Nee, natuurlijk niet johquote:Op zaterdag 2 februari 2013 16:32 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Ow jammer dacht dat je iets ging zeggen als ''als ik daar geen plezier kan hebben,mag niemand dat''![]()
![]()
OMG OMG jaquote:Op zaterdag 2 februari 2013 16:40 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
omfg je bent er weer omfg
Ik hou niet zo van andere mensenquote:
R&R ;$ :$quote:
Welke wil je?quote:
Haifs is haifsquote:
wordt*?quote:
Je moederquote:Op zaterdag 2 februari 2013 16:41 schreef Fok-it het volgende:
Brownie brengt de reputatie van de users hier weer beetje omhoog
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]
quote:Op zaterdag 2 februari 2013 16:42 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Je moederWat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.was gewoon positief bedoelt hoor?
![]()
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
Oke, via de duif natuurlijk. Postduif.quote:
quote:Op zaterdag 2 februari 2013 16:42 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Half Zutphen gaat naar Hardbass
[..]
Je moederSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
[..]
Je moederOrginele grappen maken xdxdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je maintiendrai
Zo slecht zal die van mij toch niet zijn?quote:Op zaterdag 2 februari 2013 16:41 schreef Fok-it het volgende:
Brownie brengt de reputatie van de users hier weer beetje omhoog
Oké, ik wacht.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 16:42 schreef supersof het volgende:
[..]
Oke, via de duif natuurlijk. Postduif.
9 van de 10 aan de pillen ook nogquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
Ohquote:Op zaterdag 2 februari 2013 16:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat?was gewoon positief bedoelt hoor?
![]()
stuk vreten ben je ook, bahquote:Op zaterdag 2 februari 2013 16:44 schreef supersof het volgende:
Ik voel me zo vies. Want ik ben uitgekotst
Awwhh koetsjie? Wie? Kom we slaan hem FOK! knokploeg mag weer uit de kelderquote:Op zaterdag 2 februari 2013 16:44 schreef supersof het volgende:
Iedereen houdt van browniesquote:Op zaterdag 2 februari 2013 16:44 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
LB waarom mag iedereen jou zo intens erg graag
Ik ook, maar iedereen mag jou
Lurk jij nu ook meequote:Op zaterdag 2 februari 2013 16:44 schreef supersof het volgende:
Ja wij hier allemaal toch.quote:
LB is ook lievvvquote:Op zaterdag 2 februari 2013 16:44 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Iedereen houdt van brownies
Nee heb geen idee
Door wiequote:Op zaterdag 2 februari 2013 16:44 schreef supersof het volgende:
Ik niet, ik haat dat mensquote:Op zaterdag 2 februari 2013 16:44 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
LB waarom mag iedereen jou zo intens erg graag
Ik ook, maar iedereen mag jou
Leer het mequote:Op zaterdag 2 februari 2013 16:44 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Nee heb geen idee
Je doet aardig tegen iedereenquote:Op zaterdag 2 februari 2013 16:44 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Nee heb geen idee
Jij ook hoor.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 16:44 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Awwhh koetsjie? Wie? Kom we slaan hem FOK! knokploeg mag weer uit de kelder
ja als zij bij ons lurken.quote:
TT gaat dan ook over jouquote:Op zaterdag 2 februari 2013 16:44 schreef supersof het volgende:
quote:
Lobiquote:
Je moet tieten hebben en een vagijn. Verder lief doen tegen doenquote:Op zaterdag 2 februari 2013 16:45 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Leer het me
Ik wil ook geliefd zijn bij users
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |