abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_122374297

Welkom op dé plek op FOK! waar de beoefenaars van de edele wielersport zich verzamelen! Wil je beginnen met fietsen en heb je vragen over bijvoorbeeld materiaal of trainingen, dit is de plek om ze te stlen. Verder is deze topicreeks vooral geschikt om ervaringen te delen, tips & tricks kwijt te kunnen en geile verhalen over al je fietsavonturen te vertellen. Alles wat je meemaakt tijdens het peddelen door de polder kan je hier kwijt! Veel plezier.

Eerstvolgende meet: SPT / Fietsmeet Vreeswijk zondag 17 maart: La Primavera

Wij doen aan Strava

Nuttige links:

Algemene infoFok! fietsers op de kaartWielersportinfoTeamwebs fietsagenda van de FOK!kers ToertochtenToertochten (komende week) in NLToertochten in België (BBR-FBC), • Lotto Cycling TourToertochten in FrankrijkToertochten in DldToertochten in Engeland Cyclo'sCyclo's (deze maand) in FrankrijkJedermannrenner in DldGranfondo's in ItaliëCyclo's in Spanje

De marmotte in 2013!!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zaterdag 2 februari 2013 @ 13:15:34 #2
85618 No-P
Dosis sola venenum facit
pi_122374717
Vanochtend half 8 op de fiets naar een cross (loop). Onderweg behoorlijk regen en natte sneeuw gehad. Was ik helaas niet op gekleed. Gelukkig hadden ze warmtepalen in de omkleedtent en na 1 rondje was ik wel weer warm. Terugweg heerlijk zonnetje goed. Op het zelfde parcours is vanmiddag een veldritcross, zal wel lekker glibberen zijn. Toch weer 3u20m op de fiets en 40min hardgelopen.
Sei wachsam,
Fall nicht auf sie rein! Paß auf, daß du deine Freiheit nutzt,
Die Freiheit nutzt sich ab, wenn du sie nicht nutzt!
  zaterdag 2 februari 2013 @ 16:15:51 #3
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_122380981
Pff hoop wind vandaag zeg. Duurtraining gedaan omdat er morgen regen voorspeld is. Ik was tegenwind vertrokken en heb mezelf aardig leeg gereden. Na 3 uur was ik steendood. Bakkie bij pa gedaan en een stuk kaas gehaald daar op de markt.

Nat van het zweet nu thuis.

http://app.strava.com/activities/39472332
pi_122381440
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 februari 2013 16:15 schreef kaasplankje het volgende:
Pff hoop wind vandaag zeg. Duurtraining gedaan omdat er morgen regen voorspeld is. Ik was tegenwind vertrokken en heb mezelf aardig leeg gereden. Na 3 uur was ik steendood. Bakkie bij pa gedaan en een stuk kaas gehaald daar op de markt.

Nat van het zweet nu thuis.

http://app.strava.com/activities/39472332
Mooi rondje. Vanwaar het lusje bij Benthuizen?

Ik heb het op een kort rondje van 50km gehouden. Wind was af en toe fors maar wel droog gehouden.

http://app.strava.com/activities/39474647
eten!!!
pi_122381753
Goed bezig ^O^
Vandaag rustdagje, het mooie weer was wel verleidelijk..
If You're Not Moving Forwards, You're Moving Backwards
pi_122381982
't zal niks worden dit weekend voor mij. Ziek eerder naar huis gegaan vandaag. De hele week wel gewerkt maar ik zat nipt tegen een griepje aan. Geven ze me donderdag een dienst van 12 uur. 8)7
  zaterdag 2 februari 2013 @ 16:57:07 #7
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_122382470
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 februari 2013 16:28 schreef janatwork het volgende:

[..]

Mooi rondje. Vanwaar het lusje bij Benthuizen?

Ik heb het op een kort rondje van 50km gehouden. Wind was af en toe fors maar wel droog gehouden.

http://app.strava.com/activities/39474647
Om een voortrazende hagelbui te slim af te zijn. Eerste keer lukte het, de volgende was geen ontkomen aan. :') Verder was het prima weer. Alleen de wind was devastating.

Grappig, ik was je haast tegengekomen op de route.
pi_122383395
Die buien waren de rede dat ik wat later van huis vertrok. Zag er van uit mijn huiskamer niet uit alsof je daar graag in fietst.
eten!!!
  zaterdag 2 februari 2013 @ 17:25:29 #9
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_122383842
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 februari 2013 16:57 schreef kaasplankje het volgende:

[..]
Om een voortrazende hagelbui te slim af te zijn. Eerste keer lukte het, de volgende was geen ontkomen aan. :') Verder was het prima weer. Alleen de wind was devastating.

Grappig, ik was je haast tegengekomen op de route.
Ik was ook jouw kant op, maar ben aan de geciviliseerde kant van de IJssel gebleven :)

Precies hetzelfde verhaal met een hagelbui, rondje D1 werd onbedoeld fietsen voor m'n leven op de Lekdijk richting lekkerkerk, om een bui voor te blijven. Wind was noord/noordwest en ik reed oost west en weer terug. Dus heb m niet vaak vol tegengehad, kon beide kanten op lekker surfen met m'n hoge wielen!

http://app.strava.com/activities/39481336

En het nieuwe pakje is helemaal goedgekeurd. Niet voor temperaturen onder 0, maar nu tussen de 0-8 graden prima!
Mijn foto's op Flickr!
[b]Op 15-09-2006 10:28 schreef Hans_Gielus[/b]
Namens Fryslân hoop ik dat je van een berg afkukelt _O-
  zaterdag 2 februari 2013 @ 18:15:03 #11
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_122385063
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 februari 2013 17:38 schreef Gripper het volgende:

[..]

Ik was ook jouw kant op, maar ben aan de geciviliseerde kant van de IJssel gebleven :)

Precies hetzelfde verhaal met een hagelbui, rondje D1 werd onbedoeld fietsen voor m'n leven op de Lekdijk richting lekkerkerk, om een bui voor te blijven. Wind was noord/noordwest en ik reed oost west en weer terug. Dus heb m niet vaak vol tegengehad, kon beide kanten op lekker surfen met m'n hoge wielen!

http://app.strava.com/activities/39481336

En het nieuwe pakje is helemaal goedgekeurd. Niet voor temperaturen onder 0, maar nu tussen de 0-8 graden prima!
Ah, jij hebt het slimmer aangepakt door aan de wind te gaan rijden.Doe ik volgende keer ook weer met zoveel wind. Ik ben koekiegaar.

Mijn Castelli trui en collant zijn ook binnen. Wat een mooie kwaliteit. En idd meer voorjaarswarm dan winterwarm.
pi_122390599
Marmotte onderdeel in de OP is ook niet helemaal correct meer :)
everyone's a critic...
even you ! !
  zaterdag 2 februari 2013 @ 22:10:59 #13
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_122395126
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 februari 2013 20:33 schreef the_critic het volgende:
Marmotte onderdeel in de OP is ook niet helemaal correct meer :)
Jij en je broertie staan er niet bij. En MarcoD ook niet, al gaat die geloof ik ook ergens anders verblijven?

Maja, je broertie is geen Fokkert toch?
pi_122395218
gaat over mogelijke deelnemers.. mag definitief worden.. :)

en nee, broertje is geen fokkert..
everyone's a critic...
even you ! !
  zaterdag 2 februari 2013 @ 22:24:55 #15
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_122396146
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 februari 2013 22:12 schreef the_critic het volgende:
gaat over mogelijke deelnemers.. mag definitief worden.. :)

en nee, broertje is geen fokkert..
Nu nog fit en gezond aan de start zien te verschijnen.
pi_122397415
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 februari 2013 22:24 schreef kaasplankje het volgende:

[..]

Nu nog fit en gezond aan de start zien te verschijnen.
en paar kilo lichter.. :)
everyone's a critic...
even you ! !
pi_122397467
nieuwe Giants.. stappen weer af van slooping frames, en nieuw model V-brakes voor wegfietsen
http://t.co/No4dCvWc
everyone's a critic...
even you ! !
pi_122403484
Wat een BMC kloon :')
pi_122404269
Tis me nu wat te laat. Geef me morgen de namen, dan pas ik de OP ff aan!
pi_122404653
Ohja: Kaas _O_

M'n fiets is zoveel mooier geworden! Een geperforeerd lintje staat ook super!

pi_122404724
quote:
0s.gif Op zondag 3 februari 2013 01:30 schreef Tommeke het volgende:
Ohja: Kaas _O_

M'n fiets is zoveel mooier geworden! Een geperforeerd lintje staat ook super!

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ga eens op bed :D

Ziet erg goed uit. Af en toe es ff veranderen is nooit verkeerd. Al stond wit/wit ook niet verkeerd.

Hoeveel is je drop eigenlijk? Lijkt op de foto wel 20cm.
Maar ik kan 't mis hebben...
pi_122405514
Ik ga nu slapen :P

Ik heb het nagemeten. 12 cm. Het vertekent enorm op deze foto's. Komt omdat het frame vrij slooping is.
pi_122408618
quote:
0s.gif Op zondag 3 februari 2013 02:01 schreef Tommeke het volgende:
Ik ga nu slapen :P

Ik heb het nagemeten. 12 cm. Het vertekent enorm op deze foto's. Komt omdat het frame vrij slooping is.
das dan inderdaad erg vertekende foto.. ik vroeg me ook al af, of frame niet maatje groter zou moeten :)
everyone's a critic...
even you ! !
pi_122408793
kwam net deze link tegen.. http://cosmocatalano.com/strava/export/ Kun je links ingeven van rit van iemand anders, en die zorgen dan voor een file, om te uploaden naar je eigen Garmin oid zodat je die rit dan kunt narijden.
Vind je dus een rit van een ander mooi, omdat hij/zij weggetjes rijd die jij nog niet kent.. ideale tool :)
Ik ga wat ritjes van eentwee kapen :) die kent de omgeving tussen mijn huis en arnhem/posbank etc een heel stuk beter dan ikzelf had ik al meermaals gezien.. :)
everyone's a critic...
even you ! !
  zondag 3 februari 2013 @ 09:13:50 #25
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_122408976
quote:
0s.gif Op zondag 3 februari 2013 07:50 schreef the_critic het volgende:

[..]

das dan inderdaad erg vertekende foto.. ik vroeg me ook al af, of frame niet maatje groter zou moeten :)
Dat vroeg ik me ook al eens af, bij Tommeke op de club schijnt het gebruikelijk te zijn om met 1.85 op een 56 te rijden.

Zwart lintje + zadel ziet er weer netjes uit btw.

En die nieuwe Giant vind ik eigenlijk best mooi. Alleen die decals op de zitbuis een beetje een misser.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')