Deze voor 10 Emmy's genomineerde actie/drama serie is uniek in zijn soort.
Elk seizoen van 24 speelt zich af gedurende 1 dag, de volle 24 uur.
Elke aflevering is in real-time. Een aflevering van een uur (incl. reclame) is ook een uur in de serie.
In Amerika en Groot-Britannië heeft de serie miljoenen mensen aan de buis gekluisterd.
Ik kan een verhaal plaatsen over de serie, maar vind het lastig omdat ik de serie al helemaal gevolgd heb. Ik ben te bang dat ik spoilers plaats als ik het probeer uit te leggen.
Het enige dat ik je kan vertellen is dat de hoofdrol vertolkt zal worden door Kiefer Sutherland die de rol van Jack Bauer speelt.
Kiefer Sutherland is Jack Bauer
Jack Bauer is het hoofd van een elite team bij de CTU, een anti-terrorisme eenheid bestaande uit CIA agenten. En vandaag gaat de langste dag uit z'n leven worden. Tenminste, voor dit seizoen.
Enkele hoofdpersonages
Meer kan ik écht niet zeggen, je zal het zelf moeten ontdekken
Dan nog even dit:
Er waren op Fok! al enkele topics over 24, maar deze staan vol spoilers van de Fok!ers die de serie al op de BBC hebben gevolgd. Ik heb deze topic in het leven geroepen om nieuwe kijkers de kans te geven om ongestoord te kunnen discussiëren zonder spoilers tegen te komen.
Dus aan de mensen die deze serie al gevolgd hebben: aub geen spoilers plaatsen
De 24 site van Yorin: http://www.rtl.nl/programma/24/ (pas op, staan kleine spoilers!)
Het logo en de foto's zijn ©20th Century Fox / Imagine Television
[Dit bericht is gewijzigd door De_Schaduw op 03-09-2002 21:55]
.
-edit-
Sorry GB, maar dit is niet zo netjes.
[Dit bericht is gewijzigd door Breuls op 03-09-2002 13:33]
O nee, wacht ff...
* De_Schaduw slaps Gellarboy around a bit with Gellarboy's 24 dvd boxset
Geen enkel ander voorhoofd dan die van mij mag m'n box aanraken
quote:De mijne is al helemaal lelijk.
Op dinsdag 03 september 2002 11:50 schreef De_Schaduw het volgende:
* De_Schaduw slaps Gellarboy around a bit with Gellarboy's 24 dvd boxset
quote:Ik hoop niet dat je gelijk hebt...
Op dinsdag 03 september 2002 11:31 schreef Gellarboy het volgende:
Ja, Tony heeft het allemaal gedaan. Bespaart je 24 afleveringen kijken!
.
quote:Dat heeft ie wel. Ik had ook nooit gedacht dat hij het was. Zat prima in elkaar, mooie climax, leuk onverwachte dader.
Op dinsdag 03 september 2002 12:36 schreef Spina1 het volgende:[..]
Ik hoop niet dat je gelijk hebt...
quote:Spina, je kan gewoon kijken hoor, Gellarboy loopt je alleen een beetje te fokken.
Op dinsdag 03 september 2002 12:36 schreef Spina1 het volgende:[..]
Ik hoop niet dat je gelijk hebt...
Over Gellarboy gesproken... kan een modje, of Gellarboy zelf, ff een plaatsen? Het geen spoiler, maar is toch niet echt leuk
Edit: En een kruisje van leukoplast kan ook geen kwaad bij Stormvogel
quote:
Op dinsdag 03 september 2002 12:44 schreef De_Schaduw het volgende:
Spina, je kan gewoon kijken hoor, Gellarboy loopt je alleen een beetje te fokken.Over Gellarboy gesproken... kan een modje, of Gellarboy zelf, ff een
plaatsen? Het geen spoiler, maar is toch niet echt leuk
Edit: En een kruisje van leukoplast kan ook geen kwaad bij Stormvogel
quote:Verzin eens wat anders. Ik ben ook rechtshandig. Verzin daar eens een grapje mee anders.
Op dinsdag 03 september 2002 12:47 schreef Spina1 het volgende:
nichtenhumor?
quote:Hoe moet ik dat weten, ik ken je niet.
Op dinsdag 03 september 2002 12:50 schreef Gellarboy het volgende:[..]
Verzin eens wat anders. Ik ben ook rechtshandig. Verzin daar eens een grapje mee anders.
Maar ik ben niet creatief genoeg om iets over je rechtshandigheid te verzinnen, jammer he..
quote:George Mason heeft het gedaan!
Op dinsdag 03 september 2002 12:51 schreef Spina1 het volgende:
jammer he..
quote:ja man, jammer..
Op dinsdag 03 september 2002 12:54 schreef Gellarboy het volgende:[..]
George Mason heeft het gedaan!
Daar! Dat is pas jammer, haha!.
quote:Oeh, lastige vraag. Uhmm... *even nadenk*. Ik denk dat je bij Yorin ook wel een stukje te zien krijgt met wat er in de vorige aflevering is gebeurd, maar ik denk dat ik het zelf onduidelijk zou vinden als ik dat voorstukje zou zien zonder die aflevering te hebben gezien. je krijgt teveel info in een korte tijd.
Op dinsdag 03 september 2002 12:55 schreef Spina1 het volgende:
Maar om weer ontopic te gaan:
Als je er 1 aflevering van mist, kan je het dan nog een beetje volgen of snap je er dan geen reet meer van? Dat is wel belangrijk voor mij want ik weet zeker dat ik er een paar mis..
quote:Ach, ik zal het proberen.. en anders begin ik alvast maar te sparen voor de dvd-box
Op dinsdag 03 september 2002 13:00 schreef De_Schaduw het volgende:[..]
Oeh, lastige vraag. Uhmm... *even nadenk*. Ik denk dat je bij Yorin ook wel een stukje te zien krijgt met wat er in de vorige aflevering is gebeurd, maar ik denk dat ik het zelf onduidelijk zou vinden als ik dat voorstukje zou zien zonder die aflevering te hebben gezien. je krijgt teveel info in een korte tijd.
Ik hoop dat je goed overweg kan met een videorecorder, want eigenlijk mag je geen enkele aflevering missen hoor
quote:Die worden gewoon geknipt. Meestal zit er dan iemand net even in de auto (bijvoorbeeld) en is het toch niet interessant om dat 5 minuten lang te filmen.
Op dinsdag 03 september 2002 13:07 schreef ranja het volgende:
Maar wat gebeurt er met de missende stukken dan? Een aflevering is 1 uur real time maar die duurt maar 45 minuten.
quote:Same here! Zal het regelmatig vergeten om de video in te stellen
Op dinsdag 03 september 2002 13:07 schreef Spina1 het volgende:Ach, ik zal het proberen.. en anders begin ik alvast maar te sparen voor de dvd-box
quote:
Maar wat gebeurt er met de missende stukken dan? Een aflevering is 1 uur real time maar die duurt maar 45 minuten (volgens de gids, excl. reclame, lees bbc).
quote:Ik denk dat ze in Amerika al rekening hebben gehouden met reclame!
Op dinsdag 03 september 2002 11:16 schreef De_Schaduw het volgende:Elke aflevering is in real-time. Een aflevering van een uur (incl. reclame) is ook een uur in de serie.
Edit: de duur van de DVD box is ook 18 uur ipv 24!
quote:Klopt, er zitten dus reclames waardoor je toch wel aan minstens 55 min. zal komen. Ik weet niet hoe Yorin de reclames er in gooit, maar ik zal even uitleggen hoe het in Amerika werd gedaan:
Maar wat gebeurt er met de missende stukken dan? Een aflevering is 1 uur real time maar die duurt maar 45 minuten (volgens de gids, excl. reclame, lees bbc).
Dat wordt er met real-time bedoeld
Op de BBC waren geen reclames, dus hebben ze eerste pauzeklok weg geedit.
Ik ben benieuwd hoe ze het bij Yorin aanpakken...
quote:Er is geen simpel iets als 'wie is het?'. Het slaat echt nergens op die posts.
Op dinsdag 03 september 2002 13:22 schreef maartenm86 het volgende:
Waar slaat het nou weer op dat iemand gaat zeggen wie de dader is, dan verpest je het weer voor andere kijkers
Dus aub ff wijzigen
quote:Duidelijk, thnx
Op dinsdag 03 september 2002 13:16 schreef De_Schaduw het volgende:Ze probeerden het ook geloofwaardig te maken door een personage te laten zeggen dat ie naar z'n auto gaat, er reclame in te gooien, en na de raclame terug te komen met een personage in de auto. Dus terwijl er reclames bezig waren liep ie naar de auto
Dat wordt er met real-time bedoeld
quote:Er staat helemaal niks, jankerd.
Op dinsdag 03 september 2002 13:41 schreef De_Schaduw het volgende:
Breuls!1 edit is niet genoeg, staan nog wat dingen
![]()
Die splitscreen camera views zijn ook wel leuk.
24 weken is wel erg lang, begint de zomer al bijna weer!
quote:Ja, ik vind de stukken aan de zijkanten ook niet zo mooi. Op de BBC was het de laatste weken ook niet meer breedbeeld in veel plaatsen in Nederland omdat ze het nu digitaal doorgeven. Daar had ik er geen last van.
Op dinsdag 03 september 2002 20:45 schreef WorstKaas het volgende:
Leuk beginnetje.
Jammer dat het niet in breedbeeld wordt uitgezonden. Het lijkt erop alsof ze gewoon weer stukken eraf geknipt hebben aan de zijkant.
quote:Welkom bij Yorin.
Op dinsdag 03 september 2002 20:45 schreef De_Schaduw het volgende:
Ai, ze zenden de serie uit in 4:3, jammer
En de reclame-break vond ik zelf ook niet echt lekker gedaan
Klote logo, klote commercials, klote 4:3, klote mededeling "zaterdag 21.00 austin powers"....
quote:
Op dinsdag 03 september 2002 21:09 schreef WorstKaas het volgende:
Die zogenaamde Duitse fotograaf
quote:Beetje maf die klokken zo tussendoor terwijl er dan geen reclame komt. De BBC haalde tenminste die 1e reclameklok nog weg.
Op dinsdag 03 september 2002 21:09 schreef calvobbes het volgende:
Nou dat wordt sparen voor de DVDKlote logo, klote commercials, klote 4:3, klote mededeling "zaterdag 21.00 austin powers"....
quote:Zo hey, herkende jij Kiefer Sutherland wel uit één hele film? Jij bent nogal een filmkenner!
Op dinsdag 03 september 2002 21:15 schreef STING het volgende:
De hoofdpersoon Kiefer Sutherland herkende ik al gelijk uit A Few Good Men, daar speelt hij Lieutenant Jonathan James Kendrick.
quote:Omdat hij geen Duits accent heeft! Meer dus een oostblok accent.
Op dinsdag 03 september 2002 21:14 schreef Gellarboy het volgende:[..]
.
Het is een Duitse fotograaf. Wat is daar zogenaamd aan?
quote:Daar gaat m'n trots.
Op dinsdag 03 september 2002 21:16 schreef Gellarboy het volgende:[..]
Zo hey, herkende jij Kiefer Sutherland wel uit één hele film? Jij bent nogal een filmkenner!
.
quote:In de USA heb je nu eenmaal veel meer reclameblokken, wees blij dat ze niet tegelijk lopen!
Op dinsdag 03 september 2002 21:16 schreef RoK het volgende:
He he he, stelletje tv-puristen. Kwalijker dan al het genoemde vind ik dat de reclame niet zit daar waar die hoort: op de momenten dat de klok begint te lopen. Het hele real time idee gaat daardoor naar de kloten.
quote:Het hele real time idee gaat daardoor naar de kloten.
Op dinsdag 03 september 2002 21:18 schreef WorstKaas het volgende:[..]
In de USA heb je nu eenmaal veel meer reclameblokken, wees blij dat ze niet tegelijk lopen!
"Mjaaaa, ik vond het hélemaal niet spannend."
- "Joh! Vreemd!"
quote:Mogen we een beetje kritisch zijn op een serie wat voor 10 Emmys is genomineerd?
Op dinsdag 03 september 2002 21:22 schreef Gellarboy het volgende:
Ik vind het trouwens jammer dat iedereen al tijdens het programma het compleet gaat analyseren. Waarom kijk je het niet eerst gewoon af?"Mjaaaa, ik vond het hélemaal niet spannend."
- "Joh! Vreemd!"
quote:Nou, als je het nou eerst eens even gewoon kijkt.
Op dinsdag 03 september 2002 21:24 schreef WorstKaas het volgende:
Mogen we een beetje kritisch zijn op een serie wat voor 10 Emmys is genomineerd?
Als jij op 10km hoogt vliegt, kun je niet zomaar uit een vliegtuig jumpen, je vriest meteen kapot en ook geen asem.
als laatste shot zag je dat ze gaar parachute opende, een paar minuten nadat ze gejumped was
* Punica wilde dat ie 't op bbc gekeken had.
quote:Ieder zijn meug Gellarboy, ik ben nu eenmaal wat kritischer ingesteld en heb oog voor detail.
Op dinsdag 03 september 2002 21:29 schreef Gellarboy het volgende:[..]
Nou, als je het nou eerst eens even gewoon kijkt.
[afbeelding].
quote:een lijnvliegtuig vliegt niet op 10KM hoogte en deze was al aan 't landen.
Op dinsdag 03 september 2002 21:32 schreef WorstKaas het volgende:
Weer zoiets onwerkelijks.Als jij op 10km hoogt vliegt, kun je niet zomaar uit een vliegtuig jumpen, je vriest meteen kapot en ook geen asem.
als laatste shot zag je dat ze gaar parachute opende, een paar minuten nadat ze gejumped was
quote:Ja, zat een flinke spoiler in
Op dinsdag 03 september 2002 21:33 schreef Punica het volgende:En dat ze er achter pleuren wat er volgende week nog komt, dat wil ik ook helemaal niet weten, dat zie ik dan toch wel, hoezo spoilen.
Het viel me trouwens op dat aardig wat reclames zwarte balken hebben. Als ze dat gewoon uitzenden, kunnen ze toch ook met 24 doen lijkt me
quote:Wat kritischer? Wat kritischer dan wat?
Op dinsdag 03 september 2002 21:33 schreef WorstKaas het volgende:
ik ben nu eenmaal wat kritischer ingesteld en heb oog voor detail.
quote:Een lijnvliegtuig vliegt wel degelijk op 10km.
Op dinsdag 03 september 2002 21:34 schreef Punica het volgende:[..]
een lijnvliegtuig vliegt niet op 10KM hoogte en deze was al aan 't landen.
Je valt ongeveer met 300km/u, dus reken maar uit....
quote:Willing suspension of disbelief.
Op dinsdag 03 september 2002 21:37 schreef WorstKaas het volgende:[..]
Een lijnvliegtuig vliegt wel degelijk op 10km.
En hoe kan het dan dat ze pas een paar minuten nadat het vliegtuig explodeerde haar parachute opentrok?
Het is toch realtime?Je valt ongeveer met 300km/u, dus reken maar uit....
quote:Ik was niet verslaafd, maar ik merkte direct dat ik naar absolute kwaliteit zat te kijken.
Op dinsdag 03 september 2002 21:35 schreef yvonne het volgende:
GB, jij het de serie al gezien, was jij na de eerste aflevering al verslaafd?
Ik heb het gevoel dat ik na alles er al over gelezen te hebben van jullie, er nog volledig in moet komen.
Ik vind het wer-ke-lijk geweldig.
Overigens is de eerste aflevering inderdaad een inkomertje, de karakters leren kennen, etc.
Echt spannend wordt het pas bij aflevering 3. .
[Dit bericht is gewijzigd door Gellarboy op 03-09-2002 21:39]
quote:okee, je hebt gelijk, maar jezus, dat dit soort dingen het kijkplezier van iemand kan vergallen zeg. dan ben je echt TE kritisch
Op dinsdag 03 september 2002 21:37 schreef WorstKaas het volgende:[..]
Een lijnvliegtuig vliegt wel degelijk op 10km.
En hoe kan het dan dat ze pas een paar minuten nadat het vliegtuig explodeerde haar parachute opentrok?
Het is toch realtime?Je valt ongeveer met 300km/u, dus reken maar uit....
quote:Ik geloof dat ik er in de 3e aflevering inviel
Op dinsdag 03 september 2002 21:35 schreef yvonne het volgende:
GB, jij het de serie al gezien, was jij na de eerste aflevering al verslaafd?
Ik heb het gevoel dat ik na alles er al over gelezen te hebben van jullie, er nog volledig in moet komen.
En van dat vliegtuig, idd, dat was met de landing bezig, zal geen 10km hoogte meer zijn... en verder eh... weinig aan te merken!
Leuk meisje trouwens, die dochter van hem, hopelijk loopt het nog goed af met haar!
quote:
Op dinsdag 03 september 2002 21:39 schreef Gellarboy het volgende:
Echt spannend wordt het pas bij aflevering 3..
quote:
Op dinsdag 03 september 2002 21:39 schreef De_Schaduw het volgende:
Ik geloof dat ik er in de 3e aflevering inviel![]()
quote:wil jij even ophouden met her en der in topics spoilers te plaatsen misselijk mannetje.
Op dinsdag 03 september 2002 21:40 schreef Gellarboy het volgende:[..]
[..]
.
Met dank aan ranja die dit in een eerdere post meldde.
Ik heb ff de uitzendtijd d'r bij gezocht.
quote:dat was me ook al opgevallen ja
Op dinsdag 03 september 2002 22:03 schreef Skull-splitter het volgende:
Even mekkeren, maar volgens mij klopt de tijd niet 100%...
quote:door die reclame natuurlijk
Op dinsdag 03 september 2002 22:04 schreef Punica het volgende:[..]
dat was me ook al opgevallen ja
quote:Er is in de eerste post van dit topic al aangegeven dat je niet in dat andere topic moet gaan kijken, omdat daar spoilers in staan.
Op dinsdag 03 september 2002 21:42 schreef RoK het volgende:
wil jij even ophouden met her en der in topics spoilers te plaatsen misselijk mannetje.
Dus wat is nu je probleem? .
quote:Heb je dan een onbedwingbare behoefte om andermans kijkplezier te vergallen? 't Is niet voor mij, maar voor een ieder die onbevangen naar de serie wil kijken.
Op dinsdag 03 september 2002 22:26 schreef Gellarboy het volgende:[..]
Er is in de eerste post van dit topic al aangegeven dat je niet in dat andere topic moet gaan kijken, omdat daar spoilers in staan.
Dus wat is nu je probleem?
.
quote:Er wordt nogal onbevangen gekeken!
Op dinsdag 03 september 2002 22:39 schreef RoK het volgende:
Heb je dan een onbedwingbare beheofte? 't Is niet voor mij, maar voor een ieder die onbevangen naar de serie wil kijken.
Punt twee is daarbij dat ik nergens iets geschreven heb wat ook maar IETS van het plot verklapt. Dus ga nu maar ergens anders huilen. .
En ja, natuurlijk had yorin z'n eigen momenten van reclame onderbrekingen... wat had je dan gedacht? Die maandverband reclame van dat meisje in oranje t-shirt vind ik helemaal niet storend overigens
Gellarboy die DVD van 24, is die in breedbeeld?
Ik zit er aan te denken om de set ook maar te kopen!
quote:Uiteraard!
Op woensdag 04 september 2002 08:56 schreef Strolie75 het volgende:
Gellarboy die DVD van 24, is die in breedbeeld?
quote:Goeie observatie zeg. Wat snap je nou niet?
Op woensdag 04 september 2002 08:59 schreef Gboy27 het volgende:
En zonder reclame duurde de eerste aflevering op Urin maar 40 minuten!!!
quote:Dacht dat hij 45 minuten zou duren net als op de BBC...
Op woensdag 04 september 2002 09:53 schreef Gellarboy het volgende:
Goeie observatie zeg. Wat snap je nou niet?
quote:Mooi, ik heb hem net besteld!
Op woensdag 04 september 2002 09:53 schreef Gellarboy het volgende:
Uiteraard!.
Is een mooie set hoor. Weinig extra's (lees: bijna geen), maar de vormgeving is erg strak en het alternatieve einde is ook wel leuk om te zien..
Hij is out of stock bij play? Gewoon populair of wachten ze op de nieuwe mastertapes? Ik kan me herinneren dat ik hier zoiets gelezen heb, er was in geknipt ofzo?
quote:Het verschilt. De ene duurt wat langer dan de andere.
Op woensdag 04 september 2002 09:55 schreef Gboy27 het volgende:
Dacht dat hij 45 minuten zou duren net als op de BBC...
quote:Ik denk dat het gewoon retepopulair is.
Op woensdag 04 september 2002 09:57 schreef Strolie75 het volgende:
Mooi, ik heb hem net besteld!Hij is out of stock bij play? Gewoon populair of wachten ze op de nieuwe mastertapes? Ik kan me herinneren dat ik hier zoiets gelezen heb, er was in geknipt ofzo?
quote:`
Op woensdag 04 september 2002 10:01 schreef Gellarboy het volgende:
Ik denk dat het gewoon retepopulair is..
24 weken lang naar Urine kijken is gelijk aan sadomasochisme.
quote:Hij is mee opgeblazen, zij was degene die het opblies en sprong er alleen uit (met parachute
Op woensdag 04 september 2002 18:04 schreef Shogen het volgende:
Ok ok.
Wat is er nou precies gebeurd!? Er kwam iemand langs en heb een minuuut of tien gemist. Dat vliegtuig waar die Europeaan en die meid in zaten in opgeblazen? En die twee zijn eruit gesprongen of wat??
quote:Bedankt
Op woensdag 04 september 2002 18:09 schreef ranja het volgende:
Spoiler alert(voor mensen die het opgenomen hebben of voor de herhaling gaan)
[..]Hij is mee opgeblazen, zij was degene die het opblies en sprong er alleen uit (met parachute
).
Om nog even wat duidelijkheid te scheppen: een aflevering correspondeert telkens met 1 uur real-time, maar naaar elk kwartier wordt er 5 minuten gesprongen (je ziet dan de klok even in beeld, of 2 keer eigenlijk). Dit gebeurt 3 keer en zo loop je een kwartier in. Een aflevering duurt dus 45 minuten (zonder reclame).
Die reclames kunnen mij persoonlijk niet zoveel schelen, maar het bijknippen tot 4:3 vind ik een halsmisdrijf -bij iedere film trouwens. 24 heeft het echt nodig in breedbeeld bekeken te worden, te veel details gaan verloren anders. Dus doe je zelf een plezier, en regel die box. Die is nog eens bijzonder fraai vormgegeven ook. De mijne heb ik van www.blackstar.co.uk (mooi in de pre-order).
riessie
quote:Coooool!! Ben benieuwd.. haha
Op vrijdag 06 september 2002 12:40 schreef riessie het volgende:
Op radio3 is momenteel Dolf bezig in contact te komen met de persdienst van Yorin vanwege de verkeerde reclamebloktijden. Hij moest over een uurtje terugbellen (nu ongeveer 3 kwartier).riessie
quote:Ik heb het opgenomen omdat ik ff druk bezig was. Hier het antwoord Leuk is anders: Klacht uitzending 24
Op vrijdag 06 september 2002 14:21 schreef Tovaho het volgende:
Weet iemand hoe het afgelopen is. Ik heb het niet gehoord.....
quote:Hee thanks!
Op zondag 08 september 2002 18:03 schreef kjbpeeters het volgende:
i.v.m de US Open wordt 24 al om 20.30 op RTL 5 uitgezonden i.p.v om 23.00 uur.
quote:Ik heb het dus ook gemist, zapte net naar RTL5 > Tennis, zie ik ineens op teletekst dat het vandaag om 20.30 kwam.
Op zondag 08 september 2002 22:24 schreef IntelliEye het volgende:
Ik heb het dus wel gemist. En velen met mij. Kneuzen daar bij RTL5.
Hier raak ik dus zo gefrustreerd door, verheug je je op een aflevering die je helaas bijna helemaal hebt gemist... Krijg je dit. Wat een mongolen.
* TooMieTJUH heeft m al op svcd gezien maar wil m nog een x kijken
Dat word dus binnenkort maar dvd boxje halen
quote:Lijkt me een goed moment om hem een aantal vragen te stellen over de reclame in 24.
Wil jij de programmadirecteur van Yorin aan de tand voelen? Bijvoorbeeld over The X-Files, hoe het nu zit met jouw favoriete serie, of waarom een bepaalde host niet, of juist wel te zien is?Grijp je kans, want maandag zit de man die hier verantwoordelijk is, Leo v.d. Goot achter de chat. Het begint allemaal om 19:30 uur en je hebt een uur de tijd.
quote:Goed idee!
Op maandag 09 september 2002 15:10 schreef kjbpeeters het volgende:
Ik zag net dit op de Yorin site staan:
[..]Lijkt me een goed moment om hem een aantal vragen te stellen over de reclame in 24.
quote:Heel goed plan!
Op maandag 09 september 2002 15:10 schreef kjbpeeters het volgende:
Ik zag net dit op de Yorin site staan:
[..]Lijkt me een goed moment om hem een aantal vragen te stellen over de reclame in 24.
quote:Waarom ze het op rtl5 niet goed herhalen.....?
Op maandag 09 september 2002 15:45 schreef Gellarboy het volgende:
Wat willen jullie hem dan vragen? Die vrouw op de radio geeft er toch al antwoord op?
quote:Gebeurd met alle programma's als er een belangrijk sportevenement komt. Kan dus een keertje gebeuren.
Op maandag 09 september 2002 16:38 schreef Tovaho het volgende:
Waarom ze het op rtl5 niet goed herhalen.....?
Ik zag trouwens een hele aparte naam als bijrol of zo. De eerste die in beeld kwam over dat kampvuur heen. Moeten we ook op dat soort rare details letten of zie ik nu spoken!?!?
En de serie...super spannend, volgende week weer kijken
quote:DVD Home denkt dat ie niet eerder zal verschijnen dan het 2e kwartaal van 2003
Op dinsdag 10 september 2002 21:45 schreef calvobbes het volgende:
Wanneer komt de DVD box in Nederland uit?
Misschien de UK versie halen?
Je hebt dan alleen geen NL ondertiteling.
quote:dan pas
Op dinsdag 10 september 2002 21:54 schreef De_Schaduw het volgende:DVD Home denkt dat ie niet eerder zal verschijnen dan het 2e kwartaal van 2003
quote:Volgens www.play.com wel
Op dinsdag 10 september 2002 21:58 schreef CloudStrife het volgende:
...als de serie dus in NL al af is.Misschien de UK versie halen?
Je hebt dan alleen geen NL ondertiteling.
Is alleen voorlopig nog uitverkocht...
quote:Nou ja, uitverkocht... Voor deze set is de master van de regio 1 set gebruikt en dat was niet de bedoeling. in Amerika is er in de laaste afleveringen regelmatig wat meer weggeknipt om meer commercials kwijt te kunnen. Aan tv-stations buiten Amerika worden ze wel compleet geleverd.
Op dinsdag 10 september 2002 21:58 schreef calvobbes het volgende:[..]
Is alleen voorlopig nog uitverkocht...
Maar goed, die regio 1 box bevat wel die kortere versies aangezien ze ook zo in Amerika zijn uitgezonden. Koop dus iig niet die regio 1.
quote:Waar zie jij dan staan dat er NL subtitles op zitten? Ik zie het niet namelijk.
Op dinsdag 10 september 2002 21:58 schreef calvobbes het volgende:
Volgens www.play.com wel
quote:Ik ook niet meer
Op dinsdag 10 september 2002 22:41 schreef Gellarboy het volgende:Waar zie jij dan staan dat er NL subtitles op zitten? Ik zie het niet namelijk.
Zal wel twee DVD's door elkaar hebben gehaald
Maar goed, die ondertitels wil ik dan wel graag hebben... Heb toch het idee dat je dan wel veel mist als je telkens moet vertalen...
[gunfire]
[knocking]
Er staat zelfs in beeld welke muziek er gespeeld wordt, als er muziek is. .
quote:Hm nog niet. Ik snap niet wat er nou zo bijzonder is aan het real time effect. Het enige waaruit dit blijkt is de tijd die steeds in beeld staat.
Op dinsdag 10 september 2002 21:36 schreef Grunnie het volgende:
Ik moet zeggen dat ik de serie nu toch wel leuk/interessant/spannend begin te vinden
quote:je geeft het antwoord zelf al
Op woensdag 11 september 2002 09:42 schreef ranja het volgende:[..]
Hm nog niet. Ik snap niet wat er nou zo bijzonder is aan het real time effect. Het enige waaruit dit blijkt is de tijd die steeds in beeld staat.
Wel knap trouwens om gewoon op de seconde nauwkeurig een deur open te doen precies nadat een ander stukje afgelopen is. Als die 1 rood stoplicht minder of meer geluk bij de lift had gehad (wat je dus niet zag) hadden wij gewoon een stuk essentiele informatie gemist. Terwijl je bij een 'normale' serie niet eens nadenkt of iets nu tegelijk of direct na elkaar of met een half uur tijdsverschil gebeurt. Nou ja. Ik hou het nog wel even vol
quote:
Op woensdag 11 september 2002 11:55 schreef eenuitduizend het volgende:[..]
je geeft het antwoord zelf al
quote:Ik denk dat eenuitduizend dit bedoeld (uit je eigen tekst):
Op woensdag 11 september 2002 12:43 schreef ranja het volgende:[..]
Die mag je even uitleggen...
Wel knap trouwens om gewoon op de seconde nauwkeurig een deur open te doen precies nadat een ander stukje afgelopen is. Als die 1 rood stoplicht minder of meer geluk bij de lift had gehad (wat je dus niet zag) hadden wij gewoon een stuk essentiele informatie gemist. Terwijl je bij een 'normale' serie niet eens nadenkt of iets nu tegelijk of direct na elkaar of met een half uur tijdsverschil gebeurt.
quote:Ja, dat is inderdaad heel vreemd. Je zou toch verwachten dat die doven en slechthorenden zelf wel kunnen horen welke muziek er gespeeld wordt.
Op woensdag 11 september 2002 09:37 schreef Gellarboy het volgende:
Plus dat de ondertitels voor slechthorenden gewoon irritant zijn...[gunfire]
[knocking]
Er staat zelfs in beeld welke muziek er gespeeld wordt, als er muziek is.
.
Vorige week had ik 24 gemist, dus had ik m op divx gekeken .. was het er vorige week dan helemaal niet op ofzo?
-edit-
is dit ff stom, dis natuurlijk de herhaling
Het is zondag! (met mijn rooster is het onderscheid soms moeilijk te maken )
[Dit bericht is gewijzigd door Frggl op 15-09-2002 23:31]
quote:Nee, dat verwacht ik niet. Om maar even serieus op je sarcasme te reageren.
Op woensdag 11 september 2002 16:22 schreef SuperSiem het volgende:
Ja, dat is inderdaad heel vreemd. Je zou toch verwachten dat die doven en slechthorenden zelf wel kunnen horen welke muziek er gespeeld wordt.
You do the math...
quote:Ik reageerde dan wel sarcastisch, maar eigenlijk heb ik dezelfde mening als jij: Het heeft voor doven en slechthorenden natuurlijk geen enkel nut. De tekst van het liedje is dan wel weer nuttig, zeker als het toepasselijk is bij de beelden.
Op maandag 16 september 2002 09:08 schreef Gellarboy het volgende:[..]
Nee, dat verwacht ik niet. Om maar even serieus op je sarcasme te reageren.
Jij doet nu namelijk net of het nuttig is. Maar waarom is het voor een dove handig om de songtitel en artiest te kunnen lezen? Zodat hij het liedje kan downloaden of de cd kan kopen?You do the math...
Ik vind het soms wel handig dat er vermeld staat wie de artiest is, zodat ik kan het liedje kan downloaden of kopen als ik het leuk vind.
Maar ff ontopic: Nog maar een half uurtje.
De toekomstige president die daar een ontmoeting heeft in de parkeergarage... die leeft toch in een andere tijdzone dan Jack en die cia lui? Waarom zegt die vent in de parkeergarage dan van 'je laat me om 2 uur 's nachts m'n bed uitkomen'? Volgens mij was het bij hun inmiddels alweer ochtend...
Verder vind ik het nog niet echt meevallen... steeds die kleine schermpjes in beeld waarin je iedereen in 1 keer ziet enzo, irritant.
quote:juist stoer die schermpies
Op maandag 23 september 2002 18:01 schreef ranja het volgende:
Hm... ik heb gister de 3e aflevering gezien, en volgens mij zat er een fout in, of ben ik nou?
De toekomstige president die daar een ontmoeting heeft in de parkeergarage... die leeft toch in een andere tijdzone dan Jack en die cia lui? Waarom zegt die vent in de parkeergarage dan van 'je laat me om 2 uur 's nachts m'n bed uitkomen'? Volgens mij was het bij hun inmiddels alweer ochtend...
Verder vind ik het nog niet echt meevallen... steeds die kleine schermpjes in beeld waarin je iedereen in 1 keer ziet enzo, irritant.
en die tijdzone... tjah ik let er niet echt op...
quote:Nee hoor, ze zitten allemaal in dezelfde stad.
Op maandag 23 september 2002 18:01 schreef ranja het volgende:
De toekomstige president die daar een ontmoeting heeft in de parkeergarage... die leeft toch in een andere tijdzone dan Jack en die cia lui?
quote:zondag avond 23.00 uur RTL 5
Op dinsdag 24 september 2002 21:57 schreef StefanFM het volgende:
klote gemist vanavond, wanneer was ook alweer de herhaling?
quote:Ik heb nu een paar afleveringen gezien, en ik vind het helemaal niets.
Op maandag 23 september 2002 20:22 schreef Meneer_Aart het volgende:
Ik zag het gisteren voor het eerst, zag er erg goed uit.
(En inderdaad, die schermpjes...)
quote:dank u
Op dinsdag 24 september 2002 21:58 schreef berserker10 het volgende:[..]
zondag avond 23.00 uur RTL 5
quote:waarom vind je het dan niets, kijk je liever naar GTST
Op dinsdag 24 september 2002 22:11 schreef Claudia_x het volgende:[..]
Ik heb nu een paar afleveringen gezien, en ik vind het helemaal niets.
(En inderdaad, die schermpjes...)
Ik vind deze serie echt heel goed en je blijft toch telkens naar de vervolg aflevering omdat een aflevering eigenlijk (heel) weinig is van het geheel.
quote:Nee hoor, als je dit slecht vindt kun je net zo goed stoppen met kijken.
Op maandag 30 september 2002 00:27 schreef ranja het volgende:
misschien wordt het nog beter.
quote:Het is vooral de wijze van filmen die me niet zo aanstaat. Ik vind het niet spannend, het verhaal is 13 in een dozijn en de acteurs zijn nietszeggend, evenals de personages die ze moeten vertolken. Verder ben ik helemaal niet benieuwd naar het vervolg. Hoewel ik niet van soaps houd, weten die deze nieuwsgierigheid vaak wél te wekken.
Op woensdag 25 september 2002 15:30 schreef Duiveltja het volgende:waarom vind je het dan niets, kijk je liever naar GTST
![]()
quote:Ik vind het niet echt slecht, zitten best wel een aantal goeie verhaallijnen in. Maar over het algemeen is het zo cliche.
Op maandag 30 september 2002 07:51 schreef Gellarboy het volgende:[..]
Nee hoor, als je dit slecht vindt kun je net zo goed stoppen met kijken.
En dat meen ik.
quote:iemand die het tenminste snapt!
Op woensdag 2 oktober 2002 14:30 schreef trpetine het volgende:
aflevering van gisteravond was weer erg stoer.
kvind het steeds spannender en geweldiger worden.....
kan bijna niet wachten tot volgende week
quote:zondag is de herhaling dinsdag is de nieuwe aflevering
Op dinsdag 8 oktober 2002 17:59 schreef speknek het volgende:
Vandaag toch altijd? Of issie afgelopen zondag niet geweest?
quote:Gisteren was de herhaling van afgelopen week alsnog geloof ik! schrappen ze gvd sex court!?
Op dinsdag 8 oktober 2002 17:56 schreef ranja het volgende:
Hm komt nu komende zondag de herhaling van vorige week of van vandaag?
Die Gaines is erg stoer, ben benieuwd hoe Jack zich hieruit gaat redden.En dan die "vader" van Janet,shit zeg, dat was wel ff verrassend.
Tja..... geweldige aflevering weer...
Was het alvast maar weer volgende week..... voor 24
quote:Nee, die vader zag ik aankomen van te voren. Ik dacht: er moet een plotwending komen en hij deed al zo stom bij die agent. Een half uur voordat hij d'r keel dicht kneep had ik zoiets van "hij zou best wel eens ingehuurd kunnen zijn om Jack's vrouw bezig te houden"
Op dinsdag 8 oktober 2002 22:41 schreef trpetine het volgende:
En de aflevering van vandaag was weer![]()
Die Gaines is erg stoer, ben benieuwd hoe Jack zich hieruit gaat redden.En dan die "vader" van Janet,shit zeg, dat was wel ff verrassend.
Was het alvast maar weer volgende week.....voor 24
quote:Zeker! Vond het eigenlijk ook wel verrassend.. natuurlijk iets waar je geen rekening mee zit te houden.. maar weet je dus ook meteen wie dat lijk dus is!
Op dinsdag 8 oktober 2002 22:41 schreef trpetine het volgende:Die Gaines is erg stoer, ben benieuwd hoe Jack zich hieruit gaat redden.En dan die "vader" van Janet,shit zeg, dat was wel ff verrassend.
En het kwam gewoon goed over.. heb echt zoiets van, begon die Gaines echt een enorme motherf*cker te vinden
quote:Hm verrassend hoor, de vader hoort ook bij het complot en blijkt niet eens te zijn wie hij zegt dat-ie is.
Op maandag 30 september 2002 00:27 schreef ranja het volgende:
En hoort die vader misschien ook bij het complot? Beetje dom om tijd te gaan rekken door die agent aan te vallen.
Spoiler voor mensen die de herhaling nog moeten kijken:
Maar 1 ding begreep ik vandaag niet.
Dat meisje bij de CTU (niet Nina, maar die andere, die zich bezig hield met het pasje) blijkt nu dus bij Gaines & co te horen (omdat ze Kim's moeder bedroog), maar eerder moest Jack ontzettend veel moeite doen om het pasje te verwisselen. Waarom doet ze dat niet gewoon zelf?
En nog wat, ben ik de enige die NIna in aflevering 2 een stoorzendertje o.i.d. zag gebruiken om Jack zijn mobiel te storen of zag ik dat verkeerd?
Geen spoilers a.u.b.
quote:Wie bedoel je? Jamey. Heeft zij Kim's moeder bedrogen?
Op dinsdag 15 oktober 2002 22:30 schreef Robino het volgende:Maar 1 ding begreep ik vandaag niet.
Dat meisje bij de CTU (niet Nina, maar die andere, die zich bezig hield met het pasje) blijkt nu dus bij Gaines & co te horen (omdat ze Kim's moeder bedroog), maar eerder moest Jack ontzettend veel moeite doen om het pasje te verwisselen. Waarom doet ze dat niet gewoon zelf?
Komt Mandy trouwens nog terug?
quote:Spoiler voor gisteren:
Op woensdag 16 oktober 2002 01:18 schreef FritsFlits het volgende:[..]
Wie bedoel je? Jamey. Heeft zij Kim's moeder bedrogen?
Komt Mandy trouwens nog terug?
quote:Hier sluit ik me helemaal bij aan! Erg verrassende wending met Nina!
Op dinsdag 15 oktober 2002 21:41 schreef FritsFlits het volgende:
Damn.. ik dacht echt dat Nina dood was. De afleveringen worden steeds beter!
quote:Da's waar. Ik heb alleen dat papiertje niet gezien.. máár!
Op woensdag 16 oktober 2002 10:34 schreef Robino het volgende:[..]
Spoiler voor gisteren:
Jamey werd gebeld door Kim's moeder toen deze Janet's nep-vader had vastgebonden. Jamey schreef de gegevens op, 2 minuten later arriveren wat bondgenoten van Gaines en nemen Kim's moeder mee. Als Jamey vervolgens op kantoor wordt aangesproken door .. eh die vent met dat sikje, frommelt ze snel dat papiertje weg en speelt de onschuld zelve. Trek je conclusies
1. Ze kan afgeluisterd zijn.
2. Het moest tussen hun drieën blijven, dus dat verklaard waarom ze dat papiertje weg deed.
Ik denk dat Jamie wel onschuldig is.
Volgens mij is Jamie onschuldig!
quote:Ik zou het 'flauw' vinden als zij wel schuldig is.
Op maandag 21 oktober 2002 13:28 schreef FritsFlits het volgende:[..]
Da's waar. Ik heb alleen dat papiertje niet gezien.. máár!
1. Ze kan afgeluisterd zijn.
2. Het moest tussen hun drieën blijven, dus dat verklaard waarom ze dat papiertje weg deed.Ik denk dat Jamie wel onschuldig is.
quote:Lekker realistisch ook... CTU staat toch voor Contra Terrorist Unit? En die zouden dan zo lek zijn dat een semi-willekeurige terrorist daar allemaal camera's heen hangt om te spioneren? Of inbreekt in het bestaande videocircuit?
Op maandag 21 oktober 2002 13:34 schreef Elbutre het volgende:
Dat hele gebouw van CTU hangt vol afluisterapparatuur en camera's!
quote:Dat moet ie gezien hebben (hij zag eerder ook dat Jack in dezelfde kamer een briefje wilde gaan schrijven), maar kennelijk heeft ie dat kogelvrije vest niet als zodanig herkend.
Op maandag 21 oktober 2002 13:49 schreef ranja het volgende:
Dat laatste kan overigens niet, want dan zou diegene die met Jack praat ook hebben gezien dat Nina een kogelvrijvest aan kreeg... dus toch zelfgeplaatste camera's.
Als ik het goed begrijp is Jamie dus min of meer gedwongen om informatie af te staan?
quote:Surprise.. die is er al
Op dinsdag 22 oktober 2002 21:38 schreef Shogo het volgende:
Deze serie is echt goed hoop dat er een dvd box set van komt dan koop ik hem zeker.
En Kimberly heet in het echt "Elisha Cuthbert"
quote:OMG vet! Maar is naar opzoek gaan dan! Thx!
Op dinsdag 22 oktober 2002 21:44 schreef FritsFlits het volgende:[..]
Surprise.. die is er al
En Kimberly heet in het echt "Elisha Cuthbert"
quote:
Op woensdag 23 oktober 2002 00:41 schreef Robino het volgende:
Zeker leuk meisje die Kim
EDIT:
quote:Is die ook al uit in nederland?
Op dinsdag 22 oktober 2002 21:44 schreef FritsFlits het volgende:[..]
Surprise.. die is er al
[Dit bericht is gewijzigd door Shogo op 23-10-2002 00:57]
quote:Ja, maar dan zonder Nederlandse ondertiteling. De Free Record Shop en Ro-Disc verkopen 'm voor veel te veel centjes (import).
Op woensdag 23 oktober 2002 00:49 schreef Shogo het volgende:[..]
![]()
EDIT:
[..]Is die ook al uit in nederland?
En als je um uit Groot-Britannië haalt bij play.com: ¤53.68
Edit: ik ben niet zeker van de verkoop door de Free Record Shop. De set is een tijdje niet leverbaar geweest door een fout op DVD 5 en 6, dat is nu opgelost en hij wordt inmiddels weer geleverd. Maar op de site van de Free Record Shop kan ik 'm niet meer vinden.
quote:OK thx dan wachte we nog ff tot die ietsjes goedkoper of in ieder geval ondertitelt wordt.
Op woensdag 23 oktober 2002 03:29 schreef De_Schaduw het volgende:[..]
Ja, maar dan zonder Nederlandse ondertiteling. De Free Record Shop en Ro-Disc verkopen 'm voor veel te veel centjes (import).
Ro-Disc: ¤82.95
Free Record Shop: ¤86.99En als je um uit Groot-Britannië haalt bij play.com: ¤53.68
Edit: ik ben niet zeker van de verkoop door de Free Record Shop. De set is een tijdje niet leverbaar geweest door een fout op DVD 5 en 6, dat is nu opgelost en hij wordt inmiddels weer geleverd. Maar op de site van de Free Record Shop kan ik 'm niet meer vinden.
quote:Erg aardig, maar hoeft niet hoor
Op woensdag 23 oktober 2002 13:45 schreef Robino het volgende:
Oh ja 'Kim' stond vorige maand uitgebreid in de FHM, die nu inmiddels niet meer in de winkels ligt. Voor de geinteresseerden kan ik mijn scanner er wel even overheen gooien.
quote:Volgens DVD-Home.nl waarschijnlijk niet eerder dan het 2e kwartaal van 2003.
Op woensdag 23 oktober 2002 23:04 schreef bob_the_builder het volgende:
Weet iemand wanneer de DVD van de serie hier in Nederland uit komt? Ik heb nu de afleveringen moeten downloaden om de serie op tv te kunnen volgen... Maar ik wil errug graag de DVD hebben, en op amazon staat alleen de regio 1 dvd...
quote:Hier (dvdcrave.com) staat hij voor 27-11-2002. Staan geen regio's bij, maar wel een prijs van ¤67.85 incl. verzend kosten.
Op woensdag 23 oktober 2002 23:04 schreef bob_the_builder het volgende:
Weet iemand wanneer de DVD van de serie hier in Nederland uit komt? Ik heb nu de afleveringen moeten downloaden om de serie op tv te kunnen volgen... Maar ik wil errug graag de DVD hebben, en op amazon staat alleen de regio 1 dvd...
Op donderdag 24 oktober 2002 00:02 schreef Neejoh het volgende:[..]
Jullie ook dat vaudtje gezien dat Kim eerst op een of andere bankje lag met haar hoofd op haar moeder haar schoot, en later sliep ze spontaan verder op een strobaal
quote:Nee inderdaad, die overleven het wel. Daarom vond ik het ook niet zo emotioneel. Dat met Palmer vind ik veel spannender.
Op vrijdag 25 oktober 2002 00:09 schreef Robino het volgende:
Mooie aflevering! *spoiler* Erg emotioneel op het laatst ook, moeder en dochter hand in hand, al kon je natuurlijk al op je vingers natellen dat ze die trekker niet gingen overhalen
quote:Idd was spannend ook vooral wanneer jack naar binnen wou langs security enzo, dacht echt die is er zo bij maar dat was dus ietsjes later.
Op vrijdag 25 oktober 2002 00:16 schreef speknek het volgende:[..]
Nee inderdaad, die overleven het wel. Daarom vond ik het ook niet zo emotioneel. Dat met Palmer vind ik veel spannender.
quote:Je weet niet hoe die fotograaf had willen ontsnappen, maar als je bekijkt hoe goed de rest van de acties zijn voorbereid was hij vast niet zomaar naar buiten gelopen (of misschien was het juist wel zo goed voorbereid dat het wel kon
Op vrijdag 25 oktober 2002 21:16 schreef Robino het volgende:
Wel een beetje vreemd dat die fotograaf-Sjonnie waarschijnlijk Palmer neer had willen schieten, Jack het wapen had willen geven en op zijn dooie gemakkie naar buiten had willen lopen... maar ach...
Gisteren de DVD boxset binnengekregen, goede versie, dus de goede disc 5 en 6. Aflevering die vandaag wordt uitgezonden op Yorin is weer mega-spannend.
Verder begint vandaag seizoen 2 in Amerika, 53 minuten lang non-stop 24 zonder reclameonderbrekingen dankzij Ford De serie blijkt nog beter te zijn dan eerst en Bauer laat zich van een hele andere kant zien. Verder valt het gehele incident van seizoen in het niets, met wat er in seizoen 2 aan de hand is.
quote:Hij was er als CTU agent en om Palmer te beschermen. Logisch dus dat ie een wapen draagt.
Op dinsdag 22 oktober 2002 21:36 schreef kjbpeeters het volgende:
Ik snap niet helemaal hoe Jack een pistool mee naar binnen heeft kunnen krijgen. Zijn koffer met de computer erin werd goed gecontroleerd maar ze controleren hem niet op wapens. Zie ik nou iets over het hoofd of is het normaal dat agenten een wapen bij zich hebben als ze bij een belangrijk persoon zijn.
quote:Jawel, alhoewel ik af en toe zoiets heb van, tering dit gaat nog meer dan 12 uur duren
Op dinsdag 29 oktober 2002 21:31 schreef Glacius het volgende:
Het was weer spannend vanavond.
quote:LOL, Ik ook. Ik heb gehoord dan na 12.00u de boel wat wazig wordt..
Op dinsdag 29 oktober 2002 21:38 schreef MikeyMo het volgende:[..]
Jawel, alhoewel ik af en toe zoiets heb van, tering dit gaat nog meer dan 12 uur duren
hier wat info erover (misschien een beetje met spoilers)
quote:Klopt
Op woensdag 30 oktober 2002 06:20 schreef Ash het volgende:
In America is het tweede seizoen van 24 begonnen:hier wat info erover (misschien een beetje met spoilers)
http://www.aintitcoolnews.com/display.cgi?id=13668
quote:Beetje heel erg
Op woensdag 30 oktober 2002 06:20 schreef Ash het volgende:
In America is het tweede seizoen van 24 begonnen:hier wat info erover (misschien een beetje met spoilers)
http://www.aintitcoolnews.com/display.cgi?id=13668
quote:Mooi. Ik was al bang dat het uitgemolken zou worden.
Op woensdag 30 oktober 2002 06:26 schreef De_Schaduw het volgende:[..]
Klopt
Ik heb net al ff een stukje gekeken en het ziet er goed uit
Niet dat ik me eraan stoor, maar ga de serie dan ook niet promoten vanwege het realtime-gebeuren.
quote:Nee, niet 1 seconden. Zeker 20 seconden.
Op woensdag 6 november 2002 14:28 schreef Robino het volgende:
Leuke aflevering gisteren, maar ze maken steeds meer fouten wat betreft het realtime-gebeuren. Zo kan Jack blijkbaar in 1 seconde die chauffeur overmeesteren, in de limo springen en parkeren voor mr. Cofell.Niet dat ik me eraan stoor, maar ga de serie dan ook niet promoten vanwege het realtime-gebeuren.
quote:Idd wou net zeggen duurde nog wel ff voor die man de lift uitkwam en toen die picolo een fooi gaf zekers minimaal 20 seconden.
Op woensdag 6 november 2002 16:01 schreef CloudStrife het volgende:[..]
Nee, niet 1 seconden. Zeker 20 seconden.
De een na laatste aflevering eindigde toch toen de telefoon van Jamey overging of niet?
Daar heb je verder niks meer over gezien of hoe zit dat?
quote:Ja en die auto kwam in de tussentijd al aanrijden, of denk je dat ie voor zijn neus geteleport wordt?
Op woensdag 6 november 2002 21:35 schreef Shogo het volgende:[..]
Idd wou net zeggen duurde nog wel ff voor die man de lift uitkwam en toen die picolo een fooi gaf zekers minimaal 20 seconden.
quote:Ach dat hele realtime merk je toch niks van, ik niet tenminste aangezien alles netjes aaneengesloten gebeurt en je nooit wat belangrijks mist of er een poosje niks gebeurt.
Op woensdag 6 november 2002 14:28 schreef Robino het volgende:
Niet dat ik me eraan stoor, maar ga de serie dan ook niet promoten vanwege het realtime-gebeuren.
Ik blijf het vreemd vinden overigens dat die ene baas in de 1e aflevering zo specifiek zei dat Jamey goed was en ze dat niet is. Eh was Erg dom trouwens om haar alleen te laten.
Wel grappig om te zien dat niet alles goed gaat, de fouten en mislukkingen stapelen elkaar op. Dat is nog meer 'real' dan het zogenaamde 'real time'.
quote:Misschien was die baas ook wel fout en werd hij vermoord door 'good guys'. Je weet het maar nooit in 24.
Op maandag 11 november 2002 00:01 schreef ranja het volgende:[..]
Ik blijf het vreemd vinden overigens dat die ene baas in de 1e aflevering zo specifiek zei dat Jamey goed was en ze dat niet is.
quote:Als alles alleen maar goed ging, hadden ze vast geen 24 uren kunnen vullen.
Wel grappig om te zien dat niet alles goed gaat, de fouten en mislukkingen stapelen elkaar op. Dat is nog meer 'real' dan het zogenaamde 'real time'.
quote:Vond ik nog wel meevallen eigenlijk...
Op dinsdag 29 oktober 2002 21:58 schreef FritsFlits het volgende:[..]
LOL, Ik ook. Ik heb gehoord dan na 12.00u de boel wat wazig wordt..
quote:Ik bedoelde met fouten ook de fouten die door de hoofdpersonen worden gemaakt, zoals het alleen laten van Jamie. Fouten in de real-time let ik niet op omdat zoals ik al zei dat gegeven voor mij geen enkele meerwaarde heeft.
Op maandag 11 november 2002 09:03 schreef SuperSiem het volgende:
Overigens vind ik het real-time effect goed kloppen. Ik heb nog geen echte fouten kunnen ontdekken.
quote:Ja maar jack sprak van te voren die chauffeur aan wie weet wat hij deed misschien neergeslagen of vast gebonden (denk dat we voor de eerste optie gaan)? Tijd genoeg dus om eraan te komen rijden en het was zeker geen 1 seconde want toen die vent net de lift uitkwam en net bij de picolo stond kwam hij eraan rijden.
Op donderdag 7 november 2002 16:04 schreef Robino het volgende:[..]
Ja en die auto kwam in de tussentijd al aanrijden, of denk je dat ie voor zijn neus geteleport wordt?
![]()
quote:Misschien had hij de chauffeur omgekocht
Op maandag 11 november 2002 12:04 schreef Shogo het volgende:[..]
Ja maar jack sprak van te voren die chauffeur aan wie weet wat hij deed misschien neergeslagen of vast gebonden (denk dat we voor de eerste optie gaan)? Tijd genoeg dus om eraan te komen rijden en het was zeker geen 1 seconde want toen die vent net de lift uitkwam en net bij de picolo stond kwam hij eraan rijden.
quote:Dat is de enige juiste lezing.
Op maandag 11 november 2002 12:09 schreef CloudStrife het volgende:[..]
Misschien had hij de chauffeur omgekocht
quote:Das een nog betere optie.
Op maandag 11 november 2002 12:09 schreef CloudStrife het volgende:[..]
Misschien had hij de chauffeur omgekocht
Ik kan het nergens op baseren, maar ik heb het idee dat die Mason ook bij het complot zit, zou ie nog leven?
quote:Hell yeah! Heb het zweet nog op mijn voorhoofd staan
Op dinsdag 19 november 2002 21:30 schreef Glacius het volgende:
Kolere zeg, wat was het weer spannend.
quote:Idd, ik zou erg graag willen dat het weer dinsdag was.
Op dinsdag 19 november 2002 21:37 schreef Shogo het volgende:
OMG niet normaal mun hart klopt nog na ervan.Ik had stukjes van deze aflevering ooit aleens gezien op BBC maar op BBC volgde ik het nooit.
Maar fantastische episode en zo te zien wordt het volgende week nog leuker (de drang naar volgende week omg ik hou het nu al bijna niet meer).
Ik heb me voorgenomen om deze serie gewoon op tv te blijven kijken en niet snel al alles te downloaden. Maar even afwachten of ik echt zo veel discipline heb.
Er stond trouwens in de Volkskrant dat Yorin seizoen 2 ook heeft aangekocht en meteen zal uitzenden na afloop van seizoen 1. De Volkskrant was ook zo vriendelijk om maar meteen te vermelden hoe het tweede seizoen begint, dus ik weet nu al ong. het eerste afloopt.
quote:Ik heb daar ook mun bedenkingen over.
Op dinsdag 19 november 2002 23:23 schreef FritsFlits het volgende:
Ik hoop dat Rick het overleefd. Ik denk van niet
Ik vroeg me aan het begin van 24 al af: ze zullen toch niet pas in de 24e aflevering bevrijd worden?
We zijn pas op de helft!
Ik heb seizoen 1 al op DVD gezien (kijk nu seizoen 2) en aflevering 12 was een van de betere aflevering en is naar mijn mening sterker dan menig Amerikaanse actie film
Leuk om te weten is dat Fox eerst maar 13 afleveringen had besteld, nadat de serie goed liep heeft Fox de andere afleveringen aangevraagd.
ps. 24 had gisteren 410.000 kijkers, worden er steeds meer, maar komt waarschijnlijk omdat er gisteren geen voetbal was. Volgende week weer wel. Yorin had 24 nooit om dinsdag half 9 moeten plaatsen. Serie had veel meer kijkers gehad op een dag dat er geen voetbal was...
[Dit bericht is gewijzigd door CloudStrife op 20-11-2002 19:54]
quote:Die zijn er niet.
Op woensdag 20 november 2002 17:22 schreef CloudStrife het volgende:
Serie had veel meer kijkers gehad op een dag dat er geen voetbal was...
Verschil met de twee versies is, is dat de verkeerde versie gebaseerd was op de Amerikaanse uitgezonden beelden ipv op de Engelse uitgezonden beelden (waar 90 sec meer beeldmateriaal opstond). Het is dus niet supererg wanneer je een oude hebt, maar de nieuwere bevat dus 90 seconden meer 24
Baal er alleen van dat Kim zich nu gaat omkleden Als dat in beeld komt
maar anders kut
Ik had het idee dat ze weer gepakt zouden worden, omdat we nog maar op de helft van dit season zijn, erg goed om het zo te laten lopen! En Gaines dead? Wow
En ook ik heb het idee dat Rick dood gaat, hoop het niet, maar denk het wel. Ach, we zullen het wel zien
quote:Wie weet wat ze aantrekt, het is een mooie zonnige dag daar
Op dinsdag 26 november 2002 23:53 schreef Neejoh het volgende:
Mooie ep!Baal er alleen van dat Kim zich nu gaat omkleden
Als dat in beeld komt
maar anders kut
Ik had het idee dat ze weer gepakt zouden worden, omdat we nog maar op de helft van dit season zijn, erg goed om het zo te laten lopen! En Gaines dead? Wow
En ook ik heb het idee dat Rick dood gaat, hoop het niet, maar denk het wel. Ach, we zullen het wel zien
quote:Als de serie hier was afgelopen had ik het best een slechte afronding gevonden. Drazen heeft een paar afleveringen geleden al gezegd dat hij Gaines niet meer nodig had, Palmer weet nog steeds niet hoe de vork in de steel zit, Jack gaat de bak in zonder dat wij zouden kunnen zien hoe het hem verging, etc.
Op woensdag 27 november 2002 18:54 schreef CloudStrife het volgende:
Dit was aflevering 13, en Fox had eerst 13 afleveringen besteld. De serie had (zonder die allerlaatste scene) gewoon af kunnen zijn want alles was koe-en-ei op het einde. Maar zoals we weten zijn er 24 afleveringen en krijgen we dus nog 11 afleveringen. Ik zelf vond het vanaf 3 uur smiddags ietsje minder worden, maar vanaf het moment dat het donker werd weer ontiechelijk spannend. Mis de komende afleveringen dus niet(of koop de DVD set)
Ik snap die Palmer eigenlijk niet. Ja, eigenlijk ook wel want hij wil natuurlijk president worden en de wereld verbeteren, maar hij weet nu al dat hij zeker niet met schone handen daar zal komen te zitten. Als dat uit komt kan-ie meteen aftreden. Ik denk dat ik gewoon zou zeggen van 'ik trek me terug'. Maar ja, dan heeft-ie ook niks natuurlijk... dilemma's...
Ben wel benieuwd hoe het verder gaat al vind ik het enerzijds jammer dat de spannendste verhaallijn nu afgelopen is. Het zou mij nik sverbanzen als we Rick niet meer terugzagen, en ook de vrouw en dochter van Jack zou ik aanraden om wat bij te gaan slapen... en aangezien het realtime heet is dat dan einde verhaal voor hun.
quote:Dat van Kim en Teri denk ik niet, ik heb per ongeluk een spoiler gelezen op de Amerikaanse 24 site en daar kwam uit naar voren dat er nog iets héél belangrijks gaat gebeuren met minstens 1 van de 2.
Op zondag 1 december 2002 23:55 schreef ranja het volgende:
Ben wel benieuwd hoe het verder gaat al vind ik het enerzijds jammer dat de spannendste verhaallijn nu afgelopen is. Het zou mij nik sverbanzen als we Rick niet meer terugzagen, en ook de vrouw en dochter van Jack zou ik aanraden om wat bij te gaan slapen... en aangezien het realtime heet is dat dan einde verhaal voor hun.
quote:Mandy?
Op maandag 2 december 2002 13:02 schreef Robino het volgende:
Zou die vrouw uit dat vliegtuig nog in de serie voorkomen? Ik vond haar wel... aantrekkelijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |