PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
SPOILER: OP materiaal voor de luie hondenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hallo dus dit noemen ze nou twitter
Ja, dat lijkt wel.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 17:35 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Zijn vorige eigenaar had er meer moeite mee?
Naja je doet het er wel goed mee, had ik me daar toch in vergistquote:
Ja ik zat echt te kijken van wtf gaan ze nou doenquote:Op zaterdag 2 februari 2013 17:38 schreef Der_Rudi het volgende:
Klopt, dat zag ik ook meteen maar dat moet de scheids ook nog weten
Bazenactie, hebben ze zeker bij jou geflikt he arrogant kakkertjequote:
Bier jattenquote:
Een kakker met nikes aanquote:Op zaterdag 2 februari 2013 17:45 schreef DuTank het volgende:
[..]
Bazenactie, hebben ze zeker bij jou geflikt he arrogant kakkertje
kan nietquote:
En een pet op..klinkt echt als een kakkerquote:
Volgende week vrijdag misschien wat packs openen en streamen danquote:Op zaterdag 2 februari 2013 17:45 schreef Timmy_Turner het volgende:
Komen een paar IF Silvers aan denk ik...
[ afbeelding ]
met kommunterrie?quote:Op zaterdag 2 februari 2013 17:46 schreef Thorb het volgende:
[..]
Volgende week vrijdag misschien wat packs openen en streamen dan
Nog niet eens gelezen. Goed gezienquote:Op zaterdag 2 februari 2013 17:46 schreef Tim86 het volgende:
[..]
En een pet op..klinkt echt als een kakker
kan wel, zo'n polo petje ofzo en er zijn ook degelijke nikes. En dan overhemd in de broek en achterover geslagen lang plakkerig homoseksueel vetkapselquote:Op zaterdag 2 februari 2013 17:46 schreef Tim86 het volgende:
[..]
En een pet op..klinkt echt als een kakker
ik doe dan ook aan hackeyquote:
quote:Op zaterdag 2 februari 2013 17:49 schreef Kamikazie het volgende:
Ik denk dat het GJE zijn oudere broer was.
Precies ik. Perfecte omschrijving. Het is dat ik nooit in Groningen uit ga, want anders was ik 't!quote:Op zaterdag 2 februari 2013 17:48 schreef DuTank het volgende:
[..]
kan wel, zo'n polo petje ofzo en er zijn ook degelijke nikes. En dan overhemd in de broek en achterover geslagen lang plakkerig homoseksueel vetkapsel
Die krijgt zeker een UPquote:
Kut vanochtend 2 verkochtquote:Op zaterdag 2 februari 2013 17:53 schreef Tim86 het volgende:
MOTM Wakaso, 2-0 winst Ghana, 2x hij (1 pingel)
Heb er ff 1 gekocht voor 1,4kquote:Op zaterdag 2 februari 2013 18:03 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik zag er net anders nog 1 van jou op de markt
quote:Op zaterdag 2 februari 2013 18:03 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik zag er net anders nog 1 van jou op de markt
Ja, Jazz Jackrabbit.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 18:05 schreef Lindgren. het volgende:
[..]Doe jij ooit weleens iets anders dan FUT'en?
Vorig jaar een ongelooflijke baas ondanks zijn lengtequote:Op zaterdag 2 februari 2013 17:54 schreef Tim86 het volgende:
http://www.futhead.com/fifa/players/6713/
Leuke MOTM gaat dat worden
oh hij is maar 1.65m
Ja, maar ik zag dat Wakaso had gescoord dus toen zocht ik hem op. Een minuut later scoorde hij zijn 2e goal.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 18:05 schreef Lindgren. het volgende:
[..]Doe jij ooit weleens iets anders dan FUT'en?
mooizo Depor moet winnen.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 18:15 schreef DutchSL het volgende:
Getafe - Depor net begonnen en gelijk krijgt de keeper van Getafe rood + pingel Depor: 0-1.
oud nieuwsquote:
ik wist wel dat hij naar Man Utd ging hoor, maar de prijs nog niet.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 18:21 schreef TBakkert het volgende:
[..]
oud nieuws
En hij maakt het seizoen on loan af bij Crystal
oh.. niks gezegd danquote:Op zaterdag 2 februari 2013 18:22 schreef Djeetje het volgende:
[..]
ik wist wel dat hij naar Man Utd ging hoor, maar de prijs nog niet.
dan ook in 3-5-2, want high DEF WR toch?quote:
Als je 7 atb wilt spelen wel ja.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 18:24 schreef TBakkert het volgende:
[..]
dan ook in 3-5-2, want high DEF WR toch?
Att work: Mediumquote:Op zaterdag 2 februari 2013 18:24 schreef TBakkert het volgende:
[..]
dan ook in 3-5-2, want high DEF WR toch?
oh ja, dat valt dan inderdaad best tegenquote:Op zaterdag 2 februari 2013 18:26 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Als je 7 atb wilt spelen wel ja.
Op LM is zijn pace plots een stuk minder bijzonder en zijn 2* wf/skills vallen dan tegen, plus hij is rechtspoot.
Plus je kunt met hem weerstand bieden aan spelers als Robben, Hulk etc. Die moeten toch passeren langs zijn sterke rechterbeen. Het lijkt wel een goede IF, al is het niet ideaal.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 18:27 schreef TBakkert het volgende:
Maar dan kun je toch wel op LM goed naar binnen trekken en schieten, want hij heeft wel veel kracht...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En dat was het wel qua spelers. Dat valt dus heel erg tegen. Tel daarbij op dat heel veel spelers die ik er voor 200 opzet niet verkopen![]()
Ja, bij mij langer maar toen ik mijn cache leegde geen last meer van gehad.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 18:29 schreef DutchSL het volgende:
Elke keer als ik uitlog in de webapp om naar een ander account te switchen doet hij plots een minuut niet meer.. anderen ook last van?
kruisje klikken of een andere op X-doos.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 18:38 schreef rolls-reus het volgende:
Hoe kan je, als je een goal hebt gemaakt, de herhaling en replay overslaan?
De herhaling en de replay?quote:Op zaterdag 2 februari 2013 18:38 schreef rolls-reus het volgende:
Hoe kan je, als je een goal hebt gemaakt, de herhaling en replay overslaan?
precies hetzelfde jaquote:Op zaterdag 2 februari 2013 18:29 schreef DutchSL het volgende:
Elke keer als ik uitlog in de webapp om naar een ander account te switchen doet hij plots een minuut niet meer.. anderen ook last van?
Celebration.. Excuses!quote:Op zaterdag 2 februari 2013 18:40 schreef Toefjes het volgende:
[..]
De herhaling en de replay?
Gewoon met het kruisje.
Celebration overslaan L1+R1
In elk geval 19 coins.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 18:40 schreef DutchSL het volgende:
Hij doet het weer..
Een transfer in mijn pack:
[ afbeelding ]
Is die nog wat waard?
hoog rated bronze, geen shiny, redelijke pace, maar goede competitie. ik schat hem op 1300 coinsquote:Op zaterdag 2 februari 2013 18:40 schreef DutchSL het volgende:
Hij doet het weer..
[ afbeelding ]
Is die nog wat waard?
Ik had hem vanmiddag voor 900 verkocht maar ik had hem in een minder goeie formatie.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 18:40 schreef DutchSL het volgende:
Hij doet het weer..
[ afbeelding ]
Is die nog wat waard?
Op xbox is ie 2k waardquote:Op zaterdag 2 februari 2013 18:41 schreef SV-Spakenburg het volgende:
[ afbeelding ] Op zaterdag 2 februari 2013 18:40 schreef DutchSL het volgende:
Hij doet het weer..
[ afbeelding ]
Is die nog wat waard?
Ohja, bijna vergeten, dank jequote:Op zaterdag 2 februari 2013 18:44 schreef Jonnsie het volgende:
Zometeen AZ - Groningen
Succes Toefjes
COME ON AZ!quote:Op zaterdag 2 februari 2013 18:44 schreef Jonnsie het volgende:
Zometeen AZ - Groningen
Succes Toefjes
beter wint United en verliest City morgen.quote:
succes zo, maar ik gok echt op AZquote:
Daar ben ik ook bang voor jaquote:Op zaterdag 2 februari 2013 18:46 schreef TBakkert het volgende:
[..]
succes zo, maar ik gok echt op AZ
en als Feyenoord verliest kunnen wij wel losgaanquote:Op zaterdag 2 februari 2013 18:46 schreef Toefjes het volgende:
[..]
En als AZ verliest kan VdM hier geen nare berichtjes neerzetten
quote:Op zaterdag 2 februari 2013 18:48 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
en als Feyenoord verliest kunnen wij wel losgaan
quote:Op zaterdag 2 februari 2013 18:47 schreef Timmy_Turner het volgende:
[ afbeelding ]
Hier staat ie als CM hoor
Tegen Willem II toch? Met de huidige vorm geef ik Willem nog een kans ook op een puntjequote:Op zaterdag 2 februari 2013 18:48 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
en als Feyenoord verliest kunnen wij wel losgaan
In beide gevallen perfectquote:Op zaterdag 2 februari 2013 18:49 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
hier staat ie CDM
Dat zou het voor mij wel weer makkelijker maken! Geen CM naar CDM nodig!quote:Op zaterdag 2 februari 2013 18:49 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
hier staat ie CDM
In beide gevallen perfectquote:Op zaterdag 2 februari 2013 18:49 schreef Timmy_Turner het volgende:
quote][ afbeelding ] Op zaterdag 2 februari 2013 18:49 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
hier staat ie CDM
Dit was inderdaad de officiële opstelling.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 18:49 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
hier staat ie CDM
Dat zou echt bazig zijnquote:Op zaterdag 2 februari 2013 18:51 schreef Thorb het volgende:
[..]
Dit was inderdaad de officiële opstelling.
Hopla Sissoko op het middenveld naast Fellaini!quote:Op zaterdag 2 februari 2013 18:51 schreef Thorb het volgende:
[..]
Dit was inderdaad de officiële opstelling.
Dan wordt Touré waarschijnlijk ook nog goedkoper toch?quote:Op zaterdag 2 februari 2013 18:52 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
Hopla Sissoko op het middenveld naast Fellaini!
Wat?quote:Op zaterdag 2 februari 2013 18:53 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Dan wordt Touré waarschijnlijk ook nog goedkoper toch?
Heerlijk voor de 7atb users ja.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 18:52 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
Hopla Sissoko op het middenveld naast Fellaini!
Een goedkoper substituut voor Touré betekent dat de vraag naar hem en dus zijn prijs daalt?quote:
neequote:Op zaterdag 2 februari 2013 18:55 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Een goedkoper substituut voor Touré betekent dat de vraag naar hem en dus zijn prijs daalt?
Wat maak je je nou druk, je speelt zelf toch niet meer?quote:Op zaterdag 2 februari 2013 18:55 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Heerlijk voor de 7atb users ja.
En iedereen maar 5atb users uitschelden
Mag ie wel in een 4231 als CDM?quote:Op zaterdag 2 februari 2013 18:55 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Heerlijk voor de 7atb users ja.
En iedereen maar 5atb users uitschelden
Denk je dat Sissoko goedkoop wordt ja? Interessantquote:Op zaterdag 2 februari 2013 18:55 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Een goedkoper substituut voor Touré betekent dat de vraag naar hem en dus zijn prijs daalt?
Ik denk niet dat ie boven de 50k zit uiteindelijk hoorquote:Op zaterdag 2 februari 2013 18:56 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Denk je dat Sissoko goedkoop wordt ja? Interessant
Waarschijnlijk niet nee!quote:Op zaterdag 2 februari 2013 18:56 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Mag ie wel in een 4231 als CDM?
Kwam laatst hier al voorbij dat hij maandag zou spelen volgens mijquote:Op zaterdag 2 februari 2013 18:57 schreef Maver24 het volgende:
Zo, even 2 kaarten besteld voor het ABN AMRO tennis toernooi in Ahoy voor een dinsdag avond, heb er zin in, hopelijk speelt Federer die avond
Federer speelt maandags, lijkt me niet dusquote:Op zaterdag 2 februari 2013 18:57 schreef Maver24 het volgende:
Zo, even 2 kaarten besteld voor het ABN AMRO tennis toernooi in Ahoy voor een dinsdag avond, heb er zin in, hopelijk speelt Federer die avond
Jupquote:Op zaterdag 2 februari 2013 18:57 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
Waarschijnlijk niet nee!![]()
Heb jij btw ook een mail van EA gehad over die coins?
Kijk zijn NIF nu eensquote:Op zaterdag 2 februari 2013 18:57 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ie boven de 50k zit uiteindelijk hoor
3000? Ja zal wel veel vraag zijn, maar denk ook dat er heel veel aanbod zal zijn. Een 77/78 rated if zal niet rare zijn.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 18:59 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Kijk zijn NIF nu eensDenk dat er wel veel vraag is
Waar heb je die informatie vandaan. Speelschema is nog helemaal niet bekendquote:Op zaterdag 2 februari 2013 18:57 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Kwam laatst hier al voorbij dat hij maandag zou spelen volgens mij
352 is echt totaal niet hetzelfde als 5atb hoor. 5 atb is veel verdedigenderquote:Op zaterdag 2 februari 2013 19:00 schreef DutchSL het volgende:
Ik maak me niet druk, ik lach er om hoe druk "iedereen" hier zich maakt over wat 10 jarigen op een ander forum die 5atb spelen.
Om dan vervolgens in een hoesanna stemming te komen als er een ultra defensieve 80+ pace CDM wordt uitgebracht die ze in hun ultra defensieve 3-5-2 kunnen stoppen.
Hij mag in alles hoor. Voor mijn part sub je hem in als CBquote:Op zaterdag 2 februari 2013 18:56 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Mag ie wel in een 4231 als CDM?
3-5-2 Ultra-defensive is verdedigender dan 5-2-1-2 Ultra-attackingquote:Op zaterdag 2 februari 2013 19:01 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
352 is echt totaal niet hetzelfde als 5atb hoor. 5 atb is veel verdedigender
ja maar die twee kan je ook niet vergelijken hequote:Op zaterdag 2 februari 2013 19:02 schreef TBakkert het volgende:
[..]
3-5-2 Ultra-defensive is verdedigender dan 5-2-1-2 Ultra-attacking
Ik wel omdat ik wat spelers kwijt was, waar onder IF Bony.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 19:00 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
Ik ook, maar kan me niet herinneren dat ik contact heb gezocht ivm een hack xD
5-2-1-2 met backs met high attacking work rate is absoluut minder verdedigend dan 3-5-2 met twee CDM's met high defensive en low of med attacking work rates.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 19:01 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
352 is echt totaal niet hetzelfde als 5atb hoor. 5 atb is veel verdedigender
nou dat is totaal niet mijn ervaring. En ik heb beide gebruikt.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 19:03 schreef DutchSL het volgende:
[..]
5-2-1-2 met backs met high attacking work rate is absoluut minder verdedigend dan 3-5-2 met twee CDM's met high defensive en low of med attacking work rates.
Alleen speel ik niet ultra def, maar juist ultra off!quote:Op zaterdag 2 februari 2013 19:00 schreef DutchSL het volgende:
Ik maak me niet druk, ik lach er om hoe druk "iedereen" hier zich maakt over wat 10 jarigen op een ander forum die 5atb spelen.
Om dan vervolgens in een hoesanna stemming te komen als er een ultra defensieve 80+ pace CDM wordt uitgebracht die ze in hun ultra defensieve 3-5-2 kunnen stoppen.
Ik zet hem alleen Ult aanvallend als de tegenstander achterin rond gaat tikken, want dan heb ik de bal snellerquote:Op zaterdag 2 februari 2013 19:05 schreef Vijf_voor het volgende:
Ik verander die instelling echt nooit
lijkt me van wel;quote:Op zaterdag 2 februari 2013 19:02 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ja maar die twee kan je ook niet vergelijken he
Ligt aan de teams waar ik tegen kom. Zit er een hoop pace in, dan doe ik lekker op def zetten en counter. Laat hem maar komen dan met snelle mannetjes, je countert ze zo weg.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 19:04 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
Alleen speel ik niet ultra def, maar juist ultra off!
Dat zeg je ook altijdquote:Op zaterdag 2 februari 2013 19:06 schreef Fuszy het volgende:
Fifa is toch kut. Ga me er niet meer druk om maken. Toernooi afmaken en daarna fifa verkopen denk ik
je kan ultra verdedigend en ultra aanvallend niet vergelijken.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 19:06 schreef TBakkert het volgende:
[..]
lijkt me van wel;
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die heb ik ook proberen te verkopenquote:Op zaterdag 2 februari 2013 19:07 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dat zeg je ook altijdKan me herinneren dat je dat bij Fut 12 ook al zei
quote:Op zaterdag 2 februari 2013 19:06 schreef Fuszy het volgende:
Fifa is toch kut. Ga me er niet meer druk om maken. Toernooi afmaken en daarna fifa verkopen denk ik
-denk ik, ik trek me officieel terug dus ;pquote:Op zaterdag 2 februari 2013 18:50 schreef poker4lifee het volgende:
hmm ik moet me denk ik uit het toernooi terug trekken aangezien ik de coins nodig heb en geen zin heb om coins te gaan kopen. Dat nog te regelen fuszy?
ze zijn precies hetzelfde, alleen bij 3-5-2 zijn het CDM's en geen CM's(zoals bij 5-2-1-2). En bij 3-5-2 zijn je LWB's LM's gewordenquote:Op zaterdag 2 februari 2013 19:07 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
je kan ultra verdedigend en ultra aanvallend niet vergelijken.
Oh dat had ik niet eens gezienquote:
Drolflap reageert al dagen niet op DM.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 18:27 schreef Fuszy het volgende:
[ afbeelding ]
In groep 1 gaat El blanch sowieso door. Fuszy en X1n2ition spelen nog om de tweede plek
In groep 2 gaan Reemi en prots door. Dtm en Donaldo kunnen nog spelen om de statistieken![]()
In groep 3 is het spannend
In groep 4 is het ook nog spannend
Ik pas ze niet aan op de tegenstander, probeer door veel en snel te passen de vrije man voor een schot te vinden! Podolskiquote:Op zaterdag 2 februari 2013 19:06 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ligt aan de teams waar ik tegen kom. Zit er een hoop pace in, dan doe ik lekker op def zetten en counter. Laat hem maar komen dan met snelle mannetjes, je countert ze zo weg.
nee ze zijn niet hetzelfde, bij 352 komen je wingers veel meer op dan je LWB's, CDM's gaan ook altijd naar voren op balancedquote:Op zaterdag 2 februari 2013 19:08 schreef TBakkert het volgende:
[..]
ze zijn precies hetzelfde, alleen bij 3-5-2 zijn het CDM's en geen CM's(zoals bij 5-2-1-2). En bij 3-5-2 zijn je LWB's LM's geworden
Alle resultaten van Poker schrappen lijkt me...quote:Op zaterdag 2 februari 2013 19:08 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Oh dat had ik niet eens gezien. Uhm, zou inderdaad wel mogelijk zijn alleen dan moet ik even kijken hoe ik dat op ga lossen. Wel jammer man!
JA zat ik ook over na te denken. En die 15k terugbetalen?quote:Op zaterdag 2 februari 2013 19:11 schreef Thorb het volgende:
[..]
Alle resultaten van Poker schrappen lijkt me...
quote:
NEE!quote:
Jammer. Ik moest nog 2x tegen jou.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 19:15 schreef poker4lifee het volgende:
neejoh 15k niet terug Fus thxHad ik maar niet moeten lenen en een goedkoper team maken, eigen schuld gewoon
Hij wantrouwt je!quote:Op zaterdag 2 februari 2013 19:15 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
natuurlijk man, wat zijn dit voor idiote vragen
nou ik dacht dit is een forum en ik mag vragen stellen..quote:Op zaterdag 2 februari 2013 19:15 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Geeft Djeetje nou ook even zijn aandacht.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 19:15 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 2 februari 2013 19:19 schreef Toefjes het volgende:
Zwaar verdiend van Groningen trouwens. Had al eerder 0-1 moeten zijn.
quote:Op zaterdag 2 februari 2013 19:18 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Geeft Djeetje nou ook even zijn aandacht.
Hij is gewoon trots op de 3 miljoen coins die hij bezit. Ja, 3 miljoen.
Dat zou ik niet doen. Dan krijg je in de toekomst (misschien) mensen die stoppen als ze weinig punten hebben...quote:Op zaterdag 2 februari 2013 19:12 schreef Fuszy het volgende:
[..]
JA zat ik ook over na te denken. En die 15k terugbetalen?
Vind Groningen niet bijster sterk spelen hoor! Altidore had die bal er trouwens ook best in mogen schieten in het begin!quote:Op zaterdag 2 februari 2013 19:19 schreef Toefjes het volgende:
Zwaar verdiend van Groningen trouwens. Had al eerder 0-1 moeten zijn.
Valt me al langer op dat jij vaak de gekste vragen stelt over de duurste spelers. (verkapte kijk mij...)quote:
quote:Op zaterdag 2 februari 2013 19:19 schreef Lindgren. het volgende:
Heeft iemand dat Excelletje? Ik ben wel benieuwd wat dit voor gevolgen heeft. Ik stond wel redelijk in de poule als ik van p4l gewonnen had. Ik heb van beide tegenstanders 1x gewonnen en 1x verloren en zij ook tegen elkaar.
Moeten wij nu gewoon een extra wedstrijd tegen elkaar of is het nu ineens af?
deed me een beetje denken aan ene John Dahl Tomassonquote:Op zaterdag 2 februari 2013 19:20 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
Vind Groningen niet bijster sterk spelen hoor! Altidore had die bal er trouwens ook best in mogen schieten in het begin!
ik wil je team wel zienquote:
Ik dacht dat die al tegen elkaar hadden gespeeld. Nou ja, oké. Ik ga ervanuit dat meneer boos zijn sportieve plicht uitvoert.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 19:21 schreef Fuszy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Als Wieisboos wint van Syntax dan ben jij door -> onderling resultaat
Nog even en ik haal hem in!quote:Op zaterdag 2 februari 2013 19:18 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Geeft Djeetje nou ook even zijn aandacht.
Hij is gewoon trots op de 3 miljoen coins die hij bezit. Ja, 3 miljoen.
oh en als wieisboos verliest dan mogen wieisboos en jij een beslissende wedstrijd spelenquote:Op zaterdag 2 februari 2013 19:22 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik dacht dat die al tegen elkaar hadden gespeeld. Nou ja, oké. Ik ga ervanuit dat meneer boos zijn sportieve plicht uitvoert.![]()
Dat wordt een salonremisequote:Op zaterdag 2 februari 2013 19:21 schreef Fuszy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 2 februari 2013 19:23 schreef Fuszy het volgende:
[..]
oh en als wieisboos verliest dan mogen wieisboos en jij een beslissende wedstrijd spelen
alleen handel jij de hele tijd door en geniet ik nog van me coinsquote:Op zaterdag 2 februari 2013 19:22 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Nog even en ik haal hem in!
Overigens zie ik nu pas Haidara op die transferlijst van 2 dagen geleden staan, wat is hij duur
Sorry!quote:Op zaterdag 2 februari 2013 19:22 schreef Ajacied7 het volgende:
Wieisboos kan een flinke wedstrijdpremie tegemoet zien!
[..]
Nu beloon je hem....
Ik heb in ieder geval geen speler van een miljoen in mijn club nuquote:Op zaterdag 2 februari 2013 19:24 schreef Djeetje het volgende:
g
[..]
alleen handel jij de hele tijd door en geniet ik nog van me coins
Ja, dat bedoel ik. Ik hoop dat beide heren hun sportieve plicht uitvoeren.quote:
quote:Op zaterdag 2 februari 2013 19:25 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik heb in ieder geval geen speler van een miljoen in mijn club nu
Nee. En als je dat wel had gehad, gaf je hem toch weg.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 19:25 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik heb in ieder geval geen speler van een miljoen in mijn club nu
quote:Op zaterdag 2 februari 2013 19:26 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Nee. En als je dat wel had gehad, gaf je hem toch weg.
geen leuken grapquote:Op zaterdag 2 februari 2013 19:26 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Nee. En als je dat wel had gehad, gaf je hem toch weg.
Ohjee, salon remise komt er aanquote:Op zaterdag 2 februari 2013 19:21 schreef Fuszy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Als Syntax wint is hij toch door...?quote:Op zaterdag 2 februari 2013 19:27 schreef Fuszy het volgende:
Wieisboos en Lindgren zijn beide al door. Het zou alleen om de koppositie gaan.
Wieisboos wint -> nummer 1
Wieisboos gelijk -> nummer 1
Wieisboos verliest -> beslissingswedstrijd voor nummer 1 of 2
AZ wint welquote:Op zaterdag 2 februari 2013 19:36 schreef Toefjes het volgende:
Nou, Overtoom er in, en snel de gelijkmaker maken dan
quote:Op zaterdag 2 februari 2013 19:30 schreef rolls-reus het volgende:
Iemand die dit kan afmaken zonder alleen maar brazilianen? 150k budget
http://www.futhead.com/fifa/squads/5122989/ elton mag ook vervangen worden
Mooie livebet tochquote:Op zaterdag 2 februari 2013 19:39 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
Groningen van dit seizoen kennen, ja die kans is wel aanwezig ja
Nice! Alleen heb dit team al met arabi en aspasquote:Op zaterdag 2 februari 2013 19:40 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Arabi ST natuurlijk.
Jammer eigenlijk dat Muwallad in zo'n kutcompetitie speelt.![]()
Leuk team, tenminste een beetje creativiteit! Ik bedenk wel een andere aanval dan!quote:Op zaterdag 2 februari 2013 19:42 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Nice! Alleen heb dit team al met arabi en aspas
http://www.futhead.com/fifa/squads/4823883/
Muwallad is wel fucking goed trouwens!
Heb hem al aangepast. Syntax heeft maar 3 punten ipv 6quote:Op zaterdag 2 februari 2013 19:36 schreef Thorb het volgende:
[..]
Als Syntax wint is hij toch door...?
Je tabel klopt inderdaad niet.
Thanks, speelt echt heerlijk, vooral aspas en jese!quote:Op zaterdag 2 februari 2013 19:43 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Leuk team, tenminste een beetje creativiteit! Ik bedenk wel een andere aanval dan!
Hoezo?quote:Op zaterdag 2 februari 2013 19:45 schreef Toefjes het volgende:
Die second love reclames zouden echt per wet verboden moeten worden
Vreemdgaan moet je niet stimuleren. Niet alleen voor de partner in kwestie, maar zijn ook vaak kinderen in het spel. Echtscheidingen zijn de bron van veel maatschappelijke ellendequote:
Ik heb maar 3 punten. Heb alleen van Lindgren en Poker gewonnen en die laatste valt dus weg.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 19:21 schreef Fuszy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
4-3 is geen schande, zeker niet tegen een Neuerquote:
haha klopt elke bal die ik weg tikte kwam weer bij jouquote:Op zaterdag 2 februari 2013 19:53 schreef TBakkert het volgende:
[..]
4-3 is geen schande, zeker niet tegen een Neuer
Als je niet met hem kan spelen zou ik gewoon alles verkopen en Hello Kitty Island Adventure gaan spelen.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 19:02 schreef Djeetje het volgende:
Falcao TOTY houden en hem nog 1 kans geven of een super pro silver team maken ?
hoe speel jij met hem ?quote:Op zaterdag 2 februari 2013 19:54 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Als je niet met hem kan spelen zou ik gewoon alles verkopen en Hello Kitty Island Adventure gaan spelen.
Ter land, ter zee en in de lucht, alles vliegt er toch wel in.quote:
NIks mis mee.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 19:54 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Hello Kitty Island Adventure gaan spelen.
Dat zag je zeker pas toen het licht aan ging.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 19:57 schreef Maver24 het volgende:
Zie nu pas dat Emanuelson bij Fulham zit,
TR gemachtquote:Op zaterdag 2 februari 2013 19:58 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dat zag je zeker pas toen het licht aan ging.
haha
je bent lekker bezig, of zeg ik iets geksquote:Op zaterdag 2 februari 2013 19:58 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dat zag je zeker pas toen het licht aan ging.
haha
garpje hoor, ik zou jou nog niet reporten als je mijn moeder beledigdequote:
Geloof me Tim, jouw moeder is de laatste die ik zou beledigenquote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:00 schreef Tim86 het volgende:
[..]
garpje hoor, ik zou jou nog niet reporten als je mijn moeder beledigde![]()
twitter:Johnheitinga twitterde op zaterdag 02-02-2013 om 20:00:17Played worst game ever in the shirt of #Everton. Let teammates and fans down but they never let me down. Will work hard to come back strong reageer retweet
Het was een grapje. Het licht bij Fulham viel uit.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 19:59 schreef Maver24 het volgende:
[..]
je bent lekker bezig, of zeg ik iets geks
basisje?quote:Op zaterdag 2 februari 2013 19:57 schreef Maver24 het volgende:
Zie nu pas dat Emanuelson bij Fulham zit,
neequote:
Die halve Mof is zo slecht altijd..straalt ook een en al onzekerheid uit en vandaag is hij maar aan het overcompenseren met veel overbodige kaarten..rood AZ nu ineensquote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:07 schreef Toefjes het volgende:
Wat een slechte scheidsrechter trouwens
Eerlijk is eerlijk, rood is rechtvaardig, maar geel was terecht geweest gezien de wedstrijd!quote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:08 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Die halve Mof is zo slecht altijd..straalt ook een en al onzekerheid uit en vandaag is hij maar aan het overcompenseren met veel overbodige kaarten..rood AZ nu ineens
Altijd met Jol icm Raiolaquote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:07 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
Helaas, snap niet waar Fulham die koopwoede in eens weg haalde
Vond dit wel meer rood dan die rode kaart van Marcellis tegen Feyenoordquote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:08 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Die halve Mof is zo slecht altijd..straalt ook een en al onzekerheid uit en vandaag is hij maar aan het overcompenseren met veel overbodige kaarten..rood AZ nu ineens
Ik vond het geen rood en ik vond de meeste gele kaarten so far ook onzinnig. En dat gezeik met Maaskant erbijquote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:08 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
Eerlijk is eerlijk, rood is rechtvaardig, maar geel was terecht geweest gezien de wedstrijd!
Begin had een Groninger, volgens mij Femi, een aardig vieze overtreding die best geel had mogen zijn. Kreeg een waarschuwing!quote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:09 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik vond het geen rood en ik vond de meeste gele kaarten so far ook onzinnig. En dat gezeik met Maaskant erbij
Vind de niet gegeven penalty de eerste helft kwalijkerquote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:09 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik vond het geen rood en ik vond de meeste gele kaarten so far ook onzinnig. En dat gezeik met Maaskant erbij
Die wel ja..en AZ had ook een pingel moeten hebben. Maar nu een overdreven rode kaart ook nog, flauw gedoe met Maaskant en nog wat rare gele kaarten (zeefuik, Lindgren) en Henriksen vond ik ook niet echt een schwalbe. Tegenwoordig is het in de ogen van de arbitrage altijd een schwalbe of een pingel, terwijl je ook gewoon kan vallen omdat je je evenwicht verliest na een fair duel..quote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:10 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
Begin had een Groninger, volgens mij Femi, een aardig vieze overtreding die best geel had mogen zijn. Kreeg een waarschuwing!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |