Nee, natuurlijk niet johquote:Op zaterdag 2 februari 2013 16:32 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Ow jammer dacht dat je iets ging zeggen als ''als ik daar geen plezier kan hebben,mag niemand dat''![]()
![]()
OMG OMG jaquote:Op zaterdag 2 februari 2013 16:40 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
omfg je bent er weer omfg
Ik hou niet zo van andere mensenquote:
R&R ;$ :$quote:
Welke wil je?quote:
Haifs is haifsquote:
wordt*?quote:
Je moederquote:Op zaterdag 2 februari 2013 16:41 schreef Fok-it het volgende:
Brownie brengt de reputatie van de users hier weer beetje omhoog
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]
quote:Op zaterdag 2 februari 2013 16:42 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Je moederWat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.was gewoon positief bedoelt hoor?
![]()
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
Oke, via de duif natuurlijk. Postduif.quote:
quote:Op zaterdag 2 februari 2013 16:42 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Half Zutphen gaat naar Hardbass
[..]
Je moederSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
[..]
Je moederOrginele grappen maken xdxdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je maintiendrai
Zo slecht zal die van mij toch niet zijn?quote:Op zaterdag 2 februari 2013 16:41 schreef Fok-it het volgende:
Brownie brengt de reputatie van de users hier weer beetje omhoog
Oké, ik wacht.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 16:42 schreef supersof het volgende:
[..]
Oke, via de duif natuurlijk. Postduif.
9 van de 10 aan de pillen ook nogquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
Ohquote:Op zaterdag 2 februari 2013 16:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat?was gewoon positief bedoelt hoor?
![]()
stuk vreten ben je ook, bahquote:Op zaterdag 2 februari 2013 16:44 schreef supersof het volgende:
Ik voel me zo vies. Want ik ben uitgekotst
Awwhh koetsjie? Wie? Kom we slaan hem FOK! knokploeg mag weer uit de kelderquote:Op zaterdag 2 februari 2013 16:44 schreef supersof het volgende:
Iedereen houdt van browniesquote:Op zaterdag 2 februari 2013 16:44 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
LB waarom mag iedereen jou zo intens erg graag
Ik ook, maar iedereen mag jou
Lurk jij nu ook meequote:Op zaterdag 2 februari 2013 16:44 schreef supersof het volgende:
Ja wij hier allemaal toch.quote:
LB is ook lievvvquote:Op zaterdag 2 februari 2013 16:44 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Iedereen houdt van brownies
Nee heb geen idee
Door wiequote:Op zaterdag 2 februari 2013 16:44 schreef supersof het volgende:
Ik niet, ik haat dat mensquote:Op zaterdag 2 februari 2013 16:44 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
LB waarom mag iedereen jou zo intens erg graag
Ik ook, maar iedereen mag jou
Leer het mequote:Op zaterdag 2 februari 2013 16:44 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Nee heb geen idee
Je doet aardig tegen iedereenquote:Op zaterdag 2 februari 2013 16:44 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Nee heb geen idee
Jij ook hoor.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 16:44 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Awwhh koetsjie? Wie? Kom we slaan hem FOK! knokploeg mag weer uit de kelder
ja als zij bij ons lurken.quote:
TT gaat dan ook over jouquote:Op zaterdag 2 februari 2013 16:44 schreef supersof het volgende:
quote:
Lobiquote:
Je moet tieten hebben en een vagijn. Verder lief doen tegen doenquote:Op zaterdag 2 februari 2013 16:45 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Leer het me
Ik wil ook geliefd zijn bij users
Ja doe dat maar. In een hoekje.quote:
Oh nee. Wat een bedreigingquote:
Heb ik niet, heb ik niet, kan ik nietquote:Op zaterdag 2 februari 2013 16:47 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]Jij ook hoor
[..]
Lobi
[..]
Je moet tieten hebben en een vagijn. Verder lief doen tegen doen
trekken?quote:Op zaterdag 2 februari 2013 16:47 schreef Stuart het volgende:
Newbies die denken dat ze kunnen rellen trouwens![]()
Nou goed, ik ga wat doen mensen
Dan kan je niet geliefd zijnquote:Op zaterdag 2 februari 2013 16:47 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Heb ik niet, heb ik niet, kan ik niet
Nee ik lig lekker in bed met mn teddyquote:
Ik moet nog eten en drinken in huis halen voor het weekendquote:
Jij vindt iedereen liefquote:Op zaterdag 2 februari 2013 16:48 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Dan kan je niet geliefd zijnIk vind je wel lief hoor
En dan trekken?quote:Op zaterdag 2 februari 2013 16:48 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik moet nog eten en drinken in huis halen voor het weekend
Mij nietquote:
Ervaring hoor ik?quote:Op zaterdag 2 februari 2013 16:47 schreef Fok-it het volgende:
Vooral een vagijn hebben, dat is het belangrijkst. Uitgewoond is een pre.
Met uitgewoonde vagijnen? Uit elkaar getrokken modellen zelfs.quote:
quote:Op zaterdag 2 februari 2013 16:49 schreef Faux. het volgende:
ruikt lekker, benieuwd wat we gaan eten
bazen UIquote:Op zaterdag 2 februari 2013 16:49 schreef Faux. het volgende:
ruikt lekker, benieuwd wat we gaan eten
Meeste jaquote:
Niet op fokquote:
nee want straks is het stamppot of hutspot met viezigheid dat toevallig net lekker ruikt en dan ben ik de rest van de avond depressiefquote:
Too much info bro.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 16:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Met uitgewoonde vagijnen? Uit elkaar getrokken modellen zelfs.
Hier ben ik altijd lief. alleen soms hierbuiten nietquote:
quote:Op zaterdag 2 februari 2013 16:49 schreef Stuart het volgende:
* Stuart gaat boodschappen doen![]()
Blijf lief mensen
|quote:Op zaterdag 2 februari 2013 16:50 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Faux. hoe kom je trouwens aan die UI ?
quote:
soms hier ook nietquote:Op zaterdag 2 februari 2013 16:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hier ben ik altijd lief. alleen soms hierbuiten niet
hoi krulquote:Op zaterdag 2 februari 2013 16:51 schreef krullenbolletje het volgende:
Wan tan soep
Pangsit goreng
Tjap tjoy en koe lou yuk
Foe yong hai met chinese garnalen
en een ice-tea
gewoon eten wat de pot schaftquote:Op zaterdag 2 februari 2013 16:50 schreef Faux. het volgende:
[..]
nee want straks is het stamppot of hutspot met viezigheid dat toevallig net lekker ruikt en dan ben ik de rest van de avond depressief
browniequote:
jij eet veelquote:Op zaterdag 2 februari 2013 16:51 schreef krullenbolletje het volgende:
Wan tan soep
Pangsit goreng
Tjap tjoy en koe lou yuk
Foe yong hai met chinese garnalen
en een ice-tea
ja nee zoveel discipline heb ik nietquote:
quote:
Meer om vast te houdenquote:Op zaterdag 2 februari 2013 16:53 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
nee dat is snowbells die is kk dik
ooh okequote:Op zaterdag 2 februari 2013 16:53 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
is voor 2
oh en thuisbezorgen dankje
ik zou best wel willen eten wat een pot schaftquote:Op zaterdag 2 februari 2013 16:53 schreef Faux. het volgende:
[..]
ja nee zoveel discipline heb ik niet
Gebruik je PS CS2quote:Op zaterdag 2 februari 2013 16:53 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]dit was met illustrator trouwens
AJ bezorgt gratisquote:Op zaterdag 2 februari 2013 16:53 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
ooh oke
thuisbezorgen kost trouwens wel extra he?
PS CS6quote:
ik snap je, maar waarom zou je dat willen eten?quote:Op zaterdag 2 februari 2013 16:53 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
ik zou best wel willen eten wat een pot schaft
als je m snapt
xdxd potten lesbos xdxdquote:Op zaterdag 2 februari 2013 16:53 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
ik zou best wel willen eten wat een pot schaft
als je m snapt
quote:
Best gemeen ditquote:
bef haha befquote:Op zaterdag 2 februari 2013 16:54 schreef Faux. het volgende:
[..]
ik snap je, maar waarom zou je dat willen eten?
tekenen in PSquote:Op zaterdag 2 februari 2013 16:53 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]dit was met illustrator trouwens
ja ditquote:
quote:
hmm okequote:Op zaterdag 2 februari 2013 16:55 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
ach anal joy is het wel gewend toch
Mensen die geen CS2quote:Op zaterdag 2 februari 2013 16:55 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Mensen die niet CS6 hebben
CS2 is oud Gquote:
quote:Op zaterdag 2 februari 2013 16:57 schreef Faux. het volgende:
bijna 9000 posts. hoezeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
ja ik ben niet zo'n postertquote:
leuke lettertypequote:Op zaterdag 2 februari 2013 16:58 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
''hep niew logo''
[ afbeelding ]
Noobquote:Op zaterdag 2 februari 2013 16:58 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Maar is wel de beste.
(en ik kan geen download link voor CS6 vinden)
Je licht klopt niet helemaal, dat het boven de eerste S lichter wordt oogt een beetje raar.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 16:58 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
''hep niew logo''
[ afbeelding ]
Gewoon de master collection demo downloaden, heb crack voor je liggenquote:
daar ga ik een stokje voor stekenquote:Op zaterdag 2 februari 2013 16:58 schreef Faux. het volgende:
oke ik wil op 20 februari mijn tienduizendste post plaatsen.
niet van mijquote:Op zaterdag 2 februari 2013 16:59 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Je licht klopt niet helemaal, dat het boven de eerste S lichter wordt oogt een beetje raar.
DM eensquote:Op zaterdag 2 februari 2013 16:59 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Gewoon de master collection demo downloaden, heb crack voor je liggen
ff uploaden naar zippy, komt eranquote:
Ik heb alleen AI, PS en Lrquote:Op zaterdag 2 februari 2013 16:59 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Gewoon de master collection demo downloaden, heb crack voor je liggen
Adobe Illustrator, Photoshop en Lightroomquote:Op zaterdag 2 februari 2013 17:01 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Anal love Photo shop Lyrics reader
Illustrator, photoshop, dreamweaver, indesign, flash, legaalquote:
Heb je het gekocht?quote:Op zaterdag 2 februari 2013 17:02 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Illustrator, photoshop, dreamweaver, indesign, flash, legaal
Maar toch maar de master collection gecrackt want after effects en premiere
quote:
Mijn pa design premium voor mij. Studie enzo en natuurlijk studentenkortingquote:Op zaterdag 2 februari 2013 17:03 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Heb je het gekocht?![]()
Ik speel er af en toe mee beetje zonde van mn geheugen om alles te downloaden
Ah okequote:Op zaterdag 2 februari 2013 17:03 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Mijn pa design premium voor mij. Studie enzo en natuurlijk studentenkorting
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
quote:Op zaterdag 2 februari 2013 17:06 schreef supersof het volgende:
oh noes heb ik nou de rel gemist
sofje toch niet huilenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Welke studie deed je dan?quote:Op zaterdag 2 februari 2013 17:04 schreef supersof het volgende:
Ik heb ook photoshop en al die zooi moeten kopen voor mn studie. Maar ik snap er niks van omdat ik die lessen niet heb gehad
Ik huil om die mensen.quote:
wat ik ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
journalistiek in utrechtquote:Op zaterdag 2 februari 2013 17:06 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Welke studie deed je dan?
Journalistiek->adobe-programma'squote:
Ja oke, doe ik snel.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 17:07 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Snel, post in 'hoe voel je je nu' hoe je je voelt.
photoshop niet snappenquote:Op zaterdag 2 februari 2013 17:04 schreef supersof het volgende:
Ik heb ook photoshop en al die zooi moeten kopen voor mn studie. Maar ik snap er niks van omdat ik die lessen niet heb gehad
Voor tijdschriften maken enzoquote:Op zaterdag 2 februari 2013 17:07 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Journalistiek->adobe-programma's
wat.
Het komt wel goed schatje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nietquote:
quote:Op zaterdag 2 februari 2013 17:09 schreef Ga.aguyim het volgende:
supersof beledigenhoe triest ben je dan
quote:Op zaterdag 2 februari 2013 17:02 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
kruip lekker terug in je holletje man
Zo super vind ik haar niet tbhquote:Op zaterdag 2 februari 2013 17:09 schreef Ga.aguyim het volgende:
Nee ik ook nietquote:
kusje voor gaygayquote:Op zaterdag 2 februari 2013 17:09 schreef Ga.aguyim het volgende:
kus op je krullenquote:Op zaterdag 2 februari 2013 17:10 schreef LittleBrownie het volgende:
Zulke stoere mensen hier, ik word er emotioneel van
kan je je boys hier niet even weghalenquote:Op zaterdag 2 februari 2013 17:10 schreef Vaseline_ het volgende:
Is hier een gevecht? Wie wilt vechten?
Nee.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 17:10 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
was jij niet met roald aan het daten?
* Snowbells geeft lobiquote:Op zaterdag 2 februari 2013 17:10 schreef LittleBrownie het volgende:
Zulke stoere mensen hier, ik word er emotioneel van
Je hoeft niet schijnheilig te lopen doen hoorquote:
Nee kan ik niet ze zijn eigenwijs, stomme 15jarige ookquote:Op zaterdag 2 februari 2013 17:11 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
kan je je boys hier niet even weghalen
oh heb jij ook weer even aandacht nodigquote:Op zaterdag 2 februari 2013 17:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je hoeft niet schijnheilig te lopen doen hoor
slechte seeds?quote:Op zaterdag 2 februari 2013 17:13 schreef Ga.aguyim het volgende:
Fuck, m'n torrent download kkr sloom
Ja zoiets moesten we dan ook maken. Even link opzoeken van wat mijn klas gemaakt heeft. moment.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 17:10 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Daar heb je inDesign voor nodig.
Zo moet het![]()
http://issuu.com/robert-janpietersen/docs/emm
quote:
Mooi he?quote:Op zaterdag 2 februari 2013 17:13 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja zoiets moesten we dan ook maken. Even link opzoeken van wat mijn klas gemaakt heeft. moment.
quote:Op zaterdag 2 februari 2013 17:14 schreef AppelCake het volgende:
xd xd
Ginger heeft me als vriend op Facebook verwijderd!
Kquote:Op zaterdag 2 februari 2013 17:14 schreef AppelCake het volgende:
xd xd
quote:Op zaterdag 2 februari 2013 17:14 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
10, ze zitten nu echt te strijden voor mij
quote:Op zaterdag 2 februari 2013 17:14 schreef Snowbells het volgende:
Waar blijft mijn bestelling trouwens
Ja vind hem tofquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
Ik hoorde van choco dat haar zusje knap isquote:Op zaterdag 2 februari 2013 17:14 schreef AppelCake het volgende:
xd xd
quote:
Is ook zo. :$quote:Op zaterdag 2 februari 2013 17:16 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik hoorde van choco dat haar zusje knap is
quote:Op zaterdag 2 februari 2013 17:15 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja vind hem tofzeker goed. Consistent, duidelijk, goede merkeenheidSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
Leeftijd en als minimaal 17 nummer?quote:
quote:Op zaterdag 2 februari 2013 17:15 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja vind hem tofDie is tofffffSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]
18quote:Op zaterdag 2 februari 2013 17:17 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Leeftijd en als minimaal 17 nummer?
ik zie nog geen DM met het nummerquote:
Ja ik was echt verbaasd dat die zo goed wasquote:Op zaterdag 2 februari 2013 17:17 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
zeker goed. Consistent, duidelijk, goede merkeenheid
Ja ookquote:
Krijg je niet. :$quote:Op zaterdag 2 februari 2013 17:18 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
ik zie nog geen DM met het nummer
Diploquote:Op zaterdag 2 februari 2013 17:19 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ja ook
zeker die coole quote van DiploDiplo
Ja vind ik ookquote:
jij weetquote:Op zaterdag 2 februari 2013 17:19 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Diplo
deadmau5
Afrojack
Ik smelt van julliequote:Op zaterdag 2 februari 2013 17:21 schreef LittleBrownie het volgende:
Waren lieve mensen hier net, ik smolt bijna
Familie van Captain obvious?quote:Op zaterdag 2 februari 2013 17:22 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ze waren hier duidelijk voor AJ
hurrdurr asian babi pangang hurrdurr
quote:
quote:
Ja dat was wel heel bijzonder jaquote:
zwakke ogen hoorquote:
Dat je er ook echt boven staatquote:Op zaterdag 2 februari 2013 17:23 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Geen zin man, lig hier wel chill in mijn bed
Ja je had ook niet moeten reageren hoorquote:Op zaterdag 2 februari 2013 17:23 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Geen zin man, lig hier wel chill in mijn bed
Doeiquote:Op zaterdag 2 februari 2013 17:25 schreef Angel-Joy het volgende:
Ik ga eten.
(ja bami xD hahahaha)
doei kus
quote:Op zaterdag 2 februari 2013 17:25 schreef Angel-Joy het volgende:
Ik ga eten.
(ja bami xD hahahaha)
doei kus
ja iddquote:
quote:
Ik neem die reactie terugquote:Op zaterdag 2 februari 2013 17:24 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Iedereen smelt voor LB::$
nu is het mooi geweest gastquote:
haterquote:Op zaterdag 2 februari 2013 17:25 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
[..]
Ik neem die reactie terug
ik huil heul niet zehmequote:
Ja echt welquote:
Dit is haar profielfoto op facebookquote:Op zaterdag 2 februari 2013 17:27 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
FUNNYJUNK Kun je niet hotlinken
Ik kom ook op funnyjinkquote:Op zaterdag 2 februari 2013 17:29 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Dit is haar profielfoto op facebook
sss straks merken ze dat ze te goed zijn voor deze SCquote:Op zaterdag 2 februari 2013 17:28 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
sof en lb zijn de allround liefheidsuitdelers hier
Stappen ze overquote:Op zaterdag 2 februari 2013 17:29 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
sss straks merken ze dat ze te goed zijn voor deze SC
aaawhquote:Op zaterdag 2 februari 2013 17:28 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
sof en lb zijn de allround liefheidsuitdelers hier
Ja naar US xdxdquote:
Nee dan gaan ze me missen johquote:Op zaterdag 2 februari 2013 17:29 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
sss straks merken ze dat ze te goed zijn voor deze SC
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
Ja ze is een internetfenomeenquote:Op zaterdag 2 februari 2013 17:29 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik kom ook op funnyjink
quote:
XDXD goeijenquote:
weet ikquote:
Jij bent ook wel een goeijenquote:
Eetsequote:Op zaterdag 2 februari 2013 17:32 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Maar ik ga eten doei schatjes
Eetsmakelijkquote:Op zaterdag 2 februari 2013 17:32 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
ja echt wel, hij komt ook op televisiequote:
doeiquote:Op zaterdag 2 februari 2013 17:32 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
6 uur avondeten. 8 uur journaal. 10 uur naar bedquote:Op zaterdag 2 februari 2013 17:35 schreef Ga.aguyim het volgende:
Waarom eten hollanders altijd zo vroeg
quote:
7 uur avondeten*quote:Op zaterdag 2 februari 2013 17:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
6 uur avondeten. 8 uur journaal. 10 uur naar bed
Lekker pittig wild leven
Geen ideequote:Op zaterdag 2 februari 2013 17:35 schreef Ga.aguyim het volgende:
Waarom eten hollanders altijd zo vroeg
6 uur is standaard NL, maar 7 uur is beter jaquote:
quote:Op zaterdag 2 februari 2013 17:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
6 uur avondeten. 8 uur journaal. 10 uur naar bed
Lekker pittig wild leven
quote:Op zaterdag 2 februari 2013 17:37 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]en dan jus met gehaktballen en sperziebonen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |