abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_122413931
quote:
0s.gif Op zondag 3 februari 2013 13:04 schreef DaMart het volgende:

[..]

Nee, dit was het 5e bericht heen en weer in 2 weken :).
Ik denk dat ik voor veel vrouwen spreek wanneer ik zeg, 5 berichten in 2 weken valt bij mij niet onder noemer "contact".
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  Moderator zondag 3 februari 2013 @ 13:16:50 #52
42184 crew  DaMart
pi_122414324
quote:
0s.gif Op zondag 3 februari 2013 13:07 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Ik denk dat ik voor veel vrouwen spreek wanneer ik zeg, 5 berichten in 2 weken valt bij mij niet onder noemer "contact".
Niet 5 berichten in totaal he, maar 5 van haar kant en 6 van mijn kant. En als zij dat ook niet als contact ziet, dan lag dat in dit geval dus zeker niet aan mij, maar aan haar eigen trage reactietempo :P.
pi_122414369
O ja nee dan ligt het idd heel anders.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
  Moderator zondag 3 februari 2013 @ 13:31:41 #54
42184 crew  DaMart
pi_122414970
quote:
0s.gif Op zondag 3 februari 2013 13:17 schreef DancingPhoebe het volgende:
O ja nee dan ligt het idd heel anders.
Dat zeg ik toch niet?

En na twee weken gemiddeld zo'n 2 retourberichten per week lijkt het mij niet vreemd om te proberen het contact iets actiever te maken.

Maar zoals ik al zei, dit is weer een goed leermoment geweest voor. Volgende keer dat ik contact heb met iemand die traag en kort reageert, vraag ik misschien gewoon wat sneller of ze nog wel contact wil of dat ze het liever houdt bij de berichten die we al hebben gestuurd. Dan hebben we allebei gewoon snel duidelijkheid over hoe we ertegenaan kijken :).
pi_122415293
Slechts 2 retourberichten per week is al een antwoord op zich. Dan loopt het gewoon niet en waarschijnlijk omdat 1 van de partijen geen reden ziet tot meer reageren op dat wat je wel biedt. Dan moet je dus dat wat je wel biedt veranderen en niet zeggen "dit is wat ik te bieden heb, geef me meer contact".

Want op basis van dat wat je reeds bood, zag zij geen reden tot meer contact.

Dus dat weet je al, daar hoef je niet nog eens naar te vragen.

Of je kunt de eer aan jezelf houden en lekker verder gaan met je leven en online daten zonder wanhopig aan een stervend paard (dat nooit echt goed geboren is) te blijven trekken...
  Moderator zondag 3 februari 2013 @ 13:47:51 #56
42184 crew  DaMart
pi_122415726
Als ze in het begin aangeeft druk te zijn en daarom wat langer te doen over een reactie, dan geef ik haar nog niet meteen op. Maar in dat trage tempo wilde ik ook niet te lang blijven hangen, vandaar dus mijn voorstel om het contact te verplaatsen naar bijvoorbeeld Whatsapp. Nou ja, toen kwam de aap dus uit de mouw.

Een volgende keer kap ik het dus zeker eerder af. Druk of niet, als je contact wilt, dan maak je daar wel tijd voor, lijkt me.

En aan een dood paard moet je alleen trekken als je het op de barbecue wil leggen ;) :+.
pi_122415937
quote:
0s.gif Op zondag 3 februari 2013 13:37 schreef DancingPhoebe het volgende:
Slechts 2 retourberichten per week is al een antwoord op zich. Dan loopt het gewoon niet en waarschijnlijk omdat 1 van de partijen geen reden ziet tot meer reageren op dat wat je wel biedt. Dan moet je dus dat wat je wel biedt veranderen en niet zeggen "dit is wat ik te bieden heb, geef me meer contact".

Want op basis van dat wat je reeds bood, zag zij geen reden tot meer contact.

Dus dat weet je al, daar hoef je niet nog eens naar te vragen.

Of je kunt de eer aan jezelf houden en lekker verder gaan met je leven en online daten zonder wanhopig aan een stervend paard (dat nooit echt goed geboren is) te blijven trekken...
Mee eens, degene waar ik een slecht gesprek heb zeg ik gewoon eerlijk dat ik er geen zin meer in heb, want het moet van beide kanten komen. Vaak krijg je geen reactie meer terug en dan is dat duidelijk genoeg. Vragen waarom ze zo weinig reageert heeft vaak gewoon geen zin want dan negeren je ze gewoon.

Ga gewoon een gesprek aan met de Dames en een gesprek loopt vanzelf. Heb zelf bijna 200 berichten (PM's) met een leuke meid binnen vier dagen. Nu eventjes rust want continue berichten sturen is ook niet goed. Je voelt gewoon aan wanneer je voor een date kan vragen.

Maar denk zeker niet dat je na 20 berichten een leuke meid voor koffie kan vragen. Mijn eigen ervaring is zelfs is dat ze je je facebook, telefoon nummer & mail hebben dat ze dan nog niet open zijn voor een Date en verzinnen dan ook de domste smoesjes. Op zo'n moment, hou de eer voor jezelf en zoek leuk een ander.
  † In Memoriam † zondag 3 februari 2013 @ 13:54:43 #58
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_122415989
Wat zijn doodzondes om op je profiel te hebben?
Ik dacht aan te standaard verhaaltje (spontane jongen bladiebla).
:')
pi_122416400
quote:
0s.gif Op zondag 3 februari 2013 13:53 schreef JaliD het volgende:

[..]
Maar denk zeker niet dat je na 20 berichten een leuke meid voor koffie kan vragen. Mijn eigen ervaring is zelfs is dat ze je je facebook, telefoon nummer & mail hebben dat ze dan nog niet open zijn voor een Date en verzinnen dan ook de domste smoesjes. Op zo'n moment, hou de eer voor jezelf en zoek leuk een ander.
Maar waarom kan dat niet na 20 berichten? Ik heb nu in 2 maanden tijd ongeveer 6 dates gehad en allemaal niet meer dan 2-3 uur gechat en daarna direct een drankje mee gedaan. Op het moment dat je 200 berichten gaat sturen en het blijkt uiteindelijk op de date zelf niet te klikken..

Ik ben daar misschien iets directer in, klikt het? Dan snel een drankje en weet je direct of het voor herhaling vatbaar is.
pi_122416513
Maar als jij 2-3 uur enthousiast chat, zit je al even niet meer in de fase waarbij de foto's nog blurry zijn.
  † In Memoriam † zondag 3 februari 2013 @ 14:10:24 #61
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_122416528
quote:
0s.gif Op zondag 3 februari 2013 14:06 schreef dudewhereismycar het volgende:

[..]

Maar waarom kan dat niet na 20 berichten? Ik heb nu in 2 maanden tijd ongeveer 6 dates gehad en allemaal niet meer dan 2-3 uur gechat en daarna direct een drankje mee gedaan. Op het moment dat je 200 berichten gaat sturen en het blijkt uiteindelijk op de date zelf niet te klikken..

Ik ben daar misschien iets directer in, klikt het? Dan snel een drankje en weet je direct of het voor herhaling vatbaar is.
En hoevaak is de uitnodiging afgewezen dan? Of zie je er gewoon heel goed uit.
:')
  zondag 3 februari 2013 @ 14:30:35 #62
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_122417364
Zo ik ben weer terug uit het mooie Gerlos na een weekje wintersport :D
Geen zin om alles terug te lezen, maar zijn er nog mooie dates geweest?Is er nog gezoend? Is er nog geneukt?
Ik wil alles weten :9
A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
pi_122417735
Er zijn 6 berichten uitgewisseld van de ene kant en 5 van de andere kant. En iemand wees een koffievoorstel af toen de foto's nog niet zichtbaar waren.

Verder date iemand met een Zouk-danser, maar das irl dus dat telt voor geen meter.
pi_122417884
quote:
0s.gif Op zondag 3 februari 2013 14:10 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:

[..]

En hoevaak is de uitnodiging afgewezen dan? Of zie je er gewoon heel goed uit.
Nog nooit afgewezen op de vraag om een drankje te doen en de helft van de tijd werd het voorgesteld door de vrouw. Ik stel die vraag alleen als er een klik is, is er geen klik dan verwijder/blokkeer ik haar direct op paiq.. Zit er met het doel om nieuwe mensen te leren kennen en dat gaat zo lastig als er geen klik is dus ben nogal snel van het blokkeren (en ik word uiteraard ook wel eens geblokt, vooral als er nog nooit gesproken is).

Je krijgt snel genoeg hints van vrouwen als het klikt en dan is het een kwestie van de leiding nemen en vragen om een keer een drankje te doen.
pi_122435489
God saaie speedateavond is saai. Een cyborg, een bejaarde en en oester *O*
pi_122435746
quote:
0s.gif Op zondag 3 februari 2013 20:48 schreef DancingPhoebe het volgende:
Bedoel je met oester een vrouw? B-)
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_122435856
Nee. God nu de 2e.
pi_122436030
Waarom word ik met iemand van 17 op paiq gematcht? :')
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
pi_122436062
Ben jij die bejaarde? :o
pi_122436160
quote:
0s.gif Op zondag 3 februari 2013 20:56 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ben jij die bejaarde? :o
Als je 21 bejaard noemt :P
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
pi_122436186
quote:
10s.gif Op zondag 3 februari 2013 20:57 schreef Miniem het volgende:

[..]

Als je 21 bejaard noemt :P
Nee.
pi_122436607
Volgens mij neemt PaiQ het me kwalijk dat ik lang niet ben geweest :@

Ik krijg nul speeddate verzoeken...

:( :( :( DAT ZAL DR LEREN :( :( :(
pi_122436862
quote:
0s.gif Op zondag 3 februari 2013 20:56 schreef Miniem het volgende:
Waarom word ik met iemand van 17 op paiq gematcht? :')
Ik werd laatst gematcht met iemand van 16. Die kon alleen met ja en nee antwoorden :') Dat was al snel over.
pi_122437004
quote:
0s.gif Op zondag 3 februari 2013 20:48 schreef DancingPhoebe het volgende:
Oeh, dit wil ik weten. Hoezo een cyborg? Tikt hij sneller dan jij kan lezen?
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
pi_122437049
quote:
6s.gif Op zondag 3 februari 2013 21:08 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Oeh, dit wil ik weten. Hoezo een cyborg? Tikt hij sneller dan jij kan lezen?
Nee de blurry pixels leken een cyborg te verbergen :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')