Neem je alle wedstrijden op?quote:
Pelé kon er geen klap van, want hij had succes in de tijd dan ''ballen nog vierkant waren en er een veter in zat'', zelfs Wijnaldum is beter dan hij, man.quote:
Oh oke. Maar wanneer er echt topwedstrijden zijn, eerst vragen dan.quote:
Zo slecht, dat ze zich eigenlijk hadden moeten opheffen die dag. Het is hoe dan ook een vernedering en dieptepunt in de Feyenoordhistorie die altijd negatief zal blijven opvallen.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:43 schreef tammepiet het volgende:
Potverdomme hoe slecht moet feyenoord die dag wel niet zijn geweest?
Ik ga niet 10gb sturenquote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:44 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Oh oke. Maar wanneer er echt topwedstrijden zijn, eerst vragen dan.
Misschien wil ik ze dan.
Denk van wel. Maar ik weet nog niet welke ik wil. Satelliet lijkt me beter, maar heb geen zin om een hele lange draad naar mijn kamer te trekken.quote:
quote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:47 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Denk van wel. Maar ik weet nog niet welke ik wil. Satelliet lijkt me beter, maar heb geen zin om een hele lange draad naar mijn kamer te trekken.
#Firstworldproblems
Scoorde vorig seizoen toch een keer 4x?quote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:49 schreef Stiggie het volgende:
Kleine Dries heeft de wedstrijd van zn leven gespeeld hoor ik
quote:za 9-2 20.45 Vitesse - PSV ERE
za 16-2 20.45 PSV - FC Utrecht ERE
zo 24-2 12.30 Feyenoord - PSV ERE
lol iddquote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:53 schreef Helpmefok het volgende:
Wat een arrogante TTZeker aangezien je gewoon WEET dat PSV de komende 3 weken weer 0 punten gaat pakken:
[..]
Nee idd. Als het feyenoord topic deze TT had vindt HMF het realistisch.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:57 schreef mrstylo het volgende:
TT is wel goed gekozen. Laat je niet gek maken Kurzweil.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |