Hoe laat is dat ongeveer?quote:
Krappe planning, of ben je zo efficiënt dat je 2 weken vakantie kan houden in 1 week?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 18:03 schreef PdeHoog het volgende:
Kan ik me voorstellen, B
Hier nu twee weekjes vakantie gepland voor komende week. Was het opeens helemaal zat en we zitten toch te wachten op een leverancier.
quote:Op dinsdag 5 februari 2013 18:05 schreef Leintjeuh het volgende:
Krappe planning, of ben je zo efficiënt dat je 2 weken vakantie kan houden in 1 week?
Je moest eens wetenquote:Op dinsdag 5 februari 2013 18:05 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Krappe planning, of ben je zo efficiënt dat je 2 weken vakantie kan houden in 1 week?
Lekker! Vooral het Wales-gedeelte dan.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 22:05 schreef Sunnythesun het volgende:
Hier nu 2,5 week vrij1,5 week typen typen typen (en me op de achtergrond enorm verantwoordelijk voelen voor mijn klas en zo
) en dan 1 week alleen maar ontspannen in Wales
Je mag ook Sam uitlaten die weekquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
quote:
Oh, B. En ik willen best halverwege in een pub op jullie wachten.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 22:20 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]Gezellig!! We gaan wel heel veel en ver wandelen en bergen(jes) beklimmen en zo hoor
(mits het weer een beetje mee zit) Dus wandelschoenen mee!
Hmmm... halverwege de Pen-Y-Fan is volgens mij geen pub helaas..quote:Op dinsdag 5 februari 2013 22:24 schreef AnneX het volgende:
[..]
Oh, B. En ik willen best halverwege in een pub op jullie wachten.
Wij amuseren ons wel...
Vreselijk als je achteruit gaat en het ook beseftquote:Op dinsdag 5 februari 2013 22:24 schreef AnneX het volgende:
[..]
Oh, B. En ik willen best halverwege in een pub op jullie wachten.
Wij amuseren ons wel...
De oudjes hebben gesmuld van roti kip ! met heul veul spercieboontjes.
Sch.va gaat cognitief achteruit en hij beseft het verdomde goed.
Haalt dingen door elkaar als ING gebeld, en bedoelt Agis over een kwestie die
ik 3 weken geleden - met zijn accoord - heb uitgezocht.
# geen geduld met ouwe mensen.![]()
jaquote:Op woensdag 6 februari 2013 00:12 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Vreselijk als je achteruit gaat en het ook beseft
Hoe oud is ie?quote:Op woensdag 6 februari 2013 00:23 schreef AnneX het volgende:
javertoont ook het typische schuil gedrag, schuld geven aan
situaties, erom heen kletsen, niet ( kunnen) herhalen, drammerig,
achterdocht etc etc.
92...sch.ouders houden elkaar in standquote:
Trekken ze ook eens op tijd aan de belquote:Op woensdag 6 februari 2013 05:36 schreef AnneX het volgende:
Overigens http://www.nrc.nl/nieuws/(...)en-te-onbetrouwbaar/
Ach, accountants zijn ook onbetrouwbaarquote:Op woensdag 6 februari 2013 08:41 schreef borisz het volgende:
Mogge. Voor college nog even naar de kapper geweest.
[..]
Trekken ze ook eens op tijd aan de bel
In Nederland zorgt 1 vlokje al voor paniek hèquote:Op woensdag 6 februari 2013 09:02 schreef Sarabi het volgende:
Na 1 uur nog niet bij de snelweg ben ik maar weer omgekeerd![]()
Ik begrijp het alleen niet want de wegen zijn mooi schoon...
Jep, te gierig voor goede banden zekerquote:Op woensdag 6 februari 2013 10:16 schreef Isabeau het volgende:
[..]
In Nederland zorgt 1 vlokje al voor paniek hè
In Oostenrijk sneeuwde het zondag best heftig, maar de snelweg was mooi schoon. Kwamen we op een gegeven moment achter een busje te rijden en die reed zo'n 30-40 km per uur. En dan krijg je allemaal gevaarlijke situaties van mensen die gaan inhalen terwijl er veel tegemoedkomend verkeer was. Was dus een Nederlander die zo langzaam reed
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |