Maffia eiland..quote:
het lijkt wel alsof er een figuurtje in de tekst zit te poepen. (midden onder)quote:Op zaterdag 2 februari 2013 14:09 schreef speknek het volgende:
Saoedi Arabie
[ afbeelding ]
Da's toch geen vlag mensen.
Libanon vind ik geweldig. De rest inderdaad niet zo, vooral vanwege de lelijke kleurcombinaties.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 15:25 schreef zuiderbuur het volgende:
De oude Libische vlag (tot 2011):
[ afbeelding ]
Ik vind ook dat heel wat Arabische landen niet echt lelijke maar nogal gelijkaardige vlaggen hebben: drie of vier kleurtjes met eventueel een driehoek of trapezium...
[ afbeelding ]
De vlag van Zuid-Vietnam (1954-1975):
[ afbeelding ]
De vlag van het in het algemeen niet-erkende staatje Nagorno-Karabch (ziet eruit alsof de file beschadigd is of zo)
[ afbeelding ]
De vlag van de Tamiltijgers voor Tamil Eelam :
[ afbeelding ]
doet me vooral denken aan:
[ afbeelding ]
Dat zijn de Pan-Arabische kleuren. Zo heb je ook de Pan-Afrikaanse kleuren.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 15:25 schreef zuiderbuur het volgende:
Ik vind ook dat heel wat Arabische landen niet echt lelijke maar nogal gelijkaardige vlaggen hebben: drie of vier kleurtjes met eventueel een driehoek of trapezium...
[ afbeelding ]
Zo creatief is het niet, de benen komen wel vaker voor op vlaggen, zoals op de vlag van het eiland van Man.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 14:11 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Maffia eiland..
Creatieve collage van een hoofd en 3 ledematen..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |