Dan verdien je dit nog meer dan dat je eigenlijk al deedquote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:30 schreef quipertown1 het volgende:
Nee eigenlijk niet nee, zat met een maatje van me in de auto en praten wat.
Dus je reed 170 en zat niet op te letten. Toppertje hoor!quote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:30 schreef quipertown1 het volgende:
Nee eigenlijk niet nee, zat met een maatje van me in de auto en praten wat.
Jawel .. Zat niet op te letten maarja, ga morgen toch wel ff bericht sturen naar de officier , wil hem snel terug dit kan niet zo.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:30 schreef mootie het volgende:
[..]
De snelheidsmeter heb je niet behandeld tijdens je rijlessen (een paar maanden geleden)?
Je bent echt stapelgek.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:31 schreef quipertown1 het volgende:
[..]
Jawel .. Zat niet op te letten maarja, ga morgen toch wel ff bericht sturen naar de officier , wil hem snel terug dit kan niet zo.
Maar waarom zou je hem eerder terug moeten krijgen?quote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:31 schreef quipertown1 het volgende:
[..]
Jawel .. Zat niet op te letten maarja, ga morgen toch wel ff bericht sturen naar de officier , wil hem snel terug dit kan niet zo.
Ja, zo heb ik vorig jaar nog mijn rijbie terug gekregen na 14 werkdagenquote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:31 schreef quipertown1 het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:31 schreef quipertown1 het volgende:
[..]
Omdat ik het nodig heb!quote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:33 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Maar waarom zou je hem eerder terug moeten krijgen?
quote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:31 schreef quipertown1 het volgende:
[..]
Als je niet normaal kan rijden, rijdt dan niet.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:33 schreef quipertown1 het volgende:
Mootie als je niet normaal kan reageren reageer dan niet, ten eerste het kan eens gebeuren en ten 2de die 170 was totaal niet gevaarlijk.
Dat zei je net ook al. Ik vroeg waarom je je rijbewijs eerder terug zou moeten krijgen, want met deze motivatie gaat de OvJ je je rijbewijs natuurlijk niet teruggeven.quote:
175 minimaal, wettelijke correctiequote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:01 schreef Strani het volgende:
Dus 170 waar 120 mocht? En dat jij 'm eerder nodig hebt, daar hebben de autoriteiten geen boodschap aan.
Dit kan wel zo en dat gaat ook zo gebeuren. Het beste wat je nu kunt doen is gewoon rustig afwachten want je maakt het door hun lastig te vallen alleen nog maar erger voor jezelf.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:31 schreef quipertown1 het volgende:
[..]
Is zeker 180 op je teller, als je een goed afgestelde hebt. In de meeste auto's zal de teller boven de 180 staan.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:34 schreef Stefan het volgende:
[..]
175 minimaal, wettelijke correctie
Nogmaals, je bent stapelgek.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:33 schreef quipertown1 het volgende:
Mootie als je niet normaal kan reageren reageer dan niet, ten eerste het kan eens gebeuren en ten 2de die 170 was totaal niet gevaarlijk.
Ja en...jammer dan, had je eerder moeten bedenken. Ze maken echt geen uitzondering hoor omdat jij dat wil en nog snel een tweede boete voor te snel rijden wilt halen.quote:
Omdat er niet gevaarlijk was en het gewoon konquote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:34 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dat zei je net ook al. Ik vroeg waarom je je rijbewijs eerder terug zou moeten krijgen.
quote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:35 schreef quipertown1 het volgende:
[..]
Omdat er niet gevaarlijk was en het gewoon kon
Ik rij nu 13 jaar met rijbewijs en heb hem nog nooit hoeven tonen tijdens een controle, dus je kan er ook voor kiezen de gok te wagen gewoon te gaan rijdenquote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:00 schreef quipertown1 het volgende:
Oke, ik las 10 dagen maar heb hem eigenlijk eerder nodig.
Nou, blijkbaar kon het niet hè.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:35 schreef quipertown1 het volgende:
[..]
Dat is hoogstens (en je hoeft er niet van uit te gaan dat dat ook gebeurd) een reden om een iets lagere boete te krijgen.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:35 schreef quipertown1 het volgende:
[..]
Als je met dat argument aan komt zetten bij de politierechter (mocht de zaak voorkomen) dan lacht hij je recht in jouw gezicht uit.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:35 schreef quipertown1 het volgende:
[..]
Met deze motivatie gaat de OvJ je je rijbewijs zeker niet eerder teruggeven. Is er nog een andere reden waarom je je rijbewijs terug zou moeten krijgen?quote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:35 schreef quipertown1 het volgende:
[..]
Ja, zo kun je alles wel recht praten.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:35 schreef quipertown1 het volgende:
[..]
Waarvoor dan?quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |