SPOILER: Winterefteling - Verzet, datum nader te bepalenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kart meet 16 Februari - HuizenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wijsneusquote:Op zaterdag 2 februari 2013 18:33 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Niet, het is 6 uur geweest, dus het is al begonnen![]()
![]()
!!!quote:Op zaterdag 2 februari 2013 18:41 schreef charmed_angel het volgende:
Weekomzet in 1 dag gehaald bij de opening![]()
![]()
Vervelend is hij he!quote:
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Taxichauffeur zou geen goede baan voor mij zijn.
Ik verdwaal overal en damn al dat wachten!
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Hey, dat plaatje van de wekker komt niet overeen met de inhoudquote:Op zaterdag 2 februari 2013 18:41 schreef charmed_angel het volgende:
Weekomzet in 1 dag gehaald bij de opening.
![]()
Muhahaha!quote:Op zaterdag 2 februari 2013 18:47 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hey, dat plaatje van de wekker komt niet overeen met de inhoud.
[b]AirwiN schreef [/b]
Je hebt er geen kont aan want hij geeft zelf geen licht totdat ie afgaat en op het plaatje geeft hij wel licht en is hij digitaal ipv analoogquote:.
![]()
serieusquote:Op zaterdag 2 februari 2013 18:47 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hey, dat plaatje van de wekker komt niet overeen met de inhoud.
Heb je hem niet uit de doos gehaald dan
Ik had dat ook. Kocht een ps1 spel, zat er een pc spel in![]()
![]()
Oef, das wel een miskoop dan.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 18:50 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Je hebt er geen kont aan want hij geeft zelf geen licht totdat ie afgaat en op het plaatje geeft hij wel licht en is hij digitaal ipv analoog.
[b]AirwiN schreef [/b]
Nee, ik had niet gekekenquote:Op zaterdag 2 februari 2013 18:51 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
serieus
Heb je hem niet uit de doos gehaald dan
Ik had dat ook. Kocht een ps1 spel, zat er een pc spel in.
Serieus, dat doosje is vierkant en op geen enkele zijde staat de daadwerkelijke wekker op afgebeeld.
![]()
Rest van de week vrijquote:Op zaterdag 2 februari 2013 18:41 schreef charmed_angel het volgende:
Weekomzet in 1 dag gehaald bij de opening![]()
![]()
Whahaquote:Op zaterdag 2 februari 2013 18:52 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nee, ik had niet gekeken.
Serieus, dat doosje is vierkant en op geen enkele zijde staat de daadwerkelijke wekker op afgebeeld.
![]()
![]()
Das dan niet slim van jou!quote:Op zaterdag 2 februari 2013 18:52 schreef muhahaha het volgende:
[..]
[b]AirwiN schreef [/b]
TK, analoge wekker met extra accu voor wanneer de stroom uitvalt. Samzz, ik meen dat jij hier veel last van hebt. Ideaal dat ding en NIET duur.
![]()
quote:Op zaterdag 2 februari 2013 18:56 schreef muhahaha het volgende:
TK, analoge wekker met extra accu voor wanneer de stroom uitvalt. Samzz, ik meen dat jij hier veel last van hebt. Ideaal dat ding en NIET duur.
Sorry, ik dacht altijd: what you see is what you getquote:.
![]()
Waarom gebruik je niet je telefoon als wekker?quote:Op zaterdag 2 februari 2013 18:56 schreef muhahaha het volgende:
![]()
quote:Op zaterdag 2 februari 2013 18:56 schreef muhahaha het volgende:
!
![]()
faalquote:Op zaterdag 2 februari 2013 18:52 schreef muhahaha het volgende:
[..]
![]()
![]()
Dan ben je nu toch de rest van de week vrijquote:Op zaterdag 2 februari 2013 18:58 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nee maandag begint de nieuwe week slimpie
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.![]()
Oh, is van afgelopen weekquote:Op zaterdag 2 februari 2013 18:58 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nee maandag begint de nieuwe week slimpie![]()
![]()
Omdat ik alles binnen handbereik uitzet en ik dus steeds te laat op mijn werk komquote:Op zaterdag 2 februari 2013 18:57 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Waarom gebruik je niet je telefoon als wekker?.
![]()
Omdat ik alles binnen handbereik uitzet en ik dus steeds te laat op mijn werk komquote:Op zaterdag 2 februari 2013 18:57 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Waarom gebruik je niet je telefoon als wekker?.
quote:Toch hou ik wel van jequote:Op zaterdag 2 februari 2013 18:56 schreef muhahaha het volgende:
Sorry, ik dacht altijd: what you see is what you get.
.
![]()
Er is een wekker die als hij afgaat weg rolt en dat je hem moet zoeken, dan ben je wel wakker. Of een wake up light misschien helpt datquote:Op zaterdag 2 februari 2013 19:00 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Omdat ik alles binnen handbereik uitzet en ik dus steeds te laat op mijn werk kom.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.![]()
Dat eerste is zo kapot en de 2e werkt ook nietquote:Op zaterdag 2 februari 2013 19:01 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Er is een wekker die als hij afgaat weg rolt en dat je hem moet zoeken, dan ben je wel wakker. Of een wake up light misschien helpt dat. Ik moet mijn wekker gewoon aan de andere kant van de kamer hebben
.
Dat eerste is zo kapot en de 2e werkt ook nietquote:Op zaterdag 2 februari 2013 19:01 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Er is een wekker die als hij afgaat weg rolt en dat je hem moet zoeken, dan ben je wel wakker. Of een wake up light misschien helpt dat. Ik moet mijn wekker gewoon aan de andere kant van de kamer hebben
.
Kom jij me instoppen?quote:Op zaterdag 2 februari 2013 19:02 schreef LovelyLady het volgende:
Muhahaha moet gewoon op tijd naar bed...
* LovelyLady fluit zachtjes in de rondte![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dus![]()
Dan leg je je telefoon aan de andere kant van de kamer neerquote:Op zaterdag 2 februari 2013 18:59 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Omdat ik alles binnen handbereik uitzet en ik dus steeds te laat op mijn werk kom.
Na ja, dan maar 1 dag weekend houdenquote:![]()
![]()
Uhu, na het FOK!ken of whatsappen nog even mijn bed uit zeker, die is gekquote:Op zaterdag 2 februari 2013 19:03 schreef Vinniiee het volgende:
Dan leg je je telefoon aan de andere kant van de kamer neer.
![]()
quote:Op zaterdag 2 februari 2013 19:03 schreef Evie het volgende:
Zeg dan gewoon mannenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
14 SHADES OF GREY
Dan pak je een reserve telefoon waarop je de wekker zetquote:Op zaterdag 2 februari 2013 19:03 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Uhu, na het FOK!ken of whatsappen nog even mijn bed uit zeker, die is gek.
.
![]()
Zou kunnenquote:Op zaterdag 2 februari 2013 19:04 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dan pak je een reserve telefoon waarop je de wekker zet.
.
![]()
[..]
nee broertje.. is duidelijk nog lang geen man...
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"![]()
Deze keer niet eensquote:
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"![]()
Zeg dan gewoon mannenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sterkte met je broertjequote:Op zaterdag 2 februari 2013 19:03 schreef Evie het volgende:
[..]
nee broertje.. is duidelijk nog lang geen man...
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: