Zonder de golanhoogte was er nu oorlog Israël - Syrië, dat weet je bestquote:Op zaterdag 9 maart 2013 22:31 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik ga niet in op valse keuzes.
Israel poept op internationaal recht, duidelijk. Moeten ze ook niet zeiken over terrorisme.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 22:26 schreef miera het volgende:
[..]
Omringd door een waanzinnige massa, heeft Israël niets aan het internationaal recht
http://www.elsevier.nl/Bu(...)naal-recht-1188102W/
Dat weet ik helemaal niet. Het is jouw stelling.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 22:32 schreef miera het volgende:
[..]
Zonder de golanhoogte was er nu oorlog Israël - Syrië, dat weet je best
Je bent te dom om met jou te discussiëren, beter ga je eerst wat onderzoek doen naar dit onderwerquote:Op zaterdag 9 maart 2013 22:32 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Israel poept op internationaal recht, duidelijk. Moeten ze ook niet zeiken over terrorisme.
Idemquote:Op zaterdag 9 maart 2013 22:33 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dat weet ik helemaal niet. Het is jouw stelling.
Dat hoor ik altijd van mensen zonder argumenten.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 22:33 schreef miera het volgende:
[..]
Je bent te dom om met jou te discussiëren, beter ga je eerst wat onderzoek doen naar dit onderwer
Had Israël zich altijd braaf volgens de regels gehouden, dan was er nu geen sprake meer van Israël.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 22:34 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dat hoor ik altijd van mensen zonder argumenten.
Het is voldoende. De gehele basis voor het bestaan van Israel is illegaal, volgens jou.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 22:36 schreef miera het volgende:
[..]
Had Israël zich altijd braaf volgens de regels gehouden, dan was er nu geen sprake meer van Israël.
Enige wat ik er nog over te zeggen heb.
Terrorisme is begonnen voor 1967. De bezetting is NIET de oorzaak van het terrorisme. Dat is geschiedsvervalsing. De PLO is bijvoorbeeld in 1964 opgericht.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 22:26 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Die was er niet geweest zonder bezetting.
Zionisme ook.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 22:41 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Terrorisme is begonnen voor 1967.
Nee, het Internationaal recht is een Westerse uitvinding, waar ook het Westen zich alleen aan houdt als het ons uitkomt. Terrorisme is verboden volgens het internationaal recht en toch is dat de realiteit waar Israël mee te maken heeft.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 22:38 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Het is voldoende. De gehele basis voor het bestaan van Israel is illegaal, volgens jou.
Klopt, dus?quote:
Hoe weet jij dat nou weer? Heb je in je glazen bol gekeken? Israël bezet niks van Jordanië, er is geen oorlog. Als er niet zonder overleg met de lokale bevolking een staat was opgericht was er wellicht geen oorlog geweest.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 22:32 schreef miera het volgende:
[..]
Zonder de golanhoogte was er nu oorlog Israël - Syrië, dat weet je best
Een realiteit waar ze zelf voor gezorgd heeft.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 22:43 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Nee, het Internationaal recht is een Westerse uitvinding, waar ook het Westen zich alleen aan houdt als het ons uitkomt. Terrorisme is verboden volgens het internationaal recht en toch is dat de realiteit waar Israël mee te maken heeft.
ah, het argument dat ook continu werd gebezigd door blanke Zuid-Afrikaanse leiders van het apartheidsregime, goeie manquote:Op zaterdag 9 maart 2013 22:27 schreef miera het volgende:
[..]
maar dan was er wel oorlog bezig nu
Ik herhaal; beter oorlogje voeren dan?
Heel WB was Jordaniëquote:Op zaterdag 9 maart 2013 22:46 schreef Peunage het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat nou weer? Heb je in je glazen bol gekeken? Israël bezet niks van Jordanië, er is geen oorlog. Als er niet zonder overleg met de lokale bevolking een staat was opgericht was er wellicht geen oorlog geweest.
Dat was een bezetting ja, geen annexatie. Bovendien was het door een paar landen geaccepteerd. En het duurde niet zo lang.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 23:01 schreef johnnylove het volgende:
[..]
Na 1948 geannexeerd door Jordanie. http://en.wikipedia.org/w(...)ion_of_the_West_Bank
Was wel degelijk annexatie. Komt ook doordat Jordanie een oorlog zwaar heeft verloren dat het niet zo lang duurde. Volgens mij claimen ze ook nog steeds Al Aqsa. Vrede is er pas sinds midden jaren 90.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 23:03 schreef Peunage het volgende:
[..]
Dat was een bezetting ja, geen annexatie. Bovendien was het door een paar landen geaccepteerd. En het duurde niet zo lang.
Daarbij, mijn punt blijft staan. Israël bezit niks van Jordanië, en er is geen oorlog tussen beide landen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |