quote:Op zaterdag 2 februari 2013 15:37 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Bij alles behalve engels ook welJa daaromSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En soms is bij engels ook wel fijn. als het te snel gaat enzoOp donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
Ik ontken het bestaan van dit dierquote:
viespeuk.quote:
quote:
waarom zo vquote:
[JNG blowchat #387] Zónder ondertiteling! Das voor kneuzen!ijkquote:
Nee man, dan komen ze weer hier kutten.quote:
quote:
Moraal ridderinquote:Op zaterdag 2 februari 2013 15:42 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee man, dan komen ze weer hier kutten.
whatup met US dan?quote:Op zaterdag 2 februari 2013 15:42 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee man, dan komen ze weer hier kutten.
hoe bedoel jequote:
Viespeukquote:Op zaterdag 2 februari 2013 15:42 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Hihi nee blowjob xdxdxd
Dat we nooit iets geks mogen van jouquote:
Nu niet want ik ga zo weg en dan duurt het niet lang genoegquote:
Doe nou eens een keer koel stuart doe het gewoonquote:Op zaterdag 2 februari 2013 15:43 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat we nooit iets geks mogen van jou
Ik ga ook zo weg, dus okequote:Op zaterdag 2 februari 2013 15:43 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nu niet want ik ga zo weg en dan duurt het niet lang genoeg
Je bent super loveablequote:Op zaterdag 2 februari 2013 15:43 schreef Stuart het volgende:
In elke SC word ik trouwens met open armen ontvangen. Mensen houden van mij
quote:Op zaterdag 2 februari 2013 15:44 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Niet over hebben, anders komen ze rellen.
quote:Op zaterdag 2 februari 2013 15:44 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
The SC which must not be named
Ja lezen ze ook echt hierquote:Op zaterdag 2 februari 2013 15:44 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Niet over hebben, anders komen ze rellen.
spytool allesquote:Op zaterdag 2 februari 2013 15:44 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja lezen ze ook echt hier
Alleen als het in London isquote:Op zaterdag 2 februari 2013 15:44 schreef Rockiejj het volgende:
Wie meet ik hier?
GC / [SIGHTSEERS] 192 FOK!kers gratis naar de film! 7 feb. Amsterdam
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |