SPOILER: Winterefteling - Verzet, datum nader te bepalenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kart meet 16 Februari - HuizenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wijsneusquote:Op zaterdag 2 februari 2013 18:33 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Niet, het is 6 uur geweest, dus het is al begonnen![]()
![]()
!!!quote:Op zaterdag 2 februari 2013 18:41 schreef charmed_angel het volgende:
Weekomzet in 1 dag gehaald bij de opening![]()
![]()
Vervelend is hij he!quote:
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Taxichauffeur zou geen goede baan voor mij zijn.
Ik verdwaal overal en damn al dat wachten!
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Hey, dat plaatje van de wekker komt niet overeen met de inhoudquote:Op zaterdag 2 februari 2013 18:41 schreef charmed_angel het volgende:
Weekomzet in 1 dag gehaald bij de opening.
![]()
Muhahaha!quote:Op zaterdag 2 februari 2013 18:47 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hey, dat plaatje van de wekker komt niet overeen met de inhoud.
[b]AirwiN schreef [/b]
Je hebt er geen kont aan want hij geeft zelf geen licht totdat ie afgaat en op het plaatje geeft hij wel licht en is hij digitaal ipv analoogquote:.
![]()
serieusquote:Op zaterdag 2 februari 2013 18:47 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hey, dat plaatje van de wekker komt niet overeen met de inhoud.
Heb je hem niet uit de doos gehaald dan
Ik had dat ook. Kocht een ps1 spel, zat er een pc spel in![]()
![]()
Oef, das wel een miskoop dan.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 18:50 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Je hebt er geen kont aan want hij geeft zelf geen licht totdat ie afgaat en op het plaatje geeft hij wel licht en is hij digitaal ipv analoog.
[b]AirwiN schreef [/b]
Nee, ik had niet gekekenquote:Op zaterdag 2 februari 2013 18:51 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
serieus
Heb je hem niet uit de doos gehaald dan
Ik had dat ook. Kocht een ps1 spel, zat er een pc spel in.
Serieus, dat doosje is vierkant en op geen enkele zijde staat de daadwerkelijke wekker op afgebeeld.
![]()
Rest van de week vrijquote:Op zaterdag 2 februari 2013 18:41 schreef charmed_angel het volgende:
Weekomzet in 1 dag gehaald bij de opening![]()
![]()
Whahaquote:Op zaterdag 2 februari 2013 18:52 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nee, ik had niet gekeken.
Serieus, dat doosje is vierkant en op geen enkele zijde staat de daadwerkelijke wekker op afgebeeld.
![]()
![]()
Das dan niet slim van jou!quote:Op zaterdag 2 februari 2013 18:52 schreef muhahaha het volgende:
[..]
[b]AirwiN schreef [/b]
TK, analoge wekker met extra accu voor wanneer de stroom uitvalt. Samzz, ik meen dat jij hier veel last van hebt. Ideaal dat ding en NIET duur.
![]()
quote:Op zaterdag 2 februari 2013 18:56 schreef muhahaha het volgende:
TK, analoge wekker met extra accu voor wanneer de stroom uitvalt. Samzz, ik meen dat jij hier veel last van hebt. Ideaal dat ding en NIET duur.
Sorry, ik dacht altijd: what you see is what you getquote:.
![]()
Waarom gebruik je niet je telefoon als wekker?quote:Op zaterdag 2 februari 2013 18:56 schreef muhahaha het volgende:
![]()
quote:Op zaterdag 2 februari 2013 18:56 schreef muhahaha het volgende:
!
![]()
faalquote:Op zaterdag 2 februari 2013 18:52 schreef muhahaha het volgende:
[..]
![]()
![]()
Dan ben je nu toch de rest van de week vrijquote:Op zaterdag 2 februari 2013 18:58 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nee maandag begint de nieuwe week slimpie
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.![]()
Oh, is van afgelopen weekquote:Op zaterdag 2 februari 2013 18:58 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nee maandag begint de nieuwe week slimpie![]()
![]()
Omdat ik alles binnen handbereik uitzet en ik dus steeds te laat op mijn werk komquote:Op zaterdag 2 februari 2013 18:57 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Waarom gebruik je niet je telefoon als wekker?.
![]()
Omdat ik alles binnen handbereik uitzet en ik dus steeds te laat op mijn werk komquote:Op zaterdag 2 februari 2013 18:57 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Waarom gebruik je niet je telefoon als wekker?.
quote:Toch hou ik wel van jequote:Op zaterdag 2 februari 2013 18:56 schreef muhahaha het volgende:
Sorry, ik dacht altijd: what you see is what you get.
.
![]()
Er is een wekker die als hij afgaat weg rolt en dat je hem moet zoeken, dan ben je wel wakker. Of een wake up light misschien helpt datquote:Op zaterdag 2 februari 2013 19:00 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Omdat ik alles binnen handbereik uitzet en ik dus steeds te laat op mijn werk kom.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.![]()
Dat eerste is zo kapot en de 2e werkt ook nietquote:Op zaterdag 2 februari 2013 19:01 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Er is een wekker die als hij afgaat weg rolt en dat je hem moet zoeken, dan ben je wel wakker. Of een wake up light misschien helpt dat. Ik moet mijn wekker gewoon aan de andere kant van de kamer hebben
.
Dat eerste is zo kapot en de 2e werkt ook nietquote:Op zaterdag 2 februari 2013 19:01 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Er is een wekker die als hij afgaat weg rolt en dat je hem moet zoeken, dan ben je wel wakker. Of een wake up light misschien helpt dat. Ik moet mijn wekker gewoon aan de andere kant van de kamer hebben
.
Kom jij me instoppen?quote:Op zaterdag 2 februari 2013 19:02 schreef LovelyLady het volgende:
Muhahaha moet gewoon op tijd naar bed...
* LovelyLady fluit zachtjes in de rondte![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dus![]()
Dan leg je je telefoon aan de andere kant van de kamer neerquote:Op zaterdag 2 februari 2013 18:59 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Omdat ik alles binnen handbereik uitzet en ik dus steeds te laat op mijn werk kom.
Na ja, dan maar 1 dag weekend houdenquote:![]()
![]()
Uhu, na het FOK!ken of whatsappen nog even mijn bed uit zeker, die is gekquote:Op zaterdag 2 februari 2013 19:03 schreef Vinniiee het volgende:
Dan leg je je telefoon aan de andere kant van de kamer neer.
![]()
quote:Op zaterdag 2 februari 2013 19:03 schreef Evie het volgende:
Zeg dan gewoon mannenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
14 SHADES OF GREY
Dan pak je een reserve telefoon waarop je de wekker zetquote:Op zaterdag 2 februari 2013 19:03 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Uhu, na het FOK!ken of whatsappen nog even mijn bed uit zeker, die is gek.
.
![]()
Zou kunnenquote:Op zaterdag 2 februari 2013 19:04 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dan pak je een reserve telefoon waarop je de wekker zet.
.
![]()
[..]
nee broertje.. is duidelijk nog lang geen man...
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"![]()
Deze keer niet eensquote:
Zeg dan gewoon mannenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sterkte met je broertjequote:Op zaterdag 2 februari 2013 19:03 schreef Evie het volgende:
[..]
nee broertje.. is duidelijk nog lang geen man...
14 SHADES OF GREY
Heeft Fok! een bug ofzo als ik iets post dan blijft die staan.
14 SHADES OF GREY
Dank je.. wens de wereld ook even sterkte ermee..quote:Op zaterdag 2 februari 2013 19:05 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zeg dan gewoon mannen
[..]
Sterkte met je broertje![]()
![]()
dus![]()
Ik dacht dat het aan mij lagquote:Op zaterdag 2 februari 2013 19:06 schreef tijnbrein het volgende:
Heeft Fok! een bug ofzo als ik iets post dan blijft die staan..
![]()
quote:Op zaterdag 2 februari 2013 19:06 schreef tijnbrein het volgende:
Heeft Fok! een bug ofzo als ik iets post dan blijft die staan.Ik begon het al irritant te vindenquote:![]()
![]()
is geen reden voor eenquote:Op zaterdag 2 februari 2013 19:06 schreef muhahaha het volgende:
Evie heeft het weer zwaar as usual.
*knuf knuf etc*
En as usual is anders dan baggataliseren hoop ik zodus![]()
Dat doe ik bij dezequote:Op zaterdag 2 februari 2013 19:06 schreef Evie het volgende:
[..]
Dank je.. wens de wereld ook even sterkte ermee..![]()
![]()
14 SHADES OF GREY
Naja, het overkomt je wel erg vaakquote:Op zaterdag 2 februari 2013 19:07 schreef Evie het volgende:
[..]
is geen reden voor een
En as usual is anders dan baggataliseren hoop ik zo.
![]()
Kan er ook niks aan doen dat ik op mn 28e meer recht zou moeten hebben op pensioen dan de meeste mensen van 100.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 19:07 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Naja, het overkomt je wel erg vaak.
Kan er geen ene fuck aan doen.. en het is echt niet om hoe ik met dingen omga dat het zo is voor me...dus![]()
Ik verveeld me dood
Vanochtend zelfs nogquote:Op zaterdag 2 februari 2013 19:16 schreef ThamfBeast het volgende:
[..]
En gisteren was je nog zo vrolijk!!
Ben ik zo ook weer een beetje.. alleen tifus zorgenmakend tegelijkertijdquote:Op zaterdag 2 februari 2013 19:16 schreef ThamfBeast het volgende:
[..]
En gisteren was je nog zo vrolijk!!
dus![]()
Niet weer boos worden als je dadelijk vrolijk bent hequote:Op zaterdag 2 februari 2013 19:17 schreef Evie het volgende:
[..]
Ben ik zo ook weer een beetje.. alleen tifus zorgenmakend tegelijkertijd![]()
![]()
Yeah rightquote:
Ik had afgesproken, maar dat ging niet door en kan het niet laat maken omdat ik morgen vroeg op moet.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 19:18 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik vind het wel lekker...
Straks ff met een bieetje dom tv kijken en dan slapen..."Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
hmm, welke film? Moet eerst nog ff eten (koken).quote:"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
Die rooie is hier rond 8en met een film.. animatie met johnny dep en meer weet ik niet.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 19:19 schreef PeuRac het volgende:
[..]
hmm, welke film? Moet eerst nog ff eten (koken).dus![]()
Ik vind het geen bal aanquote:Op zaterdag 2 februari 2013 19:18 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik vind het wel lekker...
Straks ff met een bieetje dom tv kijken en dan slapen...![]()
![]()
Klopt.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 19:21 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Vervelen is ook geen bal aan, want anders was je je niet aan het vervelen, toch?![]()
dat ga ik sowieso niet redden, ik stuur je straks nog wel ff een appje.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 19:20 schreef Evie het volgende:
[..]
Die rooie is hier rond 8en met een film.. animatie met johnny dep en meer weet ik niet."Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
kunnen vast wel een half uur wachten oid.. moet toch nog douchenquote:Op zaterdag 2 februari 2013 19:21 schreef PeuRac het volgende:
[..]
dat ga ik sowieso niet redden, ik stuur je straks nog wel ff een appje... zit een beetje onder de latexverf.. lees jeuk
dus![]()
Ik ga nu even gamen. Als het goed is straks ook nog even gamen met Viro en C_A.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 19:22 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ga sporten... Filmpje kijken bietje rukken douchen slapen.. bedenk wat
Verder maar even een filmpje of serie kijken ja.
Maar dat heb ik allemaal al zo veel gedaan![]()
![]()
draag dan ook handschoenen e.d. doosquote:Op zaterdag 2 februari 2013 19:22 schreef Evie het volgende:
[..]
kunnen vast wel een half uur wachten oid.. moet toch nog douchen.. zit een beetje onder de latexverf.. lees jeuk
Goed moment je sollicitatie nog eens door te nemen?quote:Op zaterdag 2 februari 2013 19:23 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik ga nu even gamen. Als het goed is straks ook nog even gamen met Viro en C_A.
Gamen zal je!!!quote:Op zaterdag 2 februari 2013 19:23 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
![]()
Nou dan naar de kroeg in....quote:Op zaterdag 2 februari 2013 19:23 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Maar dat heb ik allemaal al zo veel gedaan
Is er geen meet ergens?![]()
![]()
quote:Op zaterdag 2 februari 2013 19:23 schreef PeuRac het volgende:
[..]
draag dan ook handschoenen e.d. dooswill do next time
dus![]()
Zei je de vorige keer ookquote:
Nee, doe ik morgen.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 19:24 schreef ThamfBeast het volgende:
[..]
Goed moment je sollicitatie nog eens door te nemen?Jajaquote:Nee is er nietquote:Op zaterdag 2 februari 2013 19:24 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nou dan naar de kroeg in....
Is er geen meet ergens?.
![]()
Ohw nu je kroeg zegt..quote:Op zaterdag 2 februari 2013 19:24 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nou dan naar de kroeg in....
Is er geen meet ergens?
Ik twijfel of ik zal gaan![]()
![]()
Ben je al online? Ik kan mijn xbox aangooien en een party startenquote:Op zaterdag 2 februari 2013 19:25 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee, doe ik morgen.
[..]
Jaja
[..]
Nee is er niet.
![]()
Ik ben nu Forza aan het spelen. Maar ik stop wel even en zie wat er gebeurdquote:Op zaterdag 2 februari 2013 19:27 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Ben je al online? Ik kan mijn xbox aangooien en een party starten![]()
![]()
Vertelquote:Op zaterdag 2 februari 2013 19:29 schreef LovelyLady het volgende:
Er is zojuist weer een Lompe Lola actie waargenomen![]()
![]()
quote:Op zaterdag 2 februari 2013 19:29 schreef LovelyLady het volgende:
Er is zojuist weer een Lompe Lola actie waargenomen![]()
![]()
![]()
quote:
Ik zat met mijn kont op de huistelefoonEn toen ging mijn vriend zijn mobiel.
Dus ik zeg: je telefoon gaat.
Hij neemt op: Ja wat gezellig dat je belt, maar ik hoor mezelf, zal ik maar weer ophangen.
Ik* LovelyLady kijkt op mobiele telefoon
En toen ontdekte ik dat ik met mijn kont op de huistelefoon zat
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 02-02-2013 19:32:48 ]![]()
Whahaquote:Op zaterdag 2 februari 2013 19:32 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hij neemt op: Ja wat gezellig dat je belt, maar ik hoor mezelf, zal ik maar weer ophangen.
![]()
![]()
A good kontversationquote:Op zaterdag 2 februari 2013 19:32 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
..te slecht...![]()
quote:Op zaterdag 2 februari 2013 19:32 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
een echte lola actie
![]()
Jullie vervelen je eigen?
Ik ben niet thuis vanavond hoor.
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:
Dus ik zeg: je telefoongaat.
:Squote:Hihi kontversationquote:Op zaterdag 2 februari 2013 19:33 schreef ThamfBeast het volgende:
[..]
A good kontversation
..te slecht...![]()
![]()
Die je goed, bellen met je bipsquote:Op zaterdag 2 februari 2013 19:32 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik ga ook echt niet meer daar heenquote:Op zaterdag 2 februari 2013 19:34 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik ben niet thuis vanavond hoor.![]()
![]()
Ik heb dan ook een awesome assquote:Op zaterdag 2 februari 2013 19:34 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Die je goed, bellen met je bips![]()
![]()
Dat blijkt!quote:Op zaterdag 2 februari 2013 19:35 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb dan ook een awesome ass![]()
![]()
![]()
Multifunctionele kont hoor.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 19:32 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[b]AirwiN schreef [/b]
Je bent er al?quote:Op zaterdag 2 februari 2013 19:34 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik ga ook echt niet meer daar heen![]()
![]()
quote:Op zaterdag 2 februari 2013 19:34 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik ben niet thuis vanavond hoor.* Ishimaru wodka weer weg zet
![]()
Mooi!quote:Op zaterdag 2 februari 2013 19:34 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik ga ook echt niet meer daar heen
[b]AirwiN schreef [/b]
Nergens last vanquote:Op zaterdag 2 februari 2013 19:37 schreef Fototoestel90 het volgende:
Godverdomme waarom blijft alles staan in dat tekstvak![]()
![]()
Heb ik ook al last van inderdaad... Heel irritantquote:Op zaterdag 2 februari 2013 19:37 schreef Fototoestel90 het volgende:
Godverdomme waarom blijft alles staan in dat tekstvak![]()
![]()
Lola, nee![]()
Viro, sorry. Ik ben gebroken!
[b]AirwiN schreef [/b]
Samen boos zijnquote:Op zaterdag 2 februari 2013 19:38 schreef ThamfBeast het volgende:
[..]
Heb ik ook al last van inderdaad... Heel irritant![]()
![]()
![]()
Jaquote:Op zaterdag 2 februari 2013 19:38 schreef ThamfBeast het volgende:
[..]
Heb ik ook al last van inderdaad... Heel irritantDat heb je er zelf naar gemaakt jongenquote:Op zaterdag 2 februari 2013 19:37 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Je weet het tegenwoordig niet meer hier
[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 02-02-2013 19:39:58 ]![]()
Nog steeds geen fatsoenlijk speeltje gevonden voor vrouwlief...
Lastig hoor, misschien maar naar zo'n winkel toe dan
Lach me wel kapot om wat er allemaal te koop is op sex gebied![]()
Nietusquote:Op zaterdag 2 februari 2013 19:39 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja
[..]
Dat heb je er zelf naar gemaakt jongen![]()
![]()
Ja hoorquote:Op zaterdag 2 februari 2013 19:40 schreef muhahaha het volgende:
LoLa, mag ik met je bips converseren?
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 02-02-2013 19:41:49 ]![]()
quote:Op zaterdag 2 februari 2013 19:43 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Lieverd ik zou altijd wel met je willen bellen en je zwoele zachte G![]()
![]()
Zachte G en harde ....![]()
ja en dan 4 dagen werken en dan 1 dag vrij en dan 1 dag werken en 1 dag vrijquote:Op zaterdag 2 februari 2013 19:03 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dan leg je je telefoon aan de andere kant van de kamer neer
[..]
Na ja, dan maar 1 dag weekend houden
Vanaf maandag gaan de roosters in
Gelijk 2 zaterdagen achter elkaar werken
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 02-02-2013 19:47:20 ]![]()
Ah, kijk aan, dat is wel relaxedquote:Op zaterdag 2 februari 2013 19:46 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja en dan 4 dagen werken en dan 1 dag vrij en dan 1 dag werken en 1 dag vrij
Vanaf maandag gaan de roosters in
Gelijk 2 zaterdagen achter elkaar werken.
Dat is dan weer minder![]()
![]()
WHAHAHA!quote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Opwarmen in bad en de rest van de avond op de bank doorbrengen. Ja of nee? Lola zei ja, dus dan doe ik datquote:![]()
![]()
Klinkt als een goed planquote:Op zaterdag 2 februari 2013 19:53 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Opwarmen in bad en de rest van de avond op de bank doorbrengen. Ja of nee? Lola zei ja, dus dan doe ik dat
Ben zelf alvast op de bank gaan hangen, straks nog ff een warme douche en dan heb ik niks meer te klagen vanavond!![]()
quote:Op zaterdag 2 februari 2013 19:53 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Opwarmen in bad en de rest van de avond op de bank doorbrengen. Ja of nee? Lola zei ja, dus dan doe ik datnet was het nog de kroeg of niet
![]()
![]()
Daar twijfelde ik eerder over jaquote:Op zaterdag 2 februari 2013 19:55 schreef LovelyLady het volgende:
[..]net was het nog de kroeg of niet
Heb wel zin om wat te gaan kletsen, maar niet om nog weg te gaanKom dan bij me liggenquote:![]()
![]()
Ik krijg het al wat warm als ik eraan denkquote:Op zaterdag 2 februari 2013 19:58 schreef muhahaha het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Dan worden we saampjes lekker warm.
![]()
![]()
Buikpijn.![]()
En mn moeder heeft geen haast om naar die verjaardag te gaan.
[b]AirwiN schreef [/b]
Dan bel je een vriendinquote:Op zaterdag 2 februari 2013 19:57 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Daar twijfelde ik eerder over ja
Heb wel zin om wat te gaan kletsen, maar niet om nog weg te gaan
[..]
Kom dan bij me liggen![]()
![]()
Yeah!
Moeders komt in beweging
[b]AirwiN schreef [/b]
Nu maar hopen dat ze het niet te laat gaan maken.quote:
Ik wil vroeg naar bed vanavond.
[b]AirwiN schreef [/b]
![]()
So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
So far down, the devil loved me high...
I’m just trying to untangle my mind.![]()
Kan ze zelf niet gewoon met de autoquote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nu maar hopen dat ze het niet te laat gaan maken.
Ik wil vroeg naar bed vanavond.![]()
![]()
Pff.. ik zit gewoon vijf minuten lang als een zombie naar het scherm te staren. Ik ga het bad maar in![]()
![]()
Nee. Anders had ik geen taxi hoeven spelen he!quote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:06 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Kan ze zelf niet gewoon met de autoIf God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Haha, kwestie van voor me staan, shirt omhoog en ik ben al omquote:.
Zo gemakkelijk, ik voel me vies soms.![]()
Kan geregeld worden hoor...quote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:15 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Haha, kwestie van voor me staan, shirt omhoog en ik ben al om.
Zo gemakkelijk, ik voel me vies soms.![]()
Oke hoe laat ben je hier?quote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:16 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Kan geregeld worden hoor...![]()
![]()
Hm lastig dit, even dacht ik dat je naar mij toe zou komenquote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:20 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ik ga de deur niet meer uit had ik gezegd...
![]()
Ze gaat net weg hoor.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:21 schreef LovelyLady het volgende:
Ik zal jullie schatjes alleen laten![]()
Pauze tot half 1
[b]AirwiN schreef [/b]
Goedenavond
Heb iedereen afgeleverd bij opa&oma. Zo lekker doesjen en dan een borrel
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Huh zie ik daar een matteklopper??quote:Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Nee, met PC spelenquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Wat proberen ze veel zooi op je pc te knallen als je iets gaan installeren
[b]AirwiN schreef [/b]
Ook leukquote:
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Toedelsquote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:43 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ga lekker filmpie kijken ....
fijne avond allen
Enjoy schatquote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:43 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ga lekker filmpie kijken ....
fijne avond allen
[b]AirwiN schreef [/b]
Lukt het wel een beetje? Vaak wordt er inderdaad veel meuk geinstalleerd....quote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:42 schreef Huppelmuts het volgende:
Wat proberen ze veel zooi op je pc te knallen als je iets gaan installerenProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Dit kan ik wel hoorquote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:45 schreef fietsie het volgende:
[..]
Lukt het wel een beetje? Vaak wordt er inderdaad veel meuk geinstalleerd....
[b]AirwiN schreef [/b]
Impliceer ik dat dat niet zo is? Ik vraag of het een beetje wil lukken....quote:Dit kan ik wel hoorProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Fijn he dat FOK! kapot isquote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:47 schreef fietsie het volgende:
[..]
Lukt het wel een beetje? Vaak wordt er inderdaad veel meuk geinstalleerd....
[..]
Impliceer ik dat dat niet zo is? Ik vraag of het een beetje wil lukken....![]()
Mjuh dit is peanuts, hoop wachten wel maar ja. Lekker rustig aan doen
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik dacht al dat het aan mij lag, dat dubbelquoten....quote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Fijn he dat FOK! kapot is![]()
Mjuh dit is peanuts, hoop wachten wel maar ja. Lekker rustig aan doenProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Nee, de reacties blijven staan na postenquote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:48 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik dacht al dat het aan mij lag, dat dubbelquoten....
[b]AirwiN schreef [/b]
Bij mij nietquote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee, de reacties blijven staan na posten![]()
![]()
Zit jij mobiel?quote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik ben er nog niet achter of dat posten in KPD goed voor mijn ego is of voor mijn lachspieren
[b]AirwiN schreef [/b]
MsM ging wel effies lekker los vanmiddag....quote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:53 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik ben er nog niet achter of dat posten in KPD goed voor mijn ego is of voor mijn lachspierenProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Achterlijk hypocriet gedrocht is het!!quote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:54 schreef fietsie het volgende:
[..]
MsM ging wel effies lekker los vanmiddag....
Zij had een soortgelijke foto als ik gepost. Crappy kwaliteit, crappy lichaam, vond het niet echt smaakvol of artistiek.
Vervolgens bitchen over het gebrek aan kunstzinnigheid in de foto's en wel snel dr eigen foto verwijderen.
Achterlijke klapjosti dat het is
[b]AirwiN schreef [/b]
Volgens mij ging ze vooral los op die foto's van DM2010 of hoe-die-ook-heten-mag, met touw en metaalwerk....Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Prima, hou je er niet van dan reageer je niet!!quote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:56 schreef fietsie het volgende:
Volgens mij ging ze vooral los op die foto's van DM2010 of hoe-die-ook-heten-mag, met touw en metaalwerk....
Zo simpel is het lijkt mij!
MsM loopt al eeuwen te zeiken, ZIJ vindt de foto's niet leuk/smaakvol/artistiek en baalt als een stekker dat al die gasten van die kwijlposts maken.
Hoe dan ook, ze komt op mij heel erg jaloers over. Zo van ik wil ook "oe skatje daar wil ik wel meer van sien" reply's BOEHOE
![]()
[b]AirwiN schreef [/b]
Jofu zit er toch?quote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:59 schreef Huppelmuts het volgende:
Hoe dan ook, ze komt op mij heel erg jaloers over. Zo van ik wil ook "oe skatje daar wil ik wel meer van sien" reply's BOEHOE
![]()
![]()
Ghehequote:![]()
Deamon tools is om zooi te mounten he?If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Jup's, ISO'squote:Op zaterdag 2 februari 2013 21:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ghehe![]()
Deamon tools is om zooi te mounten he?Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Mooiquote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Juh dat dacht ik ook....quote:Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Maar?quote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik had het niet over Daemon toolsquote:
Die post al maandenlang foto's, en het is gewoon een totaal niet bijzonder wijf. En het valt der nu pas op dat iedereen over alle foto's doet alsof het geweldig is? Bij haar was het zeker wel terecht.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:54 schreef fietsie het volgende:
[..]
MsM ging wel effies lekker los vanmiddag....![]()
![]()
Dat zeg ik, ze is gewoon jaloersquote:Op zaterdag 2 februari 2013 21:05 schreef Myraela het volgende:
[..]
Die post al maandenlang foto's, en het is gewoon een totaal niet bijzonder wijf. En het valt der nu pas op dat iedereen over alle foto's doet alsof het geweldig is? Bij haar was het zeker wel terecht.
[b]AirwiN schreef [/b]
HAHA IK SNAP HEM HET GING OVER HUPPELS TIETEN.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 21:04 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik had het niet over Daemon tools![]()
Gut alsof een vertaalcomputer nodig wasquote:Op zaterdag 2 februari 2013 21:06 schreef twi het volgende:
[..]
HAHA IK SNAP HEM HET GING OVER HUPPELS TIETEN.
Onzeker zou ik het eerder noemen.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 21:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat zeg ik, ze is gewoon jaloers
Heb niets tegen een foto in KPD posten. Maar in de hoeveelheid waarin zei dat deed zegt dat eigenlijk al genoeg over een persoon. Hele "series" waarbij er 10 foto's met minuscule verschillen tussen de foto's. En dat dan dagelijks. Maanden lang.
Één van de redenen waarom ik niet meer in KPD wil en kan.![]()
Is dat zo'n enorm gevaarte dan?quote:Op zaterdag 2 februari 2013 21:10 schreef Myraela het volgende:
Dat en Jofu's piemel. Sorry, maar van sommige dingen wil je gewoon geen beeld weten.
(En nee, ik ga niet in KPD op zoek)
Dat is wel nep ja. Zielig ook vooral. Eigenlijk moeten we gewoon medelijden hebben met haarquote:Op zaterdag 2 februari 2013 21:09 schreef Myraela het volgende:
[..]
Onzeker zou ik het eerder noemen.
Heb niets tegen een foto in KPD posten. Maar in de hoeveelheid waarin zei dat deed zegt dat eigenlijk al genoeg over een persoon. Hele "series" waarbij er 10 foto's met minuscule verschillen tussen de foto's. En dat dan dagelijks. Maanden lang.
Één van de redenen waarom ik niet meer in KPD wil en kan.
quote:Op zaterdag 2 februari 2013 21:10 schreef Myraela het volgende:
Dat en Jofu's piemel. Sorry, maar van sommige dingen wil je gewoon geen beeld weten.
[b]AirwiN schreef [/b]
Het is meer als de kut van Beatrix. Je weet dat ze der een heeft. En eigenlijk is dat al teveel informatie en wil je die gedachte uit je hoofd bannen.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 21:12 schreef fietsie het volgende:
[..]
Is dat zo'n enorm gevaarte dan?
(En nee, ik ga niet in KPD op zoek)
![]()
Ik heb me wel eens afgevraagd hoe dat koninklijk meervoud en dat praten in de 3e persoon nou werkt in bedquote:Op zaterdag 2 februari 2013 21:15 schreef Myraela het volgende:
[..]
Het is meer als de kut van Beatrix. Je weet dat ze der een heeft. En eigenlijk is dat al teveel informatie en wil je die gedachte uit je hoofd bannen.
Ik vind het beetje genant om haar door het huis te rollen hoor, staat ook niet echt sexy...quote:Op zaterdag 2 februari 2013 21:19 schreef twi het volgende:
Probeer eens een rollenspel met je vrouw.Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Haha, dat was bijna humor.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 21:21 schreef fietsie het volgende:
Ik vind het beetje genant om haar door het huis te rollen hoor, staat ook niet echt sexy...![]()
![]()
Op zaterdag 2 februari 2013 21:21 schreef twi het volgende:
[..]
Haha, dat was bijna humor.
[/quote]
Ik meende dat jij alleen humoristische posts las?Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Piemels in KPDquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
De kamelenteen van Bea ?quote:Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
En de mijne dan?quote:Op zaterdag 2 februari 2013 21:10 schreef Myraela het volgende:
Dat en Jofu's piemel. Sorry, maar van sommige dingen wil je gewoon geen beeld weten.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Blij dat ik er niet tussenstaquote:
Sorry, ik voel geen enkele behoefte om te gaan zoekenquote:![]()
* Huppelmuts gaat verder met Office installatie
[b]AirwiN schreef [/b]
*grinnik* had ook geen zin gezien het feit dat er plaktechnisch iets goed fout gingquote:Op zaterdag 2 februari 2013 21:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Sorry, ik voel geen enkele behoefte om te gaan zoeken![]()
* Huppelmuts gaat verder met Office installatie
Bluh!! Stomme buikpijn
[b]AirwiN schreef [/b]
Lukt het met de link die ik gaf?quote:Op zaterdag 2 februari 2013 21:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Sorry, ik voel geen enkele behoefte om te gaan zoeken![]()
* Huppelmuts gaat verder met Office installatie![]()
Aangezien ik nu outlook aan het instellen ben denk ik van welquote:Op zaterdag 2 februari 2013 21:33 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Lukt het met de link die ik gaf?
[b]AirwiN schreef [/b]
Topquote:Op zaterdag 2 februari 2013 21:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Aangezien ik nu outlook aan het instellen ben denk ik van wel![]()
![]()
Is het al half 1?
[b]AirwiN schreef [/b]
myrquote:Op zaterdag 2 februari 2013 21:10 schreef Myraela het volgende:
Lekker ding ben je ook hè![]()
![]()
![]()
Winkel al leeg?quote:Op zaterdag 2 februari 2013 21:46 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
myr
Lekker ding ben je ook hè![]()
14 SHADES OF GREY
Alleen maar goed toch, tweede hands spullen toch?quote:Op zaterdag 2 februari 2013 21:49 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
we moeten maandag flink gaan vullen
Zoveel verkocht, niet normaal14 SHADES OF GREY
Duurt nog langquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
en nieuw! We hebben beiden in de winkel staan. Vandaar soms de verwarring van klanten.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 21:49 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Alleen maar goed toch, tweede hands spullen toch?
Die zien bijna het verschil niet tussen oud en nieuw .....![]()
Batman begint zoquote:Op zaterdag 2 februari 2013 21:54 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nog 2,5 uurFilmpje kijken een idee? Of Homeland?
[b]AirwiN schreef [/b]
Alleen de prijsquote:Op zaterdag 2 februari 2013 21:55 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
en nieuw! We hebben beiden in de winkel staan. Vandaar soms de verwarring van klanten.
Die zien bijna het verschil niet tussen oud en nieuw .....wel leuk zo'n winkel.
14 SHADES OF GREY
Begins geloof ik. Op Veronicaquote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Zow..... dat voelt beter!Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Mooierdquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Google Chrome
uTorrent
Deamon Tools
MS Office
Dropbox
Wat zijn nou nog meer van die programma's die ik altijd op mn pc had omdat je er stiekem niet echt zonder kan![]()
* Huppelmuts wil een keer voorkomen dat ik het moet downloaden als het eigenlijk al nodig is
[b]AirwiN schreef [/b]
SABNzbd...quote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:01 schreef Huppelmuts het volgende:
Google Chrome
uTorrent
Deamon Tools
MS Office
Dropbox
Wat zijn nou nog meer van die programma's die ik altijd op mn pc had omdat je er stiekem niet echt zonder kan![]()
* Huppelmuts wil een keer voorkomen dat ik het moet downloaden als het eigenlijk al nodig isProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
WinRAR.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:01 schreef Huppelmuts het volgende:
Google Chrome
uTorrent
Deamon Tools
MS Office
Dropbox
* Huppelmuts wil een keer voorkomen dat ik het moet downloaden als het eigenlijk al nodig is![]()
Ken ik nietquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Handige pup!!quote:
[b]AirwiN schreef [/b]
7-zipquote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:01 schreef Huppelmuts het volgende:
Google Chrome
uTorrent
Deamon Tools
MS Office
Dropbox
* Huppelmuts wil een keer voorkomen dat ik het moet downloaden als het eigenlijk al nodig is
foxit reader (voor pdf's)
skype![]()
Nieuwsgroepen automatisch leegtankenquote:Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Oh dat hoeft nietquote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:03 schreef fietsie het volgende:
[..]
Nieuwsgroepen automatisch leegtanken
[b]AirwiN schreef [/b]
Hmm morgen even verlengsnoer en boxjes zien te hosselen![]()
3x raden wie er morgen weer naar Tiel mag taxiën
[b]AirwiN schreef [/b]
Ook handig ja.quote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Pfff, dat meen je nietquote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:07 schreef Huppelmuts het volgende:
Hmm morgen even verlengsnoer en boxjes zien te hosselen![]()
3x raden wie er morgen weer naar Tiel mag taxiën![]()
![]()
Helaas welquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
ja dir pm ik wel door, die van virquote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:11 schreef Vinniiee het volgende:
Een of andere virus- en malwarescanner?![]()
Alles wat ik nodig heb voor nieuwsgroepen doe ik morgen wel ffquote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:10 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik heb medelijden met je
Grabit misschien?Die had ik direct na chrome gedaanquote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:11 schreef Vinniiee het volgende:
Een of andere virus- en malwarescanner?
[b]AirwiN schreef [/b]
Dat moet ik op een usb, die ik niet heb, zetten?quote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:12 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja dir pm ik wel door, die van virIf God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Nog erger is dat ik gewoon jaloers ben op je!quote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:13 schreef charmed_angel het volgende:
Te erg dit... Om 22:15 uur al in bed liggen op een zaterdagavondIf God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
nee dit is een anderequote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat moet ik op een usb, die ik niet heb, zetten?![]()
Nouja... Dat ligt eraan, ik kan wel een goede reden bedenken hoorquote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:13 schreef charmed_angel het volgende:
Te erg dit... Om 22:15 uur al in bed liggen op een zaterdagavond![]()
![]()
serieus?quote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nog erger is dat ik gewoon jaloers ben op je!
Ik wil nog niet slapen! Ik wil weekend vieren. Morgen nog vrij en dan werken![]()
![]()
Lekker toch?quote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:13 schreef charmed_angel het volgende:
Te erg dit... Om 22:15 uur al in bed liggen op een zaterdagavondProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
ja die reden dus nietquote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:14 schreef palawan het volgende:
[..]
Nouja... Dat ligt eraan, ik kan wel een goede reden bedenken hoor
Ik ga zelfs slapen zo![]()
![]()
Ik wil heel graag slapen maar moet om half 1 nog taxi spelen!!quote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:14 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
serieus?
Ik wil nog niet slapen! Ik wil weekend vieren. Morgen nog vrij en dan werken
Hoop om 1 uur in mn bed te liggen
[b]AirwiN schreef [/b]
Welke is dat? Ben ik wel benieuwd naarquote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:12 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja dir pm ik wel door, die van virOkequote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Alles wat ik nodig heb voor nieuwsgroepen doe ik morgen wel ff
[..]
Die had ik direct na chrome gedaan![]()
![]()
pdfff lekker danquote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik wil heel graag slapen maar moet om half 1 nog taxi spelen!!
Hoop om 1 uur in mn bed te liggen![]()
![]()
Haha, arme meidquote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:15 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja die reden dus niet
Ik ga zelfs slapen zo
Heb je het zo zwaar ja?![]()
PCquote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:15 schreef charmed_angel het volgende:
Heb je een nieuwe laptop/pc huppel?
[b]AirwiN schreef [/b]
Ffies iets te knagen zoeken...Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Dat ritje is ook lekker de moeite waardquote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik wil heel graag slapen maar moet om half 1 nog taxi spelen!!
Hoop om 1 uur in mn bed te liggen![]()
![]()
ja superdrukke opening gehad van de winkelquote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:16 schreef palawan het volgende:
[..]
Haha, arme meid
Heb je het zo zwaar ja?![]()
![]()
Maar nu wel het idee in control te zijn?quote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:17 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja superdrukke opening gehad van de winkelProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
uhmzzzz nog niet echtquote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:17 schreef fietsie het volgende:
[..]
Maar nu wel het idee in control te zijn?![]()
Ouders zitten hier praktisch om de hoek, die moet ik even thuisbrengen en dan weer terug naar huis.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:17 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat ritje is ook lekker de moeite waardIf God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik zoek een bureautje !!quote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: