Nee, andere schrijfwijze van de naam.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 19:00 schreef Pedroso het volgende:
Theunnissen (familie van ?) heeft een goede tred nu.
Bosmans toch niet zo goed als Herijgers wilde doen geloven.
I.v.m. de niet onwaarschijnlijke overstroming van het parcours op zondag worden/zijn alle ritten op zaterdag gereden.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 18:58 schreef Wombcat het volgende:
zat 16.45u: juniores (Canvas)
zat 20.15u: beloften (OP 12)
zon 16.45u: vrouwen (Canvas)
zon 20.15u: mannen (Eén)
Vd Poel reed wel onder gunstiger omstandigheden.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 19:05 schreef Coelho het volgende:
7.04 voor de ronde, dat zijn Vos tijden. vd Poel gewoon 20sec sneller!
Precies...Bosmans laat Aert echt niet wegrijden.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 19:07 schreef Pedroso het volgende:
Laat die van Aert maar terugkomen. Alleen letten op Bosmans, die wil perse WK worden en laat van Aert ook niet te ver wegrijden. Maak van het nadeel maar een voordeel.
Eitje voor Teunissen, aldus Groenendaal nuquote:Op zaterdag 2 februari 2013 19:10 schreef Pedroso het volgende:
Wie heeft overigens de beste eindspurt van de 2 (Teunissen / Bosmans) ?
Alleen gaat het geen sprint worden. Degene die de laatste bocht als 1e doorkomt wint het.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 19:11 schreef F_JD het volgende:
[..]
Eitje voor Teunissen, aldus Groenendaal nu
Dan is het RIP Vannieuwkerke en Wuyts vrees ikquote:Op zaterdag 2 februari 2013 19:14 schreef F_JD het volgende:
4 op 4 wedstrijden, het zou wat zijn zeg
dan trekken die Belgen hoogstpersoonlijk voor de laatste ronde de dijken omquote:Op zaterdag 2 februari 2013 19:14 schreef F_JD het volgende:
4 op 4 wedstrijden, het zou wat zijn zeg
quote:Op zaterdag 2 februari 2013 19:16 schreef Pedroso het volgende:
Saaie sport dat veldrijden. Alleen maar Nederlanders die superieur zijn en op verre afstand nog wat verdwaalde Amerikanen, Tsjechen, Belgen en wat andere exoten.
Inderdaad, nog dominanter dan bij schaatsen en korfbalquote:Op zaterdag 2 februari 2013 19:16 schreef Pedroso het volgende:
Saaie sport dat veldrijden. Alleen maar Nederlanders die superieur zijn en op verre afstand nog wat verdwaalde Amerikanen, Tsjechen, Belgen en wat andere exoten.
Het is net schaatsenquote:Op zaterdag 2 februari 2013 19:16 schreef Pedroso het volgende:
quote:Op zaterdag 2 februari 2013 19:16 schreef Revanches het volgende:
Hoelaat moeten de vrouwen? Zijn die nu vandaag of morgen want ik las net iets over wateroverlast?
Die zijn al geweestquote:Op zaterdag 2 februari 2013 19:16 schreef Revanches het volgende:
Hoelaat moeten de vrouwen? Zijn die nu vandaag of morgen want ik las net iets over wateroverlast?
Volgend jaar weer.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 19:16 schreef Revanches het volgende:
quote:Op zaterdag 2 februari 2013 19:14 schreef Pedroso het volgende:
Herijgers wist het allemaal wel te vertellen. Teunissen laten terugkomen en dan toeslaan
Mooi dat die grote bek wordt afgestraft.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 19:15 schreef Zelva het volgende:
De Belgen geven de schuld al weer aan Teunissen. Teunissen had niet moeten vallen.
Nys en Albert hebben donderdag nog veel te hard getrained hoor.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 19:18 schreef heywoodu het volgende:
Maar ja, uiteindelijk is een wereldtitel bij de junioren en beloften leuk, maar die bij de elite is natuurlijk de enige echte en die gaat helaas gewoon naar België ;+
quote:Op zaterdag 2 februari 2013 19:18 schreef Tommeke het volgende:
[..]
[..]
Mooi dat die grote bek wordt afgestraft.
Die komt klaar nuquote:Op zaterdag 2 februari 2013 19:18 schreef Mani89 het volgende:
Zou buzz al naakt over het parcours lopen?
Ik dacht dat het die gast was in die oranje jas...quote:Op zaterdag 2 februari 2013 19:18 schreef Mani89 het volgende:
Echt he, hij zei het ook 3 keer ofzoquote:Op zaterdag 2 februari 2013 19:19 schreef rubbereend het volgende:
"5e op RUIM een minuut." Prima Wuyts, maar hij is vandaag wel wereldkampioen
Of Thijsquote:Op zaterdag 2 februari 2013 19:19 schreef Coos het volgende:
Zo, en nu straks Lars nog en dan kan mijn dag niet meer stuk.
Zou wel lachen zijn. Dan zijn Wuyts en co drie maanden depressief.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 19:19 schreef Coos het volgende:
Dan wordt in België een nationale dag van rouw afgekondigdquote:Op zaterdag 2 februari 2013 19:19 schreef Coos het volgende:
jaquote:Op zaterdag 2 februari 2013 19:19 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Echt he, hij zei het ook 3 keer ofzo
quote:Op zaterdag 2 februari 2013 19:20 schreef baggerbaas het volgende:
[..]
Dan wordt in België een nationale dag van rouw afgekondigd
quote:Op zaterdag 2 februari 2013 19:18 schreef Mani89 het volgende:
quote:Op zaterdag 2 februari 2013 19:20 schreef marcodej het volgende:
Michel "Gilbert wint de sprint van het peloton, Gilbert is de officieuze winnaar van de Amstel Gold Race" Wuyts.
Open een "Waar is Buzz?" topic (net als die van Gesink), met screens met pijlenquote:
quote:Op zaterdag 2 februari 2013 19:23 schreef wimderon het volgende:
Mooie koers.
Herygers![]()
Wuyts![]()
Niets mis mee.
Zei Boogerd ook altijd...quote:
Ook met pech is het altijd terecht.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 19:25 schreef Pedroso het volgende:
Een wereldkampioen is altijd terecht als het niet met valpartijen of pech beslist is Karl.
Als het met valpartijen beslist is, kan het ook nog terecht zijn. Mits de gevallene niet door iemand het hek in gereden is.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 19:25 schreef Pedroso het volgende:
Een wereldkampioen is altijd terecht als het niet met valpartijen of pech beslist is Karl.
Ook als iemand 20 seconden voorsprong heeft maar door mechanische pech het niet haalt?quote:Op zaterdag 2 februari 2013 19:26 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ook met pech is het altijd terecht.
Ja.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 19:27 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ook als iemand 20 seconden voorsprong heeft maar door mechanische pech het niet haalt?
Even dat topic opsnorren...quote:Op zaterdag 2 februari 2013 19:27 schreef Evertjan het volgende:
Als van de Haar nu nog wint bij de mannen eet ik een stuk uit de vloer op
Die had Teunissen terug moet halen voor Bosmans.quote:
Zou echt genieten zijn zegquote:Op zaterdag 2 februari 2013 19:27 schreef Evertjan het volgende:
Hoezo?quote:
Hollands bloed heeft die of nie? Daar heb je het al.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 19:27 schreef Wombcat het volgende:
Ah, het is de schuld van Wout van Aert.
Check.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 19:28 schreef Coos het volgende:
Maar even eten maken en dan de profs.
Even voor de zekerheid, 20.30 toch?
Gaat niet gebeuren maar voor de zekerheid even quoten.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 19:27 schreef Evertjan het volgende:
Had diegene maar beter materiaal moeten hebben.quote:
SPT / Hoeden opetenquote:
Parket of tapijt ? Parket kauwt niet makkelijk, wel even door de blender halen.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 19:27 schreef Evertjan het volgende:
Dan zijn er morgen een miljoen Belgen minder.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 19:27 schreef Evertjan het volgende:
Dus ook nog geen mogelijkheid voor jou om er over te huilen.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 19:31 schreef Van_Poppel het volgende:
Nog geen frusti-opmerking van Karl.
Na 3x goud weet hij inmiddels zijn plaats.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 19:31 schreef Van_Poppel het volgende:
Karl is vaak groot Nederland-liefhebber, alleen de NOS mag ie niet.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 19:31 schreef Van_Poppel het volgende:
Quick-Stepvloertje.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 19:29 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Parket of tapijt ? Parket kauwt niet makkelijk, wel even door de blender halen.
ze maakte zich net al zorgen voor de laatste wedstrijdquote:Op zaterdag 2 februari 2013 19:37 schreef baggerbaas het volgende:
[..]
Komt nog wel wat bij zo te zien:
[ afbeelding ]
Ik kijk al uit naar de commentaren van Renaatquote:Op zaterdag 2 februari 2013 19:39 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ze maakte zich net al zorgen voor de laatste wedstrijd
Ze kunnen nog altijd gaan waterfietsen.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 19:46 schreef Pedroso het volgende:
Zou wat zijn als het water te hoog staat en ze het moeten aflasten.
Dan wordt het wel heel sneu voor de Belgen. Geen mogelijkheid dat we daarmee niet winnenquote:Op zaterdag 2 februari 2013 19:47 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ze kunnen nog altijd gaan waterfietsen.
quote:Op zaterdag 2 februari 2013 19:47 schreef Felagund het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 2 februari 2013 19:47 schreef Felagund het volgende:
[..]
Die zit zich nu af te beren.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 19:54 schreef TargaFlorio het volgende:
Met 3x goud mag ik hopen dat Buzz niet in z'n hotel is blijven zitten.
zes keer Vlaanderen en 4 keer Nederland zelfsquote:Op zaterdag 2 februari 2013 19:58 schreef franklop het volgende:
zes keer belgie en 4 keer nederland in de top 10 bij de beloften! Internationale sport is t wel
Dat hoeft niet stiekem hoorquote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:07 schreef Knutknuttsson het volgende:
Ik zou het stiekem wel leuk vinden als er geen Belg zou winnen.
Tsja, zolang een zwart-geel-rood vlaggetje wint, vindt Karl alles best.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:18 schreef Reya het volgende:
Het is wel duidelijk voor wie Karl supportert.
goed voor de servicequote:
Wat mij betreft mag je wel wat bier over Nijs gooien.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:21 schreef buzz1291 het volgende:
Het is hier godvergeten koud en het sneeuwt alweer, maar voor de rest gaat het prima. Ben net een beetje opgewarmd, en nu Lars van der Haar aanmoedigen........................... Voor de rest alles prima met mij, mocht je geinteresseerd zijn. Ik lees later vanmiddag wel bij. Hoi!
Ga je nog streaken?quote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:21 schreef buzz1291 het volgende:
Het is hier godvergeten koud en het sneeuwt alweer, maar voor de rest gaat het prima. Ben net een beetje opgewarmd, en nu Lars van der Haar aanmoedigen........................... Voor de rest alles prima met mij, mocht je geinteresseerd zijn. Ik lees later vanmiddag wel bij. Hoi!
Boogie leeft weer!twitter:BoogieLive twitterde op zaterdag 02-02-2013 om 20:16:16Trots op Nederlands veldrijden!Chapeau!profiat reageer retweet
Boogie is een heldquote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:23 schreef marcodej het volgende:
Boogie leeft weer!twitter:BoogieLive twitterde op zaterdag 02-02-2013 om 20:16:16Trots op Nederlands veldrijden!Chapeau!profiat reageer retweet
infuusje aangelegdquote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:23 schreef marcodej het volgende:
Die reacties ook echtquote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:23 schreef marcodej het volgende:
Zonder testo is foutloos Nederlands twitteren niet mogelijk, dat weet iedereen.quote:
België gaat een Gewissje doen.quote:
Inderdaad, waar bemoeit hij zich mee op dit Belgische feestje!quote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:32 schreef Sasman het volgende:
Fucking Bina gaat zich ermee bemoeien.
Zo hoog mag je hematocriet helemaal niet zijnquote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:32 schreef Van_Poppel het volgende:
Dit lijkt een beetje op Pro Cycling Manager wanneer je alle Rabo's op 99 zet.
quote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:34 schreef Klonk het volgende:
kut verkeerde zender, zat naar boze moslims te kijken
In PCM mag allesquote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:33 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Zo hoog mag je hematocriet helemaal niet zijn
vorig jaar top 7 toch?quote:
De VS heeft een levendige cyclocross-cultuur.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:39 schreef TargaFlorio het volgende:
Ik had niet verwacht dat er zoveel toeschouwers zouden zijn.
't zijn vooral Belgen.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:39 schreef TargaFlorio het volgende:
Ze krijgen geld toe.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:39 schreef TargaFlorio het volgende:
Maar vriest niet dus blijft niet liggen.quote:
Mwah, ehehe, mwahhquote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:42 schreef Coos het volgende:
Ik kijk nu al uit naar het interview met Kevin Pauwels.
Maar het wordt wel meer modder.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:42 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Maar vriest niet dus blijft niet liggen.
http://nos.nl/video/469465-vos-en-van-der-haar-klaar-voor-wk.htmlquote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:39 schreef TargaFlorio het volgende:
Wel of niet?quote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:46 schreef Sasman het volgende:
Tempo ligt wel niet al te hoog in de achtergrond.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |