PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
SPOILER: OP materiaal voor de luie hondenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Omdat dequote:Op zaterdag 2 februari 2013 01:17 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik weet nog dat ik toen gewoon waardeloze spelers kocht voor 500c ofzo, alleen omdat de plakboek vol te krijgen.Epische tijden waren dat.
Wie?quote:Op zaterdag 2 februari 2013 01:17 schreef Thorb het volgende:
Die tuinkabouter van Palermo kan er echt helemaal niets van he
Eerste potje in dat nieuwe toernooi met moeite 2-1 gewonnen van iemand met Soldado op CB, Atsu op CAM en 6 (of minder) chem Doumbia in de spits
quote:Op zaterdag 2 februari 2013 01:18 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Geniaal was dat. Toen kon je nog niet tegen een vriend spelen, maar ik belde dan altijd met een collega en dan gingen we aftellen en tegelijk een match zoeken en 's avonds laat lukte het dan altijd om tegen elkaar te spelen en kregen we nog coins ook![]()
![]()
Die Mareval heeft echt goede stats.quote:
Deulofeu heeft 43 shot power en nog lagere short passing dan tarkangquote:Op zaterdag 2 februari 2013 01:17 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Die discussie is ook eindeloos. Ik probeer Deulofeu eerst. Hij is wat sneller en ik ben een pacehoer want ik speel met een spits met 70 pace. [ afbeelding ]
Idd en ik wil echt een linkspoot hebben daar..geen Dabo dusquote:Op zaterdag 2 februari 2013 01:20 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Die Mareval heeft echt goede stats.
ja moest gvd wachten met mijn posten en willem alexander dus compote want ze moeten allemaal mij hebben roykkbal pinoquote:
Ik denk echt dat er een betere team mogelijk is. Dit is qua thema dan wel weer redelijk leuk maar toch...quote:Op zaterdag 2 februari 2013 01:20 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Idd en ik wil echt een linkspoot hebben daar..geen Dabo dus
MAAK DAN JONGEUHquote:Op zaterdag 2 februari 2013 01:22 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Ik denk echt dat er een betere team mogelijk is. Dit is qua thema dan wel weer redelijk leuk maar toch...
quote:Op zaterdag 2 februari 2013 01:22 schreef Zhano het volgende:
[..]
ja moest gvd wachten met mijn posten en willem alexander dus compote want ze moeten allemaal mij hebben roykkbal pino
quote:
JONGUEH IK BEN AL 3 DAGEN AAN HET DENKEN!1!!!11!!quote:
Heb je je hele toetsenbord ondergespoten?quote:
TMI. Was het de eerste keer dat er wat uitkwam knul?quote:
De jongen die niet van spitsen op CAM houdt.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 01:25 schreef Zhano het volgende:
Waarom niet gewoon Yapi op CAM? Ook 3* skills en die kan nog eens passen...
Eens, maar als je zoiets post dan verwacht ik pics en/of filmmateriaal.quote:
Mist da pace en da shotquote:Op zaterdag 2 februari 2013 01:25 schreef Zhano het volgende:
Waarom niet gewoon Yapi op CAM? Ook 3* skills en die kan nog eens passen...
Hij bedoelde OPquote:Op zaterdag 2 februari 2013 01:26 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Eens, maar als je zoiets post dan verwacht ik pics en/of filmmateriaal.
Klein + 76 pace = fast enough for me...quote:
Nog even wachten, sowieso is hij maar 65 ratedquote:Op zaterdag 2 februari 2013 01:29 schreef TBakkert het volgende:
[ afbeelding ]
deze man is niet in packs
quote:Op zaterdag 2 februari 2013 01:28 schreef Dudeweiser het volgende:
Waarom geen Berry fucking Powel dan Lindgren
Hij zit bij United, premier League silvers zijn altijd wel wat waard, maakt toch niet uit hoe hoog ze zijn, toch?quote:Op zaterdag 2 februari 2013 01:30 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Nog even wachten, sowieso is hij maar 65 ratedMaar door de naam zal hij wel overpriced worden.
Zijn stats zijn best slecht + 2* skillsquote:Op zaterdag 2 februari 2013 01:32 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Hij zit bij United, premier League silvers zijn altijd wel wat waard, maakt toch niet uit hoe hoog ze zijn, toch?
oh zie ik nu pas, ik was van mijn a propos door de topic stealquote:Op zaterdag 2 februari 2013 01:29 schreef Zhano het volgende:
[..]
Hij bedoelde OP
[..]
Klein + 76 pace = fast enough for me...
da's waar.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 01:33 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Zijn stats zijn best slecht + 2* skillsOf hij moet een UP krijgen maar hij heeft bijna niet gespeeld.
twitter:EASPORTSFIFA twitterde op zaterdag 02-02-2013 om 01:00:2324 Hr Happy Hour! All day until Sat 11:59pm UK/3:59pm PT. Find Gold Players Prem packs are available in the Store. Limit of 1, no 2x chance. reageer retweet
quote:Op zaterdag 2 februari 2013 01:35 schreef Zhano het volgende:
twitter:EASPORTSFIFA twitterde op zaterdag 02-02-2013 om 01:00:2324 Hr Happy Hour! All day until Sat 11:59pm UK/3:59pm PT. Find Gold Players Prem packs are available in the Store. Limit of 1, no 2x chance. reageer retweet
Ze houden het nog beperkt door die limit maar toch..quote:Op zaterdag 2 februari 2013 01:35 schreef Zhano het volgende:
My guess: De packs verkopen niet zo goed als verwacht ondanks IF Messi + C-Ron omdat iedereen al met TOTY gespend heeft...quote:
twitter:Jeffreyy35 twitterde op zaterdag 02-02-2013 om 01:01:13@bateson87 im trying too handle, but everytime ive got just like 500coins wins , come on dm ive got something if u help me, u really loveit reageer retweet
Handling.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 01:38 schreef Zhano het volgende:
[..]
My guess: De packs verkopen niet zo goed als verwacht ondanks IF Messi + C-Ron omdat iedereen al met TOTY gespend heeft...
Tevens:[ afbeelding ]twitter:Jeffreyy35 twitterde op zaterdag 02-02-2013 om 01:01:13@bateson87 im trying too handle, but everytime ive got just like 500coins wins , come on dm ive got something if u help me, u really loveit reageer retweet
Ik dacht eerst: nee he, goedkope consumables maar toen zag ik gold players premium packs dus dat wordt morgen (hopelijk) weer dure consumablesquote:Op zaterdag 2 februari 2013 01:35 schreef Zhano het volgende:
quote:Op zaterdag 2 februari 2013 01:38 schreef Zhano het volgende:
[..]
My guess: De packs verkopen niet zo goed als verwacht ondanks IF Messi + C-Ron omdat iedereen al met TOTY gespend heeft...
Tevens:[ afbeelding ]twitter:Jeffreyy35 twitterde op zaterdag 02-02-2013 om 01:01:13@bateson87 im trying too handle, but everytime ive got just like 500coins wins , come on dm ive got something if u help me, u really loveit reageer retweet
Dat is misschien nog wel realistisch al ken ik hem niet goed. Zijn SIF bronze had zulke goede stats en toch stond hij bij mij vaak niet in de basisquote:Op zaterdag 2 februari 2013 01:39 schreef TBakkert het volgende:
http://www.futhead.com/fi(...)0/73/68/71/62/53/47/
dit zou Powell moeten zijn...
hij is naar United gegaan, maar stond nog in de belangstelling van 6 andere grote clubs in de wereld.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 01:41 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat is misschien nog wel realistisch al ken ik hem niet goed. Zijn SIF bronze had zulke goede stats en toch stond hij bij mij vaak niet in de basis
Goed gedaan jongenquote:Op zaterdag 2 februari 2013 01:41 schreef detennismaster het volgende:
Ik kreeg vandaag in 10 minuten 2 cijfers terug:
Eerst een 3.9 voor wiskunde (was ingecalculeerd)
En daarna een 8.8 voor Nederlands.
Wiskunde goed herkansen en dan heb ik niks onder de 6.0 en drie keer boven de 8.![]()
/liefdagboek
1 gold player pack..dat staat los van consumablesquote:Op zaterdag 2 februari 2013 01:42 schreef DarkSonic2 het volgende:
Je kan maar 1 gold premium pack per account kopen dus heel veel zullen de consumables niet gaan stijgen. Maar ik open toch wel veel bronze packs omdat ik die IF Flinders of 1 van die nieuwe spelers wil hebben
Toefjes is teruck.quote:
Die goal was ook de reden van zijn SIF vorig jaarquote:Op zaterdag 2 februari 2013 01:42 schreef TBakkert het volgende:
[..]
hij is naar United gegaan, maar stond nog in de belangstelling van 6 andere grote clubs in de wereld.
Hij scoorde in zijn debuut een best mooi afstandsschot en bij Crewe Alexandra had hij de goal van het jaar in de Npower League 2. Beetje het type Scholes, maar dan jong en iets sneller...
Ja, maar omdat er maar 1 is gaan mensen nadat ze die hebben geopend andere packs openen waardoor de prijzen van consumables waarschijnlijk niet gaan stijgen. Maar het is wel het weekendquote:Op zaterdag 2 februari 2013 01:43 schreef Tim86 het volgende:
[..]
1 gold player pack..dat staat los van consumables
Nou, eigenlijk had ik nu best wel op bed willen liggen, maar het is tijd voor de nachtdienstquote:
ja, hij speelt inderdaad weinig, dus die lage kaart is in dat opzicht wel terecht...quote:Op zaterdag 2 februari 2013 01:45 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Die goal was ook de reden van zijn SIF vorig jaarIk heb hem inderdaad zijn debuut zien maken (toen Buttner ook zijn debuut maakte en scoorde) en daarin viel hij meteen op door zijn goal. Helaas heeft hij later maar weinig gespeeld
[..]
Ja, maar omdat er maar 1 is gaan mensen nadat ze die hebben geopend andere packs openen waardoor de prijzen van consumables waarschijnlijk niet gaan stijgen. Maar het is wel het weekend
quote:Op zaterdag 2 februari 2013 01:46 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nou, eigenlijk had ik nu best wel op bed willen liggen, maar het is tijd voor de nachtdienstJullie zijn mijn entertainment
en dan niet weten wat een contaminatie isquote:Op zaterdag 2 februari 2013 01:41 schreef detennismaster het volgende:
Ik kreeg vandaag in 10 minuten 2 cijfers terug:
Eerst een 3.9 voor wiskunde (was ingecalculeerd)
En daarna een 8.8 voor Nederlands.
Wiskunde goed herkansen en dan heb ik niks onder de 6.0 en drie keer boven de 8.![]()
/liefdagboek
quote:Op zaterdag 2 februari 2013 01:18 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Geniaal was dat. Toen kon je nog niet tegen een vriend spelen, maar ik belde dan altijd met een collega en dan gingen we aftellen en tegelijk een match zoeken en 's avonds laat lukte het dan altijd om tegen elkaar te spelen en kregen we nog coins ook![]()
![]()
WTF, samen zingen?quote:Op zaterdag 2 februari 2013 01:55 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Zo heb ik die achievement nog gehaald dat je 20 bekers moest winnen.
Gingen we eerst samen zingen om de lag te bepalen en dan aftellen: "3... 2... 1... NU!". "Nee, ik zit niet bij jou". "Oké, 3... 2... 1...! NU!". "YES! Dat ging snel.".![]()
Ja, als je samen in koor gaat zingen, dat kan weet je hoe groot vertraging ongeveer is.quote:
Ik vroeg of 4-3-1-2 een dure formatie was.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 02:00 schreef Thorb het volgende:
Pascal wtf probeerde je te zeggen
Je viel steeds weg
lijkt me nietquote:Op zaterdag 2 februari 2013 02:01 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik vroeg of 4-3-1-2 een dure formatie was.
Bijna. Ik ben nu bezig met het gedeelte waar FOK!ers kunnen inloggen en geheime dingen kunnen doen.quote:
quote:
wa kan ik al zien daquote:Op zaterdag 2 februari 2013 02:04 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Bijna. Ik ben nu bezig met het gedeelte waar FOK!ers kunnen inloggen en geheime dingen kunnen doen.
duurt langquote:Op zaterdag 2 februari 2013 02:07 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Dat kan ik toch niet vertellen! Dan is het geen geheim meer!![]()
quote:Op zaterdag 2 februari 2013 02:35 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Wie heeft jou dit nare gevoel bezorgd?
Pro's met goede tactiek, dat zijn wequote:
Ik heb me prima vermaakt, nu moet ik nog beter wordenquote:Op zaterdag 2 februari 2013 02:39 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Pro's met goede tactiek, dat zijn we
quote:
Krijg anders gewoon ff de tering joh. Als je alleen maar die grote bek hier gaat open trekken. Weet je. Dan heb ik er gewoon genoeg van weet je.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 03:08 schreef TBakkert het volgende:
het is tijd om te gaan slapen, me dunkt...
quote:Op zaterdag 2 februari 2013 03:59 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Krijg anders gewoon ff de tering joh. Als je alleen maar die grote bek hier gaat open trekken. Weet je. Dan heb ik er gewoon genoeg van weet je.
mijn kennis over jouw post-historie in acht nemend, had ik dat al lang doorquote:
Wa bende toch ook een godverdomme grote baas hequote:Op zaterdag 2 februari 2013 04:09 schreef TBakkert het volgende:
[..]
mijn kennis over jouw post-historie in acht nemend, had ik dat al lang door
en dit is ook gewoon een trollquote:Op zaterdag 2 februari 2013 04:12 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Wa bende toch ook een godverdomme grote baas he
Ja ik wou net zeggen. Ga gewoon slape anders !quote:Op zaterdag 2 februari 2013 04:12 schreef TBakkert het volgende:
[..]
en dit is ook gewoon een troll![]()
maar nu ga ik echt slapen, Toefjes is ook nog wakker, trusten
Happy Dayquote:Op zaterdag 2 februari 2013 08:47 schreef PrideoftheSouth het volgende:
En ze gooien er maar weer een HH tegenaan vandaag
Prima, wil die IF Poldi nogquote:
noobquote:Op zaterdag 2 februari 2013 09:50 schreef el-blanchito het volgende:
Dus ik vet lang sparen voor IF Michu voor op de cdm, heeft hij daar 7 chemistry
3-5-2quote:Op zaterdag 2 februari 2013 09:59 schreef SV-Spakenburg het volgende:
Goedemorgen heren,
Ik wil overstappen naar een Bundesliga team maar ik twijfel over de formatie, vooral nu Bastos bij Schalke zit.. wat vonden jullie het lekkerste spelen? Ik wil sowieso graag met Lewan, Reus en Götze spelen
Lijkt me inderdaad een heerlijk team, maar hoe zou het met de verdediging zitten? Is het niet beter om 4atb te spelen in Duitsland?quote:Op zaterdag 2 februari 2013 10:00 schreef Tim86 het volgende:
[..]
3-5-2
Zoiets, al heb ik zelf alleen ervaring met de Dortmund spelers hiervan:
[ afbeelding ]
Juist nietquote:Op zaterdag 2 februari 2013 10:04 schreef SV-Spakenburg het volgende:
[..]
Lijkt me inderdaad een heerlijk team, maar hoe zou het met de verdediging zitten? Is het niet beter om 4atb te spelen in Duitsland?
Nee? Dan ga ik het zeker proberen, thanksquote:
Ik ga het gewoon met 3atb proberen, ik zal het wel zien. Vind het zelf wel een fijne formatie, maar ik twijfelde over dat met de Bundesligaquote:Op zaterdag 2 februari 2013 10:09 schreef Tim86 het volgende:
In Duitsland kan je ook best met backs spelen..Alaba en IF Picszxdcezek lijken me prima. Speel zelf gewoon graag 3atb, maar dit kan ook best. Weet niet wat je favo formatie is? IF Lewa is echt een giga upgrade tov de NIF. IF Gotze is wel erg prijzig..ook een goede upgrade, maar prijs/kwaliteit is wat minder dan bij Lewa.
Benieuwd hoe het speelt, leuk team!quote:Op zaterdag 2 februari 2013 10:23 schreef Tim86 het volgende:
Ik wil toch eens 3-4-2-1 gaan proberen dit jaar..zit hieraan te denken:
[ afbeelding ]
Meningen? Het is echt om Ibra en Lavezzi heen gebouwd. Ik vond Hulk in een eerder team wel erg fijn..weet dat de meningen over hem niet altijd positief zijn hier. Verder lijkt Danilo me geniaal op RM op er wat balans in te brengen samen met Bastos. Middenveld lijkt me sowieso erg goed in balans, wat ook wel echt nodig is in deze formatie. En geen high AWR achterin
Mja, verdediging kan beter..kan ook nog Thiago Silva LCB, maar die valt me ieder jaar weer tegen eigenlijk. Nu 3 low rated OP verdedigers. Matuidi heb ik geen ervaringen mee, maar stats zijn best prima. Kan ook nog voor Sissoko/M'Vila gaan, maar aangezien ik Sakho ook 3-5-2 in een ander team heb is dit wel handig.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 10:25 schreef Ebecilio het volgende:
Not bad, al vond ik Mangala niet super goed. Maar hij zal z'n werk wel doen.
Speelt dit nog een beetje fijn dan?quote:Op zaterdag 2 februari 2013 09:54 schreef Thorb het volgende:
[..]
Prima, wil die IF Poldi nog
Al heb ik nu voor het eerst weer een duurder team maar het boeit me niet zo veel meer
Misschien toernooi team iets aanpassen naar dit
[ afbeelding ]
352.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 10:27 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
Speelt dit nog een beetje fijn dan?
3412 toch?
Silva viel me vorig jaar zeker niet tegen, maar deze FUT wel. Zeker niet dat enorme prijskaartje waard.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 10:27 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Mja, verdediging kan beter..kan ook nog Thiago Silva LCB, maar die valt me ieder jaar weer tegen eigenlijk. Nu 3 low rated OP verdedigers. Matuidi heb ik geen ervaringen mee, maar stats zijn best prima. Kan ook nog voor Sissoko/M'Vila gaan, maar aangezien ik Sakho ook 3-5-2 in een ander team heb is dit wel handig.
Even mezelf quoten..dit kan ook nog:quote:Op zaterdag 2 februari 2013 10:23 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
Meningen? Het is echt om Ibra en Lavezzi heen gebouwd. Ik vond Hulk in een eerder team wel erg fijn..weet dat de meningen over hem niet altijd positief zijn hier. Verder lijkt Danilo me geniaal op RM op er wat balans in te brengen samen met Bastos. Middenveld lijkt me sowieso erg goed in balans, wat ook wel echt nodig is in deze formatie. En geen high AWR achterin
Ik zou zelf voor Hulk gegaan zijn, maar ik ben dan ook positief over hem! Heerlijk schot.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 10:42 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Even mezelf quoten..dit kan ook nog:
[ afbeelding ]
Hulk zit in beide teamsquote:Op zaterdag 2 februari 2013 10:44 schreef Johnbon het volgende:
[..]
Ik zou zelf voor Hulk gegaan zijn, maar ik ben dan ook positief over hem! Heerlijk schot.
Hoor eigenlijk alleen maar slechte verhalen over Lavezzi, mjah verder heb je ook niet echt opties... (RF IF Pastorequote:Op zaterdag 2 februari 2013 10:23 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
Vorig jaar was hij zo belachelijk geniaal..kan me haast niet voorstellen dat hij tegen zal vallenquote:Op zaterdag 2 februari 2013 10:54 schreef Zhano het volgende:
[..]
Hoor eigenlijk alleen maar slechte verhalen over Lavezzi, mjah verder heb je ook niet echt opties... (RF IF Pastore)
Zoals de Arctic Monkeys zeggen:quote:Op zaterdag 2 februari 2013 10:58 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Vorig jaar was hij zo belachelijk geniaal..kan me haast niet voorstellen dat hij tegen zal vallen
Op RF zou Menez prima kunnen, maar ik ga eerst hiervoor omdat ik juist Lavezzi wilde proberen
In de toekomst misschien nog een keer Ronaldo - Ibra - Menez ofzo als dit loopt
quote:Anticipation has a habit to set you up
For disappointment [..]
Overzichtelijk edoch lelijk.quote:
bakkes houwe ouwequote:Op zaterdag 2 februari 2013 11:13 schreef Timmy_Turner het volgende:
[ afbeelding ]
En Drenthe naar Vladivostok!
hahah Baasquote:Op zaterdag 2 februari 2013 11:13 schreef Timmy_Turner het volgende:
[ afbeelding ]
En Drenthe naar Vladivostok!
Verandert niets aan de domheid van die fotoquote:
als je nou gewoon mee bezig was met je studie ipv hele dag op zo'n forum zitten was je nu al klaarquote:Op zaterdag 2 februari 2013 11:01 schreef Tim86 het volgende:
Geniaal rooster heb ik komende periode..alleen college op dinsdag en donderdag #lol_uni
bazenfotoquote:Op zaterdag 2 februari 2013 11:15 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Verandert niets aan de domheid van die foto
deed je ook maar zo in de partyquote:Op zaterdag 2 februari 2013 11:15 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
als je nou gewoon mee bezig was met je studie ipv hele dag op zo'n forum zitten was je nu al klaar
Post gewoon dat totw linkje
Nee robbie hodson zei dat ze de UPs half februari gaan doen en de rest van de transfers deze week.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 11:11 schreef Timmy_Turner het volgende:
Goedemorgen
Zouden ze die UPS morgen niet gewoon doen? Dat ze nog ff alle NUPs erin flikkeren door die Gold Prem packs en dan met de ups komen?
haha lekker voor jequote:Op zaterdag 2 februari 2013 11:17 schreef detennismaster het volgende:
Reemi en Donaldo reageren niet op DM dus op dit moment kan ik dus niet die potjes spelen, terwijl de deadline al morgen is.
DM gisterochtend al gestuurdquote:Op zaterdag 2 februari 2013 11:18 schreef Thorb het volgende:
Veel mensen liggen ook nog te slapen op dit tijdstip he
quote:Op zaterdag 2 februari 2013 11:21 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik denk dat er vandaag weer transfers komen met o.a. een UP Manolev met 99 crossing
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tour Down Under al gewonnen hoorrrrrquote:Op zaterdag 2 februari 2013 11:24 schreef Timmy_Turner het volgende:
[ afbeelding ]
De erelijst van die ploeg blijft ook blanco dit jaar
Ja dat heeft TJS goed gedaan, maar ik bedoelde meer koersen die ook maar enigszins interessant zijn voor onsquote:Op zaterdag 2 februari 2013 11:24 schreef Thorb het volgende:
[..]
Tour Down Under al gewonnen hoorrrrr
LL was wel een baas mja ...
Misschien willen ze gewoon niet tegen je spelen.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 11:18 schreef detennismaster het volgende:
[..]
DM gisterochtend al gestuurd
DTM moest zijn pws maken timquote:Op zaterdag 2 februari 2013 11:30 schreef Tim86 het volgende:
Waarom wachten jullie dan ook tot de laatste dagen met spelen joh, fucking lang de tijd gehad
Tom Jelte Slagter heeft anders de eerste koers al binnen hoorquote:Op zaterdag 2 februari 2013 11:24 schreef Timmy_Turner het volgende:
[ afbeelding ]
De erelijst van die ploeg blijft ook blanco dit jaar
Heeft DTM ooit je zusje beneukt ofzo?quote:Op zaterdag 2 februari 2013 11:33 schreef Rijst het volgende:
Ik zou gelijk tegen DTM spelen ja. De makkelijkste potjes eerst. Beetje overspelen zodat hij nieet kan containen en dan swetten voor doel
De Tour Down Under ja, die mag aan de achterkant van een erelijst miss netquote:Op zaterdag 2 februari 2013 11:35 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Tom Jelte Slagter heeft anders de eerste koers al binnen hoor
Zo ongeveer de enige koers die er op dit moment te winnen viel hebben ze al wel binnen. Dat doet niets af aan het feit dat hij schril afsteekt tegen alles wat er nog gereden moet worden.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 11:35 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
De Tour Down Under ja, die mag aan de achterkant van een erelijst miss net
Ja.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 11:35 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Heeft DTM ooit je zusje beneukt ofzo?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zeg toch ook niet dat ze niets meer kunnen winnenquote:Op zaterdag 2 februari 2013 11:37 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Zo ongeveer de enige koers die er op dit moment te winnen viel hebben ze al wel binnen. Dat doet niets af aan het feit dat hij schril afsteekt tegen alles wat er nog gereden moet worden.
quote:Op zaterdag 2 februari 2013 11:37 schreef wieisboos het volgende:
Even kwenka beter makenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Srsly?
[ afbeelding ]quote:
Warme en koude balletjesquote:Op zaterdag 2 februari 2013 11:46 schreef el-blanchito het volgende:
Hoe gaat de loting eigenlijk gedaan worden?
HHS is chill manquote:Op zaterdag 2 februari 2013 11:46 schreef Jelle_96 het volgende:
Open dag Hogeschool Den Haag.![]()
Utrecht is beter.
Niceeeeeequote:Op zaterdag 2 februari 2013 11:42 schreef Timmy_Turner het volgende:
Neymar naar Barcelona, zeg maar dag tegen Tiki Taka
Angbwaquote:
Nice, hoeft die kut sanchez ook niet meer te spelenquote:Op zaterdag 2 februari 2013 11:42 schreef Timmy_Turner het volgende:
Neymar naar Barcelona, zeg maar dag tegen Tiki Taka
Die speelt toch al niet vaak meer. Beter gaat hij snel terug naar Italië..bij een club als Napoli zou hij in no time weer een eindbaas worden, dat weet ik zeker.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 11:58 schreef vandermar het volgende:
[..]
Nice, hoeft die kut sanchez ook niet meer te spelen
quote:Op zaterdag 2 februari 2013 11:37 schreef wieisboos het volgende:
Even kwenka beter makenActies in het verleden zijn geen garantie voor kwaliteiten in de toekomstSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.
Wel als LW dan.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 11:59 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Die speelt toch al niet vaak meer. Beter gaat hij snel terug naar Italië..bij een club als Napoli zou hij in no time weer een eindbaas worden, dat weet ik zeker.
Hij is een RWquote:
quote:
Sowieso vragen om een Up voor een speler die geen wedstrijd gespeeld heeft afgelopen halfjaarquote:Acties in het verleden zijn geen garantie voor kwaliteiten in de toekomst
Gewoon in de Lavezzi rol, lekker zwervenquote:
Natuurlijk, maar die dropt in no time als een baksteen.quote:
hij mag van mij ook wel weg bij Barca.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 11:59 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Die speelt toch al niet vaak meer. Beter gaat hij snel terug naar Italië..bij een club als Napoli zou hij in no time weer een eindbaas worden, dat weet ik zeker.
Ja, dat is ook nog eens het kutte aan hemquote:
In FIFA is zijn schot kut, strength is kut en zijn workrates zijn kut (op basis van vorig jaar dan..dit jaar niet mee gespeeld in FUT).quote:Op zaterdag 2 februari 2013 12:02 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ja, dat is ook nog eens het kutte aan hem
Deulofeu speelt altijd linksbuitenquote:Op zaterdag 2 februari 2013 12:09 schreef Djeetje het volgende:
niet slecht aanval van Barcelona over een paar jaar: Neymar--Messi--Deulofeu
Cuenca op RW, konko goed is hij gofferdommequote:Op zaterdag 2 februari 2013 12:09 schreef Djeetje het volgende:
niet slecht aanval van Barcelona over een paar jaar: Neymar--Messi--Deulofeu
Hij is goed ja, maar Deulofeu heeft meer potentie.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 12:18 schreef vandermar het volgende:
[..]
Cuenca op RW, konko goed is hij gofferdomme
maar wrm neymar niet rw wat is deze logica jezus haat mezelf.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 12:17 schreef Djeetje het volgende:
[..]
neymar ook vandaar zet ik deulofeu nu rw.
Omdat Neymar nu beter is dan Deulofeuquote:Op zaterdag 2 februari 2013 12:19 schreef SV-Spakenburg het volgende:
[..]
maar wrm neymar niet rw wat is deze logica jezus haat mezelf.
Het lijkt me eerder zonde voor Neymar om bij Barca te spelen.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 12:19 schreef wieisboos het volgende:
Neymar![]()
zonde voor een mooie club als Barcelona
ja Ronaldinho was ook zonde hequote:Op zaterdag 2 februari 2013 12:21 schreef psychedelicate het volgende:
[..]
Het lijkt me eerder zonde voor Neymar om bij Barca te spelen.
Bespaart je een uur ellendequote:Op zaterdag 2 februari 2013 12:23 schreef Tim86 het volgende:
Mijn moeder is echt een troll..Vraagt ze of ik Wie is de Mol zit terug te kijken, zeg ik ja, zegt ze even fijn wie er uit ligt
Ik zie het echt nergens staan..quote:Op zaterdag 2 februari 2013 12:22 schreef vandermar het volgende:
Waar staat het trouwens dat hij daarheen gaat?
quote:
Een kameel vindt van nietquote:
quote:Op zaterdag 2 februari 2013 12:27 schreef Djeetje het volgende:
Wie heeft hier ervaring met Balotelli ?
Hij wilde per se anaal maar dat wilde ik niet, maar hij bleef maar zeuren dus vond het niet echt leuk meer. Uiteindelijk is ie boos weggegaan omdat ik niet wildequote:Op zaterdag 2 februari 2013 12:27 schreef Djeetje het volgende:
Wie heeft hier ervaring met Balotelli ?
oke bedankt hij staat nu dus voor mijn deur en ik weet niet wast ik moet doen.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 12:30 schreef Zhano het volgende:
[..]
Hij wilde per se anaal maar dat wilde ik niet, maar hij bleef maar zeuren dus vond het niet echt leuk meer. Uiteindelijk is ie boos weggegaan omdat ik niet wilde
Stalen onderbroek aan.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 12:30 schreef Djeetje het volgende:
[..]
oke bedankt hij staat nu dus voor mijn deur en ik weet niet wast ik moet doen.
quote:Op zaterdag 2 februari 2013 12:30 schreef Djeetje het volgende:
[..]
oke bedankt hij staat nu dus voor mijn deur en ik weet niet wast ik moet doen.
quote:
Nouja, leuk toernooi...quote:Op zaterdag 2 februari 2013 12:35 schreef Jay_Snake het volgende:
Jammer dat het nieuwe toernooi compleet verneukt wordt door van die mongolen die direct wisselen en dan de ghanezen/ivorianen eruit halen voor topspelers en dan maar alleen pacewhoren. Die mensen mogen best iets oplopen. Verzint ea eindelijk een leuk toernooi,wordt het enorm verkracht door dit soort paupers
quote:Op zaterdag 2 februari 2013 12:35 schreef Thorb het volgende:
Iedereen die geen Taarabt op CF zet is een sukkel
Altijd hetzelfde gezeik bij dat soort dingen ja..dodelijk irritant.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 12:35 schreef Jay_Snake het volgende:
Jammer dat het nieuwe toernooi compleet verneukt wordt door van die mongolen die direct wisselen en dan de ghanezen/ivorianen eruit halen voor topspelers en dan maar alleen pacewhoren. Die mensen mogen best iets oplopen. Verzint ea eindelijk een leuk toernooi,wordt het enorm verkracht door dit soort paupers
En dat ja.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 12:36 schreef vandermar het volgende:
[..]
Nouja, leuk toernooi...
De leuke toernooien dat zijn de toernooien waar wisselen geen fluit uitmaakt.
True,maar het thema van africa cup spekers is wel leuk bedacht.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 12:36 schreef vandermar het volgende:
[..]
Nouja, leuk toernooi...
De leuke toernooien dat zijn de toernooien waar wisselen geen fluit uitmaakt.
Dan moeten ze een selectie met 18 afrikanen doen zodat mensen nog moeite moeten doen.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 12:38 schreef Jay_Snake het volgende:
[..]
True,maar het thema van africa cup spekers is wel leuk bedacht.
Het is in ieder geval geen 5 atbquote:Op zaterdag 2 februari 2013 12:41 schreef Thorb het volgende:
Hier moest ik dus tegen in de 1e ronde (verder nog niet gespeeld)
[ afbeelding ]
Dat is dan nog wel chill, af en toe dat soort mongooltjes. Maar het zullen toch vooral wel weer BPL teams met Toure worden met 3 wissels bij de aftrap vrees ik.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 12:41 schreef Thorb het volgende:
[ afbeelding ]
Atsu stond eerst op de plek van Mata en Touré op de plek van Soldado
Veel Doumbia's op 6 chem ook welquote:Op zaterdag 2 februari 2013 12:43 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat is dan nog wel chill, af en toe dat soort mongooltjes. Maar het zullen toch vooral wel weer BPL teams met Toure worden met 3 wissels bij de aftrap vrees ik.
Yes, dat kom je vaak tegen. Toernooi 2x gewonnen en met al die mongolen die steeds direct wisselen heb ik het wel weer gehad. Geen fuck aan. Afrikaanse spelers staan op de trade pilequote:Op zaterdag 2 februari 2013 12:43 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat is dan nog wel chill, af en toe dat soort mongooltjes. Maar het zullen toch vooral wel weer BPL teams met Toure worden met 3 wissels bij de aftrap vrees ik.
Ja, veel mongolen en onbetrouwbare lui in de fifa community inderdaad. Dit heet karmaquote:Op zaterdag 2 februari 2013 12:35 schreef Jay_Snake het volgende:
Get over it, je bent echt koning oude koeien uit de sloot halen. Ergens is dat best triestquote:Op zaterdag 2 februari 2013 12:48 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, veel mongolen en onbetrouwbare lui in de fifa community inderdaad. Dit heet karma
Die moet je sowieso kopen als je hem voor die prijs zietquote:Op zaterdag 2 februari 2013 12:46 schreef wieisboos het volgende:
Zag deze staan, dacht eerst! maar hij heeft 76 finishing
zou best kunnen als ST
[ afbeelding ]
ja heb hem er weer opgezet voor 5.5kquote:Op zaterdag 2 februari 2013 12:50 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Die moet je sowieso kopen als je hem voor die prijs ziet
Oud zoekt oud héquote:Op zaterdag 2 februari 2013 12:50 schreef Jay_Snake het volgende:
[..]
Get over it, je bent echt koning oude koeien uit de sloot halen. Ergens is dat best triest
Je was er best trots op toch, moet je nu niet gaan huilie huilie.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 12:50 schreef Jay_Snake het volgende:
[..]
Get over it, je bent echt koning oude koeien uit de sloot halen. Ergens is dat best triest
Dat zal het idd zijn.quote:
Heb ik dat ooit gezegd? Nee, en het is gewoon zielig om daar steeds op terug te komen. Done is done, get over it.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 12:52 schreef Thorb het volgende:
[..]
Je was er best trots op toch, moet je nu niet gaan huilie huilie.
ik vind het wel leukquote:Op zaterdag 2 februari 2013 12:57 schreef DarkSonic2 het volgende:
Dat van die Taiwo price fix is nu een jaar geleden en elke keer als hij hier post wordt hij eraan herinnerd. Ik zou dat toch ook niet leuk vinden
Wat had je dan verwacht? Jij kiest voor je eigen belang en daar gaan mensen natuurlijk opmerkingen over maken.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 12:57 schreef Jay_Snake het volgende:
[..]
Dat zal het idd zijn.
[..]
Heb ik dat ooit gezegd? Nee, en het is gewoon zielig om daar steeds op terug te komen. Done is done, get over it.
Soldado CB ? dafuqquote:Op zaterdag 2 februari 2013 12:41 schreef Thorb het volgende:
[ afbeelding ]
Atsu stond eerst op de plek van Mata en Touré op de plek van Soldado
Stel hypocriete mongolen zijn het hier.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 12:57 schreef DarkSonic2 het volgende:
Dat van die Taiwo price fix is nu een jaar geleden en elke keer als hij hier post wordt hij eraan herinnerd. Ik zou dat toch ook niet leuk vinden
Inderdaadquote:Op zaterdag 2 februari 2013 12:59 schreef Toefjes het volgende:
[..]
De reactie maakt het alleen des te leuker
#yoloquote:
Ongetwijfeld beter dan al die 40 pace Liga BBVA CB's jaquote:Op zaterdag 2 februari 2013 13:00 schreef Thorb het volgende:
[..]
Inderdaad
[..]
#yolo
Hij deed het best aardig daar trouwens
Nou, beetje lachen. Is goed voor jequote:Op zaterdag 2 februari 2013 13:00 schreef vandermar het volgende:
[..]
Stel hypocriete mongolen zijn het hier.
Dit.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 10:33 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
mensen die anno 2013 nog slapen
Wat een team.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 10:42 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Even mezelf quoten..dit kan ook nog:
[ afbeelding ]
quote:
quote:Op zaterdag 2 februari 2013 13:00 schreef vandermar het volgende:
[..]
Stel hypocriete mongolen zijn het hier.
Gelukkig zijn er hier ook nog die wel normaal kunnen nadenken. Het is idd een jaar geleden en nog vallen er een paar steeds op terug. Te triest voor woorden, schijnbaar zit het ze heel hoog en als iets na een jaar je nog zo hoog zit...dan gaat er iets bij je toch niet helemaal goed.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 12:57 schreef DarkSonic2 het volgende:
quote:
Dit laat perfect het niveau van een aantal mensen zien.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 12:59 schreef Toefjes het volgende:
[..]
De reactie maakt het alleen des te leuker
Natuurlijk komen er opmerkingen en dat mag toen ook, maar een jaar later nog? Dat is gewoon zielig en niet zo'n klein beetje ook.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 13:00 schreef Thorb het volgende:
[..]
Wat had je dan verwacht? Jij kiest voor je eigen belang en daar gaan mensen natuurlijk opmerkingen over maken.
je wil gewoon niet begrijpen dat iedereen je keihard zit te trollen en zit te lachen om dit soort reactiesquote:Op zaterdag 2 februari 2013 13:21 schreef Jay_Snake het volgende:
[..]
Gelukkig zijn er hier ook nog die wel normaal kunnen nadenken. Het is idd een jaar geleden en nog vallen er een paar steeds op terug. Te triest voor woorden, schijnbaar zit het ze heel hoog en als iets na een jaar je nog zo hoog zit...dan gaat er iets bij je toch niet helemaal goed.
[..]
[..]
Dit laat perfect het niveau van een aantal mensen zien.
[..]
Natuurlijk komen er opmerkingen en dat mag toen ook, maar een jaar later nog? Dat is gewoon zielig en niet zo'n klein beetje ook.
quote:Op zaterdag 2 februari 2013 13:21 schreef Jay_Snake het volgende:
[..]
Gelukkig zijn er hier ook nog die wel normaal kunnen nadenken. Het is idd een jaar geleden en nog vallen er een paar steeds op terug. Te triest voor woorden, schijnbaar zit het ze heel hoog en als iets na een jaar je nog zo hoog zit...dan gaat er iets bij je toch niet helemaal goed.
[..]
[..]
[..]
Natuurlijk komen er opmerkingen en dat mag toen ook, maar een jaar later nog? Dat is gewoon zielig en niet zo'n klein beetje ook.
50% van de opmerkingen wordt door mensen gemaakt die geen eens een ps3 hebbenquote:Op zaterdag 2 februari 2013 13:21 schreef Jay_Snake het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
dramaqueenquote:Op zaterdag 2 februari 2013 13:21 schreef Jay_Snake het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
quote:
Ik heb SB nooit geaccepteerd hoor.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 13:23 schreef wieisboos het volgende:
Ik vind het wel merkwaardig dat Jay Snake hier voor altijd gehaat wordt en SB echt nog 5 keer opnieuw geaccepteerd is hier omdat hij 'normaal' deed
sb zei nog af en toe sorryquote:Op zaterdag 2 februari 2013 13:23 schreef wieisboos het volgende:
Ik vind het wel merkwaardig dat Jay Snake hier voor altijd gehaat wordt en SB echt nog 5 keer opnieuw geaccepteerd is hier omdat hij 'normaal' deed
Ik ook niet hoor, maar wel door de meerderheid in dit topicquote:Op zaterdag 2 februari 2013 13:24 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Ik heb SB nooit geaccepteerd hoor.
quote:Op zaterdag 2 februari 2013 13:22 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
je wil gewoon niet begrijpen dat iedereen je keihard zit te trollen en zit te lachen om dit soort reacties
quote:
quote:
quote:
quote:
Jouw mening telt niet.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 13:24 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Ik heb SB nooit geaccepteerd hoor.
quote:Op zaterdag 2 februari 2013 13:29 schreef Jay_Snake het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
Lekker niveautje zeg. Vooral van die mensen die maar meepraten en er niets mee te maken hadden, die zijn nog triester dan de rest
![]()
En als jullie op een sorry wachten, sorry dat ik ging undercutten bij Taiwo, ik heb er zoveel spijt van. Ik heb zoveel spijt dat ik tenminste snel doorhad dat de prixefix zou falen en dat ik mijn verlies ging beperken.
Ik mag daar godverdomme toch gewoon om lachen ofnie danquote:Op zaterdag 2 februari 2013 13:29 schreef Jay_Snake het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
Lekker niveautje zeg. Vooral van die mensen die maar meepraten en er niets mee te maken hadden, die zijn nog triester dan de rest
![]()
En als jullie op een sorry wachten, sorry dat ik ging undercutten bij Taiwo, ik heb er zoveel spijt van. Ik heb zoveel spijt dat ik tenminste snel doorhad dat de prixefix zou falen en dat ik mijn verlies ging beperken.
nee je bent echt triest manquote:Op zaterdag 2 februari 2013 13:30 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik mag daar godverdomme toch gewoon om lachen ofnie dan
quote:Op zaterdag 2 februari 2013 13:30 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Jij was hier toen nog niet eens man.
Hahahahahquote:Op zaterdag 2 februari 2013 13:29 schreef Jay_Snake het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 2 februari 2013 13:29 schreef Jay_Snake het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dit wilde ik ook al zeggenquote:Op zaterdag 2 februari 2013 13:36 schreef Thorb het volgende:
Ook altijd mooi. Mensen die ons triest vinden maar toch steeds terug komen.
* Lindgren. meldt.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 13:36 schreef Thorb het volgende:
Ja, ons keer op keer voor kneuzen en/of mongolen uitmaken. Maar wel elke dag hier postenquote:Op zaterdag 2 februari 2013 13:36 schreef Thorb het volgende:
quote:Op zaterdag 2 februari 2013 13:37 schreef Thorb het volgende:
[..]
jij wil gewoon aandacht maakt niet uit waar en van wie
Elke dag is wat overdreven toch?quote:Op zaterdag 2 februari 2013 13:39 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, ons keer op keer voor kneuzen en/of mongolen uitmaken. Maar wel elke dag hier posten
vandermar post hier elke dagquote:Op zaterdag 2 februari 2013 13:39 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Elke dag is wat overdreven toch?
Klopt. Soms zijn ze gebanned en lukt het niet om hier te postenquote:Op zaterdag 2 februari 2013 13:39 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Elke dag is wat overdreven toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |