Fijn dat je Feyenoord eindelijk eens als klein teampje gaat zienquote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:54 schreef Helpmefok het volgende:
Overigens wel een nette pot hoor, eerlijk is eerlijk. Maar dat 'op naar 22'Beetje misplaatst denk je ook niet, als je van 2 kleine teampjes hebt gewonnen de afgelopen 2 westrijden, en gewoon weet dat jullie dalijk 3 keer op je plaat gaan.
Volkskrantquote:Op zaterdag 2 februari 2013 21:46 schreef Kenju het volgende:
[..]
Waar komt dit lijstje vandaan als ik vragen mag?
Zucht. Afgelopen 2 wedstrijden hoef je natuurlijk niet per se als afgelopen 2 wedstrijden in de competitie te lezen.quote:
Want bij Vitesse gaat het net lekker zo bedoel je? Utrecht is nou ook geen wereldploeg, spelen ook nog eens thuis. Feyenoord, tja, al 2x klop gekregen.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:53 schreef Helpmefok het volgende:
Wat een arrogante TTZeker aangezien je gewoon WEET dat PSV de komende 3 weken weer 0 punten gaat pakken:
[..]
quote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:56 schreef Jivis het volgende:
Die TT. Dit was de kampioenswedstrijd, zeker?
Vitesse gaat deze week hard op hun smoel om vervolgens revanche te pakken tegen jullie. Utrecht speelt gewoon buitengewoon attractief voetbal en gaan gewoon winnen, dat voel ik. En Feijenoord-uit is gewoon altijd drama voor PSV. 2010-2011, dramatischte jaar van Feijenoord ooit, wonnen we 3-1. Vorig jaar 2-0 klop gegeven in eigen huis. En ook dit jaar gaat het weer gebeuren.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 23:01 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Want bij Vitesse gaat het net lekker zo bedoel je? Utrecht is nou ook geen wereldploeg, spelen ook nog eens thuis. Feyenoord, tja, al 2x klop gekregen.
Ik snap niet zo goed waar jij de wijsheid van 0 punten uithaalt. Zal wel aan mij liggen.
Dan zou de TT zijn op weg naar nummer 15.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:58 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Nee idd. Als het feyenoord topic deze TT had vindt HMF het realistisch.
Dat dachten ze vorige twee seizoenen ook.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 23:06 schreef arjan1212 het volgende:
Jullie worden op jullie sloffen kampioen, psv is veel beter dan ajax en twente
Aan alles komt een eind.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 23:06 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Mag ik je erop wijzen dat Feijenoord al 23 wedstrijden ongeslagen is in De Kuip?
Ik durf te wedden dat PSV nog eerder zijn derde ster heeft dan Feyenoord zijn tweedequote:Op zaterdag 2 februari 2013 23:07 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Dan zou de TT zijn op weg naar nummer 15.
Kunnen we nog wel op weg zijn naar de 22e. Betekent nog niet dat we m gaan halen, dit jaar.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 23:06 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Vitesse gaat deze week hard op hun smoel om vervolgens revanche te pakken tegen jullie. Utrecht speelt gewoon buitengewoon attractief voetbal en gaan gewoon winnen, dat voel ik. En Feijenoord-uit is gewoon altijd drama voor PSV. 2010-2011, dramatischte jaar van Feijenoord ooit, wonnen we 3-1. Vorig jaar 2-0 klop gegeven in eigen huis. En ook dit jaar gaat het weer gebeuren.
Mag ik je erop wijzen dat Feijenoord al 23 wedstrijden ongeslagen is in De Kuip?
Vitesse en Utrecht zullen we wel zien. Ik heb er wel vertrouwen in.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 23:06 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Vitesse gaat deze week hard op hun smoel om vervolgens revanche te pakken tegen jullie. Utrecht speelt gewoon buitengewoon attractief voetbal en gaan gewoon winnen, dat voel ik. En Feijenoord-uit is gewoon altijd drama voor PSV. 2010-2011, dramatischte jaar van Feijenoord ooit, wonnen we 3-1. Vorig jaar 2-0 klop gegeven in eigen huis. En ook dit jaar gaat het weer gebeuren.
Gaan nog genoeg punten verspeeld worden. Wees maar niet bangquote:Op zaterdag 2 februari 2013 23:06 schreef arjan1212 het volgende:
Jullie worden op jullie sloffen kampioen
Ik ben benieuwd. Ongetwijfeld dat er punten verspilt gaan worden, maar als je ze de afgelopen 2 wedstrijden ziet spelenquote:Op zaterdag 2 februari 2013 23:08 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Gaan nog genoeg punten verspeeld worden. Wees maar niet bang
Tja, heb je die wedstrijd daarvoor gezien? Het blijft, mentaal gezien, een slap zooitje. Laat ze maar eens een mooie serie neerzetten vanaf nu, dan is het vertrouwen gegrond.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 23:10 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd. Ongetwijfeld dat er punten verspilt gaan worden, maar als je ze de afgelopen 2 wedstrijden ziet spelen
En dat waren we toen ook. Dus het zegt uiteindelijk niets over wie er kampioen gaat worden.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 23:07 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Dat dachten ze vorige twee seizoenen ook.
quote:Op zaterdag 2 februari 2013 23:12 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
En dat waren we toen ook. Dus het zegt uiteindelijk niets over wie er kampioen gaat worden.
Helaas niet, toen was ik op vakantie. Maar wat ik gelezen heb was inderdaad weinig goeds. Ik help het je hopen dat er een mooie serie aan komtquote:Op zaterdag 2 februari 2013 23:11 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Tja, heb je die wedstrijd daarvoor gezien? Het blijft, mentaal gezien, een slap zooitje. Laat ze maar eens een mooie serie neerzetten vanaf nu, dan is het vertrouwen gegrond.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |