Onbekwaamquote:Op zaterdag 2 februari 2013 18:15 schreef Keukendrol het volgende:
[..]
Vrijwillig opgestapt? Of gekielhaald ofzo?
Immers en Castaignos staan ook in die lijst dus zoveel zegt het niet.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 19:08 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Wijnaldum in die lijstEn wij maar klagen dat hij te veel kansen verprutst.
Vertekend beeld man. Je ziet m toch zelf spelen.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 19:08 schreef StijnDa het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 2 februari 2013 19:09 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Immers en Castaignos staan ook in die lijst dus zoveel zegt het niet.
Weet ik boys.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 19:11 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Vertekend beeld man. Je ziet m toch zelf spelen.
Zeg dat dan ook nietquote:
Hij verprutst 150% kansen... die 50 schoten hadden allemaal moeten hangen.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 19:08 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ach, zo heeft hij Ritzmaier ook al weten te verkrachten op linksback. Advocaat puzzelt liever dan een jeugdspeler te gebruiken op de positie waarvoor hij is opgeleid.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 19:46 schreef j0rdiiii het volgende:
Ongelofelijk he die Advocaat, met zijn Hiljemark op rechtsback.
Die Brenet is een prima speler.
Zolang t niet gebeurt, zeg ik niks.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 19:46 schreef j0rdiiii het volgende:
Ongelofelijk he die Advocaat, met zijn Hiljemark op rechtsback.
Die Brenet is een prima speler.
Klopt over het vele buitenspel staan. Maar dat heeft ook als gevolg dat je in veel één tegen één situaties komt. Matavz wacht teveel af, en wanneer er niet dominant gespeeld wordt, komt hij amper in scoringspositie. Hij creëert ook niets. Veel te afhankelijk van de aanvoer. Bij Lens is dat minder. Lens kan het spel ook trekken, waar Matavz veel meer afhankelijk is van hoe het gaat. Lens is een voortrekker, Matavz een volger. In de lastigere wedstrijden heb je meer aan Lens die wat kan razen, knokken en rommelen, waar Matavz alleen maar kan wachten op een kans die wellicht nooit komt. Zonder de bal brengt Matavz ook minder.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 16:43 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ben ik het niet mee eens, Matavz is de beste spits die we hebben. Als je eens kijkt hoevaak Lens buitenspel staat, die man gaat altijd te vroeg weg met als conclusie dat we weer een counter/aanval verprutst hebben en weer van voren af aan moeten beginnen. Matavz is een slimme en rustige spits. Hij wacht altijd af en als hij een kans heeft dan knalt hij hem gewoon rustig erin. Lens daarintegen die hem maar rost en hoopt op een goal. Die man heeft geen overzicht en helemaal geen rust voor de goal. Iets wat een spits wel moet hebben.
Wat ik eerder vandaag al zei. Het is weer met een flinke loopactie voordat hij een kans moet afmaken. Coutinho pakte hem ook goed. Ik denk dat het ook van positieve invloed zou zijn wanneer je meer geacclimatiseerd bent op de spits positie. Maar goed, wanneer je hogere ambities hebt dan PSV, moet je een dergelijke bal natuurlijk afmaken.quote:
Ja dat is waar. Vindt persoonlijk dat trainers te veel met Lens gespeeld hebben. Steeds andere positie. Ene keer linksvoor, andere keer in de spits en dan weer rechtsvoor. Dat doet hem gewoon niet goed. Snap niet waarom hij zo weinig krediet heeft.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 21:48 schreef Kenju het volgende:
[..]
Wat ik eerder vandaag al zei. Het is weer met een flinke loopactie voordat hij een kans moet afmaken. Coutinho pakte hem ook goed. Ik denk dat het ook van positieve invloed zou zijn wanneer je meer geacclimatiseerd bent op de spits positie. Maar goed, wanneer je hogere ambities hebt dan PSV, moet je een dergelijke bal natuurlijk afmaken.
Ja, Lens reageerde ook niet zegt de commentator. Daar zijn geen belachelijke regels voor opgesteld, wèl?
http://www.volkskrant.nl/(...)-hem-ook-nodig.dhtmlquote:Op zaterdag 2 februari 2013 21:46 schreef Kenju het volgende:
[..]
Waar komt dit lijstje vandaan als ik vragen mag?
quote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:36 schreef mrstylo het volgende:
Eerste helft was kut, maar tweede helft maakte alles goed.
Onzin. Den Haag was stug in de eerste helft. PSV heeft verzorgd gespeeld, en ADO langzaam gesloopt.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:36 schreef mrstylo het volgende:
Maar kennelijk geen record, die staat op 122 goals, Ajax uiteraardquote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:38 schreef tammepiet het volgende:
Nog 13 potjes. Zou je deze lijn doortrekken kom je op 118 goals.
Sick.
2de helft zeker beter dan eerste , maar ook in eerste helft hadden ze er minstens 2 moeten maken.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:36 schreef mrstylo het volgende:
Toen de ballen nog vierkant waren en er een veter in zat?quote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:39 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Maar kennelijk geen record, die staat op 122 goals, Ajax uiteraard
quote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:40 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Toen de ballen nog vierkant waren en er een veter in zat?
Je bedoelt in de tijd dat PSV nog niet meetelde? Ja als je eigen club nog niet betrokken is/was is alles omtrent voetbal al snel primitief natuurlijk, zo denken ze nou eenmaal bij PSV.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:40 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Toen de ballen nog vierkant waren en er een veter in zat?
Ja dus.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:41 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Je bedoelt in de tijd dat PSV nog niet meetelde? Ja als je eigen club nog niet betrokken is/was is alles omtrent voetbal al snel primitief natuurlijk, zo denken ze nou eenmaal bij PSV.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |