quote:Op zaterdag 2 februari 2013 15:37 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Bij alles behalve engels ook welJa daaromSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En soms is bij engels ook wel fijn. als het te snel gaat enzoOp donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
Ik ontken het bestaan van dit dierquote:
viespeuk.quote:
quote:
waarom zo vquote:
[JNG blowchat #387] Zónder ondertiteling! Das voor kneuzen!ijkquote:
Nee man, dan komen ze weer hier kutten.quote:
quote:
Moraal ridderinquote:Op zaterdag 2 februari 2013 15:42 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee man, dan komen ze weer hier kutten.
whatup met US dan?quote:Op zaterdag 2 februari 2013 15:42 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee man, dan komen ze weer hier kutten.
hoe bedoel jequote:
Viespeukquote:Op zaterdag 2 februari 2013 15:42 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Hihi nee blowjob xdxdxd
Dat we nooit iets geks mogen van jouquote:
Nu niet want ik ga zo weg en dan duurt het niet lang genoegquote:
Doe nou eens een keer koel stuart doe het gewoonquote:Op zaterdag 2 februari 2013 15:43 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat we nooit iets geks mogen van jou
Ik ga ook zo weg, dus okequote:Op zaterdag 2 februari 2013 15:43 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nu niet want ik ga zo weg en dan duurt het niet lang genoeg
Je bent super loveablequote:Op zaterdag 2 februari 2013 15:43 schreef Stuart het volgende:
In elke SC word ik trouwens met open armen ontvangen. Mensen houden van mij
quote:Op zaterdag 2 februari 2013 15:44 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Niet over hebben, anders komen ze rellen.
quote:Op zaterdag 2 februari 2013 15:44 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
The SC which must not be named
Ja lezen ze ook echt hierquote:Op zaterdag 2 februari 2013 15:44 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Niet over hebben, anders komen ze rellen.
spytool allesquote:Op zaterdag 2 februari 2013 15:44 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja lezen ze ook echt hier
Alleen als het in London isquote:Op zaterdag 2 februari 2013 15:44 schreef Rockiejj het volgende:
Wie meet ik hier?
GC / [SIGHTSEERS] 192 FOK!kers gratis naar de film! 7 feb. Amsterdam
Succes ermeequote:Op zaterdag 2 februari 2013 15:45 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Ik ga weer Maatschaapij leer leren, haha leer leren ik leer de leer der maatschappijleer xdxd
Ja, was laatst al zoquote:Op zaterdag 2 februari 2013 15:44 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja lezen ze ook echt hier
Jajaquote:Op zaterdag 2 februari 2013 15:44 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Enige wat ik blow zijn lolly's(aardbeien smaak)
Was gezellig tochquote:
Te laat in de avond, volgende dag school dit datquote:Op zaterdag 2 februari 2013 15:44 schreef Rockiejj het volgende:
Wie meet ik hier?
Naissquote:
Daar moet ik ook maar eens gaan kijken danquote:Op zaterdag 2 februari 2013 15:46 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
nachtbagger is het in het weekend
Amsterdamquote:Op zaterdag 2 februari 2013 15:44 schreef Rockiejj het volgende:
Wie meet ik hier?
B&H / [Het Algemene Nachtbagger Topic] #871 alcohol en shitquote:Op zaterdag 2 februari 2013 15:47 schreef Stuart het volgende:
[..]
Daar moet ik ook maar eens gaan kijken dan
Vreemd dat het nu gewoon 'open' is danquote:Op zaterdag 2 februari 2013 15:48 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
B&H / [Het Algemene Nachtbagger Topic] #871 alcohol en shit
Maar Pluto wil wel graag naar buiten dus je moetquote:Op zaterdag 2 februari 2013 15:49 schreef supersof het volgende:
Geen zin om mijn bed te verlaten en hond uit te laten
Koop een kattenbak voor hem dan, zo groot is ie nietquote:Op zaterdag 2 februari 2013 15:49 schreef supersof het volgende:
Geen zin om mijn bed te verlaten en hond uit te laten
in het weekend is ie openquote:Op zaterdag 2 februari 2013 15:49 schreef Stuart het volgende:
[..]
Vreemd dat het nu gewoon 'open' is dan
Ja ik moet welquote:Op zaterdag 2 februari 2013 15:49 schreef Stuart het volgende:
[..]
Maar Pluto wil wel graag naar buiten dus je moet
Oooh maar door de weeks helemaal nietquote:
om 23;00 gaat ie altijd open volgens mijquote:Op zaterdag 2 februari 2013 15:50 schreef Stuart het volgende:
[..]
Oooh maar door de weeks helemaal niet
We hebben ook twee katten, maar niet eens een kattenbakquote:Op zaterdag 2 februari 2013 15:49 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Koop een kattenbak voor hem dan, zo groot is ie niet
Nee hoor, ik kijk alleen wat er nog meer isquote:Op zaterdag 2 februari 2013 15:50 schreef Angel-Joy het volgende:
Gaan jullie allemaal naar een ander SC ofzo
Waarom, wil je tegen jezelf gaan praten dan?quote:Op zaterdag 2 februari 2013 15:50 schreef Angel-Joy het volgende:
huilie huiliequote:
ben je bang om naar nb te gaan?????quote:Op zaterdag 2 februari 2013 15:50 schreef Angel-Joy het volgende:
quote:Op zaterdag 2 februari 2013 15:50 schreef supersof het volgende:
[..]
We hebben ook twee katten, maar niet eens een kattenbakBest raar eigenlijk.
heb ik niet.quote:
Ik kom al jaren in de KSC. Weliswaar nu rustig maar toch best okay hoorquote:
Hier in Zutphen schijnt de zon, zal bij sof dan niet zoveel anders zijnquote:
Heb je niet? WTFquote:Op zaterdag 2 februari 2013 15:51 schreef supersof het volgende:
[..]
heb ik niet.
en regen is niet erg.
Héél erg.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 15:51 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
ben je bang om naar nb te gaan?????
Wat is dat voor slowchat?quote:Op zaterdag 2 februari 2013 15:51 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik kom al jaren in de KSC. Weliswaar nu rustig maar toch best okay hoor
Maar stel dat het straks wel regent dan ben je goed voorbereidquote:Op zaterdag 2 februari 2013 15:51 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Hier in Zutphen schijnt de zon, zal bij sof dan niet zoveel anders zijn
Ik ook niet hoor, net als handschoenenquote:Op zaterdag 2 februari 2013 15:52 schreef Stuart het volgende:
[..]
Heb je niet? WTF
Regen is wel erg
Hmmmz, ik heb er ook geen trouwens
Handschoenen heb ik welquote:Op zaterdag 2 februari 2013 15:52 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik ook niet hoor, net als handschoenen
Ik ben een diehard
Je weet mijn mening over regenpakken stuquote:Op zaterdag 2 februari 2013 15:52 schreef Stuart het volgende:
[..]
Heb je niet? WTF
Regen is wel erg
Hmmmz, ik heb er ook geen trouwens
Ja ik bedoel welk sub-forumquote:
Ik ben dan ook vrij uniek daar inquote:
Blauwe lucht aanwezigquote:Op zaterdag 2 februari 2013 15:51 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Hier in Zutphen schijnt de zon, zal bij sof dan niet zoveel anders zijn
Ja, je bent er gek op toch?quote:Op zaterdag 2 februari 2013 15:53 schreef supersof het volgende:
[..]
Je weet mijn mening over regenpakken stu
GCquote:
quote:
vracht lossen was het lekkerst in wekenquote:
quote:Op zaterdag 2 februari 2013 15:53 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
ik kan je onder mijn hoeden nemen als je dat wil als een soort leermeester
ja lijkt mij ookquote:Op zaterdag 2 februari 2013 15:54 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
vracht lossen was het lekkerst in weken
Doe je je regenpak toch aan?quote:Op zaterdag 2 februari 2013 15:55 schreef supersof het volgende:
[..]
ja lijkt mij ookgisteren was vervelend met die regen.
broodmiepen lossen nooit vrachtquote:
als het je niks zou boeien dan zou je gewoon rellen voor de lolquote:Op zaterdag 2 februari 2013 15:54 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Begrijp gewoon dat ik veranderd ben, dat ik geen zin meer heb om te rellen, dat het me niks meer boeit, dat ik er boven sta.
Gr.
rot opquote:
ik ben geen broodmiepquote:Op zaterdag 2 februari 2013 15:56 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
broodmiepen lossen nooit vracht
Wat is er zo lollig aan rellen dan?quote:Op zaterdag 2 februari 2013 15:56 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
als het je niks zou boeien dan zou je gewoon rellen voor de lol
Beetje kinderachtig wel inderdaadquote:Op zaterdag 2 februari 2013 15:57 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Wat is er zo lollig aan rellen dan?
mensen opgefokt zienquote:Op zaterdag 2 februari 2013 15:57 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Wat is er zo lollig aan rellen dan?
Ik ben een broodmeisjequote:Op zaterdag 2 februari 2013 15:58 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Wel, toch? Wat doe je dan?
Miep dusquote:
nee.quote:
miep is niet beledigend bedoel hoor.quote:
Een brood-doosquote:
Oh vind ik van wel.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 15:59 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
miep is niet beledigend bedoel hoor.
Zo noemen wij dat in de 8708
sorryzalhetnooitmeerdoenvergeefmealsjeblieftquote:
quote:
Kaputquote:
Buitengewoon irritantquote:Op zaterdag 2 februari 2013 15:55 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Mensen die facebook gooien met depri semi-gevoelige engelse teksten vol spelfouten
Die kunnen dat nietquote:Op zaterdag 2 februari 2013 15:56 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
broodmiepen lossen nooit vracht
oke okequote:Op zaterdag 2 februari 2013 16:00 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
sorryzalhetnooitmeerdoenvergeefmealsjeblieft
Ik zou dat wel doen hoor, als ik er een zou hebbenquote:
Die hoeven dat niet te doenquote:
men lefen is zo verneukd, ik kan hed niet meer aan, alleen Justin hout me nog in lefuhquote:Op zaterdag 2 februari 2013 15:55 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Mensen die facebook gooien met depri semi-gevoelige engelse teksten vol spelfouten
quote:
Veranderd voor mij niet zoveelquote:
aandachtquote:Op zaterdag 2 februari 2013 16:02 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Dat jij fapt op aandacht, betekent nog niet dat ik erop vinger.
Gr.
Whatever gaygayquote:Op zaterdag 2 februari 2013 16:03 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
aandachtik blijf het liefst achter de schermen
Dood. Ik ga, honger.quote:
hoezo quote je mijquote:Op zaterdag 2 februari 2013 16:02 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
[..]
Veranderd voor mij niet zoveel
Iets meer dan de vakkenvullers.quote:
Wat iets meer?quote:Op zaterdag 2 februari 2013 16:04 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Iets meer dan de vakkenvullers.
Als groentenman ben ik trouwens half teamleider bij ons
QFT, die twee quotes stonden los vanelkaar excuusquote:
Oh dan ga ik weer.quote:
oh zoquote:Op zaterdag 2 februari 2013 16:04 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
QFT, die twee quotes stonden los vanelkaar excuus
Oh storequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
Geniaalquote:
Nee die zin klopt niet.quote:
Jullie gedragen je dan misschien iets te elitequote:Op zaterdag 2 februari 2013 16:05 schreef supersof het volgende:
[..]
Oh storeIk heb soms het gevoel dat sommige mensen bij ons de broodafdeling niet zo mogen
quote:Op zaterdag 2 februari 2013 16:05 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Zaanse salade van de AHHollandse maaltijdsalade van de AHSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
Mijn hartje wel, voor jauquote:
Nee echt niet! Ik doe tegen iedereen aardig.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 16:06 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Jullie gedragen je dan misschien iets te elite
quote:Op zaterdag 2 februari 2013 16:06 schreef supersof het volgende:
[..]
Hollandse maaltijdsalade van de AHEvil womanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
Weet ik niet, ken je amperquote:Op zaterdag 2 februari 2013 16:07 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee echt niet! Ik doe tegen iedereen aardig.
En geen zielquote:
Daar ben ik lieverdquote:Op zaterdag 2 februari 2013 16:08 schreef Fok-it het volgende:
Je kan beter naar NB gaan Stu. US is dood in het weekend.
quote:
Gewoon doen, lekker in de groep gooien!quote:Op zaterdag 2 februari 2013 16:08 schreef Stuart het volgende:
Zou ik al kunnen vragen om een meet![]()
Of is dat wat vroeg?
Nou ik kan het je vertellen.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 16:08 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Weet ik niet, ken je amper
Ik wil een aantal van jullie best meetenquote:Op zaterdag 2 februari 2013 16:08 schreef Stuart het volgende:
Zou ik al kunnen vragen om een meet![]()
Of is dat wat vroeg?
Ze zijn niet erg vriendelijk daarquote:Op zaterdag 2 februari 2013 16:10 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Gewoon doen, lekker in de groep gooien!
Nee allemaal bitches en hoerenquote:
quote:
Ik bedoelde eldersquote:Op zaterdag 2 februari 2013 16:10 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik wil een aantal van jullie best meeten
Behalve app0l, natuurlijk
No shit, je komt van hier ;')quote:
Ik weet niet of ik daar wel op wil wachtenquote:Op zaterdag 2 februari 2013 16:11 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
ze zijn autistisch, ze moeten gewoon even wennen!
Jawel, gezellig joh!quote:Op zaterdag 2 februari 2013 16:15 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik daar wel op wil wachten![]()
Dus? Stuart heeft nooit iets over ze geluld ofzo.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 16:14 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
No shit, je komt van hier ;')
jij in die scquote:
Wie wel dan?quote:Op zaterdag 2 februari 2013 16:15 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Dus? Stuart heeft nooit iets over ze geluld ofzo.
Ik weet niet hoe algemeen ze haten daarquote:Op zaterdag 2 februari 2013 16:15 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik heb in de voorloper van die SC gepost en daar zie ik niemand van terug. Feitelijk zijn zij dus allemaal newbiesquote:Op zaterdag 2 februari 2013 16:14 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
No shit, je komt van hier ;')
Doe voorzichtig en veel plezier met Plutoquote:Op zaterdag 2 februari 2013 16:15 schreef supersof het volgende:
hond uitlaten want hij is aan het zeuren
Thank youquote:Op zaterdag 2 februari 2013 16:15 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Plutoquote:Op zaterdag 2 februari 2013 16:15 schreef supersof het volgende:
hond uitlaten want hij is aan het zeuren
Ik had gerekend op een warmer welkom eigenlijkquote:
Dat hoef je niet te verwachtenquote:Op zaterdag 2 februari 2013 16:17 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik had gerekend op een warmer welkom eigenlijk
Als ik niet welkom ben ga ik er ook geen tijd instekenquote:Op zaterdag 2 februari 2013 16:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat hoef je niet te verwachten![]()
Lachen is het wel
Ze haten iedereen die met mij te maken hebben. Dus pas maar op jij.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 16:16 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe algemeen ze haten daar
Nee ga niet weg ik wil een nieuwe tweede SCquote:Op zaterdag 2 februari 2013 16:20 schreef Stuart het volgende:
[..]
Als ik niet welkom ben ga ik er ook geen tijd insteken
Je bent wel geliefd he?quote:Op zaterdag 2 februari 2013 16:20 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ze haten iedereen die met mij te maken hebben. Dus pas maar op jij.
In Radio 49 ben ik wel welkomquote:Op zaterdag 2 februari 2013 16:21 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Nee ga niet weg ik wil een nieuwe tweede SC
Heel erg.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 16:21 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Je bent wel geliefd he?
Ik ook, kom er nog wel af en toequote:
Dat zal toch wel? Dit was maar een beetje trieste bedoening daar. Mensen die menen dat ze geweldig zijn. Nou, veel plezier dan maarquote:
Ik weinig maar ik ken daar wel een aantal vaste mensenquote:Op zaterdag 2 februari 2013 16:23 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik ook, kom er nog wel af en toe
Draaien ook trouwens
Moet je daar nou perse voor betalen? Voor die programmas die je moet downloaden?quote:Op zaterdag 2 februari 2013 16:23 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik ook, kom er nog wel af en toe
Draaien ook trouwens
Ik doe het via traktor en nee. betalen voor softwarequote:Op zaterdag 2 februari 2013 16:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Moet je daar nou perse voor betalen? Voor die programmas die je moet downloaden?
quote:Op zaterdag 2 februari 2013 16:23 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat zal toch wel? Dit was maar een beetje trieste bedoening daar. Mensen die menen dat ze geweldig zijn. Nou, veel plezier dan maar
nee hoeft niet.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 16:24 schreef Stuart het volgende:
Ik moet zo maar eens wat boodschappen gaan doen
Ja ik had Virtual DJ en nog wat gedownload. en als je zo`n stream geval wil. Wat je nodig hebt voor dat draaien moest je 10-tje per maand betalenquote:Op zaterdag 2 februari 2013 16:24 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik doe het via traktor en nee. betalen voor software
streamen kan ook via VDJquote:Op zaterdag 2 februari 2013 16:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja ik had Virtual DJ en nog wat gedownload. en als je zo`n stream geval wil. Wat je nodig hebt voor dat draaien moest je 10-tje per maand betalen
Maar wel betaald. offe. naja dan snap ik het niet meerquote:Op zaterdag 2 februari 2013 16:26 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
streamen kan ook via VDJ
Geen zin in om meer tijd in te steken. Ken daar nagenoeg niemand en dat is misschien ook maar het beste. Ik ga wel naar Radio 49 als het hier te rustig isquote:
Je kent mij daarquote:Op zaterdag 2 februari 2013 16:26 schreef Stuart het volgende:
[..]
Geen zin in om meer tijd in te steken. Ken daar nagenoeg niemand en dat is misschien ook maar het beste. Ik ga wel naar Radio 49 als het hier te rustig is
Voorlopig niet dusquote:Op zaterdag 2 februari 2013 16:26 schreef Stuart het volgende:
[..]
Geen zin in om meer tijd in te steken. Ken daar nagenoeg niemand en dat is misschien ook maar het beste. Ik ga wel naar Radio 49 als het hier te rustig is
Ja, en ik vond ook niet iedereen onvriendelijk hoor. Een aantal daar blijken graag te schreeuwen. Beetje autistisch eigenlijkquote:
quote:Op zaterdag 2 februari 2013 16:29 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
''Robbie, ik ga boodschappen doen, nog wat nodig?''
''Dropshot en Ouzo''
''Ok''
Mijn ma
Gelukkig maar. Hier is het in ieder geval wel gezelligquote:
Monoquote:Op zaterdag 2 februari 2013 16:29 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, en ik vond ook niet iedereen onvriendelijk hoor. Een aantal daar blijken graag te schreeuwen. Beetje autistisch eigenlijk
sst de muren hebben orenquote:Op zaterdag 2 februari 2013 16:29 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, en ik vond ook niet iedereen onvriendelijk hoor. Een aantal daar blijken graag te schreeuwen. Beetje autistisch eigenlijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je maintiendrai
Ja feestje vanavond. Moet het wel terugbetalen, dat welquote:
Haha dat lijkt me ook jaquote:Op zaterdag 2 februari 2013 16:30 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja feestje vanavond. Moet het wel terugbetalen, dat wel
Ow dat valt wel mee, is gewoon een kliekjequote:Op zaterdag 2 februari 2013 16:29 schreef Stuart het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 2 februari 2013 16:30 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
sst de muren hebben orenI don't careSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik noem geen namen en zeg geen heel nare of beledigende dingen. Sommige reageerden daar gewoon triest en debiel, feit. Verder moeten ze dat lekker zelf weten
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
alles is slecht waar te voor staat #Levenslessenquote:Op zaterdag 2 februari 2013 16:30 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Zijn keelsnoepjes slecht voor je als je er teveel van neemt?
Ik hou niet zo van dat soort kliekjes. Maar als anderen het wel leuk hebben, prima tochquote:Op zaterdag 2 februari 2013 16:30 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Ow dat valt wel mee, is gewoon een kliekje
Ja daar kan je aids kanker en autisme van krijgenquote:Op zaterdag 2 februari 2013 16:30 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Godver Gaygay ik moest lachenquote:Op zaterdag 2 februari 2013 16:31 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Ja daar kan je aids kanker en autisme van krijgen
jaquote:Op zaterdag 2 februari 2013 16:30 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Ow jammer dacht dat je iets ging zeggen als ''als ik daar geen plezier kan hebben,mag niemand dat''quote:Op zaterdag 2 februari 2013 16:31 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik hou niet zo van dat soort kliekjes. Maar als anderen het wel leuk hebben, prima toch
Tevredenquote:Op zaterdag 2 februari 2013 16:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
alles is slecht waar te voor staat #Levenslessen
quote:Op zaterdag 2 februari 2013 16:31 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Ja daar kan je aids kanker en autisme van krijgen
alles is slecht als je er te veel van neemtquote:Op zaterdag 2 februari 2013 16:30 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
oke dan stop ik nu maarquote:Op zaterdag 2 februari 2013 16:32 schreef supersof het volgende:
[..]
ja__
eet niet heel zo'n pakje op oké?
[ afbeelding ]
Goed planquote:
quote:Op zaterdag 2 februari 2013 16:30 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
sst de muren hebben orenZe spytool niet eens, ze lurken mee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ssssst
Niet mijn originele gedachten stelenquote:Op zaterdag 2 februari 2013 16:33 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
alles is slecht als je er te veel van neemt
lurkers :[wquote:Op zaterdag 2 februari 2013 16:33 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ze spytool niet eens, ze lurken mee.
Ssssst
HOMMOS ALLEMAAL HOMMOSquote:Op zaterdag 2 februari 2013 16:33 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ze spytool niet eens, ze lurken mee.
Ssssst
quote:Op zaterdag 2 februari 2013 16:34 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
HOMMOS ALLEMAAL HOMMOS
Hummusquote:Op zaterdag 2 februari 2013 16:34 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
HOMMOS ALLEMAAL HOMMOS
Ik ookquote:Op zaterdag 2 februari 2013 16:35 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ahh, nu heb ik zin in snoepjes.
Ram ze in elkaar, vervolgens doe je haar.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 16:35 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Er staan 2 jongens hier voor het huis van mijn buren mijn buurmeisje voor pijpslet uit te maken. tweede keer deze week
Ze staat wel bovenaan de bangalijst van zutphen, daar niet van.
pics van buurmeisjequote:Op zaterdag 2 februari 2013 16:35 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Er staan 2 jongens hier voor het huis van mijn buren mijn buurmeisje voor pijpslet uit te maken. tweede keer deze week
Heerlijkquote:Op zaterdag 2 februari 2013 16:35 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ahh, nu heb ik zin in snoepjes.
Moet ze maar niet zo'n slet zijn.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 16:35 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Jezus hoe oud is ze? 14?quote:
Jupquote:
Liever iemand andersquote:
Waarom zou je, gewoon vragen of je haar mag doen.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 16:37 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
verkracht haar in een donker steegje
dat is toch niet leuk als ze het wil?quote:Op zaterdag 2 februari 2013 16:38 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Waarom zou je, gewoon vragen of je haar mag doen.
Ga haar doenquote:Op zaterdag 2 februari 2013 16:37 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Jup
[..]
Liever iemand anders
altijd overal lapoquote:Op zaterdag 2 februari 2013 16:38 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
dat is toch niet leuk als ze het wil?
quote:Op zaterdag 2 februari 2013 16:38 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
dat is toch niet leuk als ze het wil?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |