Die komt klaar nuquote:Op zaterdag 2 februari 2013 19:18 schreef Mani89 het volgende:
Zou buzz al naakt over het parcours lopen?
Ik dacht dat het die gast was in die oranje jas...quote:Op zaterdag 2 februari 2013 19:18 schreef Mani89 het volgende:
Echt he, hij zei het ook 3 keer ofzoquote:Op zaterdag 2 februari 2013 19:19 schreef rubbereend het volgende:
"5e op RUIM een minuut." Prima Wuyts, maar hij is vandaag wel wereldkampioen
Of Thijsquote:Op zaterdag 2 februari 2013 19:19 schreef Coos het volgende:
Zo, en nu straks Lars nog en dan kan mijn dag niet meer stuk.
Zou wel lachen zijn. Dan zijn Wuyts en co drie maanden depressief.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 19:19 schreef Coos het volgende:
Dan wordt in België een nationale dag van rouw afgekondigdquote:Op zaterdag 2 februari 2013 19:19 schreef Coos het volgende:
jaquote:Op zaterdag 2 februari 2013 19:19 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Echt he, hij zei het ook 3 keer ofzo
quote:Op zaterdag 2 februari 2013 19:20 schreef baggerbaas het volgende:
[..]
Dan wordt in België een nationale dag van rouw afgekondigd
quote:Op zaterdag 2 februari 2013 19:18 schreef Mani89 het volgende:
quote:Op zaterdag 2 februari 2013 19:20 schreef marcodej het volgende:
Michel "Gilbert wint de sprint van het peloton, Gilbert is de officieuze winnaar van de Amstel Gold Race" Wuyts.
Open een "Waar is Buzz?" topic (net als die van Gesink), met screens met pijlenquote:
quote:Op zaterdag 2 februari 2013 19:23 schreef wimderon het volgende:
Mooie koers.
Herygers![]()
Wuyts![]()
Niets mis mee.
Zei Boogerd ook altijd...quote:
Ook met pech is het altijd terecht.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 19:25 schreef Pedroso het volgende:
Een wereldkampioen is altijd terecht als het niet met valpartijen of pech beslist is Karl.
Als het met valpartijen beslist is, kan het ook nog terecht zijn. Mits de gevallene niet door iemand het hek in gereden is.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 19:25 schreef Pedroso het volgende:
Een wereldkampioen is altijd terecht als het niet met valpartijen of pech beslist is Karl.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |