SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mooi rondje. Vanwaar het lusje bij Benthuizen?quote:Op zaterdag 2 februari 2013 16:15 schreef kaasplankje het volgende:
Pff hoop wind vandaag zeg. Duurtraining gedaan omdat er morgen regen voorspeld is. Ik was tegenwind vertrokken en heb mezelf aardig leeg gereden. Na 3 uur was ik steendood. Bakkie bij pa gedaan en een stuk kaas gehaald daar op de markt.
Nat van het zweet nu thuis.
http://app.strava.com/activities/39472332
Om een voortrazende hagelbui te slim af te zijn. Eerste keer lukte het, de volgende was geen ontkomen aan.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 16:28 schreef janatwork het volgende:
[..]
Mooi rondje. Vanwaar het lusje bij Benthuizen?
Ik heb het op een kort rondje van 50km gehouden. Wind was af en toe fors maar wel droog gehouden.
http://app.strava.com/activities/39474647
Ik was ook jouw kant op, maar ben aan de geciviliseerde kant van de IJssel geblevenquote:Op zaterdag 2 februari 2013 16:57 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Om een voortrazende hagelbui te slim af te zijn. Eerste keer lukte het, de volgende was geen ontkomen aan.Verder was het prima weer. Alleen de wind was devastating.
Grappig, ik was je haast tegengekomen op de route.
Ah, jij hebt het slimmer aangepakt door aan de wind te gaan rijden.Doe ik volgende keer ook weer met zoveel wind. Ik ben koekiegaar.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 17:38 schreef Gripper het volgende:
[..]
Ik was ook jouw kant op, maar ben aan de geciviliseerde kant van de IJssel gebleven![]()
Precies hetzelfde verhaal met een hagelbui, rondje D1 werd onbedoeld fietsen voor m'n leven op de Lekdijk richting lekkerkerk, om een bui voor te blijven. Wind was noord/noordwest en ik reed oost west en weer terug. Dus heb m niet vaak vol tegengehad, kon beide kanten op lekker surfen met m'n hoge wielen!
http://app.strava.com/activities/39481336
En het nieuwe pakje is helemaal goedgekeurd. Niet voor temperaturen onder 0, maar nu tussen de 0-8 graden prima!
Jij en je broertie staan er niet bij. En MarcoD ook niet, al gaat die geloof ik ook ergens anders verblijven?quote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:33 schreef the_critic het volgende:
Marmotte onderdeel in de OP is ook niet helemaal correct meer
Nu nog fit en gezond aan de start zien te verschijnen.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:12 schreef the_critic het volgende:
gaat over mogelijke deelnemers.. mag definitief worden..
en nee, broertje is geen fokkert..
en paar kilo lichter..quote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:24 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Nu nog fit en gezond aan de start zien te verschijnen.
Ga eens op bedquote:Op zondag 3 februari 2013 01:30 schreef Tommeke het volgende:
Ohja: Kaas
M'n fiets is zoveel mooier geworden! Een geperforeerd lintje staat ook super!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
das dan inderdaad erg vertekende foto.. ik vroeg me ook al af, of frame niet maatje groter zou moetenquote:Op zondag 3 februari 2013 02:01 schreef Tommeke het volgende:
Ik ga nu slapen
Ik heb het nagemeten. 12 cm. Het vertekent enorm op deze foto's. Komt omdat het frame vrij slooping is.
Dat vroeg ik me ook al eens af, bij Tommeke op de club schijnt het gebruikelijk te zijn om met 1.85 op een 56 te rijden.quote:Op zondag 3 februari 2013 07:50 schreef the_critic het volgende:
[..]
das dan inderdaad erg vertekende foto.. ik vroeg me ook al af, of frame niet maatje groter zou moeten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |