PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
SPOILER: OP materiaal voor de luie hondenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 2 februari 2013 19:45 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Thanks, speelt echt heerlijk, vooral aspas en jese!
Vond je het een dikke rode kaart dan?quote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:14 schreef Toefjes het volgende:
Ik ben geloof ik nog het meest mild over die rode kaart
Het was een domme tackle van achteren, dus tja, ik kan er wel mee leven. Die pingel de eerste helft was kwalijker.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:16 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
Vond je het een dikke rode kaart dan?
Klopt, maar Groningen verdedigd het hele seizoen al... Die zijn "hopelijk" nu onderhand wel wat gewend, Feyenoord blijkbaar nietquote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:18 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Het was een domme tackle van achteren, dus tja, ik kan er wel mee leven. Die pingel de eerste helft was kwalijker.
Jammer trouwens met al die hoekschoppen. Tegen Feyenoord had het al 11-1 gestaan
Maak eens een team met Kone en Bent in de spits. Dan pas zul je zien dat coins niet belangrijk zijn in deze editie van FUT.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:20 schreef Djeetje het volgende:
Iemand die een team weet dat goed speelt waar hij ervaring mee heeft ?
Wat is dit dan voor vage vraag...Moet iedereen nu al zijn teams gaan posten ofzo?quote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:20 schreef Djeetje het volgende:
Iemand die een team weet dat goed speelt waar hij ervaring mee heeft ?
Klopt, je kan heel goedkoop een beast team maken!quote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:21 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Maak eens een team met Kone en Bent in de spits. Dan pas zul je zien dat coins niet belangrijk zijn in deze editie van FUT.
Zet hem maar op de treinquote:
quote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:22 schreef TBakkert het volgende:
Match stats tegen Djeetje
[ afbeelding ]
Ja, dat is ook toch nog wel mijn doel hoor. Ronaldo en Messi in 1 team. Gewoon, omdat je toch een doel moet hebben in het spel. Vind het traden nog erg leukquote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:22 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
Klopt, je kan heel goedkoop een beast team maken!
Al blijft sparen voor Ronaldo toch ook altijd nog leuk!
Bent heb ik al gehad vond ik 3x niks vergeleken met zijn afmaking statquote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:21 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Maak eens een team met Kone en Bent in de spits. Dan pas zul je zien dat coins niet belangrijk zijn in deze editie van FUT.
Met welk team speelde Djeetje? En jij?quote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:22 schreef TBakkert het volgende:
[ afbeelding ]
afmakingquote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:23 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Bent heb ik al gehad vond ik 3x niks vergeleken met zijn afmaking stat
Is ie zo slecht jaquote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:22 schreef TBakkert het volgende:
[ afbeelding ]
Falcao had ik in de 2e helft gewisseld voor Oparaquote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:22 schreef TBakkert het volgende:
[ afbeelding ]
Same here, Ronaldo, Messi, Falcao en Benzemaquote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:22 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, dat is ook toch nog wel mijn doel hoor. Ronaldo en Messi in 1 team. Gewoon, omdat je toch een doel moet hebben in het spel. Vind het traden nog erg leuk
Jij bent volgens mij zo enorm slecht in fifaquote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:23 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Falcao had ik in de 2e helft gewisseld voor Opara
nee zo slecht niet maar elke bal die ik weg tikte kwam weer bij hem elke aanval stopte nog voor de 16quote:
Moet je ook niet alles weg schieten!quote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:24 schreef Djeetje het volgende:
[..]
nee zo slecht niet maar elke bal die ik weg tikte kwam weer bij hem elke aanval stopte nog voor de 16
nee de laatste tijd ging het gewoon drama.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:24 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Jij bent volgens mij zo enorm slecht in fifa![]()
![]()
Gelukkig schrijf je winDs niet zoquote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:26 schreef Djeetje het volgende:
ik begon gister met 168 wins en 64 verlies heb nu 170 winds 82 verlies
Waarom speel je zo belachelijk veel dan? Als het niet loopt moet je gewoon even kappen..quote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:26 schreef Djeetje het volgende:
ik begon gister met 168 wins en 64 verlies heb nu 170 winds 82 verlies
ja weet ik ook nietquote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:27 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Waarom speel je zo belachelijk veel dan? Als het niet loopt moet je gewoon even kappen..
Moet jij als die-hard ManU fan geen ManU kijken? Of speel je liever Fifaquote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:28 schreef TBakkert het volgende:
wil iemand anders misschien nog een potje?
live-stream aanquote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:29 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Moet jij als die-hard ManU fan geen ManU kijken? Of speel je liever Fifa
Erger ik me nu al 3 jaar aan..bij Sport 1 krijgen ze echt dagelijks tig mails binnen met klachten erover, maar ze blijven hem maar aanhouden als co commentator en analist..hopeloos.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:29 schreef BDIL het volgende:
Wim kieft als co-commentatorHij ademt alsof hij klaarkomt
Commentaar op Engels zettenquote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:29 schreef BDIL het volgende:
Wim kieft als co-commentatorHij ademt alsof hij klaarkomt
Je zou maar terug naar Groningen moetenquote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:34 schreef Toefjes het volgende:
Bij dit soort wedstrijden ben ik echt blij dat ik geen seizoenkaart meer heb. Mag je na zo'n zaadpartij weer helemaal terug naar het Rotterdamse
Ik zou 7 - 1 - 2 proberen met eto'o op 6chemquote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:34 schreef Djeetje het volgende:
zal dit goed spelen ? http://www.futhead.com/fifa/squads/5128314/#squad-player
optyfen jijquote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:35 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
Je zou maar terug naar Groningen moeten
quote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:35 schreef Vijf_voor het volgende:
[..]
Ik zou 7 - 1 - 2 proberen met eto'o op 6chem [ afbeelding ]
Daarom 15 minuten van het stadion wonenquote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:34 schreef Toefjes het volgende:
Bij dit soort wedstrijden ben ik echt blij dat ik geen seizoenkaart meer heb. Mag je na zo'n zaadpartij weer helemaal terug naar het Rotterdamse
met de auto woon ik er zo'n 20 minuten vandaanquote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:37 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Daarom 15 minuten van het stadion wonen
Ja, daar ben ik wel jaloers op. Had altijd maar 2 thuiswedstrijden per jaar: Excelsior en Dordrecht. Toen we promoveerden werd dat Feyenoord en Spartaquote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:37 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Daarom 15 minuten van het stadion wonen
quote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:30 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Erger ik me nu al 3 jaar aan..bij Sport 1 krijgen ze echt dagelijks tig mails binnen met klachten erover, maar ze blijven hem maar aanhouden als co commentator en analist..hopeloos.
Elke keer hoop ik dat hij zijn microfoon effe naar boven schuift als hij niks zegt zodat het niet storend is maar kennelijk laat Sport1 nooit zijn wedstrijden terugluisteren om het hemzelf kenbaar te makenquote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:31 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Commentaar op Engels zettenZo irritant die Kieft
quote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:37 schreef Thorb het volgende:
Lol die Davis Cup wedstrijd
21 22 in de vijfde set van de dubbel nu
ik moet eerst een goed team hahaquote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:39 schreef TBakkert het volgende:
maar niemand die op de PS3 een potje wil dus?
okeequote:
Jaquote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:39 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Spelen ze in de Davis cup 5 sets in de dubbel ja?
Hij is ook echt chronisch verkouden en is vaak ook gewoon echt aan het rochelenquote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:38 schreef BDIL het volgende:
[..]
[..]
Elke keer hoop ik dat hij zijn microfoon effe naar boven schuift als hij niks zegt zodat het niet storend is maar kennelijk laat Sport1 nooit zijn wedstrijden terugluisteren om het hemzelf kenbaar te maken
Je kunt zoals Toefjes zei ook eens gewoon een budget team maken, dan verwacht je minder en zal je verbaasd zijn over het vaak positieve resultaatquote:
afgelope ndagen redelijk wat gespeeld maar je was toen niet op skype/psnquote:
Ah fack! Hm, was afgelopen twee dagen in Groningen bij mijn vriendin. Rest i dunno.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:42 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
afgelope ndagen redelijk wat gespeeld maar je was toen niet op skype/psnNu is Omni week op vakantie
Best verbazingwekkend moet ik zeggenquote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:39 schreef Tim86 het volgende:
Bij EL vonden ze het geen van allen rood voor AZ
aangezien je nu misschien niet gaat clubben, wil je vast wel een potje tegen mij?quote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:43 schreef leoon. het volgende:
[..]
Ah fack! Hm, was afgelopen twee dagen in Groningen bij mijn vriendin. Rest i dunno.
Ben invalwedstrijd doen, maar over 5-10 min doen we potje ok? We hebben elkaar al op PSN of niet?quote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:44 schreef TBakkert het volgende:
l
[..]
aangezien je nu misschien niet gaat clubben, wil je vast wel een potje tegen mij?
Ik vond het ook absoluut geen rood. Dertien in een dozijn tackle eigenlijk en ook niet vol van achteren ofzo..gewoon standaard gele kaart. Heinrich Himmler kreeg per kaart betaald vandaag alleenquote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:43 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
Best verbazingwekkend moet ik zeggen
nee, volgens mij niet, stuur je PSN maar, dan voeg ik je alvast toequote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:44 schreef leoon. het volgende:
[..]
Ben invalwedstrijd doen, maar over 5-10 min doen we potje ok? We hebben elkaar al op PSN of niet?
Nani weg, Young erinquote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:45 schreef Djeetje het volgende:
http://www.futhead.com/fifa/squads/5129068/#squad-player
quote:
Veel kaarten ja, in de trend van de wedstrijd was het ook geen rood, ben ik met je eens.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:45 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik vond het ook absoluut geen rood. Dertien in een dozijn tackle eigenlijk en ook niet vol van achteren ofzo..gewoon standaard gele kaart. Heinrich Himmler kreeg per kaart betaald vandaag alleen
Als EA weer nieuwe transfers toevoegtquote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:44 schreef Vinno het volgende:
Hoe werkt dat met die transfers dan?
Wanneer is Cuenca beschikbaar voor Ajax in FUT?
dan gaan je verwachtingen omhoog, dat werkt juist averechtsquote:
vond ik wel meevallen, zelf veel gebruiktquote:
Ja dat dacht ik, maar ik zie dan op twitter dat Beckham nu bij PSG is enzo, maar waarom Cuenca nog niet bij Ajax dan?quote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:47 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Als EA weer nieuwe transfers toevoegt
bij mij was hij wel snel moequote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:47 schreef TBakkert het volgende:
[..]
vond ik wel meevallen, zelf veel gebruikt
Ik vond Bale echt kut qua passing...quote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:47 schreef TBakkert het volgende:
[..]
vond ik wel meevallen, zelf veel gebruikt
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤quote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:48 schreef Vinno het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik, maar ik zie dan op twitter dat Beckham nu bij PSG is enzo, maar waarom Cuenca nog niet bij Ajax dan?
Zit daar een logica achter?
Hij is linksbenig hé.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:48 schreef Vinno het volgende:
[..]
Ik vond Bale echt kut qua passing...
Ze hebben vrijdag een best wel veel transfers gedaan maar toen hebben ze de meeste transfers van de laatste dag niet gedaan. Die komen dus later nogquote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:48 schreef Vinno het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik, maar ik zie dan op twitter dat Beckham nu bij PSG is enzo, maar waarom Cuenca nog niet bij Ajax dan?
Zit daar een logica achter?
Duidelijkquote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:48 schreef leoon. het volgende:
[..]
Ben invalwedstrijd doen, maar over 5-10 min doen we potje ok? We hebben elkaar al op PSN of
[..]
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
Okay thnx!quote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:48 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ze hebben vrijdag een best wel veel transfers gedaan maar toen hebben ze de meeste transfers van de laatste dag niet gedaan. Die komen dus later nog
Laat Toivonen mooi weg blijven danquote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:57 schreef DutchSL het volgende:
Wijnaldum wordt zowaar efficiënt nu Toivonen bijna terug is
Nee nu overdrijf jequote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:58 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
Laat Toivonen mooi weg blijven dan
Wil je hem in de spits zetten dan?quote:
Wijnaldum wel laten starten maar Ola laten invallen na 70 min. Als Wijnaldum dan keer slecht speelt eerder en dan even kijken wie beter in vorm is. Maar Wijnaldum er meteen naast zetten zou ik ook niet fair vindenquote:Op zaterdag 2 februari 2013 21:02 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
Wil je hem in de spits zetten dan?![]()
Wijnaldum mooi laten staan zo! Minder dan Matavz zal het niet worden
Als die door de benen was gegaan was het een meestergoalquote:Op zaterdag 2 februari 2013 21:05 schreef poker4lifee het volgende:
http://www.ea.com/soccer/videos/ugc/150448335
bijna =[
Haha yup daarom de bijnaquote:Op zaterdag 2 februari 2013 21:06 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Als die door de benen was gegaan was het een meestergoal
Only noobs quitquote:Op zaterdag 2 februari 2013 21:05 schreef poker4lifee het volgende:
http://www.ea.com/soccer/videos/ugc/150448335
bijna =[
Zlatan, maar je kan alleen PSG of Franse/NCU BPL spitsen toch..dan maar Ba als je geen mega budget hebtquote:Op zaterdag 2 februari 2013 21:08 schreef BDIL het volgende:
[ afbeelding ]
Wie voorin ? Remy valt tegen... Ibra te duur
Probeer Cisse (van QPR)quote:Op zaterdag 2 februari 2013 21:08 schreef BDIL het volgende:
[ afbeelding ]
Gewoon Messi joh!quote:Op zaterdag 2 februari 2013 21:08 schreef BDIL het volgende:
[ afbeelding ]
Tevez/Aguero kan ookquote:Op zaterdag 2 februari 2013 21:08 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Zlatan, maar je kan alleen PSG of Franse/NCU BPL spitsen toch..dan maar Ba als je geen mega budget hebt
Volgens mij mag je elkaar aanraken in het voetbal hoorquote:Op zaterdag 2 februari 2013 21:12 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Hahha werd toch aangeraakt. Dus gewoon niks hoeven geven, maar ook geen vrije trap.
Nope was een licht duwtje. En ja je mag elkaar aanraken goed gezien topperquote:Op zaterdag 2 februari 2013 21:13 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Volgens mij mag je elkaar aanraken in het voetbal hoor
was gewoon een schwalbe
Dus niks aan de hand, er staat nergens dat fysiek contact verboden is!quote:Op zaterdag 2 februari 2013 21:14 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Nope was een licht duwtje. En ja je mag elkaar aanraken goed gezien topper
Edit: okquote:Op zaterdag 2 februari 2013 21:15 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
Dus niks aan de hand, er staat nergens dat fysiek contact verboden is!
was schwalbe jonge !quote:Op zaterdag 2 februari 2013 21:16 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Nee maar je hoeft geen geel te geven voor schwalbe ik zeg niet dat het een vrije trap had hoeven zijn. Is toch iets anders
Eerste actie was toch een poging tot een Ronaldo chopje, daarna de overtredingquote:Op zaterdag 2 februari 2013 21:22 schreef DarkSonic2 het volgende:
Serero zijn eerste actie was meteen een overtredingIk ben benieuwd naar de verlenging.
quote:Op zaterdag 2 februari 2013 18:42 schreef TBakkert het volgende:
[..]
hoog rated bronze, geen shiny, redelijke pace, maar goede competitie. ik schat hem op 1300 coinsmax.
Ja, meteen balverliesquote:Op zaterdag 2 februari 2013 21:27 schreef Thorb het volgende:
[..]
Eerste actie was toch een poging tot een Ronaldo chopje, daarna de overtreding
Momentum spitsje..dan scoort hij een paar weken op rij en dan is het net alsof hij blij is met zijn vervulde quota en stopt hij weer met scorenquote:Op zaterdag 2 februari 2013 21:29 schreef DutchSL het volgende:
We hebben het vaak over Wijnaldum als notaire kansenmisser, maar Lens is misschien wel erger
Haha:quote:Op zaterdag 2 februari 2013 21:28 schreef DutchSL het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Had er misschien wel meer uit kunnen halen..
Ik had gisteren een Boateng voor 1.5k verkocht, daarna had ik 1 voor 200c in 4-3-3 en die verkocht voor 3kquote:
wat een winstquote:Op zaterdag 2 februari 2013 21:34 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik had gisteren een Boateng voor 1.5k verkocht, daarna had ik 1 voor 200c in 4-3-3 en die verkocht voor 3kDie 1e zette ik erop voor 1 uur en die 2e voor 3 uur.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |