
Nee.quote:
Ik werd laatst gematcht met iemand van 16. Die kon alleen met ja en nee antwoordenquote:Op zondag 3 februari 2013 20:56 schreef Miniem het volgende:
Waarom word ik met iemand van 17 op paiq gematcht?
Oeh, dit wil ik weten. Hoezo een cyborg? Tikt hij sneller dan jij kan lezen?quote:Op zondag 3 februari 2013 20:48 schreef DancingPhoebe het volgende:
God saaie speedateavond is saai. Een cyborg, een bejaarde en en oester
Nee de blurry pixels leken een cyborg te verbergenquote:Op zondag 3 februari 2013 21:08 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Oeh, dit wil ik weten. Hoezo een cyborg? Tikt hij sneller dan jij kan lezen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |